Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä nyt taas Ea.. Eilen vielä luki, että tuplapucksit 31.pv asti, mutta eipäs tuu enään tuplana..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä nyt taas Ea.. Eilen vielä luki, että tuplapucksit 31.pv asti, mutta eipäs tuu enään tuplana..
Se kuva oli vanha, luki että March eli maaliskuun 31 asti.. Perus EA


Oliskohan Gretzkystä mun yköseen täyttämään OL?
HL Kovaltsuk - HL Koivu - MS Gretzky

Sikäli mielummin OL kun KH koska toi veto on kuitenki sen verra hyvä että olis kiva jaella onetimereitä sinne.. Tai sitten joku n. 200k työ/pr, kukahan? :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Se kuva oli vanha, luki että March eli maaliskuun 31 asti.. Perus EA


Oliskohan Gretzkystä mun yköseen täyttämään OL?
HL Kovaltsuk - HL Koivu - MS Gretzky

Sikäli mielummin OL kun KH koska toi veto on kuitenki sen verra hyvä että olis kiva jaella onetimereitä sinne.. Tai sitten joku n. 200k työ/pr, kukahan? :)

Hl/ms/mov/reg/toty/wc zetabergi vaa :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onkos TOTY Bishop ostamisen arvoinen, siinä 350k paikkeilla näyttäis olevan?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kumpikohan olisi parempi keskellä HL Koivu vai HL Duchene? Eli kumman noista heittäis vasempaan laitaan. Kentän oikeassa laidassa HL Nash. Itse ajattelin heittää Duchenen laitaan ja Koivu sentteriksi.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onkos TOTY Bishop ostamisen arvoinen, siinä 350k paikkeilla näyttäis olevan?
Tästä en tiedä, mutta osta ihmeessä HL Lindback jos ei vielä ole. Paras maalivahti mitä mulla on ollut.

Miten muuten onko hut liveissä ja muissa erikoiskorteissa samat aloitukset mitä normikorteissa vai miten:confused:
Vielä kaipaisin vastausta mahtaisiko toimia tämmöinen kenttä:

Gaborik-Spezza/Thoroton-HL Anisimov

Tuossahan olisi ainakin hyvä pommittaa one timereitä Gaborikin(90) ja Hl Anisimov(92), mutta lähinnä mietityttää kun ei ole koskaan ollut itselläni rightia vasemalla ja leftiä oikealla.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tästä en tiedä, mutta osta ihmeessä HL Lindback jos ei vielä ole. Paras maalivahti mitä mulla on ollut.

itse kokeilin kymmenkunta peliä ja myin pois. Oli treenattu overall 99. Eka peli ko. Kortilla aivan maaginen. Sen jälkeen joka pelissä pari helppoa upposi.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tästä en tiedä, mutta osta ihmeessä HL Lindback jos ei vielä ole. Paras maalivahti mitä mulla on ollut.

Miten muuten onko hut liveissä ja muissa erikoiskorteissa samat aloitukset mitä normikorteissa vai miten:confused:
Vielä kaipaisin vastausta mahtaisiko toimia tämmöinen kenttä:

Gaborik-Spezza/Thoroton-HL Anisimov

Tuossahan olisi ainakin hyvä pommittaa one timereitä Gaborikin(90) ja Hl Anisimov(92), mutta lähinnä mietityttää kun ei ole koskaan ollut itselläni rightia vasemalla ja leftiä oikealla.
Gaborik on kylläkin lefti :) ite tykkään enemmän juurikin right vasempana laitana ja left oikeana.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joukkueen palkka 31 000. Silti joka pelis vastustajalla on tasoitus ja momentum päällä. Omat jätkät tulee jona peliin lenkkarit jalassa ja pelaaminen on lähes mahdotonta. Sitten sielt tulee vastaa jengi missä on Crosby ja kumppanit ja vastustajan Orpik luistelee takaperin kovempaa kuin minun täydessä vauhdissa oleva Duchene. Pitääkö ton palkan sit olla alle 30k vai mistä johtuu ettei normipelei voi tulla melkeen ollenkaan??
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Näyttäs olevan kiekkokaupassa nyt pelaajien tyypin kohalla Merkkipaalujen yms lisäksi vielä "Stanley Cup". Saa nähä mitä sinne ilmestyy.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Näyttäs olevan kiekkokaupassa nyt pelaajien tyypin kohalla Merkkipaalujen yms lisäksi vielä "Stanley Cup". Saa nähä mitä sinne ilmestyy.

Olisko ollu konferenssi finaaleiden joukkueiden kortteja ainakin viime vuonna hämärästi muistelisin, että
olis LAK kortteja ollu itellä ja Bostoneita. Niitä sai ihan pirusti jostain ilmaispakasta sillon, olikohan season
ticket hommia tai jotakin muuta.. Tai sitten oli joku erikoispakka jossa oli joku älytön prosentti niille.. niin
se tais ollakkin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No niin, ny on HL Mikko Koivu rosterissa kakkoskentässä... Eka peli, paikka ja maali :D ...myös muu kentällinen teki tehoja.

Samassa kentässä oli aiemmin HL Kessel, ja on se kumma ettei puolen miljoonan mies ei saanu mitään aikaan reilun kymmenen peli tryoutilla. Tuolloinkin duchene ja nash paukuttivat piste per peli, HL kessel kyllä todellinen pettymys. Ei sopinu ainakaan itselle
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No niin, ny on HL Mikko Koivu rosterissa kakkoskentässä... Eka peli, paikka ja maali :D ...myös muu kentällinen teki tehoja.

Samassa kentässä oli aiemmin HL Kessel, ja on se kumma ettei puolen miljoonan mies ei saanu mitään aikaan reilun kymmenen peli tryoutilla. Tuolloinkin duchene ja nash paukuttivat piste per peli, HL kessel kyllä todellinen pettymys. Ei sopinu ainakaan itselle

Itsellä HL-Kessel tekee lähestulkoon joka maalipaikasta maalin, aivan jäätävä ranneveto, kädet ja luistelunopeus.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Näyttäs olevan kiekkokaupassa nyt pelaajien tyypin kohalla Merkkipaalujen yms lisäksi vielä "Stanley Cup". Saa nähä mitä sinne ilmestyy.

Juuri tuli pakasta tuollainen Stanley Cup-Landeskog, ovr. 90. Näyttääpä noita erilaisia SC-kortteja olevan jo marketissakin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

[video=youtube;LGO1VUSz8xI]https://www.youtube.com/watch?v=LGO1VUSz8xI[/video]

Siinä Team of the week jos joku haluaa sen nähdä, muttei avata pleikkaria enää. Ompas aika hyvännäkösiä toi SC kortit,
näyttää aika paljon rare silvereiltä. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siinä Team of the week jos joku haluaa sen nähdä, muttei avata pleikkaria enää. Ompas aika hyvännäkösiä toi SC kortit,
näyttää aika paljon rare silvereiltä. :D

Kiitos, eipä tarvinnu enää vaivautua avaamaan pleikkaria. Ihan kivoja kortteja kieltämättä.. Kyllä tosta nyt ainakin Giroux ja Thorntoni kelpais omaan jengiin normikorttejen korvaajiks.. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom