Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko kokemuksia HL Mikko Koivusta?

On, tekee paikoista ja sitä ei saa kumottua kiekosta kovin herkästi. Saa ketjutoverit näyttämään hyvältä, muttei ole ite niin usein pisteillä. Hyvä +- tilasto.
Ite sain ilmaispakasta tosiaan..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hahhahaa.. Olinpas saanut ihanan viestin taas joltain randomilta. "You think your good fuckin play me see what happens" :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitähän ostais kun 750k pucksia ja tiimi näyttää kutakuinkin tältä

Zetterberg - HL Koivu - Gaborik
HL Pacioretty - Thornton - Hossa
(C) Richards - (A) Bergeron - Voracek
pari rouhijaa ja HL Helm

Pakkeja ei tartte vaihella ja HL Dubnyk maalissa ;)

Joku HL Kovaltsuk toki kuumottelis ostaa :D Järkevintä varmaan olis myyä pari normikorttia (Zeta, Gaborik, Thornton, Hossa?) ja vaihtaa parempiin HL kortteihin. Onko yhtään ideoita? Leftejä oon suosinu..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitähän ostais kun 750k pucksia ja tiimi näyttää kutakuinkin tältä

Zetterberg - HL Koivu - Gaborik
HL Pacioretty - Thornton - Hossa
(C) Richards - (A) Bergeron - Voracek
pari rouhijaa ja HL Helm

Pakkeja ei tartte vaihella ja HL Dubnyk maalissa ;)

Joku HL Kovaltsuk toki kuumottelis ostaa :D Järkevintä varmaan olis myyä pari normikorttia (Zeta, Gaborik, Thornton, Hossa?) ja vaihtaa parempiin HL kortteihin. Onko yhtään ideoita? Leftejä oon suosinu..

Osta se paras HL Vanek(niin tai Kovalchuk) kolmosen VL ja kolmosen OL Rick Nash.. Siinä on ainakin tulivoimaa jos tykkää lämäriä pistää syötöstä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Osta se paras HL Vanek(niin tai Kovalchuk) kolmosen VL ja kolmosen OL Rick Nash.. Siinä on ainakin tulivoimaa jos tykkää lämäriä pistää syötöstä.

Rick Nash oli jengissä jo mutta vaihtu HL Paciorettyyn kun en vaan tykänny.. :D Pacioretty on pelannu hyvin. Lähinnä ehkä aattelin 1-2 kenttien upgradea ja sit pelaajat ketkä korvataan vois vaihtaa johonki toiseen / tiputtaa kolmoseen.

Kovalchuk on sen 600k-650k niin sitä pitää harkita :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kovalchuk on sen 600k-650k niin sitä pitää harkita :D

HL Vanek on käytännössä sama pelaaja jos isoa lämäriä ja kokoa haetaan.. Duchene on yksi pelin parhaista korteista,
sen voisit ottaa OL, siitäkin on HL kortteja mutta niiden hintoja en tiedä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

HL Vanek on käytännössä sama pelaaja jos isoa lämäriä ja kokoa haetaan.. Duchene on yksi pelin parhaista korteista,
sen voisit ottaa OL, siitäkin on HL kortteja mutta niiden hintoja en tiedä.

HL Duchene menee varmaa sinne 300k-400k tietämille, on sen verran haluttu kortti.

Mä ainakin vaihtaisin Bergeronin 1. sentteriksi. Koivu sit kakkoseen. Suosittelen lämpimästi hommaamaan Gretzkyn, itsellä toimii kuin unelma ja on pelin parhaat syötöt, kädet ja uskomaton veto. Aloituksetkin Väinöllä on 90. Ite pidän 1. Sentterinä ja 1. YV:llä viivassa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitähän ostais kun 750k pucksia ja tiimi näyttää kutakuinkin tältä

Zetterberg - HL Koivu - Gaborik
HL Pacioretty - Thornton - Hossa
(C) Richards - (A) Bergeron - Voracek
pari rouhijaa ja HL Helm

Pakkeja ei tartte vaihella ja HL Dubnyk maalissa ;)

Joku HL Kovaltsuk toki kuumottelis ostaa :D Järkevintä varmaan olis myyä pari normikorttia (Zeta, Gaborik, Thornton, Hossa?) ja vaihtaa parempiin HL kortteihin. Onko yhtään ideoita? Leftejä oon suosinu..


Kovy on kyllä ollut itsellä aivan mahtava, itsekin tykkään lefteistä huomattavasti enemmän mutta jos yksi pelaaja pitäisi valita niin melko varmasti valitsisin Kovaltchukin (Tai ainankin se olisi kakkosvalinta Malkinin jälkeen :D )

Hyvin huomaa eron suomalaisten ja muiden välillä, nyt ollut kolme peliä putkeen ihan mukavia ja tiukkoja pelejä. Ja joka pelin jälkeen laittanu pelin jälkeen GG, suomalaiset ei ole vastannut mitään mutta viimeisimmän pelin ruotsalainen tyyppi laittoi saman sekunttia myöhemmin kun olin itse laittanut :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itselläni oli parhaimmillaan ykkös ketju

Gaborik - Datsyuk - Nash
Letang-Karllson
Lundqvist

ja loppu joukkue 85+ pelaajia ja alkoi ärsyttämään yli kaiken tuo tasoitus sillä kun vastaan tuli joku oikeasti aivan paskalla rosterilla oleva sakki niin kaikki vedot meni suunnilleen maaliin ja itse en saanut muka mistään. Parhaimmillaan siis nelosdivaria vasta ja sit kun myi noita huippuja pois datsyukin nyt sain pakasta joten plussalle jäätiin roimasti mutta kuitenkin niin alkoi tasoitus tulemaan itselle kun otti vaan semmosia "ok" pelaajia niin sai viedä mennen tullen perus janareita tosi kovat pelaajat toki erottuu joukosta, mutta pidän itseäni keskivertoa parempana pelaajana ja jos itsellä on ylivoimainen kenttä niin ei mitään saumaa paska porukoita vastaan. Pitkään on ollut harkinnassa jo tuo NBA 2K14 jossa myös ultimate team muoto ja kesän mm kisoja ajatellen saattaa olla et pelaaminen vaihtuu fifan ultimate.-teamiin ... surkuhupaisaa kuinka voi hyvän pelimuodon pilata jollain väsyneellä tasoituksella. Mielestäni asiana pitäisi olla niin, että jos jollain ei ole taitoa/rahaa hommata noita kovia pelaajia niin mitä sitä peliä tasoittamaan hyvillä pelaajilla huonompikin voisi pärjätä ja jos ei ole rahaa eikä osaa pelata niin antaa kairata niitä 10-7 divaria koko ajan. + Mua on alusta asti naurattanut ne jätkät jotka myös muissa peleissä tekevät uusia tilejä ja sitä kautta farmaavat kiekkoja tai K/D ratiota (FPS peleissä) ei ***** pelatkaa sillä yhdellä käyttäjällä ja jos teillä ei oikeesti ole aitoa rahaa laittaa kortteihin tai ette osaa alkuun jotain räiskintä peliä niin lopettakaa se pelaaminen. Jonnet (alle 18v ymmärrän ettei välttämättä ole rahaa) mutta mutta kun sitä tekee aikuisemmatkin pelaajat...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

HL Duchene menee varmaa sinne 300k-400k tietämille, on sen verran haluttu kortti.

Mä ainakin vaihtaisin Bergeronin 1. sentteriksi. Koivu sit kakkoseen. Suosittelen lämpimästi hommaamaan Gretzkyn, itsellä toimii kuin unelma ja on pelin parhaat syötöt, kädet ja uskomaton veto. Aloituksetkin Väinöllä on 90. Ite pidän 1. Sentterinä ja 1. YV:llä viivassa.


