Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyllä osaa olla ärsyttäviä nuo tyypit mitkä ei osaa edes hylätä vaihtotarjouksia, kiva kun on itellä pucksit sitten jumissa kun muut korottelee viittäkymppiä kerralla
Miten itse kattonu niin ainankaan noiden vähän kalliimpien pelaajien suhteen hinnat ei ole juurikaan tippunut. Varsinkaa jos vertaa mitä vastaaville hut live pelaajille on käynyt. Taitaa nuo kaikki normi pelaajat mitä tulee pakkoista olla noista pakoista olla pikamyynti arvoisia.
Käsi pystyyn kuka tiesi että on olemassa slovakian logossa oleva Marian Gaborik kokonaisuus 92 hut live pelaaja.
Kellään tätä vammasta ongelmaa?Eli noin joka puolen tunnin välein katkee yhteys ean palvelimiin, ei netis mitään ongelmaa. Viimeksi äsken kun olin 4-0 johdossa elite playoffien finaalissa kun 4min ennen loppuu katkee mulle häviö.. missä voi laittaa viestii ealle? Missä pystys puhuu ihan suomee.........
Ei oo tämmöstä tullut vastaan, mutta ihme juttuja on tapahtunu viime aikoina mitä ei monen vuoden pelaamisen aikana ennen oo tapahtunu. Yks päivä alko pelin lopussa kelaamaan 5 viimeistä sekuntia edestakaisin, eilen ilmesty juuri hankkimaani HL Weberiin rasti oikeaan yläkulmaan ja se vilkku. Täältä löyty siihenkin hyvät ohjeet, pois kokoonpanosta ja takaisin ni oli taas normaali. Yheltä oli kirjotuksen mukaan joukkueen kemiat pienentyny ja yhen pelin jälkeen palas. En tiiä mistä sitten johtuu että nyt noita tulee aika paljon.
Ja Radio-Rock synkrolistaan!! 36sek ennen loppua 5-2 tappiolla ni sieltä se tulee..
Onko tässä keksitty joku uus tyyli tuohon synkroon ku kaveri ei edes alkanu rämpätä veskaa pois..
otti vain tappelun taklauksen jälkeen niin sit alkoi aloitus mennä uudelleen ja uudellen ja sit tuli synkroilmoitus??
On tämä kyllä hieno laji kasasin porukan jossa kaikki hyökkääjät mallia hutlive noh viimeset 10peliä 1-9-0 miksi noita hutlive kortteja edes on täs pelissä kun ei niillä helevetin ***** mitään tee!!!! Oikeastaan päivitin kaikki vanhasta kokoonpanosta saman kortin hutlive versioon niin ei kaikki HL kortit luistelee hiljempaa, kankeita paskoja! Täytyy vissii oikeasti kasata joku AHL jengi, mutta siinä ainaki iteltä katoaa pelaamisen ilo heti kättelyssä
Tuohon synkrokeskusteluun liittyen voin sanoa, että peli saattaa kyllä ihan itsestäänkin sen tehdä.
Tässä yks päivä olin huttipelin lopussa (vajaa minuutti jäljellä) maalin tappiolla. Kiekko omassa päässä kun vastustaja ottaa jäähyn (siirretty rangaistus). Rauhoitan pelin oman maalin taakse, vaihdan tuoreet pelaajat ja otan moken pois ja eikun hyökkäykseen!
Saan pyörityksen hyökkäysalueelle ja vastustaja ottaa toisenkin jäähyn mutta ei uppoa millään. Saa pelin poikki kun jäljellä reilu kymmenen sekkaa... 6vs3 ja aloitus vastustajan päästä. Nyt tulee tasoitus vaikka väkisin!
Ja vitut tule kun peli alkaa luuppaamaan siinä aloituksessa. En tiedä tekikö vastustaja jotain - en tosin usko kun kuitenkin johti - mutta sen tiedän, etten minä tehnyt mitään.
Näinkin voi siis käydä.
Nikke 1-9 recordilla on jo kapulanpitäjässä vikaa