Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Käyttäjä ilcri73 varsinainen idiootti... Pääs jollain ihmeellä 3-1 johtoon ja siitähän se vasta innostu pyörimään omassa päädyssä kuluttaen aikaa. Noh, onneks kuitenkin 4-3 voitto jatkoajalla. Kaveri rupes vielä mua haukkumaan säälittäväks, vaikka ite pyöri omissa minkä kerkes :D Kannattaa siis välttää kyseistä kaveria. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vesa85 (Vesa_85?)


Tullut valikossa vastaan: Vesa85, Vesa-85, Vesa_85 ja VESA85

Jaha, no, eipä noita kannata valitettavasti laittaa muutakuin nuo mitkä on ilmoitettu synkroajiksi. Eihän sitä nyt voi tietää, jos joku -85 syntynyt Vesa -niminen miehenköriläs ei ole saanut synkro-Vesan takia haluamaansa nimimerkkiä ja on joutunut nappaamaan vaikkapa Vesa-85:n.

(Ps. Voiko olla todella VESA85 ja Vesa85 erikseen?)

Ja vielä, tänään itellekki tuli ensimmäistä kertaa vastaan pelaaja, joka johtomaalin tehdessään menee oman maalin taakse pyörimään. Jos näitä tulee, niin annan olla, voittakoon pelinsä tuolla tavalla jos niin kiinnostaa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jaa, saakin näköjää lisätä syncrolistaan nimen het kun pääsee pleikkarilta kattomaan.. Oli rasittavaa 4-0 tauluu het ekassa erässä ja siitä asti koitti pitkälle toiseen erään.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelasin ruotsalais bögiä vastaan nimeltä I_WIN_FINNS
Pääsin maalilla johtoon niin aloitti synkroamisen. Ei ihan onnistunut kun pidin kiekkoa aika hyvin ja kundi sitten vielä häipyi koko pelistä viime sekunneilla :)

perään sain vielä pitkän itkun jolle nauraa:
"stop backing home, im Pat from EA Sweden, its people like you destroys the game. We are trying to fix the game right now. We are now watching you, and its ok to call me bög, but play fair, I can make one call and your hut team will be deleted as your account if you continue. if you have questions call 0046-08-44680004"
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

M_piippa

Teki synkron kolmannessa erässä kun olin johdossa ja pelia minuutti jäljellä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mainitsemani ruotsin lahja I_WIN_FINNS lisätty.

Synkrolista päivitys: Mainitsemani ruotsin lahja I_WIN_FINNS lisätty.

A
Antzz_68
attee01
A90547 axsuu

B
BESXXO

C
caresandbears
CHLASTOmir (tai CLASTOmir)

D

E
exrelax

F
Freeamigos

G

H
HACKL2013
Healt
hellicek
holdem_1
Honzicek1992

I
I-Filppula-I
Iiro15
ileex
ImHola
iQuaani
I_SupBro_I
I_WIN_FINNS

J
JAWS-SAW
Jesssse123
JJESC
Jokipojat
jupazzi

K
kaaryle
kasuri1
kolo2502

L
L96A1_NOLLA
leisteison
Linta_X
LeafsFanKap
lystikki

M
make_rulaa
markasimo72
Matsa93
MAX2102
MelartinMela
MightyMoose_
MRLUAP
mulis175
Multi_killer69 (tai Multi-killer69)
mikkovirtanen
MW31984

N
nakkenakuttaja28
naniJani
Niekk_Ft_Mark
nikkesixx6
nuuskabiitti

O
odesking
oGBioLan
OSal0n3en

P
pachka74
patflex
Persusta95
pete_r__parKER
PowerPuuhis
Pullonhenki
PxMxAxNx666

Q

R
Radio-Rock
rasto29

S
sakke10
samza96
Santse93
sinko82
sneicci
smaaki
Soramobiili
ST1CK3D
StiquFIN

T
TeMe311
theataris
TimbeXelite
Tomek-11
TP-LINK_CF80CB
TriXi_65
Turpe_

U

V

W
Waltsu_96
Waltzuuh
Wellius
Vahtimestari
VAKE95
Vapenicek
vasplad
Vesa85 (Vesa_85?)
vikla81
VilliAasi
Vilper11
Violent Santa

X
xLazoz

Y

Z
Zamses

Å

Ä

Ö
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin nyt on sitten mun koko miljoonamies tiimi pistetty lihoiks tai tarkemmi euroiks:D kiitos vaan kaikille kaupoissa mukana olleille viä kerran! Aattelin maksaa potut pottuina ja niiiin monta kertaa kun nää jätkät on niitä mun miljoonamiehii nöyryyttäny,nii ostin jokasen ja vaihdoin viä joukkueetki ja paikatkin oikein. Eli tässä tällänen mun uus erittäin mukava rosteri:

Vanek(A)-M.Koivu(C)-Voracek(A)
Pominville-Pavelski-Skinner
Brown-Cammalleri-E.Kane
Selänne-Backes-Franzen

E.Johnson-J.Johnson
Hedman-Bowmeester
Carlson-Bogosian

Bishop-Luongo.

Ps.Kyllä peli kulkee suosittelen! ;)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin nyt on sitten mun koko miljoonamies tiimi pistetty lihoiks tai tarkemmi euroiks:D kiitos vaan kaikille kaupoissa mukana olleille viä kerran! Aattelin maksaa potut pottuina ja niiiin monta kertaa kun nää jätkät on niitä mun miljoonamiehii nöyryyttäny,nii ostin jokasen ja vaihdoin viä joukkueetki ja paikatkin oikein. Eli tässä tällänen mun uus erittäin mukava rosteri:

Vanek(A)-M.Koivu(C)-Voracek(A)
Pominville-Pavelski-Skinner
Brown-Cammalleri-E.Kane
Selänne-Backes-Franzen

E.Johnson-J.johnson
Hedman-Bowmeester
Carlson-Bogosian

Bishop-Luongo.

Ps.Kyllä peli kulkee suosittelen! ;)

missä se filppula?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

onko kellään kokemuksia POTG Luongosta tai POTG Varlamovista? Tarkoitus olisi hankkia toinen tuonne maalinsuulle :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mä upin tämän tänne sivulle vielä kun oli hulvaton tapaus
katoin sen pelitilastot 172-2-2 mahtoi syödä miestä hävitä mulle

Pelasin ruotsalais bögiä vastaan nimeltä I_WIN_FINNS
Pääsin maalilla johtoon niin aloitti synkroamisen. Ei ihan onnistunut kun pidin kiekkoa aika hyvin ja kundi sitten vielä häipyi koko pelistä viime sekunneilla :)

perään sain vielä pitkän itkun jolle nauraa:
"stop backing home, im Pat from EA Sweden, its people like you destroys the game. We are trying to fix the game right now. We are now watching you, and its ok to call me bög, but play fair, I can make one call and your hut team will be deleted as your account if you continue. if you have questions call 0046-08-44680004"
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tää on kylllä surkuhupaisaa luettavaa. pelaajat jotka ovat synkrolistalla, päivittävät itse sinne uusia pelaajia..lol. On se ajatusmaailma jotenkin kallellaan:) Tää koko hut on yksi suuri vitsi. Harmi sinänsä kun hyvä pelimuoto muuten. Mutta onneksi sentää vs muoto vielä on pelattavassa kunnossa.

Sitten mää en ymmärrä muutamia valittajia täällä foorumilla, jotka itkee EA momentumista kun statsit on 100-1-0? Miten prkl voi kokoajan hävitä EA momentumin takia kun statseissa näkyy silti suunnilleen se 1 tappio. Vähän ristiriitasia nää osan itkut täällä foorumilla. Selkeitä synkrohinkkaajia.


Ja sitten vielä omista kokemuksista. Lähes järjestäin voitan pelit isolla maalierolla jossa on tasoero kerroin pyörii 1-1,3 välillä. Mutta taas sitten kun se on tuolla 0,96-0,98 niin suurimmasta osasta peleistä tullut turpaan niissä. Eli tuo on kai suuntaa antava tasoero kerroin. Ja tuo taitaa olla se aivansyy siihen ns EA momentumiin. Sitten kun se on ollut tasan 1 niin pelit on ollu sitä oikeaa virtuaalilätkää, eli suht tasaisia molemmin puolin. Se vaan ongelma että näkyy vasta pelin jälkeen tuo kerroin, koska vaikuttaa kiekkojen saantiin. Tämä siis omalla kohdallani, ja aika hyvin pitää paikkansa kun joka pelin jälkeen vilkaisen tuon kertoimen.

Suurin osa itse vastaan sattuneista synkroista on tullut suomitiimeiltä, joten suosiolla olen alkanut skippaamaan kaikki
suomiaccot joita en tunne/tiedä. Koska lähes joka toinen peli suomiaccoa vastaan päättyy synkroon jos johdossa sattuu olemaan.
Tuota listaakaan jaksa itte päivittää kun sinne tulis joka ilta semmonen 3-5 nimee lisää.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja sitten vielä omista kokemuksista. Lähes järjestäin voitan pelit isolla maalierolla jossa on tasoero kerroin pyörii 1-1,3 välillä. Mutta taas sitten kun se on tuolla 0,96-0,98 niin suurimmasta osasta peleistä tullut turpaan niissä. Eli tuo on kai suuntaa antava tasoero kerroin. Ja tuo taitaa olla se aivansyy siihen ns EA momentumiin. Sitten kun se on ollut tasan 1 niin pelit on ollu sitä oikeaa virtuaalilätkää, eli suht tasaisia molemmin puolin. Se vaan ongelma että näkyy vasta pelin jälkeen tuo kerroin, koska vaikuttaa kiekkojen saantiin. Tämä siis omalla kohdallani, ja aika hyvin pitää paikkansa kun joka pelin jälkeen vilkaisen tuon kertoimen.

