Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ea!!! Clastomir rupes synkroo ja juoksin karkuun..
Sit hetken päästä yhteys ea palvelimiin katkennut.....................
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä osaa olla ärsyttäviä nuo tyypit mitkä ei osaa edes hylätä vaihtotarjouksia, kiva kun on itellä pucksit sitten jumissa kun muut korottelee viittäkymppiä kerralla :mad:

Tottakai on äsyttäviä, mutta samaa ne jenkit itkee, kun itse laittaa yön ajaksi pelaajaa myyntiin. Eihän sitä vaihtotarjouksia unessa katso.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyl tää on taas nättii, meni peli rankuille, vedän bugiranteen yläriman kautta sisään ja ei hyväksytä?? Ja tähän sit ratkee voitto kaverille.. muutenkin kaverin maalit: ekassa kaveri pääsee yksin läpi kun taklaan kiekollisen ja siin on mun 5 kaverii 2metrin säteellä, kellekkää ei maistu kiekko ja kaveri surffailee Ellerillä läpi ja parasta vielä että en saanu edes otettua molaria vastaan. Sit toka maali Markov heittää kosarin, kaikki poket ohi ja taklauksetkaa ei tehoo, nii velivenäjä kävelee koko pakan läpi ja heittää lähes 0 kulmast takanurkkaan kiekon ja peli tasoihin huhhuh taas mitä touhua.. eka häviö 60 pelii ja millä tavalla..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kellään tätä vammasta ongelmaa?Eli noin joka puolen tunnin välein katkee yhteys ean palvelimiin, ei netis mitään ongelmaa. Viimeksi äsken kun olin 4-0 johdossa elite playoffien finaalissa kun 4min ennen loppuu katkee mulle häviö.. missä voi laittaa viestii ealle? Missä pystys puhuu ihan suomee.........
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten itse kattonu niin ainankaan noiden vähän kalliimpien pelaajien suhteen hinnat ei ole juurikaan tippunut. Varsinkaa jos vertaa mitä vastaaville hut live pelaajille on käynyt. Taitaa nuo kaikki normi pelaajat mitä tulee pakkoista olla noista pakoista olla pikamyynti arvoisia.

Käsi pystyyn kuka tiesi että on olemassa slovakian logossa oleva Marian Gaborik kokonaisuus 92 hut live pelaaja.

"You will also notice in this pool, items that we have created but not used for one reason or another. So they are new in the game, among them a Sochi Kari Lehtonen and a Sochi Marian Gaborik, there isn't many and I don't know all of them off hand, but don't be surprised to see some special editions items you have never seen in the game."

http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/10027160.page
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kellään tätä vammasta ongelmaa?Eli noin joka puolen tunnin välein katkee yhteys ean palvelimiin, ei netis mitään ongelmaa. Viimeksi äsken kun olin 4-0 johdossa elite playoffien finaalissa kun 4min ennen loppuu katkee mulle häviö.. missä voi laittaa viestii ealle? Missä pystys puhuu ihan suomee.........

Ei oo tämmöstä tullut vastaan, mutta ihme juttuja on tapahtunu viime aikoina mitä ei monen vuoden pelaamisen aikana ennen oo tapahtunu. Yks päivä alko pelin lopussa kelaamaan 5 viimeistä sekuntia edestakaisin, eilen ilmesty juuri hankkimaani HL Weberiin rasti oikeaan yläkulmaan ja se vilkku. Täältä löyty siihenkin hyvät ohjeet, pois kokoonpanosta ja takaisin ni oli taas normaali. Yheltä oli kirjotuksen mukaan joukkueen kemiat pienentyny ja yhen pelin jälkeen palas. En tiiä mistä sitten johtuu että nyt noita tulee aika paljon.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei oo tämmöstä tullut vastaan, mutta ihme juttuja on tapahtunu viime aikoina mitä ei monen vuoden pelaamisen aikana ennen oo tapahtunu. Yks päivä alko pelin lopussa kelaamaan 5 viimeistä sekuntia edestakaisin, eilen ilmesty juuri hankkimaani HL Weberiin rasti oikeaan yläkulmaan ja se vilkku. Täältä löyty siihenkin hyvät ohjeet, pois kokoonpanosta ja takaisin ni oli taas normaali. Yheltä oli kirjotuksen mukaan joukkueen kemiat pienentyny ja yhen pelin jälkeen palas. En tiiä mistä sitten johtuu että nyt noita tulee aika paljon.

Mulla myös tänään alotuksen jälkeen rupes vastustajan tyyppi blokkiasentoon omaan päätyynsä vaikka sen ohjaama oli jo keskialueella
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Synkrolistan jatkeeksi PSN: Vahtimestari. Kuulosti jotenkin tutulta kyl. 9-1 tilanteessa lähti karkuun ku ei onnistunu ja perään viesti "gg joni". :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja Radio-Rock synkrolistaan!! 36sek ennen loppua 5-2 tappiolla ni sieltä se tulee..

Onko tässä keksitty joku uus tyyli tuohon synkroon ku kaveri ei edes alkanu rämpätä veskaa pois..
otti vain tappelun taklauksen jälkeen niin sit alkoi aloitus mennä uudelleen ja uudellen ja sit tuli synkroilmoitus?? :confused:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja Radio-Rock synkrolistaan!! 36sek ennen loppua 5-2 tappiolla ni sieltä se tulee..

Onko tässä keksitty joku uus tyyli tuohon synkroon ku kaveri ei edes alkanu rämpätä veskaa pois..
otti vain tappelun taklauksen jälkeen niin sit alkoi aloitus mennä uudelleen ja uudellen ja sit tuli synkroilmoitus?? :confused:

Mulle kävi just noin muutama päivä sitten. En muista ketä vastaan pelasin. Ajattelin silloin että olisi joku bugi pelissä???...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ostin tommosen pakan rahalla. HL Hossa, HL Seguin (87), HL Niskanen. Kultakorteista arvokkain taisi olla D.Roy. Noh onneksi sain sentään tuon Hossan, koska normiversio on käytössä tälläkin hetkellä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kylläpä korttikauppa loppui kuin seinään, kun tuo viimeisin promopakka ilmestyi! Mikään ei mene kaupaksi. En tiedä kuvittelenko, mutta todella hiljaista...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuohon synkrokeskusteluun liittyen voin sanoa, että peli saattaa kyllä ihan itsestäänkin sen tehdä.

Tässä yks päivä olin huttipelin lopussa (vajaa minuutti jäljellä) maalin tappiolla. Kiekko omassa päässä kun vastustaja ottaa jäähyn (siirretty rangaistus). Rauhoitan pelin oman maalin taakse, vaihdan tuoreet pelaajat ja otan moken pois ja eikun hyökkäykseen!

Saan pyörityksen hyökkäysalueelle ja vastustaja ottaa toisenkin jäähyn mutta ei uppoa millään. Saa pelin poikki kun jäljellä reilu kymmenen sekkaa... 6vs3 ja aloitus vastustajan päästä. Nyt tulee tasoitus vaikka väkisin!

Ja vitut tule kun peli alkaa luuppaamaan siinä aloituksessa. En tiedä tekikö vastustaja jotain - en tosin usko kun kuitenkin johti - mutta sen tiedän, etten minä tehnyt mitään.

Näinkin voi siis käydä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

On tämä kyllä hieno laji :) kasasin porukan jossa kaikki hyökkääjät mallia hutlive :) noh viimeset 10peliä 1-9-0 miksi noita hutlive kortteja edes on täs pelissä kun ei niillä helevetin ***** mitään tee!!!! Oikeastaan päivitin kaikki vanhasta kokoonpanosta saman kortin hutlive versioon niin ei kaikki HL kortit luistelee hiljempaa, kankeita paskoja! Täytyy vissii oikeasti kasata joku AHL jengi, mutta siinä ainaki iteltä katoaa pelaamisen ilo heti kättelyssä :(
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

On tämä kyllä hieno laji :) kasasin porukan jossa kaikki hyökkääjät mallia hutlive :) noh viimeset 10peliä 1-9-0 miksi noita hutlive kortteja edes on täs pelissä kun ei niillä helevetin ***** mitään tee!!!! Oikeastaan päivitin kaikki vanhasta kokoonpanosta saman kortin hutlive versioon niin ei kaikki HL kortit luistelee hiljempaa, kankeita paskoja! Täytyy vissii oikeasti kasata joku AHL jengi, mutta siinä ainaki iteltä katoaa pelaamisen ilo heti kättelyssä :(

Nikke 1-9 recordilla on jo kapulanpitäjässä vikaa ;)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuohon synkrokeskusteluun liittyen voin sanoa, että peli saattaa kyllä ihan itsestäänkin sen tehdä.

Tässä yks päivä olin huttipelin lopussa (vajaa minuutti jäljellä) maalin tappiolla. Kiekko omassa päässä kun vastustaja ottaa jäähyn (siirretty rangaistus). Rauhoitan pelin oman maalin taakse, vaihdan tuoreet pelaajat ja otan moken pois ja eikun hyökkäykseen!

Saan pyörityksen hyökkäysalueelle ja vastustaja ottaa toisenkin jäähyn mutta ei uppoa millään. Saa pelin poikki kun jäljellä reilu kymmenen sekkaa... 6vs3 ja aloitus vastustajan päästä. Nyt tulee tasoitus vaikka väkisin!

Ja vitut tule kun peli alkaa luuppaamaan siinä aloituksessa. En tiedä tekikö vastustaja jotain - en tosin usko kun kuitenkin johti - mutta sen tiedän, etten minä tehnyt mitään.

Näinkin voi siis käydä.

En tii mistä johtuu, mutta yhteistä näissä kaikissa on ainakin se että aikaa tosi vähän jäljellä. Itellä vajaa 18 sek.
Voi olla että kaikkiin liittyy myös jäähy, ite en muista oliko jäähy tullut...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom