Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Täältäkin ääni kovylle? E. Haluisko joku tehdä minun kanssa puckseja? Nhl tai muut.. Olen luotettava, joillain kokemuksia!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sharp tosiaan tuntuu yllättävän hitaalta, ja ero normin ja TOTY:n välillä on paljon pienempi kuin se on esim. Kanessa, Kesselissä, Zetassa ja Tavareksessa.

Sain oman vielä vähän halvemalla :D Täältä ääni myös Kovylle, nousemassa ihan kohta itsellä kiinnostavaksi pelaajaksi ja itsestäni ehdottomasti hinta/laatu suhteeltaan erinomainen pelaaja. Itsellänikään Stamkoskaan ei mahdu edes ylivoimaan kun pidän Kovaltchukkia siellä mielummin.

Löytyykö teikäläiseltä myös toty zeta? Jos löytyy niin mitä mietteitä?
Kovy-Toews - Toty Zeta kolmikko kyllä näyttäis ainakin paperilla murhaavalta,hieman vaan pitäs pucksi varastoja kartuttaa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Löytyykö teikäläiseltä myös toty zeta? Jos löytyy niin mitä mietteitä?
Kovy-Toews - Toty Zeta kolmikko kyllä näyttäis ainakin paperilla murhaavalta,hieman vaan pitäs pucksi varastoja kartuttaa.

toty Zeta pelasi ensin itsellä oikeassa laidassa Kopitarin ja Carterin kanssa ja eikä homma oikein toiminu niin tiputin sen sitten neloseen. Mutta nyt kun tuossa muokkasin joukkuetta hieman niin Zeta pääs ykkösen keskelle toty Kesselin ja toty Kanen kanssa ja tämä ketju on kyllä itselläni toiminut erittäin hyvin. Ei kyllä oikein mitään valitettavaa ole itsellä tuossa Zetassa, hieman useammin ehkä voisi kiekon pistää pussiin Kesselin tarjoilusta :D Kyllähän tuo Kovy-Toews-Zeta kolmikko kuulostaa oikein lupaavalta :cool: Ihmettelin viime ottelussa kun Toews vei aloitukset 4/8 kun taas kaikki muut aloittajat veti puhtaan saldon, pitää varmaan penkittää Toews :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

toty Zeta pelasi ensin itsellä oikeassa laidassa Kopitarin ja Carterin kanssa ja eikä homma oikein toiminu niin tiputin sen sitten neloseen. Mutta nyt kun tuossa muokkasin joukkuetta hieman niin Zeta pääs ykkösen keskelle toty Kesselin ja toty Kanen kanssa ja tämä ketju on kyllä itselläni toiminut erittäin hyvin. Ei kyllä oikein mitään valitettavaa ole itsellä tuossa Zetassa, hieman useammin ehkä voisi kiekon pistää pussiin Kesselin tarjoilusta :D Kyllähän tuo Kovy-Toews-Zeta kolmikko kuulostaa oikein lupaavalta :cool: Ihmettelin viime ottelussa kun Toews vei aloitukset 4/8 kun taas kaikki muut aloittajat veti puhtaan saldon, pitää varmaan penkittää Toews :D


Oorrait kiitos mielipiteistä! Pakko kyllä toi kolmikko nyt koittaa hommaa ittelleni! :)

Kyllä välillä itkettää, kun Toews ja Bergeroon häviää alotukset Koivuille sun muille, sitten kokeilen Duchenella niin tottakai voitan alotuksen ihan vaivatta. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oorrait kiitos mielipiteistä! Pakko kyllä toi kolmikko nyt koittaa hommaa ittelleni! :)

Kyllä välillä itkettää, kun Toews ja Bergeroon häviää alotukset Koivuille sun muille, sitten kokeilen Duchenella niin tottakai voitan alotuksen ihan vaivatta. :D

Joo kyllä tullut itsekin välillä ihmetelty kun noilla tyypeillä häviää aloituksia joissain otteluissa ihan solkenaan ja sitten jossain 4 vs 4 tilanteessa tulee Ovie Tai Malkin aloittamaan ja sitten voittaa :D Mutta siltikin tässä kuussa noin 150:n ottelun jälkeen aloitusprosentti melkein 70.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Taas yksi suomalainen urpo lisää. On se kumma kun ei jätkillä pää kestä. -> PSN: DoUWannaLose ja joukkue oli HygenRevityin tms. (Kärpät logo)

Hyvin lähti aamu pelit käyntiin :D

Pahoittelen, että en osaa lisätä tuohon synkrolistaan, mutta uus somelainen pikkuhomppeli löytyi. mika_fin99. 7-2 vikas eräs ja rupes kiakot lentään..

Tänään menee vahvasti :) Ja taas yksi urpo lisää. Tällä kertaa PSN: sorsselson ja joukkue IFKstadinking (HIFK logo). Todellinen kingi olikin. Heittäminen alkoi ekassa erässä ensimmäisen maalin jälkeen. Kaksi kertaa heitti ja se oli siinä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oorrait kiitos mielipiteistä! Pakko kyllä toi kolmikko nyt koittaa hommaa ittelleni! :)

Kyllä välillä itkettää, kun Toews ja Bergeroon häviää alotukset Koivuille sun muille, sitten kokeilen Duchenella niin tottakai voitan alotuksen ihan vaivatta. :D

tässä sinulle kentälliset jolla et voi hävitä pelkät hyökit jos haluut vinkkei pakeiks niin yv :D
michalek koivu grabner
ruutu filppula havlat
joku 1000pukcs vl v.lecavalier kh joku 1000 pucksin ol
pronssi pronssi pronssi
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo kyllä tullut itsekin välillä ihmetelty kun noilla tyypeillä häviää aloituksia joissain otteluissa ihan solkenaan ja sitten jossain 4 vs 4 tilanteessa tulee Ovie Tai Malkin aloittamaan ja sitten voittaa :D Mutta siltikin tässä kuussa noin 150:n ottelun jälkeen aloitusprosentti melkein 70.

Niinpä niin.. :D

Tuli nyt sittenkin ostettua tuo Mp Zetterberg kun sai 300k.
Rahaa jäi 400k ja rapiat päälle.

Nyt tarvis vielä sen kovyn, että tänne vaan privaa jos löytyy yks ylimääränen niin minä ostan pois;)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

tässä sinulle kentälliset jolla et voi hävitä pelkät hyökit jos haluut vinkkei pakeiks niin yv :D
michalek koivu grabner
ruutu filppula havlat
joku 1000pukcs vl v.lecavalier kh joku 1000 pucksin ol
pronssi pronssi pronssi

Itseltä löytyy lääke näitäkin joukkueita vastaan :D Siellä Filppulat ja kumppanit lentelee iloiseen kun Oleksiak ja kumppanit tulee kokoonpanoon ja Toffoli ja kumppanit pistää kiekkoa pussiin ihan urakalla :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kenellä pakilla on muuten paras ja kovin laukaus alle 100k , mulla on jo byfuglien ja chara
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kenellä pakilla on muuten paras ja kovin laukaus alle 100k , mulla on jo byfuglien ja chara

Niillä justii.. Sitten on ainakin Phaneuf ja Garrison kovilla tykeillä. Paras kuti tarkuuden puolesta on Karlssonilla ja sitten Yandlella.

HL Garrison vetää kyllä todella lujaa, suosittelen kokeilemaan.. Mulla ollu suunnilleen alusta asti se.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kenellä pakilla on muuten paras ja kovin laukaus alle 100k , mulla on jo byfuglien ja chara

Ahl:stä Oleksiak hieman buustattuna tuntuu ampuvan kyllä todella lujasti ja tarkasti. Ja en nyt aivan varma ole mutta eikös Seabrook ja Kronwall omista myös kovan laukauksen joku saa toki korjata jos muistan väärin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

noniin viimeinkin tuolta promopakasta tulee itsellekin jotain, pakkanumero 19 oli se joka antoi TOTY Subbanin. Joten ihan kivasti jäätiin tappiolle :D

Ja miten tyhmiä monet ihmiset oikein on, joku tyyppi otti mielummin toty oviesta 1,1 milliä kuin merkkipaalu Ovien, normi Seabrook, kronwall kaksikon ja 200k. Onko jollain ihmisillä oikeesti noin kauhean suuri hinku saada ne pucksit nyt eikä heti :s
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Heh tulipas ekaa kertaa NHL14 paikkalukituksella pelaava, sentteriksi lukitsi itsensä vaikka joukkueessa
oli ainakin kaikki samat pelaajat kun TOTY:ssa. Botit tappeli jatkuvasti ja otti tyhmiä jäähyjä eikä
puolustuspäässä antaneet läheskään tarpeeksi painetta ja aika rumat lukemat tuommosta vastaan vois
vetää.. 4-1 tilanteessa kuitenkin luovutti.
En kyllä ymmärrä mitä järkeä tuommosessa edes on? Kenties masokisti? :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Heh tulipas ekaa kertaa NHL14 paikkalukituksella pelaava, sentteriksi lukitsi itsensä vaikka joukkueessa
oli ainakin kaikki samat pelaajat kun TOTY:ssa. Botit tappeli jatkuvasti ja otti tyhmiä jäähyjä eikä
puolustuspäässä antaneet läheskään tarpeeksi painetta ja aika rumat lukemat tuommosta vastaan vois
vetää.. 4-1 tilanteessa kuitenkin luovutti.
En kyllä ymmärrä mitä järkeä tuommosessa edes on? Kenties masokisti? :D

Itse olen kokeillut kerran tällä tavalla, ei kyllä ikinä enää :D Tekoälyä vastaan kun pelaa paikkalukituksella niin kyllä silloin omat botit pelaa hyvin ja pistää paikoista kiekon reppuun mutta ei todellakaan kun pelaa toista vastaan. Itse pelasin pakkina niin kyllähän hyökkäykset oli ihan onnettomia ja kahdesta maalista mitä tuli niin toisen itse järjestelin. 3-2 tappio silloin jatkoajalla. Missään nimessä en kyllä antais tällä joukkueella bottien hoitaa puolustusta koska siinä tulis vaan itku :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Niillä justii.. Sitten on ainakin Phaneuf ja Garrison kovilla tykeillä. Paras kuti tarkuuden puolesta on Karlssonilla ja sitten Yandlella.

HL Garrison vetää kyllä todella lujaa, suosittelen kokeilemaan.. Mulla ollu suunnilleen alusta asti se.



Kiitoksia vastauksesta . Joo garrison on hyvä , unohdin mainita että mul on se charan pariksi jo:)
Phaneuf vois kyllä olla kova . Paljonks se sunnilleen maksaa?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itellä on tuo HL J Johnson, aikamoinen tykki tuntuu olevan vaikken sen kummemmin stateista tosin tiiä.

E: Taitaa olla yli 100k




juu se on varmaan ihan hyvä mutta vähän liian kallis mulla on jo reg johnson se on jo ihan ok ,lähinnä kaipaisiin joki potg zidlickyn tilalle koska se on ihan hyvä yv:llä mutta muuten vähän liian pieni ja huono puolustus-suuntaan:D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kiitoksia vastauksesta . Joo garrison on hyvä , unohdin mainita että mul on se charan pariksi jo:)
Phaneuf vois kyllä olla kova . Paljonks se sunnilleen maksaa?

Oisko jotain 50k.. Sitten on toki Subban ja miksei Mike Green.. Jos oikein haluat hurjastella niin Duckseissa Souraylla 95 lämäri, mutta varmaan aika surkea pelaaja.
 
Ylös Bottom