Pitää ruveta seuraamaan tuota kerrointa itsekin kun ei oo tullut ennen kiinnitettyä siihen mitään huomiota. Tosin tällä tiimillä se nyt taitaa olla aika turhaa :D
Edellisessä pelissä meinasi kyllä taas järki lähtee tuohon momentumiin, ensimmäisessä erässä Vokoun seisoo vastustajalla päällään, toisessa erässä sitten viimein sain maalin niin sitten vokoun ei ollutkaan niin ilmiömäinen vaan sain jo 4-0 johdon taululle mutta tyyppi erän viime hetkillä bugiranne jonka Rask pompottelee ja tyyppi iskee irtokiekon maalin. Kolmas erä sitten olikin tuskaa ja Rask pomputteli jokaisen kiekon kun taas toisessa päädyssä Vokoun oli itse varmuus joka poimi kaiken. Tyyppi pääsi sitten tasoihin vielä ja eikun jatkoajalle. Jatkoajallakin avopaikasta kilautan kiekon tolppaan mutta vähän ennen loppua sain onneksi iskettyä voittomaalin. Vastustajan taitotaso 1 ja parhaimmat pelaajat tasoa Hedman ja Myers ja plekanec.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voisko joku sendii team of the weekin?

E. Onko täällä youtubaajia jotka tekee videoita säännöllisesti? Suomalaisia on niin vähän tullut vastaan
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

5 päivää pois pleikkarilta. Nopeesti joku kertoo mitä siinä 1,5milj pakassa oli? Senkö takia täällä on ns. erikoiskortit (paikanvaihto, jenginvaihto, kestot yms.) hinnoissaan? Kannattaa siis nyt myydä varmaan pois?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

LW: Sharp (94), JVR (92)
C: Tavares (94), Malkin (97)
RW:Kessel (95), MSL (93)

LD: Suter (97), Kronwall (94)
RD: Pietrangelo (95), Subban (94)

G: Bishop (91), Bernier (90)

Team of the year vol.2
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

LW: Sharp (94), JVR (92)
C: Tavares (94), Malkin (97)
RW:Kessel (95), MSL (93)

LD: Suter (97), Kronwall (94)
RD: Pietrangelo (95), Subban (94)

G: Bishop (91), Bernier (90)

Team of the year vol.2

Houuuli fuuuuuuk jännää :33
Onko kuvia vielä?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Houuuli fuuuuuuk jännää :33
Onko kuvia vielä?

Ei oo, Ea forumilta juuri luin tuosta.

Hyvä ettei tullut ostettua potg Kesseliä :D Malkin, Kessel, ja Pietroangelo menee itsellä ainankin ostoslistalle, tulee kalliiks tää harrastus :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei oo, Ea forumilta juuri luin tuosta.

Hyvä ettei tullut ostettua potg Kesseliä :D Malkin, Kessel, ja Pietroangelo menee itsellä ainankin ostoslistalle, tulee kalliiks tää harrastus :D

Tippuu potg kiisselin hinta :D
Itse aattelin bishopin e muuta koska ei chicagotyyppei... Bishop vaan koska tarve mokkeen :)


E. Oho oli siellä sharpiiiiiiii!!! Pakko-osto
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä siinä on kun kahden kuukauden HUT-tauon ja 600k-->~30k jengin karsimisen jälkeen 95 prosentin vastustajista pelityylin voisi tiivistää kahteen sanaan: poke ja poikittaissyötöt. Ihan aukosta nykyään HUT:n pelaaminen kun käytönnössä jokainen vastustaja tuntuu luistelevan poke-nappi pohjassa ja kun kiekko saadaan pois niin haetaan poikittaissyöttö maalin eteen vaikka väkisin. Noh, jos nyt jotain hieman hymyä nostattavaa haluaa etsiä niin jengin karsimisen jälkeen ykkösdivarissa pelailu about 30k jengillä on melko mukavaa kun varlamovit ja kiprusoffit ottaa kaiken kiinni samalla kun stasnyt ja cammallerit pistää kaiken eteen tulevan levyiksi. :D
 
Ylös Bottom