Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onneksi ei ole itellä huolta noista, kun ykkösdivariin tuskin tulen nousemaan koskaan. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Heh, vähän hölmö tuo 1. minuutin quitti. :D Vastaan tuli santtu4321 ilmeisen hyvällä joukkueella, Gretzky ja Kessel ainakin oli. Ei siinä, vähän tuurilla sain tökättyä kiekon maaliin ajassa 19.24, santtu lähtee, peliä ei merkata. Miksi tällainen toiminto on? :D:confused:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Heh, vähän hölmö tuo 1. minuutin quitti. :D Vastaan tuli santtu4321 ilmeisen hyvällä joukkueella, Gretzky ja Kessel ainakin oli. Ei siinä, vähän tuurilla sain tökättyä kiekon maaliin ajassa 19.24, santtu lähtee, peliä ei merkata. Miksi tällainen toiminto on? :D:confused:

Ei mitään tietoa, kai sitä sitten saa käyttää kun EA sen on niin päättänyt? Sen ymmärrän, että lagin takia quittaa ennen minuuttia
mutta miksei sitä ole laitettu niin että jos maali tulee niin peli lasketaan..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei mitään tietoa, kai sitä sitten saa käyttää kun EA sen on niin päättänyt? Sen ymmärrän, että lagin takia quittaa ennen minuuttia
mutta miksei sitä ole laitettu niin että jos maali tulee niin peli lasketaan..
Mutta eihän tuota taida muissa pelimiodoissa olla? Väärässä oon kyllä mahdollisesti :p. Eashl en muista yhtäkään tuollaista tapausta ainakaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ostin 25k. pucksin special pakan tänään aikaisemmin kun se oli vielä storessa saatavilla. Milestone Mario Lemieux napsahti. Avg. price low range ~500k, high range ~600k ja last price sold 550k. Markkinoilla kaikilla Lemieuxeilla pelejä pelattuna ja omallani en ole pelannut yhtäkään matsia. Paljon arvioitte sen arvon olevan ja kannattaako myydä nyt vai myöhemmin? :cool:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

A
Anaheim_Ducksss
Antzz_68
attee01
A90547 axsuu


B
Behlingo
BESXXO


C
caresandbears
CHLASTOmir (tai CLASTOmir)


D

DoUWannaLose

E
eepi_-_-_75
exrelax



F
Freeamigos


G


H
HACKL2013
Healt
hellicek
hoge95
holdem_1
Honzicek1992


I
I-Filppula-I
Iiro15
ileex
ImHola
iQuaani
I_SupBro_I
I_WIN_FINNS


J
JAWS-SAW
Jesssse123
JJESC
Jokipojat
Jonela84
jupazzi


K
kaaryle
kasuri1
KKeisari
Kikkeh
Kiprusoff-Flames
kolo2502


L
L96A1_NOLLA
leisteison
Linta_X
LeafsFanKap
lystikki


M
make_rulaa
markasimo72
Matsa93
MAX2102
MelartinMela
MightyMoose_
mika_fin99
MRLUAP
MR_SERMALO
mulis175
Multi_killer69 (tai Multi-killer69)
mikkovirtanen
MW31984


N
nakkenakuttaja28
naniJani
Niekk_Ft_Mark
nikkesixx6
nuuskabiitti
nogger387

O
odesking
oGBioLan
OSal0n3en


P
pachka74
patflex
Persusta95
pete_r__parKER
PowerPuuhis
Pullonhenki
PxMxAxNx666


Q
Quezacotl71


R
Radio-Rock
rasto29


S
santeri47
sakke10
samza96
samiguza
Santse93
sinko82
sneicci
smaaki
Soramobiili
sorsselsson
ST1CK3D
StiquFIN
superjare


T
TeMe311
theataris
TimbeXelite
Tomek-11
TP-LINK_CF80CB
trdtime
TriXi_65
Turpe_


U


V


W
Waltsu_96
Waltzuuh
Wellius
Vahtimestari
VAKE95
Vapenicek
vasplad
Vesa85 (Vesa_85?)
vikla81
VilliAasi
Vilper11
Violent Santa
Vito43


X
xLazoz


Y


Z
Zamses


Å


Ä


Ö

Synkrolistaan: santeri47

7-0 tappioasemassaan kiekon heittely alkoi ja hyvin ammattimaista toimintaa. Hieno peli tämä NHL. Varmaan toiset 100 voittoa nussittu jo multa näiden takia....

EDIT: Sitten 5-2 johtoasemassa "katkeaa" yhteys EAn servuihin ja tappio. On tämä hieno peli.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moro, haluisko joku pelata tuossa illemmalla hut matseja joissa ois panoksena puckseja ja/tai pelaajia?
Eilen pelailtiin attee01 kanssa ja tappiolle jäin joten pitäis voittaa tänään vähän takas :)
Ottakaa yhteyttä vain te jotka oikeasti maksatte palkinnon jos häviätte..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mutta eihän tuota taida muissa pelimiodoissa olla? Väärässä oon kyllä mahdollisesti :p. Eashl en muista yhtäkään tuollaista tapausta ainakaan.

On se eashl: ssäkin :D Tehään vaan liian vähän ekan minuutin maaleja ;)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä maalivahti max 30k

HL Dubnyk tai HL Bishop on varmasti parhaimmistoa, pituus on kaikki kaikessa tässä änärissä maalivahtien suhteen
mitä olen itse tässä n. 350 pelin aikana huomannut. N. 20 kassaria on luukulla käynyt ja nuo on Messiaenin lisäksi ainoat
jota kehtaa hehkuttaa hyviksi. Dubnyk on oikeastaan jopa ihmeellisen hyvä, ottaa myös oneja kiinni eikä oikeastaan helppoja
mene koskaan kun tulee luotettua omaan kassariin joskus vähän turhankin paljon.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

jos jollakin olisi normaali giroux niin voisin vaihtaa oman movember zetterini (91 ovr) siihen tai voihan kaikki tehdä tarjouksia
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moro, haluisko joku pelata tuossa illemmalla hut matseja joissa ois panoksena puckseja ja/tai pelaajia?
Eilen pelailtiin attee01 kanssa ja tappiolle jäin joten pitäis voittaa tänään vähän takas :)
Ottakaa yhteyttä vain te jotka oikeasti maksatte palkinnon jos häviätte..

Mä voin pelata puckseista
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ykkösdivarissahan nuita tulee. Ei tullut ainuttakaan synkroaajaa vastaan kun pelasin 4-2divareissa mutta nyt kun ykkösessa tullut tahkottia niin siellä jokapäivä tulee idiootteja vastaan.

Eli ei tuu olemaa huolenaiheena ihan heti mulle :D nytteku pelannu tol suomi painotteisella joukkueel nii keskikoko jotai 1,80m ja 85kg. Hymy oli herkässä ku tuli vähä fyysisempi joukkue vastaa nii loukkaannutti koko ykköskentän ekassa erässä.. selkäähän siin sit tuli parilla maalilla
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ehkä paras koskaan pelaamani HUT-matsi tässä versiossa. Jatkoajalla ratkaisu, mutta maalien lisäksi hyökkäysalueajassa ero 0.01, syöttöprosenteissa 3%, laukaukset tasan 21.. :D Oli muutenkin aikamoinen peli. Taisin olla 3-1 tappiolla ennen kolmatta erää ja oli jo ohjaimet lentämässä seinään, kun 4-1 maali tuli kolmannen erän alkuun, mutta sen jälkeen kolme seuraavaa tilannetta sisään. Sen jälkeen kaveri johtoon, jonka tasoitin viimeisellä minuutilla ja seuraavasta aloituksesta hyökkäysalueelle ja parilla syötöllä johtomaali 6-5. Tämän jälkeen 11 sekuntia ennen loppua tasoitus sitomisaloituksen jälkeen, eikä edes vituttanut. Jotenkin tuntui siltä, että ei tälle ottelulle ole mitään muuta oikeaa ratkaisua, kuin jatkoaika. Jatkoajalla sain ratkottua ylivoimalla, kun tilaa on tuossa 4-3 yvssä niin jumalattoman paljon. Huikee matsi.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

HL Dubnyk tai HL Bishop on varmasti parhaimmistoa, pituus on kaikki kaikessa tässä änärissä maalivahtien suhteen
mitä olen itse tässä n. 350 pelin aikana huomannut. N. 20 kassaria on luukulla käynyt ja nuo on Messiaenin lisäksi ainoat
jota kehtaa hehkuttaa hyviksi. Dubnyk on oikeastaan jopa ihmeellisen hyvä, ottaa myös oneja kiinni eikä oikeastaan helppoja
mene koskaan kun tulee luotettua omaan kassariin joskus vähän turhankin paljon.
Oon ite kokeillu raskia rinnettä jne. Kaikki ollu imureita nii aattelin ostaa jonku halvan ku vastustajalla ollu loistavia
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oon ite kokeillu raskia rinnettä jne. Kaikki ollu imureita nii aattelin ostaa jonku halvan ku vastustajalla ollu loistavia

HL Dubnyk makso mulle muistaakseni 8k ja 15-1-1 tällä hetkellä, selkeästi ollu aina parempi kun yksikään vastustajan maalivahti.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko muille tullut vastaan nyt tätä uutta erätauko erroria?

Tänään jo kaksi kaveria tehnyt sen.. eli kakkoserän erätauolla tapahtuu jotain, tulee "yhteys muihin pelaajiin on katkennut" n. 2min odottelun jälkeen.. ja siitä merkitään sinulle tappio. Vaikka vika ei varmasti kummallakaan kerralla ole ollut minun internet yhteydessä.. ***** että vituttaa noi pellet jotka ei osaa pelata... Äskeinenki errori hintti oli 0-3 tappiolla. Ja täysin sysipaska pelaan..

Nimimerkki Rullepulle30
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko muille tullut vastaan nyt tätä uutta erätauko erroria?

Tänään jo kaksi kaveria tehnyt sen.. eli kakkoserän erätauolla tapahtuu jotain, tulee "yhteys muihin pelaajiin on katkennut" n. 2min odottelun jälkeen.. ja siitä merkitään sinulle tappio. Vaikka vika ei varmasti kummallakaan kerralla ole ollut minun internet yhteydessä.. ***** että vituttaa noi pellet jotka ei osaa pelata... Äskeinenki errori hintti oli 0-3 tappiolla. Ja täysin sysipaska pelaan..

Nimimerkki Rullepulle30


Ei erätauko, mut pari kertaa on tullu tuo: "yhteys muihin pelaajiin on katkennut". Äsken johtoasemassa 14 sek ennen loppua, ja tappio tilastoihin. Sweet
 
Ylös Bottom