Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hyvä matsi attee01 vastaa tai siis eka erä kunnes yhteys katkes. Pelin viime hetket oli kyllä niin vauhdin huumaa ku pätki niin paljon.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kerran vielä avaudun tästä 1994 ohjainasetusten käyttämisestä,se on yleistynyt ihan selvästi viime aikoina. Miksi? No se antaa etua nopeudessa,laukauksissa,taklauksissa,kiekonriistoissa ja etenkin aloituksissa,jos osaa vain ajoittaa oikein. Lisäksi kiekkoa ei saa maaliin millään,mutta vastustaja tekee kyllä. Tästäkin vois alkaa pitää listaa,niinkun synkroajista,mutta jos se on muille ok niin antaa olla. Tunnistatte kyllä 94 pelaajat,ne ei harhauttele ja aloituksista kanssa tunnistaa. Tämä tulee lisääntymään vielä paljon,mulla tänään 4 tullu vastaan.

Oikein listaa pitäisi alkaa pitämään ja arvuutella täällä, kuka käyttää mitäkin pelin tarjoamia ohjausasetuksia. Päivän parhaimmat naurut, kiitos. Pelasin itse NHL 12 asti alkuperäisillä asetuksilla ja kyllä itselläni pelintaso nousi täysin uudelle tasolle, kun siirryin tattien käyttämiseen. Ehkä ne pelaajat vain ovat sua parempia, tuliko koskaan mieleen? Eivät edes vaivaudu harhauttamaan, kun juokset kiekollisten miesten perään usean pelaajan voimin ja aina on vapaana joku kenelle syöttää.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hyvä matsi attee01 vastaa tai siis eka erä kunnes yhteys katkes. Pelin viime hetket oli kyllä niin vauhdin huumaa ku pätki niin paljon.
Johtu ea:sta :D Luulin eka et susta! Lagipetteri5000 lol

E. Missä voi laittaa ealle viestiä? Ois vähän "karjumista" yhteyksistä, tasotuksista jne jne
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko tietoa kauanko noi team of the year kortit on pakoissa?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko tietoa kauanko noi team of the year kortit on pakoissa?
Reilun viikon vielä. Eli kaiken kaikkiaan ovat kaksi viikkoa saatavilla pakoista. Eli ensimmäiseen päivään asti ensi kuuta.

Onko Kenellekään kokemusta TOTY Kanesta onko siitä mihinkään? Ja on täällä kyllä hieno peli kun taas hieman parantanut joukkuetta niin pelaaminen muuttu taas hieman vaikeammaksi.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oikein listaa pitäisi alkaa pitämään ja arvuutella täällä, kuka käyttää mitäkin pelin tarjoamia ohjausasetuksia. Päivän parhaimmat naurut, kiitos. Pelasin itse NHL 12 asti alkuperäisillä asetuksilla ja kyllä itselläni pelintaso nousi täysin uudelle tasolle, kun siirryin tattien käyttämiseen. Ehkä ne pelaajat vain ovat sua parempia, tuliko koskaan mieleen? Eivät edes vaivaudu harhauttamaan, kun juokset kiekollisten miesten perään usean pelaajan voimin ja aina on vapaana joku kenelle syöttää.

Ei ole siitä kyse että en pärjäisi,halusin vain että pelaajat ottaa kantaa tähän,ei noita alussa ollu mutta ihan viime viikkoina on tullu näitä. Kokeile itse 94 asetuksilla niin tiedät mistä puhun. Olen pelannut kumminkin NHL 11 lähtien netissä. Tämän voi arvella niin että EA tasoitus kaksinkertaisena,eli ongelma siitä tulee. No NHL 15 tuskin näitä ohjainasetuksia on enää.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Reilun viikon vielä. Eli kaiken kaikkiaan ovat kaksi viikkoa saatavilla pakoista. Eli ensimmäiseen päivään asti ensi kuuta.

Onko Kenellekään kokemusta TOTY Kanesta onko siitä mihinkään? Ja on täällä kyllä hieno peli kun taas hieman parantanut joukkuetta niin pelaaminen muuttu taas hieman vaikeammaksi.

Mulla on ykköstiimissä! Loistava
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ensimmäinen synkroyritys tuli tänne. Milbonanepe (yllättäen Suomesta) yritti ja yritys oli kyllä todella surkeaa. Pari häkkiä sain iskettyä vielä tyhjiinkin
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Lisään itseni synkrolistaan.. äsken koklasin ja onnistu :/

Tässä kiteytyy tää synkro ongelma... Nyt kun joku olisi tullut lisäämään sut listaan vielä niin maine olisi mustamaalattu, mutta huomasit kai että oli suomalainen vastassa niin päätit tulla itse varmuuden vuoksi perustelemaan synkro touhusi. Tän takia tonne listalle on hyödytöntä laittaa pelaajaa josta on yksittäinen todiste synkrosta. Mutta noi tyypit kuten honzicek,wekinho,mwm soramobiili jne... Nää tyypit sinne listalle kuuluu, jotka järjestäin ovat kiinni jääneet synkron käytöstä.

Muistakaas että täällä on monella muita accojakin kun suomiacco. Ja olen foorumilla synkroista huudelleista yhden ainakin huomannut tehneen synkron mulle. Karu totuus on että suurin osa sen on tehnyt kuitenkin vaikka siitä kitistään täällä.

Ja itse olen synkroa koittanut myös, listalta löytyvää honcizekiä vastaan. Kaveri löytyy synkro listalta ja humoristisinta tässä oli se että haukkui mut ihan pystyyn psn viestittelyssä kun tuo synkro silloin onnistui, että semmosta. Luvattoman helppoahan tuo on jos statsejaan haluaa varjella. Näkeehän sen ny top-100 listalta joka kuukausi ku 90% pelaajista sitä tekee ihan jatkuvasti. Sinänsä tää lista on aivan turhaa koska sinne kuuluisi suunnilleen jokanen änäri pelaaja, jos nimi heitetään yhden synkron jälkeen sinne. Toki löytyy muutamia näitä 100% rehellisiä herrasmiehiä joukosta myös.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Päivitys synkrolistaan.

Vilper11
nikkesixx6
Mulis175
JAWS-SAW

ileex
Vesa85
MW31984
Healt
naniJani
kolo2502
leisteison
JJESC
I_supbro_I
vasplad
Freeamigos
VilliAasi
Mulis175
StiquFIN
Waltzuuh
patflex
Tomek-11
smaaki
Pullonhenki
caresandbears
MelartinMela
I-Filppula-I
Jesssse123
Turpe_
I SupBro I
hellicek
TeMe311
nakkenakuttaja28
Vapenicek
Matsa93
Pachka74
axsuu
Santse93
Linta_X
TimbeXelite
Persusta95
smaaki
odesking
Honzicek1992
iQuaani
rasto29
Soramobiili
Vesa_85
Wellius
Multi-killer69
OSal0n3en
L96A1_NOLLA
BESXXO
VAKE95
xLazoz
Antzz_68
PxMxAxNx666
clastomir
theataris
Vahtimestari
Radio-Rock
HACKL2013
kaaryle
attee01
nuuskabiitti

Ottakaa nyt se järki käteen ja lisätkää ihan itse se nimi tähän listaan kun uus kaveri tulee vastaan älkääkä vaan huudelko täälä sillä oletuksella, että joku sen tekee puolestanne.


Mitäpä tuohon mitään lisäilemään kun näköjään aiemmin ilmoittamani "nuuskabiitti" on hävinnyt listoilta, vaikka syncro yritys minua vastaan oli kova... Lisätään nyt takaisin kuitenkin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tässä kiteytyy tää synkro ongelma... Nyt kun joku olisi tullut lisäämään sut listaan vielä niin maine olisi mustamaalattu, mutta huomasit kai että oli suomalainen vastassa niin päätit tulla itse varmuuden vuoksi perustelemaan synkro touhusi. Tän takia tonne listalle on hyödytöntä laittaa pelaajaa josta on yksittäinen todiste synkrosta. Mutta noi tyypit kuten honzicek,wekinho,mwm soramobiili jne... Nää tyypit sinne listalle kuuluu, jotka järjestäin ovat kiinni jääneet synkron käytöstä.


