Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eka pakka ja toty weber+hl filppula 86 toka paskaa mukaanluettuna miller
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No olihan se sit pakko testata ja ostaa muutama lisää. Ensimäisen paras pelaaja Tyutin, toisen pakan paras pelaaja Tyutin ja kolmanessa ea onnistui ylittämään itsensä ja paras pelaaja Turris :mad: Niin sitä vaan 285k pucksia pakkoihin ja lopputuloksena 25k pikamyymällä kaikki.

Huhhuh, mitä oon lueskellu niin pitäs olla aika kultakaivos tuo pakka TOTY korttien suhteen. Tosin olen 100% varma, että ite avaan just samaa ripulia
kun tuohon sorrun mutta voi kai sitä toivoa. Saa nähdä miten hinnat laskee TOTY korteissa vkl aikana, kun Rammer saa työnnettyä niitä lisää ilmoille..
Luultavasti ei paljoakaan, kun tarjontaa ei ole liikaa mutta halukkaita on paljon.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

1 miljoona käytetty 95k:n pakkoihin ja paras nosto Duchene. :D

Noh, se oli hauskaa sen ajan ja nyt on tyhjä fiilis, no sinne jääköön mätänemään kaikki.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kaks tuli ostettua. Ekasta Neal & Pacioretty ja toisesta ei mitään mainittavaa. Olis sen 20 € taas voinut paremminkin käyttää...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kaksi promoa, yksi TOTY Keith, kaikki muut pikamyyntitavaraa. Kelpaa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Face ryhmästä bongasin että joku veti joka peräkkäisistä pakoista jonkun totyn.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huhhuh, mitä oon lueskellu niin pitäs olla aika kultakaivos tuo pakka TOTY korttien suhteen. Tosin olen 100% varma, että ite avaan just samaa ripulia
kun tuohon sorrun mutta voi kai sitä toivoa. Saa nähdä miten hinnat laskee TOTY korteissa vkl aikana, kun Rammer saa työnnettyä niitä lisää ilmoille..
Luultavasti ei paljoakaan, kun tarjontaa ei ole liikaa mutta halukkaita on paljon.

Näköjään aika kivasti, nyt jo irtosi Malkin 1,5 milliä pienemällä vaihtotarjouksella kun mitä sitä yritin tuossa muutama päivä sitten hommata :D Toisaalta pirun ärsyttävää tuo hintojen lasku kun oman joukkueen arvo romahtaa miljoonia alas päin yhden viikonlopun aikana. TOTY Malkin ja TOTY Toews tullut nyt hommattua, pitää varmaan vaihtaa merkkipaalu Ovie TOTY versioon niin saa toisenkin TOTY ketjun :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

nimimerkki: Jormis teki errorin pudotuspeleissä ekassa erässä..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oi että mä rakastan tätä peliä, vikalla minuutilla 4-2 johdossa hyvän ja tiukan pelin jälkeen tulee yhteys muihin pelaajiin on katkennut. Poistuin sitten valikkoon "keskeytit edellisen pelisi" on se vaan mukavaa kun tää tekee tätä aina välillä. :mad:

Ja heti seuraavassa pelissä vastaan sankari minkä taktiikka oli vaan rämpyttää tökkäsy nappia ja sitten kun saa kiekon ja pääsee siniviivan yli niin veto. Tyypin Rinne vaan sattuu olemaan tiilimuuri vastakaisessa päässä. Ja itellä melkein joka toinen veto meni varmaan yli tai ohi tai tolppaan vaikka oli kuinka avopaikka. 4-1 tappio. ihania pelejä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Just voitin 10-4 ja tasoitukset niin omalla puolella kuin olla voi. Av:lla omat pojat polkee vaan läpi, ja 20vetoa 10 sisään. Omituista tässä se, että itsellä starat kentällä, ja kakkosveskakin yli 85. Nabokov ottanut maalilla mahiksestaan kiinni, 6o / 6v .
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oi että mä rakastan tätä peliä, vikalla minuutilla 4-2 johdossa hyvän ja tiukan pelin jälkeen tulee yhteys muihin pelaajiin on katkennut. Poistuin sitten valikkoon "keskeytit edellisen pelisi" on se vaan mukavaa kun tää tekee tätä aina välillä. :mad:

Ja heti seuraavassa pelissä vastaan sankari minkä taktiikka oli vaan rämpyttää tökkäsy nappia ja sitten kun saa kiekon ja pääsee siniviivan yli niin veto. Tyypin Rinne vaan sattuu olemaan tiilimuuri vastakaisessa päässä. Ja itellä melkein joka toinen veto meni varmaan yli tai ohi tai tolppaan vaikka oli kuinka avopaikka. 4-1 tappio. ihania pelejä.

Melkoisen hyvin tiivistit myös omat ajatukseni koko pelimodista... Pariinkin kertaan yritin comebackia, mutta maku meni aivan täysin siinä vaiheessa viimeisellä kerralla kun vastaan tuli pelkkiä pokea raiskaavia, etuyläkulmarannareiden ja poikittaissyöttöjen hakijoita... Siirtyminen online-otteluihin ei harmita tippaakaan, varsinkin kun siellä eivät päde nuo surullisen kuuluisat EA-avut.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Melkoisen hyvin tiivistit myös omat ajatukseni koko pelimodista... Pariinkin kertaan yritin comebackia, mutta maku meni aivan täysin siinä vaiheessa viimeisellä kerralla kun vastaan tuli pelkkiä pokea raiskaavia, etuyläkulmarannareiden ja poikittaissyöttöjen hakijoita... Siirtyminen online-otteluihin ei harmita tippaakaan, varsinkin kun siellä eivät päde nuo surullisen kuuluisat EA-avut.
No kyllä poikittaissyöttöjä haetaan ihan kaikissa pallolajeissa ja peleissä :D Itellä ei noita bugiranteita nakkaavia tuu oikeastaan koskaan vastaan, suht helppo ne on puolustaa pois lopulta.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Melkoisen hyvin tiivistit myös omat ajatukseni koko pelimodista... Pariinkin kertaan yritin comebackia, mutta maku meni aivan täysin siinä vaiheessa viimeisellä kerralla kun vastaan tuli pelkkiä pokea raiskaavia, etuyläkulmarannareiden ja poikittaissyöttöjen hakijoita... Siirtyminen online-otteluihin ei harmita tippaakaan, varsinkin kun siellä eivät päde nuo surullisen kuuluisat EA-avut.

Mitä vikaa on one-timereiden hakemisessa? Ainankin mitä itse jääkiekko olen seurannut niin ihan samalla niitä haetaan sielläkin :D Mutta tuo tökkiminen ja bugiranteet on kyllä semmoiset mitä toivoisin että korjattaisin seuraavaan änäriin. Itse jos päättäisin niin tökkimisestä ja mailan nostamisesta vaan raakasti semmoista että jos tökkään luistimiin niin maila ei vaan mene luistimen läpi vaan luistimiin ja tyyppi jäähylle. Itseä ainankin ärsyttää väliä huomattavankin paljon kun vaikka kuinka suojaa kiekkoa niin toveri tulee takaa ja rämpyttää vaan tökkäystä niin pitkään että saa kiekon.

Edit ja siis oikeesti mun tuuria noiden promopakkojen kanssa. 7 kappaletta niitä ja paras kortti kesto 15. Yhtään pelaajaa ei tullut minkä overall olisi ollut yli 85.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä vikaa on one-timereiden hakemisessa? Ainankin mitä itse jääkiekko olen seurannut niin ihan samalla niitä haetaan sielläkin :D Mutta tuo tökkiminen ja bugiranteet on kyllä semmoiset mitä toivoisin että korjattaisin seuraavaan änäriin. Itse jos päättäisin niin tökkimisestä ja mailan nostamisesta vaan raakasti semmoista että jos tökkään luistimiin niin maila ei vaan mene luistimen läpi vaan luistimiin ja tyyppi jäähylle. Itseä ainankin ärsyttää väliä huomattavankin paljon kun vaikka kuinka suojaa kiekkoa niin toveri tulee takaa ja rämpyttää vaan tökkäystä niin pitkään että saa kiekon.

Edit ja siis oikeesti mun tuuria noiden promopakkojen kanssa. 7 kappaletta niitä ja paras kortti kesto 15. Yhtään pelaajaa ei tullut minkä overall olisi ollut yli 85.

Ehkä hieman huonosti ilmaisin kantani nuohon one-timereihin. Kyllä mäkin hyväksyn onetimerit, ja harrastan niitä myös itse paikan sen salliessa, mutta kyllä se ajoittain saa yläkerran lämpöasteet nousemaan kolminumeroisiksi kun AINOA tapa tehdä maaleja, tai ylipäätä hyökätä ovat nuo one-timerit. Helvetin rasittavaa katseltavaa, että heti kun päästään hyökkäysalueelle niin mennään kulmiin pyörimään niin kauaksi aikaa että saadaan poikittaissyöttö maalin eteen ja siitä maaliin. Liian monesti olen itse huomannut että kun yrittää karvata kiekon pois kulmissa pyörivältä niin oman maalin edustalla pakit jättävät omat miehensä aivan vapaiksi ja kappas vain, kiekko löytyy viiden sekunnin päästä maalista. Omalla, melko passiivisella puolustuksellani toisaalta sallin nämä kulmissa pyörimiset, mutta ihan oikeesti, voiko ihmisten luovuus, taidot ja peliäly olla sitä luokkaa että ei todella osata mitään muuta kuin niitä helvetin onetimereitä?

E: Ja ihan sama mitä liigaa sitten seuraatkin niin ei missään ainoa hyökkäys ole nuo onetimerit.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitäs pojat on mieltä noista erikoiskorteista, onko paljonkin eroa normikortteihin verrattuna? Esim. Zetterberg, Parise, Hossa ym.?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huhhuh!
Tämän päivän saldo pakoista, TOTY Chara ja TOTY Kessel :D
Paistaa se aurinko risukasaankin :)
 
Ylös Bottom