Justiin laitoin gretzkyn myyntiin, kun sattu pakasta tulla. Sieltä vaan ostamaan!!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikäs näistä ois hintalaatusuhteeltaan paras tarkka laukoja?

POTG Carter
Stamkos
Lemieux
HL Vanek (91)
HL Tavares (92)
HL Hall (91)
HL Kessel (91)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noita ilmaispakkoja sain taas avattua 2. Tälläkertaa ei tullut mitää hyödyllistä. Eikös niitä pitäny saada vaan 2 kun nyt oon jo 4 yhteensä saanu
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itselläni oli parhaimmillaan ykkös ketju

Gaborik - Datsyuk - Nash
Letang-Karllson
Lundqvist

ja loppu joukkue 85+ pelaajia ja alkoi ärsyttämään yli kaiken tuo tasoitus sillä kun vastaan tuli joku oikeasti aivan paskalla rosterilla oleva sakki niin kaikki vedot meni suunnilleen maaliin ja itse en saanut muka mistään. Parhaimmillaan siis nelosdivaria vasta ja sit kun myi noita huippuja pois datsyukin nyt sain pakasta joten plussalle jäätiin roimasti mutta kuitenkin niin alkoi tasoitus tulemaan itselle kun otti vaan semmosia "ok" pelaajia niin sai viedä mennen tullen perus janareita tosi kovat pelaajat toki erottuu joukosta, mutta pidän itseäni keskivertoa parempana pelaajana ja jos itsellä on ylivoimainen kenttä niin ei mitään saumaa paska porukoita vastaan. Pitkään on ollut harkinnassa jo tuo NBA 2K14 jossa myös ultimate team muoto ja kesän mm kisoja ajatellen saattaa olla et pelaaminen vaihtuu fifan ultimate.-teamiin ... surkuhupaisaa kuinka voi hyvän pelimuodon pilata jollain väsyneellä tasoituksella. Mielestäni asiana pitäisi olla niin, että jos jollain ei ole taitoa/rahaa hommata noita kovia pelaajia niin mitä sitä peliä tasoittamaan hyvillä pelaajilla huonompikin voisi pärjätä ja jos ei ole rahaa eikä osaa pelata niin antaa kairata niitä 10-7 divaria koko ajan. + Mua on alusta asti naurattanut ne jätkät jotka myös muissa peleissä tekevät uusia tilejä ja sitä kautta farmaavat kiekkoja tai K/D ratiota (FPS peleissä) ei ***** pelatkaa sillä yhdellä käyttäjällä ja jos teillä ei oikeesti ole aitoa rahaa laittaa kortteihin tai ette osaa alkuun jotain räiskintä peliä niin lopettakaa se pelaaminen. Jonnet (alle 18v ymmärrän ettei välttämättä ole rahaa) mutta mutta kun sitä tekee aikuisemmatkin pelaajat...

Se johtuu Lunkasta että kaikki menee, se on täysi imuri tässä pelissä :D Ja ei minään vittuiluna mutta jos jossain nelosdivarissa ei pärjää Filppulajenkeille kun omassa joukkueessa on yksi kova kenttä niin ei kyllä voi itseä sanoa keskivertoa paremmaksi pelaajaksi. Tältäkin foorumilta löytyy kumminkin useita näitä jotka vetää huomattavan paljon kovemmalla joukkueella ykkösdivarissa. Itse pidän itseäni keskivertoa parempana pelaajana just ja just :D

Ja mitä tuohon farmaamiseen tulee niin itse en ole ajatellut lahjoittaa EA:lle yhtään ylimääräistä senttiä ennen kuin saavat kunnollisen nhl pelin julkaistua. Ja miksi ihmeessä pitäisi tähän peliin tuhlata edes satoja tai tuhansia euroja kun siitä vaan seuraa se että peli rupeaa yhä enemmän kairaamaan persiiseen. Ja kyllä olen hommannut dream team joukkuueni farmaamalla enkä ole ensimmäisen päivän jälkeen ostanut yhtään pakkaa oikealla rahalla :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikäs näistä ois hintalaatusuhteeltaan paras tarkka laukoja?

POTG Carter
Stamkos
Lemieux
HL Vanek (91)
HL Tavares (92)
HL Hall (91)
HL Kessel (91)

Kesselin itse noista valitsisin. (luultavasti kohta tulee moni sanomaan super Marion mutta itse en siitä tykkänyt) Ja Hallia lukuunottamatta valitseepa minkä tahansa on se ihan hyvä valinta :D

Noita ilmaispakkoja sain taas avattua 2. Tälläkertaa ei tullut mitää hyödyllistä. Eikös niitä pitäny saada vaan 2 kun nyt oon jo 4 yhteensä saanu

En itse saanut ole ainankaan saanut noita aukaistua kuin kaksi, mutta jos EA jotain haluu antaa niin kaikki otetaan vastaan :cool:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikäs näistä ois hintalaatusuhteeltaan paras tarkka laukoja?

POTG Carter
Stamkos
Lemieux
HL Vanek (91)
HL Tavares (92)
HL Hall (91)
HL Kessel (91)

POTG Carter ei sopinu itselleni ainakaan yhtään. Vaikka on kova pelaaja ja kovat statsit niin jotenkin tuntuu että ihan hukkaan meni. EN sitten tiedä toimisiko sinulla. Lemieux olis kans itsellä hankintalistalla, kuulemma vaikuttaa turhan isolta ja kömpelöltä, muttei siltä ainakaan saa helposti kiekkoa pois, mahtavat kädet ja tietty tulinen kuti. Vähä vaikuttaa siltä että ketä noista on vähiten myynnissä niin toimii parhaiten xD Lemmyjä on muutama, kun sit taas Kesseleitä on pilvin pimein. Tailoria ei myöskään mielestäni kovin usein näi myynnisstä. Ainakaan tuota live versiota. Paha kysymys kun noin monta vaihtoehtoa heitit ilmoille. Itse ostaisin Lemmyn ja jos ei toimi niin myyntiin takaisin. Et tuu ainakaan pucksejasi häviämään.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En itse saanut ole ainankaan saanut noita aukaistua kuin kaksi, mutta jos EA jotain haluu antaa niin kaikki otetaan vastaan :cool:

Kaveri sai eilen niitä avattua 3 ylimääräistä ja siit lähtien oon aina välil käyny kokeilemassa onnistusko:D Toinen mikä ihmetyttää on nuo maksulliset erikoispakat. Hinta 125k ja kun ostan nii lähtee pucseja vaan joku puolet siitä.. Kuuluuko se season tickettiin? Normipakoista kumminki lähtee ilmotettu hinta
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moro!Nyt tarvis apua!Elikkäs,keränny pari joukkuetta kakkoskäyttäjällä,pelaajat,paidat,logo,mutta bonuksia ei näy vaikka mitä tekis.Missä vika?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikäs näistä ois hintalaatusuhteeltaan paras tarkka laukoja?

POTG Carter
Stamkos
Lemieux
HL Vanek (91)
HL Tavares (92)
HL Hall (91)
HL Kessel (91)

Tai käy ostaa minun HL Voracek, aloitus 210k osta heti 240k. Ei pitäisi olla kuin 1 tai 2 marketissa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moro!Nyt tarvis apua!Elikkäs,keränny pari joukkuetta kakkoskäyttäjällä,pelaajat,paidat,logo,mutta bonuksia ei näy vaikka mitä tekis.Missä vika?
Pelaat pelejä riittävästi. Voi mennä metsään, mutta mielestäni 20 offline tai 10 online peliä vaaditaan, että EU-tukia alkaa tippumaan tiluksille... ja ei tarvitse pelata loppuun, ekan minuutin kun jaksat vääntää niin riittää.

En tosin tiedä, miten EA nykyään suhtautuu tuohon, voipi tulla bannia.
Vitsi vitsi... Ei muuta ku farmaamaan! :p
 
Ylös Bottom