Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]


Älkää jättäkö quoteen sitä listaa kun menee elämä hankalaksi kännykällä selaillessa. Lisäys listaan hos joku voi tehdä sen puolestani:

eepi_-_-_75

Aloitti tokan erän lopulla synkroilun. Jotenkin oli kutina pöksyissä, että näin tämä päättyy, kun herra voittanut elite pleijarit mutta oli paska pelaamaan. Vitutus maximus.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ryssä se on. Ja Jormiksen kanssa kyllä samaa mieltä, ihan hirveää nykyään tää ketju.. EA sitä EA tätä, tasoitus sinne tasoitus tonne. Ei oo pakko lukea, tiedetään.

Täällä ollaan myös sattumalta samaa mieltä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Täällä ollaan myös sattumalta samaa mieltä.

Täältä neljäs joka samaa mieltä. Samat käyttäjät spämmänny ties kuinka monta sivua samaa shaibaa viimeajat. Pistetääs vähän asiaakin kylkeen. Siel ois 35k spessupackii tarjolla ja Gaborikista tehty ovrl 94 MP kortti.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Täältä neljäs joka samaa mieltä. Samat käyttäjät spämmänny ties kuinka monta sivua samaa shaibaa viimeajat. Pistetääs vähän asiaakin kylkeen. Siel ois 35k spessupackii tarjolla ja Gaborikista tehty ovrl 94 MP kortti.

Viides ilmoittautuu. Viestien pituudetkin vaan kasvaa, mutta sisältö ei muutu mihinkään. Nyt joku tekee vielä yhteenvedon niin modet voi laittaa sen aloitussivulle FAQ osioon :rolleyes: Olen onneksi niin paska pelaaja, että ei pitkään aikaan tappiot mieltä vaivaa. Uutta yritystä vaan, ehkä tästä vielä 2 divariin noustaan. Kippis valivali-kulttuurille.

Pavelski oli myös saanut POTG kortin, overall 91.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onkos muilla katoillut pelaajia HUTissa? Tai siis, nopealla Googlauksella totesin, että on, mutta mitkäköhän on saumat saada pelaaja/pucksit takaisin?

Korpeaa meinatenkin hitusen, että ostin juuri 139000 pucksilla Giroux'n, joka katosi heti kaupan jälkeen. Pucksit luonnollisesti myös.

Kun kauppa oli päättynyt, ei kortti muuttunut ruudulla vihreäksi, vaan sen ympärille tuli valkoinen kehä samoin kuin huutokaupan hävitessä, eikä X:n painaminen auttanut. Katsoin iPad-sovelluksella ja siellä näkyi "Won"-tilassa, mutta ei luonnollisesti pystynyt mitään tekemään, kun olin konsolilla kirjautuneena. Poistuin seurantalista-ruudulta ja menin takaisin niin kortti oli kadonnut sekä seurantalistalta että sovelluksesta. Ei auttanut myöskään konsolin boottaus.

Auttaako EA:lle viestin laittaminen mitään? Muita kikkoja?

:confused::mad:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ryssä se on. Ja Jormiksen kanssa kyllä samaa mieltä, ihan hirveää nykyään tää ketju.. EA sitä EA tätä, tasoitus sinne tasoitus tonne. Ei oo pakko lukea, tiedetään.

Täällä ollaan myös sattumalta samaa mieltä.

No nyt kyllä leimaatte väärästä miehestä syntipukkia. Paljon enemmän te olette kitisseet NHL13:n ja NHL 14:n HUT-ketjuissa tasoituksista kuin minä. :D

Joo no lähinnä olen muutaman viestin asiasta kirjoittanut, kun olen vastannut muiden mietteisiin asiasta. Kuten itsekin aiemmin sanoin, en minä tästä enempiä aio jauhaa ellei joku kyseenalaista argumenttejani vastaamalla viestiini, koska sinänsä olen täysin samaa mieltä kanssanne. Kyllä itseänikin hiukan ärsyttää, kun samat naamat syksystä asti päivittäin jakavat jokaisen pelinsä tasoitustarinat (NHL13 HUT ala hexton ja kaverit). On näistä silti ihan hyvä keskustella ja mielummin näin, että täällä puhutaan jostain kuin että ei mistään. Teidän viestit nyt jälleen tarjosivat ketjulle ja sen lukijoille vähemmän kuin muiden viestit. Ihan samaan tapaan te narisitte näistä viime vuoden versiossa sivukaupalla. Joillekin tasoitukset ovat suurempi riesa kuin Teille, Ylijumalillemme.

Tosin hiukan huvittaa, että kyseiset herrat avautuvat asiasta, mutta komiat on pojilla tiimit. Onko 4. kentän 36 tason pronssipelaajat pelin ns. huonoimmat mutta parhaat 36 tasoiset pronssipelaajat? Entä kakosveska? :)

PS. Ja meinasin myös sitä, että jos siihen keskusteluun oikeasti antaa omaa näkökulmaa eikä vain kerro kuinka peli taas tänään tasotti niin IMO se on ihan okei. Itsekin tosin olen kantani asiasta sanonut (anteeksi, minulla meni neljä (4)-kuusi (6) viestiä aikaa, että sain asian kunnolla purettua sanoiksi) enkä näe miten enää voisin enempää asiasta ketjulle ja sen lukijoille tarjota. Useampi viesti sisälsi myös muutakin kuin pelkkää EA handicappia jutskailua.

Synkrolista lisäys: eepi_-_-_75

A
Antzz_68
attee01
A90547 axsuu


B
BESXXO


C
caresandbears
CHLASTOmir (tai CLASTOmir)


D


E
eepi_-_-_75
exrelax



F
Freeamigos


G


H
HACKL2013
Healt
hellicek
holdem_1
Honzicek1992


I
I-Filppula-I
Iiro15
ileex
ImHola
iQuaani
I_SupBro_I
I_WIN_FINNS


J
JAWS-SAW
Jesssse123
JJESC
Jokipojat
jupazzi


K
kaaryle
kasuri1
kolo2502


L
L96A1_NOLLA
leisteison
Linta_X
LeafsFanKap
lystikki


M
make_rulaa
markasimo72
Matsa93
MAX2102
MelartinMela
MightyMoose_
MRLUAP
mulis175
Multi_killer69 (tai Multi-killer69)
mikkovirtanen
MW31984


N
nakkenakuttaja28
naniJani
Niekk_Ft_Mark
nikkesixx6
nuuskabiitti
nogger387

O
odesking
oGBioLan
OSal0n3en


P
pachka74
patflex
Persusta95
pete_r__parKER
PowerPuuhis
Pullonhenki
PxMxAxNx666


Q


R
Radio-Rock
rasto29


S
sakke10
samza96
Santse93
sinko82
sneicci
smaaki
Soramobiili
ST1CK3D
StiquFIN
superjare


T
TeMe311
theataris
TimbeXelite
Tomek-11
TP-LINK_CF80CB
TriXi_65
Turpe_


U


V


W
Waltsu_96
Waltzuuh
Wellius
Vahtimestari
VAKE95
Vapenicek
vasplad
Vesa85 (Vesa_85?)
vikla81
VilliAasi
Vilper11
Violent Santa


X
xLazoz


Y


Z
Zamses


Å


Ä


Ö

EDIT:

Auttaako EA:lle viestin laittaminen mitään? Muita kikkoja?

Koska poistuit seurantalistalta, on ainoa tapa saada pelaajasi takaisin ottaa yhteys EA:n tukeen.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Auttaako EA:lle viestin laittaminen mitään? Muita kikkoja?

:confused::mad:

Koska poistuit seurantalista on ainoa keinosi olla yhteydessä EA:n asiakaspalveluun. Voit kokeilla ostaa pronssipaketin jos näyttäisi pelaajan ja voisit sen siirtää, mutta epäilen, että ei auta mitään.

Jatkossa jos käy vastaavasti niin:
1) Älä poistu seurantalistalta
2) Mene playkkarin menuun
3) Käyttäjätietojen päältä pystyt kirjautumaan ulos, sammuttaa samalla pelin
4) Kirjaudu sisään käynnistä peli uudelleen, mene huttiin, mene seurantalistalle ja yritä siirtää kortti

Toista tarvittaessa, kunnes onnistuu ja jos kortti katoaa niin EA:n asiakaspalvelu on ainoa apu. Toinen mahdollisuus on mennä EA:n forumille ja laittaa privaviestiä EA_HLT modelle. Nykyisin asiakaspalvelu kuulemma toiminutkin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pavelskistahan on ollut potg kortti jo ties miten pitkään :D

Nyt on pakko kehua että kerrankin tuli mukava peli pelata, tosin se että hieman muokkasin joukkuetta saattaa vaikuttaa asiaan, halusin testata onko noista vuoden tähti Subbanista ja Pietroangelosta mihinkään joten jätin normijoukkueesta yhden kentän tiimiin ja loput 3 ketjua täytettiin ahl pelaajilla kuten Toffoli, Vey, Hartikainen, Smith-pelly, Vatanen, Oleksiak ym ja jokaiselle +5 kaikki x2.

Olen pelannut varmaan yli 700 ottelua pelkästään netissä ja vielä kertaakaan en ole nähnyt omien pottien puolustavan noin hyvin mitä ne nyt puollusti. Tökkäämällä sai kiekon paljon paremmin pois, taklaukset jopa vaikutti jotain tosin omat Granlundit ja kumppanit ei ollu moksiskaan kun Phaneufit ja kumppanit yritti jyräillä. Omat laukauset osu kerrankin erittäin hyvällä prosentilla maalia kohti kun taas vastustajan vedot meni enimäksee pleikseihin ja nekin mitä tuli maalia kohti Hiller torjui todella varmasti. peli oli suht tasainen mutta voitin pelin 4-0. Ja tuo tyyppi osasi kumminkin pelata ihan kohtuu hyvin.

Pitää siis varmaan myydä kaikki miljoona miehet pois ja ostaa koko summalla harjottelukortteja kun pelaaminen on mukavaa näin :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No nyt kyllä leimaatte väärästä miehestä syntipukkia. Paljon enemmän te olette kitisseet NHL13:n ja NHL 14:n HUT-ketjuissa tasoituksista kuin minä. :D

En leimannut missään välissä sinua, enkä usko että Jormiskaan, kyllä täältä löytyy paljon pahempia kavereita itkemässä :)

Ihan samaan tapaan te narisitte näistä viime vuoden versiossa sivukaupalla. Joillekin tasoitukset ovat suurempi riesa kuin Teille, Ylijumalillemme.

En ole ylijumala, todennäköisesti olen rutissut kyllä tasotuksista viime versiossa, suotta sitä kieltämään.

Tosin hiukan huvittaa, että kyseiset herrat avautuvat asiasta, mutta komiat on pojilla tiimit. Onko 4. kentän 36 tason pronssipelaajat pelin ns. huonoimmat mutta parhaat 36 tasoiset pronssipelaajat? Entä kakosveska? :)

Mitä tarkoitat huonoimmilla mutta parhaimmilla? Ei kai sillä niin väliä ketä siellä nelosketjussa on, manuaalisesti kun vaihtaa ketjut niin ei nelosta vaan tarvitse yhtään mihinkään. Kakkosveska on kanssa 36kok. Ja kyllä, mulla on ''tasotusjoukkue''. Ei vaan kiinnosta painia tasotusten kanssa. Ja tottakai saa valittaa tasotuksista, mutta sitten kun väännetään jo 20. sivua samojen naamojen osalta, se on liikaa. ''Tein taas uuden accon ja väännän kymppidivarissa 35-0-0 statseilla. Olen siis hyvä ja häviöni on aina EA:n vika.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

4-0 tappioasemassaan synkro käyntiin ja onnistui heti ekalla yrittämällä. Yllättäen suomalainen ja eiköhän se joku foorumisti ole. (Y)

Synkrolista lisäys: Anaheim_Ducksss

A
Anaheim_Ducksss
Antzz_68
attee01
A90547 axsuu


B
BESXXO


C
caresandbears
CHLASTOmir (tai CLASTOmir)


D


E
eepi_-_-_75
exrelax



F
Freeamigos


G


H
HACKL2013
Healt
hellicek
holdem_1
Honzicek1992


I
I-Filppula-I
Iiro15
ileex
ImHola
iQuaani
I_SupBro_I
I_WIN_FINNS


J
JAWS-SAW
Jesssse123
JJESC
Jokipojat
jupazzi


K
kaaryle
kasuri1
kolo2502


L
L96A1_NOLLA
leisteison
Linta_X
LeafsFanKap
lystikki


M
make_rulaa
markasimo72
Matsa93
MAX2102
MelartinMela
MightyMoose_
MRLUAP
mulis175
Multi_killer69 (tai Multi-killer69)
mikkovirtanen
MW31984


N
nakkenakuttaja28
naniJani
Niekk_Ft_Mark
nikkesixx6
nuuskabiitti
nogger387

O
odesking
oGBioLan
OSal0n3en


P
pachka74
patflex
Persusta95
pete_r__parKER
PowerPuuhis
Pullonhenki
PxMxAxNx666


Q


R
Radio-Rock
rasto29


S
sakke10
samza96
Santse93
sinko82
sneicci
smaaki
Soramobiili
ST1CK3D
StiquFIN
superjare


T
TeMe311
theataris
TimbeXelite
Tomek-11
TP-LINK_CF80CB
TriXi_65
Turpe_


U


V


W
Waltsu_96
Waltzuuh
Wellius
Vahtimestari
VAKE95
Vapenicek
vasplad
Vesa85 (Vesa_85?)
vikla81
VilliAasi
Vilper11
Violent Santa


X
xLazoz


Y


Z
Zamses


Å


Ä


Ö
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei kai sillä niin väliä ketä siellä nelosketjussa on, manuaalisesti kun vaihtaa ketjut niin ei nelosta vaan tarvitse yhtään mihinkään. Kakkosveska on kanssa 36kok. Ja kyllä, mulla on ''tasotusjoukkue''. Ei vaan kiinnosta painia tasotusten kanssa. Ja tottakai saa valittaa tasotuksista, mutta sitten kun väännetään jo 20. sivua samojen naamojen osalta, se on liikaa. ''Tein taas uuden accon ja väännän kymppidivarissa 35-0-0 statseilla. Olen siis hyvä ja häviöni on aina EA:n vika.

Niin eihän sitä oikeassakaan jääkiekossa nelosketjua tarvita mihinkään, kaikki joukkueet pitävät vaan huvikseen 12:sta hyökkääjää joukkueessa, ei kun hetkinen :rolleyes: Ja ei niiden 36:sten käyttäminen nelosketjussa muuten häiritsisi varmaan ketään mutta kun se tekee vastustajan pelaajamisesta vaikeampaa, kyllä itse ainankin huomaa pelin aikana jos vastustajalla on Ovieta ja Sidiä ja omat pelaajat tuntuu silti hitailta ja kömpelöiltä niin tietää kyllä jo pelin aikana ketä siellä vastustajan nelosessa on.

Ja tuossa on aika hyvin kiteytetty koko pelimuodon ongelma kun hyvätkin pelaajat käyttävät tasotusjoukkueita saadakseen handicapit puolelleen. Pelimuodon nimi on kumminkin hockey ultimate team niin sotii omaa oikeustajua vastaan että kun on rakentanut sen ultimate teamin niin pelaaminen on vaan vaikeampaa. Toivottavasti muuttavat 15:ssa pelimuodon nimeksi Hockey ultimate handicap team :D

Joku voisi varmaan perustaa oman ketjun tasoituksista itkemiseen ettei se häiritse täydellisiä ihmisiä :eek: Tosin kyllähän täällä muutkin puheenaiheet ovat aina näitä samoja kysymyksiä mihin ollaan vastailtu jo muutamia satoja kertoja ja onhan se nyt kauheeta kun ihmiset keskustelevat keskustelupalstalla.

Tulee tässä katseltua minnesota-vancuver peliä niin Coyle heitti bugiranteella maalin niin selostajat sanoivat että maalivahti nappaa tuommoiset 99 kertaa sadasta, ei kyllä tässä pelissä ihan tuolla prosentilla kyllä nappaa niitä :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Omat kokemukseni ovat olleet oikeastaan päinvastaiset, eli mielestäni hyvillä pelaajilla on helpompi pelata kuin tasoitusjannuilla. En sitten tiedä luokitellaanko minunkin tiimini nykyisin tasoitusjoukkueeksi, kun hintaa on ainoastaan 700-800k. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Omat kokemukseni ovat olleet oikeastaan päinvastaiset, eli mielestäni hyvillä pelaajilla on helpompi pelata kuin tasoitusjannuilla. En sitten tiedä luokitellaanko minunkin tiimini nykyisin tasoitusjoukkueeksi, kun hintaa on ainoastaan 700-800k. :rolleyes:

Tämä. Kyllä se Gretzky oli ykkösen keskellä paljon mukavampi kuin HL Dubinsky. Tasotuksista huolimatta pystyin (enhän mä oo taaskaan vähään aikaan pelannut, joten en voi sanoa pystynkö enää) neloskentästä lähtien "tähdillä" yli 20 ottelun voittoputkiin 1. divarissa. Ja aina kun putki katkesi niin se oli EA:n vika! No ei laiskaan, joskus sieltä tulee se seinä vastaan eli joku joka osaa pelata ja voittaa tuurilla! Eli joku joka oli vain sillä kertaa parempi.

Muistaakseeni en ole '14:ssa sen pahemmin itkenyt tasoituksista, '13:ssa se oli sen verta hirveää että lopetinkin niiden takia. Tai sitten se johtuu siitä että olen kasvanut henkisesti enkä enää välitä tasotuksista ja suosittelen sitä lämpimästi kaikille, paljon mukavampi pelata.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Omat kokemukseni ovat olleet oikeastaan päinvastaiset, eli mielestäni hyvillä pelaajilla on helpompi pelata kuin tasoitusjannuilla. En sitten tiedä luokitellaanko minunkin tiimini nykyisin tasoitusjoukkueeksi, kun hintaa on ainoastaan 700-800k. :rolleyes:

Ehkäpä 700-800k joukkuetta ei voi vielä ihan superstara jengiksi vielä nimetä. Täällä on porukalla aika monen miltsin joukkueita, itelläkin jo pelkässä ykköskentällisessä n. 2M ukkelit.

Aika moni täälläkin (itse mukaan luettuna) on sitä mieltä, että Tasoitukseen vaikuttaa joukkueessa se kuinka alas joukkueen salaryn saa painettua. Sen takia jengillä kakkoskassarina 36oa, sekä myös mahdollisesti nelonen täynnä noita 500 salary ukkoja.

Toinen mikä vaikuttaa on pelaajien keskinäinen tasoero. Tossa puhuttiin aiemmin niistä pelin jälkeisistä pistekertoimista ja olen nyt parikymmentä peliä itsekin yrittänyt kiinnittää niihin huomiota. Kaikkein tahmeimpia on ollut pelit, joissa kerroin luokkaa 0,80-0,90.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse jatkoin eilen hutin peluuta, tullut tosiaan pelattua alkuvuosi "suomen olymppiajoukkueella" ja tilastot menneet häneksi, niitä tässä nyt eilen alettiin parantamaan.

Ykkösdivariin noustiin rymisten takaisin kun vaihdoin nuo suomen "kankikaikkoset" pois, ykköskentässä Vanek-Kadri-Koivu tehneet murhaavaa jälkeä. Muut positiiviset yllättäjät ovat olleet Heatley, Horton, Skinner.

Tarkempaa tarinaa tulee kun projekti on edistynyt :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Omat kokemukseni ovat olleet oikeastaan päinvastaiset, eli mielestäni hyvillä pelaajilla on helpompi pelata kuin tasoitusjannuilla. En sitten tiedä luokitellaanko minunkin tiimini nykyisin tasoitusjoukkueeksi, kun hintaa on ainoastaan 700-800k. :rolleyes:

Oma tasotusjenki maksaa tällä hetkellä noin 5 milliä :D Ja kyllä on ihan valtaisan paljon helpompaa pelata kun palkka tippui 39:stä tonnista kymppitonnilla. Puolustaminen on helpompaa, pelaajiin ei väsymys vaikuta niin paljoa ja palautuuvat siitä nopeampaa. Samat maalit mitä tuolla yber tiimillä yrittää menee nyt paljon paremalla prosentilla. Enää ei vastustajat pysty huitomaan ja tökkimään mielinmäärin ilman että joutuu jäähylle. Ja jopa buustattu Hartikainen on vastustajan vaikeampi saada irti kiekosta kuin merkkipaalu Ovie.

Toki tämmöisessä joukkueessa sitten nuo Kovaltchuk ja Kane ja Subban ja Kopitar ja Pietroangelo on erittäin mahtavia pelata.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oma tasotusjenki maksaa tällä hetkellä noin 5 milliä :D Ja kyllä on ihan valtaisan paljon helpompaa pelata kun palkka tippui 39:stä tonnista kymppitonnilla. Puolustaminen on helpompaa, pelaajiin ei väsymys vaikuta niin paljoa ja palautuuvat siitä nopeampaa. Samat maalit mitä tuolla yber tiimillä yrittää menee nyt paljon paremalla prosentilla. Enää ei vastustajat pysty huitomaan ja tökkimään mielinmäärin ilman että joutuu jäähylle. Ja jopa buustattu Hartikainen on vastustajan vaikeampi saada irti kiekosta kuin merkkipaalu Ovie.

Toki tämmöisessä joukkueessa sitten nuo Kovaltchuk ja Kane ja Subban ja Kopitar ja Pietroangelo on erittäin mahtavia pelata.

Itse pitkästä aikaa koitin tiputtaa palkat alas ja heitin starat vilttiin. Palkkataso nyt 27K ja onhan nuo äijät erikoisia liimalapoja:) Ero on ku yössä jä päivässä. Muutaman kovemman tyypin jätin kokoonpanoon ja nyt niiden ominaisuudet tulee oikeasti esiin. Eli jos pidät neljä kenttää staroja niin ne on aivan säkkejä. Mutta kun pidät kura kenttiä ja sinne sekaan heität muutaman staran niin johan alkaa ukko toimimaan. Esimerkiksi mun 99 hl riemsdyuk on aivan kone tällä hetkellä kun ketjukaverina Saku koivu ja Selänne. Kyllä se vaan tosiasia on että tommonen alle 30k palkkataso tekee jengistä huomattavasti kovemman. Yhtään häviö ei oo eilisen jälkeen tullu. 11 ottelun voittoputkessa porskutellaan. Päälle 60 tehtyä maalia ja 7 päästettyä. Maalissa 76 overall E.Lack.

Harmittavaa sinänsä tämmönen. Mutta itte olen muutaman viikon taas hakannu tähdillä päätä seinään, hyvä jos 2 maalia peliin on saanu väännettyä moneen viikkoon. Nyt naputelen yhtäkkiä 6-7 maalia peliin. Erikoisesti ne taidot ittellä lisäänty ku laitto paskemmat äijät kentälle:)

Mutta eiköhän tässä taas jouda laittaa starat kentälle ja hakkaamaan päätä seinään taas:)

Ja kuten tuossa ylempänä kerberos onkin huomannut tuon minun vinkin tuosta taitokertoimesta. Niin näinhän se menee, kyllä nuo alle 1 taitokerroin bonus pelit on vaan selkeästi järkyttävämpiä.

Toki jos pelaajien tasoerossa on selkeästi pelillisesti eroa niin kyllä silloin sen voiton pystyy vääntämään sama millä jengillä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Niin eihän sitä oikeassakaan jääkiekossa nelosketjua tarvita mihinkään, kaikki joukkueet pitävät vaan huvikseen 12:sta hyökkääjää joukkueessa, ei kun hetkinen :rolleyes: Ja ei niiden 36:sten käyttäminen nelosketjussa muuten häiritsisi varmaan ketään mutta kun se tekee vastustajan pelaajamisesta vaikeampaa, kyllä itse ainankin huomaa pelin aikana jos vastustajalla on Ovieta ja Sidiä ja omat pelaajat tuntuu silti hitailta ja kömpelöiltä niin tietää kyllä jo pelin aikana ketä siellä vastustajan nelosessa on.

Ja tuossa on aika hyvin kiteytetty koko pelimuodon ongelma kun hyvätkin pelaajat käyttävät tasotusjoukkueita saadakseen handicapit puolelleen. Pelimuodon nimi on kumminkin hockey ultimate team niin sotii omaa oikeustajua vastaan että kun on rakentanut sen ultimate teamin niin pelaaminen on vaan vaikeampaa. Toivottavasti muuttavat 15:ssa pelimuodon nimeksi Hockey ultimate handicap team :D

Joku voisi varmaan perustaa oman ketjun tasoituksista itkemiseen ettei se häiritse täydellisiä ihmisiä :eek: Tosin kyllähän täällä muutkin puheenaiheet ovat aina näitä samoja kysymyksiä mihin ollaan vastailtu jo muutamia satoja kertoja ja onhan se nyt kauheeta kun ihmiset keskustelevat keskustelupalstalla.

Tulee tässä katseltua minnesota-vancuver peliä niin Coyle heitti bugiranteella maalin niin selostajat sanoivat että maalivahti nappaa tuommoiset 99 kertaa sadasta, ei kyllä tässä pelissä ihan tuolla prosentilla kyllä nappaa niitä :D

Okei, pidän tietoisesti nelosessa paskoja jannuja, sekä kakkosmaalivahtia, että saan tähdet alas. Mutta ei se ole ainoa syy, ei oikeasti mulla ainakaan ole tarvetta pitää nelosessa mitään jätkiä kun ei ne kentällekkään pääse. Yhtälailla mulla ei GMC-liigoissakaan käy nelonen kentällä, turhaan laittaa huonoja pelaajia kun paremmatkin jaksaa. Omistan varmaan ''tasoitusjoukkueen'' kun hinta on 400k. Vai miten tasoitusjoukkue määritellään? Tämä ihan kysymyksenä ei vittuiluna.. Tähdet, palkka, tietyt pelaajat?

En pidä itseäni täydellisenä ihmisenä. Omistan tasoitusjoukkueen, mutta onhan se helvetin rasittavaa kun tietyt ihmiset itkee täällä joka viestissään EA:sta, eikä viesteissä ole muuta sisältöä. Saanko valittaa muiden valittamisesta kun en itse valita? Muiden mielestä en varmaan, valitan silti :) Totta munassa saa keskustella tasoituksista, hyvä purkaa välillä sydäntään, mutta muutakin kannattaa sisältöön tunkea.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Okei, pidän tietoisesti nelosessa paskoja jannuja, sekä kakkosmaalivahtia, että saan tähdet alas. Mutta ei se ole ainoa syy, ei oikeasti mulla ainakaan ole tarvetta pitää nelosessa mitään jätkiä kun ei ne kentällekkään pääse. Yhtälailla mulla ei GMC-liigoissakaan käy nelonen kentällä, turhaan laittaa huonoja pelaajia kun paremmatkin jaksaa. Omistan varmaan ''tasoitusjoukkueen'' kun hinta on 400k. Vai miten tasoitusjoukkue määritellään? Tämä ihan kysymyksenä ei vittuiluna.. Tähdet, palkka, tietyt pelaajat?

En pidä itseäni täydellisenä ihmisenä. Omistan tasoitusjoukkueen, mutta onhan se helvetin rasittavaa kun tietyt ihmiset itkee täällä joka viestissään EA:sta, eikä viesteissä ole muuta sisältöä. Saanko valittaa muiden valittamisesta kun en itse valita? Muiden mielestä en varmaan, valitan silti :) Totta munassa saa keskustella tasoituksista, hyvä purkaa välillä sydäntään, mutta muutakin kannattaa sisältöön tunkea.

Tuo on kyllä sinällään jännää että kun pelaan superstara joukkueella niin nelostakin pitää peluuttaa se 10 minsaa ottelussa kun ne vielä paremmat ukot väsyy niin pirun herkästi ja tuntuu että niillä kestää ikuisuus palautua kuntoon. Hieman on ero että superstara joukkueella ekassa minsassa häviää palkki tai kaks energioita, mutta nyt kun huonompi joukkue sitten takana niin samat ykkösen miehet ovat ekan minsan jälkeen edelleen aivan virkeitä. Kyllähän palkka on se mikä taitaa eniten tasoituksiin vaikuttaa ja sitähän nuo monet millä on kova tiimi koittaa laskea laittamalla 36:set nelosketjuun.

Kolme peliä ja kolme keskeytysvoittoa maalierolla 13-3. Ja viimeisen ottelun laukaisuprosentti 50% vaikka vastassa oli staratiimini pahin painajainen eli Dubnyk :D
Ketjut tässä joukkueessa
Kovaltchuk - Hl Kopitar - toty Kane
Toffoli - Stoll - Granlund
Morin - Gaustad - Hartikainen
Mitchell - Mccormick - Smith-pelly

Toty Pietroangelo - Toty Subban
Oleksiak - Elliot
Mcnabb - Vatanen

Missian - Schröss

Ja on kyllä ollu pelit mukavia pelattavia :D

Edit. Neljäs keskeytysvoitto peräkäin ja laukaisuprosentti taas 50.
 
Ylös Bottom