.
Rupesin vain tylsyyttäni kokeilemaan sitä kun peli meni päin vttuu ean takia kun vastustaja teki niitä puolihuolimattomia bugiranteita..
Myönnän etten tee sitä enää ellei joku listalla oleva tyyppi tule vastaan, jos sillonkaan..


E. PRKL Se jota vastaan synkrosin oli Osalonen joku tällänen joka on listalla :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko miten yleistä saada Chara taklattuu loukkaantuneeks?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vielä on mp selänne, toews, toty keith ja kumppanit tarjolla, fifa y-viesti tarjousta vaan kehiin
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Rupesin vain tylsyyttäni kokeilemaan sitä kun peli meni päin vttuu ean takia kun vastustaja teki niitä puolihuolimattomia bugiranteita..
Myönnän etten tee sitä enää ellei joku listalla oleva tyyppi tule vastaan, jos sillonkaan..


E. PRKL Se jota vastaan synkrosin oli Osalonen joku tällänen joka on listalla :D

Opetelle puolustamaan?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitäpä tuohon mitään lisäilemään kun näköjään aiemmin ilmoittamani "nuuskabiitti" on hävinnyt listoilta, vaikka syncro yritys minua vastaan oli kova... Lisätään nyt takaisin kuitenkin.

Tämän takia pitäisikin jokaisen - joka synkroajasta ilmoittaa - hakea VIIMEISIN SYNKROLISTA (ei siis hakea jostain kaukaa, "kunhan vaan löytyy niin lisään").

Hyvä, että joku lisää uudestaankin, jos listalla ei enää ole.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Helppoa kun poket ei osu ja taklaukset ei tehoa.. Ainiin, yksi puhdas taklaus maalinedessä=5+20.. Siihe meni peli

E. Täs viel siit pelist.. sen paras oli? Voracek

Maalit suoraan syötöstä: 3. Ja äijä höpisee bugiranteista...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

TÄSSÄ PÄIVITETTY (ei varmastikaan vielä kaikki tässä ole, listoja kun on kuusisataakolmekymmentäneljä erilaista kappaletta) SYNKROLISTA:

A
Antzz_68
attee01
A90547 axsuu

B

BESXXO

C

caresandbears
CHLASTOmir (tai CLASTOmir)

D

E

exrelax

F

Freeamigos

G

H

HACKL2013
Healt
hellicek
holdem_1
Honzicek1992

I
I-Filppula-I

Iiro15
ileex
ImHola
iQuaani
I_SupBro_I

J

JAWS-SAW
Jesssse123
JJESC
Jokipojat
jupazzi

K

kaaryle
kasuri1
kolo2502

L

L96A1_NOLLA
leisteison
Linta_X
LeafsFanKap
lystikki

M

make_rulaa
Matsa93
MelartinMela
MightyMoose_
MRLUAP
mulis175
Multi_killer69 (tai Multi-killer69)
mikkovirtanen
MW31984

N

nakkenakuttaja28
naniJani
Niekk_Ft_Mark
nikkesixx6
nuuskabiitti

O

odesking
oGBioLan
OSal0n3en

P

pachka74
patflex
Persusta95
pete_r__parKER
PowerPuuhis
Pullonhenki
PxMxAxNx666
Radio-Rock

Q

R

rasto29

S

sakke10
samza96
Santse93
sinko82
sneicci
smaaki
Soramobiili
ST1CK3D
StiquFIN

T

TeMe311
theataris
TimbeXelite
Tomek-11
TP-LINK_CF80CB
TriXi_65
Turpe_

U

V

W

Waltsu_96
Waltzuuh
Wellius
Vahtimestari
VAKE95
Vapenicek
vasplad
Vesa85 (Vesa_85?)
vikla81
VilliAasi
Vilper11
Violent Santa

X

xLazoz

Y

Z

Zamses

Å

Ä

Ö

 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom