Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nimimerkki jex_ teki synkron vikassa erässä.. Laittakoot joku sen listaan, en viitsi itse puhelimella ruveta lisäilemään.

On muuten tuo minun nimimerkki väärin kirjoitettu. Siinä pitäs olla kaksi alaviivaa. Ihmetyttää vaan tämä viesti että oisin synkron tehny kun kaksi peliä tänään pelasin ja tämä viesti ilmestyi sen jälkeen kun olin villi aasia(joka monelle taitaa olla synkroista tuttu) vastaan pelannu joka teki synkron jo toisessa erässä. Enkä muuten olisi varmaan kyseistä viestiä huomannu mutta kun villi aasille kuittailin synkrosta ja sanoin että sen nimi näköjään listalta löytyy niin tulivaan viesti takasin että niin sinunkin. Ettei vaan villi aasi pyöris täällä tämän nimimerkin alla.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

On muuten tuo minun nimimerkki väärin kirjoitettu. Siinä pitäs olla kaksi alaviivaa. Ihmetyttää vaan tämä viesti että oisin synkron tehny kun kaksi peliä tänään pelasin ja tämä viesti ilmestyi sen jälkeen kun olin villi aasia(joka monelle taitaa olla synkroista tuttu) vastaan pelannu joka teki synkron jo toisessa erässä. Enkä muuten olisi varmaan kyseistä viestiä huomannu mutta kun villi aasille kuittailin synkrosta ja sanoin että sen nimi näköjään listalta löytyy niin tulivaan viesti takasin että niin sinunkin. Ettei vaan villi aasi pyöris täällä tämän nimimerkin alla.
käy
Jahas,mitähän sontaa tämäkin tänne kirjoittelee oikein? Synkroa en ole pitkäänaikaan tehnyt enkä tule tekemään.. Jaa vai että Alli minun nikki? No ei todellakaan. Oli pakko rekistöröityä ja tulla tänne kirjoittamaan ettei muiden(minulle tuntemattomien) käyttäjien maine mene tälläisten idioottien takia. Uskookenuskoo. Olen puhunut:D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

A
Anaheim_Ducksss
Antzz_68
attee01
A90547 axsuu


B
Behlingo
BESXXO


C
caresandbears
CHLASTOmir (tai CLASTOmir)


D

DoUWannaLose

E
eepi_-_-_75
exrelax



F
Freeamigos


G


H
HACKL2013
Healt
hellicek
hoge95
holdem_1
Honzicek1992


I
I-Filppula-I
Iiro15
ileex
ImHola
iQuaani
I_SupBro_I
I_WIN_FINNS


J
JAWS-SAW
Jesssse123
JJESC
Jokipojat
Jonela84
jupazzi


K
kaaryle
kasuri1
KKeisari
Kikkeh
Kiprusoff-Flames
kolo2502


L
L96A1_NOLLA
leisteison
Linta_X
LeafsFanKap
lystikki


M
make_rulaa
markasimo72
Matsa93
MAX2102
MelartinMela
MightyMoose_
mika_fin99
MRLUAP
MR_SERMALO
mulis175
Multi_killer69 (tai Multi-killer69)
mikkovirtanen
MW31984


N
nakkenakuttaja28
naniJani
Niekk_Ft_Mark
nikkesixx6
nuuskabiitti
nogger387

O
odesking
oGBioLan
OSal0n3en


P
pachka74
patflex
Persusta95
pete_r__parKER
PowerPuuhis
Pullonhenki
PxMxAxNx666


Q
Quezacotl71


R
Radio-Rock
rasto29


S
sakke10
samza96
samiguza
Santse93
sinko82
sneicci
smaaki
Soramobiili
sorsselsson
ST1CK3D
StiquFIN
superjare


T
TeMe311
theataris
TimbeXelite
Tomek-11
TP-LINK_CF80CB
trdtime
TriXi_65
Turpe_


U


V


W
Waltsu_96
Waltzuuh
Wellius
Vahtimestari
VAKE95
Vapenicek
vasplad
Vesa85 (Vesa_85?)
vikla81
VilliAasi
Vilper11
Violent Santa
Vito43


X
xLazoz


Y


Z
Zamses


Å


Ä


Ö

Lisäsin synkrolistaan aiemmin mainitsemani KKeisarin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

käy
Jahas,mitähän sontaa tämäkin tänne kirjoittelee oikein? Synkroa en ole pitkäänaikaan tehnyt enkä tule tekemään.. Jaa vai että Alli minun nikki? No ei todellakaan. Oli pakko rekistöröityä ja tulla tänne kirjoittamaan ettei muiden(minulle tuntemattomien) käyttäjien maine mene tälläisten idioottien takia. Uskookenuskoo. Olen puhunut:D

Paitsi tänään :D Minusta tämmöset villi aasit pilaa oikeesti hyvän pelin ja peli muodon. Ensin tehdään synkrot ja sitten yritetään muita musta maalata kun ei itse osata pelata.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Paitsi tänään :D Minusta tämmöset villi aasit pilaa oikeesti hyvän pelin ja peli muodon. Ensin tehdään synkrot ja sitten yritetään muita musta maalata kun ei itse osata pelata.


Itsehän sinä teit sen syncron nuinko vaikia se on tajuta? Tää keskustelu loppuu minun osalta tähän. En jaksa alkaa jossain hiton intternetissä ruveta vääntämään junnujen kanssa jostain h*lvetin vidopelistä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsehän sinä teit sen syncron nuinko vaikia se on tajuta? Tää keskustelu loppuu minun osalta tähän. En jaksa alkaa jossain hiton intternetissä ruveta vääntämään junnujen kanssa jostain h*lvetin vidopelistä.

Mie oon varmaan unissani pelannu kun oon näköjään jo useampaa vastaan synkrot tänään tehny :D No toivottavasti ei tuommosia urpoja vastaan enää tarvii pelata. Pitäs tuo lista lukee tarkemmin niin välttäs tuommoset villi aasit:D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitäs porukka suosittelee maalivahdiks, ylärajana 200k?

HL Bishop, HL Dubnyk.. Omien kokemuksien mukaan myös Rinne? Jotkut sanoo, että Price olis paras
veskari mutta ei oo ainakaan vastassa ikinä vakuuttanut..
Totuus nyt vaan tuppaa olemaan, että noin paljon ei oikein veskariin kannata laittaa kun vastustajan
Bishop pelaa aivan yhtä hyvin ja se maksaa jotain 1000.. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kellään kiinnostusta pelata online versus matchia jossa laitetaan jotain HUTti kamaa panokseksi? :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Henkilökohtaisesti ärsyttää nillittää tämän pelimuodon perseyksistä, mutta on taas niin leppoisaa että. 13 peräkkäistä matsia dunkkuun. Jengissä HL St. Louisia, Thorntonia,Hl Kesler, Bergeron yms. Eli kohtuu hyvä porukka siis.

Helvetinmoista rämpimistä 13 matsia putkeen. Ajattelin, että teenpä uudet ketjut. Laitoin sitten alle 85 ovr pelaajia (mm.Alfredsson,Legwand,Stafford,Carle,JVR) pelkästään kentälle, ja maaliin Normi Bishop.
Ai että kun tuntu pelaaminen taas mukavalta, kun syötö napsuu lapaan, eikä avopaikoista vedetä aina ohi. Noh latasin 6-1 tokan erän puoliväliin, jolloin vastustaja luovutti. Mut nää on näitä.

On tuolla EA:n tomistolla jotain tehty oikein, kun tätä skeidaa pelataan niin mahdottoman paljon. (itseni mukaanlukien)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt joku pistää clowen ja loktionovin myyntiin!!!! Ilmota mulle jos pistät
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Uusi synkropelle henrysike aloitti kiekon vetämisen katsomoon maalin tappioasemassa. ***** mikä urpo.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Missä divisioonassa teille tulee näitä synkropellejä vastaan? Itselle ei ole tullut vielä yhtään vastaan ja olen tällä hetkellä kolmos divaris.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

tarjouksia movember zetterii hinta luokka 170k itse aattelin normaali tavaresia ja kesseliä
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Missä divisioonassa teille tulee näitä synkropellejä vastaan? Itselle ei ole tullut vielä yhtään vastaan ja olen tällä hetkellä kolmos divaris.

Ykkösdivarissahan nuita tulee. Ei tullut ainuttakaan synkroaajaa vastaan kun pelasin 4-2divareissa mutta nyt kun ykkösessa tullut tahkottia niin siellä jokapäivä tulee idiootteja vastaan.
 
Ylös Bottom