Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No olihan se sit pakko testata ja ostaa muutama lisää. Ensimäisen paras pelaaja Tyutin, toisen pakan paras pelaaja Tyutin ja kolmanessa ea onnistui ylittämään itsensä ja paras pelaaja Turris Niin sitä vaan 285k pucksia pakkoihin ja lopputuloksena 25k pikamyymällä kaikki.
Huhhuh, mitä oon lueskellu niin pitäs olla aika kultakaivos tuo pakka TOTY korttien suhteen. Tosin olen 100% varma, että ite avaan just samaa ripulia
kun tuohon sorrun mutta voi kai sitä toivoa. Saa nähdä miten hinnat laskee TOTY korteissa vkl aikana, kun Rammer saa työnnettyä niitä lisää ilmoille..
Luultavasti ei paljoakaan, kun tarjontaa ei ole liikaa mutta halukkaita on paljon.
Oi että mä rakastan tätä peliä, vikalla minuutilla 4-2 johdossa hyvän ja tiukan pelin jälkeen tulee yhteys muihin pelaajiin on katkennut. Poistuin sitten valikkoon "keskeytit edellisen pelisi" on se vaan mukavaa kun tää tekee tätä aina välillä.
Ja heti seuraavassa pelissä vastaan sankari minkä taktiikka oli vaan rämpyttää tökkäsy nappia ja sitten kun saa kiekon ja pääsee siniviivan yli niin veto. Tyypin Rinne vaan sattuu olemaan tiilimuuri vastakaisessa päässä. Ja itellä melkein joka toinen veto meni varmaan yli tai ohi tai tolppaan vaikka oli kuinka avopaikka. 4-1 tappio. ihania pelejä.
No kyllä poikittaissyöttöjä haetaan ihan kaikissa pallolajeissa ja peleissä Itellä ei noita bugiranteita nakkaavia tuu oikeastaan koskaan vastaan, suht helppo ne on puolustaa pois lopulta.Melkoisen hyvin tiivistit myös omat ajatukseni koko pelimodista... Pariinkin kertaan yritin comebackia, mutta maku meni aivan täysin siinä vaiheessa viimeisellä kerralla kun vastaan tuli pelkkiä pokea raiskaavia, etuyläkulmarannareiden ja poikittaissyöttöjen hakijoita... Siirtyminen online-otteluihin ei harmita tippaakaan, varsinkin kun siellä eivät päde nuo surullisen kuuluisat EA-avut.
Melkoisen hyvin tiivistit myös omat ajatukseni koko pelimodista... Pariinkin kertaan yritin comebackia, mutta maku meni aivan täysin siinä vaiheessa viimeisellä kerralla kun vastaan tuli pelkkiä pokea raiskaavia, etuyläkulmarannareiden ja poikittaissyöttöjen hakijoita... Siirtyminen online-otteluihin ei harmita tippaakaan, varsinkin kun siellä eivät päde nuo surullisen kuuluisat EA-avut.
Mitä vikaa on one-timereiden hakemisessa? Ainankin mitä itse jääkiekko olen seurannut niin ihan samalla niitä haetaan sielläkin Mutta tuo tökkiminen ja bugiranteet on kyllä semmoiset mitä toivoisin että korjattaisin seuraavaan änäriin. Itse jos päättäisin niin tökkimisestä ja mailan nostamisesta vaan raakasti semmoista että jos tökkään luistimiin niin maila ei vaan mene luistimen läpi vaan luistimiin ja tyyppi jäähylle. Itseä ainankin ärsyttää väliä huomattavankin paljon kun vaikka kuinka suojaa kiekkoa niin toveri tulee takaa ja rämpyttää vaan tökkäystä niin pitkään että saa kiekon.
Edit ja siis oikeesti mun tuuria noiden promopakkojen kanssa. 7 kappaletta niitä ja paras kortti kesto 15. Yhtään pelaajaa ei tullut minkä overall olisi ollut yli 85.