Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tosin vastustajan pakit sitten kyllä toisessa päädyssä pitävät omat miehensä erittäin mallikelpoisesti. Hieman ärsyttävää välillä kun vastustaja itse on täysin paska puollustumaan mutta sen botit sitten paikailleen kaikki virheet ja pitäävät kaikki miehet kiinni ja puollustaavat erinomaisesti.

Kyllä EA osaa tehdä taas pelaamisen mukavaksi, vedin pudotuspelit läpi. Itse olin 10 kertaa alivoimalla joista 7 tai 8 oli bottien ottamia jäähyjä kun taas ylivoimalle pääsin kahdesti, ja nekin samaan aikaan ja vieläpä ainoassa pelissä kun ukot tuntui edes suurin piirtein semmoisilta kuin pitääkin. Vastustajat sai kyllä taas tökkii ja huitoo aika huoletta ihan mistä tahansa. Tosin nyt one-timereiden onnistumis % yli 20 noissa neljässä pelissä :eek:

Jep toi on niin perus. Tänään taas ihme päivä ollu Hutin parissa. 7 peliä, joissa iskin 55 maalia ja päästin yhteensä 15. Ainoo vaan mikä näissä pelissä oli, niin jokaisessa noissa pelissä olis pitänyt iskee vähintäänkin se 10 maalia kun oli paikkoja taas niin perkeleesti. Vastustajilla kyllä tuntu uppoovan taas kaikki, Price oli koko päivän kuuluisa kodinkone, eli imuri. Jokaisessa pelissä vastustajalla alle 10 vetoa ja 4ssä noista peleistä Price päästi 3 ja melkeen kaikki niistä meni ihan naurettavan helposti.

Omat pelaajat osas ainakin pitää joka pelin jännityksessä taas ,kun suostu vasta vikassa erässä iskemään niitä häkkejä. Kahessa viimisessä pelissä vikaan erään 7 börsää ja voitot kotiin. Pistää vaan ketuttamaan kun vihut saa noita helppoja maaleja koko ajan ja ite saa lähes joka pelissä vedellä triplasti enemmän paremmilta mestoilta, että saa edes kerran sen kiekon jonkun Brodeurin tai vastaavan selän taakse.

Ja ainiin, viime peli päätty mun 11-2 voittoon, vastustaja teki molemmat maalit yvllä ja johtikin peliä vielä alussa 1-2, kun omat botit sikaili itsensä boxiin..
 
Vastustajan ensimmäinen maali putkista täysin maalivahdin alueella, ja toisen Fleury torjui, mutta vastustaja luisteli sitä päin niin lipu räpylästä maaliin. Ei jumalauta
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jep toi on niin perus. Tänään taas ihme päivä ollu Hutin parissa. 7 peliä, joissa iskin 55 maalia ja päästin yhteensä 15. Ainoo vaan mikä näissä pelissä oli, niin jokaisessa noissa pelissä olis pitänyt iskee vähintäänkin se 10 maalia kun oli paikkoja taas niin perkeleesti. Vastustajilla kyllä tuntu uppoovan taas kaikki, Price oli koko päivän kuuluisa kodinkone, eli imuri. Jokaisessa pelissä vastustajalla alle 10 vetoa ja 4ssä noista peleistä Price päästi 3 ja melkeen kaikki niistä meni ihan naurettavan helposti.

Omat pelaajat osas ainakin pitää joka pelin jännityksessä taas ,kun suostu vasta vikassa erässä iskemään niitä häkkejä. Kahessa viimisessä pelissä vikaan erään 7 börsää ja voitot kotiin. Pistää vaan ketuttamaan kun vihut saa noita helppoja maaleja koko ajan ja ite saa lähes joka pelissä vedellä triplasti enemmän paremmilta mestoilta, että saa edes kerran sen kiekon jonkun Brodeurin tai vastaavan selän taakse.

Ja ainiin, viime peli päätty mun 11-2 voittoon, vastustaja teki molemmat maalit yvllä ja johtikin peliä vielä alussa 1-2, kun omat botit sikaili itsensä boxiin..

Tuo vasta viimeisessä erässä onnistuminen on kyllä itsellekin niiin tuttua. Toinen mitä tapahtuu myös pirun usein että pääsee heti alkuun muutaman maalin johtoon ja sitten peli muuttuu yhtä äkkiä todella tuskaiseksi pelata ja mikään ei enää mene.

Ja kyllä tuntu taas niiiiin helpolta kun pelas kakkosjoukkueella, ei enää kummasti botit ottanu jäähyjä ja vastustajan tökkäsyt ei enää kummasti mennykään luistinten läpi. Ja on kyllä huvittavaa että kakkosjoukkueella ykkös pakkipari pystyy suht helpostikin vetämää 30 minsaa ottelussa kun ykkösjoukkueella jos joku pakkipari pelais noin paljon niin muutamaan kertaan energia palkki huutais punasella paheman kerran.

Ja onhan tää vaan naurettavaa että joukkueella minkä palkka on 28k on huomattavan paljon helpompaa pelata kuin joukkueella minkä palkka on 38k
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

http://help.ea.com/fi/ Eli meeppä tonne ja kirjaudut sisään. Sieltä voit laittaa ongelmaratkaisu pyynnön heille. Mutta katsotaan miten mun käy. Menikö 7 euroa ja vielä tili banniin samalla kun takasin yritän saada pakkaa joka minulle kuuluu. EA IDIOTS IN THE USA.

Käsittelevät sitä niin kauan, että ilmestyy NHL 15 ja ilman mitään ilmoitusta sulkevat koko homman. Kuraahan tuo asiakaspalvelu on ollut ja tulee olemaan varmasti myös jatkossa. Se on vain ajateltava niin, että ilta änärin parissa on halvempi ilta kuin baarissa, jolloin muutamat bittiavaruuteen kadonneet pakat, pelaajat tai bonukset vaan kuuluvat illan yllätyksiin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hävettää ean puolestaki..
Eliittipoffien finaalis hallitsin peliä niin saat*anasti. Mutta..... Vastustaja syöttää etukulmasta 1.1sek ennen loppua kunitzilla maaliin.
Vedot mulle 37-5, hyökkäysaika 13-1 minulle, ja maalit hänelle 1-2. Niinkun nimi sanoo tiimissä, hcap_is_shit on totta.
Hänen mokke brodeur torjui kaikki ja oma 99 boostattu toty bishop imee lähes kaikki.


Edit: Rupes hutti toimii ku modeemi vaihtu :))
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Päivitetty synkrolista:
A
Anaheim_Ducksss
Antzz_68
attee01
A90547 axsuu


B
Behlingo
BESXXO


C
caresandbears
CHLASTOmir (tai CLASTOmir)
colonel-24


D

DoUWannaLose

E
eepi_-_-_75
exrelax


F
Freeamigos


G


H
HACKL2013
Healt
hellicek
hoge95
holdem_1
Honzicek1992


I
I-Filppula-I
Iiro15
ileex
ImHola
iQuaani
I_SupBro_I
I_WIN_FINNS


J
JAWS-SAW
Jesssse123
JJESC
Jokipojat
Jonela84
jupazzi


K
kaaryle
kasuri1
kiekka
KKeisari
Kikkeh
Kiprusoff-Flames
kolo2502


L
L96A1_NOLLA
leisteison
Linta_X
LeafsFanKap
lystikki


M
make_rulaa
markasimo72
Matsa93
MAX2102
MelartinMela
MightyMoose_
mika_fin99
MRLUAP
​MR_SERMALO
mulis175
Multi_killer69 (tai Multi-killer69)
mikkovirtanen
MW31984


N
nakkenakuttaja28
naniJani
Niekk_Ft_Mark
nikkesixx6
nuuskabiitti
nogger387

O
odesking
oGBioLan
OSal0n3en


P
pachka74
patflex
Persusta95
pete_r__parKER
PowerPuuhis
Pullonhenki
PxMxAxNx666


Q
Quezacotl71


R
Radio-Rock
rasto29


S
santeri47
sakke10
samza96
samiguza
Santse93
sinko82
skopa033
sneicci
smaaki
Soramobiili
sorsselsson
ST1CK3D
StiquFIN
superjare


T
TeMe311
theataris
TimbeXelite
Tomek-11
TP-LINK_CF80CB
trdtime
TriXi_65
Turpe_


U


V
vito_43


W
Waltsu_96
Waltzuuh
Wellius
Vahtimestari
VAKE95
Vapenicek
vasplad
Vesa85 (Vesa_85?)
vikla81
VilliAasi
Vilper11
Violent Santa
Vito43


X
xLazoz


Y


Z
Zamses


Å


Ä


Ö

kiekka lisätty listaan. Meni ilmeisesti tunteisiin kun johdin 8-1.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jep toi on niin perus. Tänään taas ihme päivä ollu Hutin parissa. 7 peliä, joissa iskin 55 maalia ja päästin yhteensä 15. Ainoo vaan mikä näissä pelissä oli, niin jokaisessa noissa pelissä olis pitänyt iskee vähintäänkin se 10 maalia kun oli paikkoja taas niin perkeleesti. Vastustajilla kyllä tuntu uppoovan taas kaikki, Price oli koko päivän kuuluisa kodinkone, eli imuri. Jokaisessa pelissä vastustajalla alle 10 vetoa ja 4ssä noista peleistä Price päästi 3 ja melkeen kaikki niistä meni ihan naurettavan helposti.

Omat pelaajat osas ainakin pitää joka pelin jännityksessä taas ,kun suostu vasta vikassa erässä iskemään niitä häkkejä. Kahessa viimisessä pelissä vikaan erään 7 börsää ja voitot kotiin. Pistää vaan ketuttamaan kun vihut saa noita helppoja maaleja koko ajan ja ite saa lähes joka pelissä vedellä triplasti enemmän paremmilta mestoilta, että saa edes kerran sen kiekon jonkun Brodeurin tai vastaavan selän taakse.

Ja ainiin, viime peli päätty mun 11-2 voittoon, vastustaja teki molemmat maalit yvllä ja johtikin peliä vielä alussa 1-2, kun omat botit sikaili itsensä boxiin..

Tässä tulee mieleen, että saattaahan se vihu ajatella sinusta samanlailla. Koska keskustelua seuraamalla, et ole koskaan helppoja maaleja saanut kai, jokainen maali täydellisen kuvion jälkeen yläpeltiin, hah?? Jos sä oot tehny yli 7 maalin keskiarvolla per/peli maalei, ja vielä edes kehtaat sanoo että vihulla on niin hyvä tuuri kokoajan kun se tekee 1-2 maalia sun verkkoon. Ei se etukulmaranne jokakerta pidä sisään mennäkkään kun sitä 60 minuuttia viljelee. Mistä sää muuten löydät kaikenlisäksi noin paskoja vastustajia päivästä toiseen? Itse en ole lähellekkään top-100 ja mulle tulee päivittäin top-100 joukosta vastustajia vastaan, mikä on kyllä ihme. Ja yleensä niissä käy sillee että kerran kun näin surkee pelaaja pääsee johtoon niin ruudussa lukee synkronointi virhe:)

Minäkin vihaan tätä momentum kuraa, mutta kyllä se ihan samanlailla auttaa mua välillä peleissä. Kuten kaikkia muitakin jossain vaiheessa. Kyllä se suunnilleen tasan menee pidemmän ajan päälle, mutta onhan se rasittavaa kun momentumin takia välillä voittaa tai häviää.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tässä tulee mieleen, että saattaahan se vihu ajatella sinusta samanlailla. Koska keskustelua seuraamalla, et ole koskaan helppoja maaleja saanut kai, jokainen maali täydellisen kuvion jälkeen yläpeltiin, hah?? Jos sä oot tehny yli 7 maalin keskiarvolla per/peli maalei, ja vielä edes kehtaat sanoo että vihulla on niin hyvä tuuri kokoajan kun se tekee 1-2 maalia sun verkkoon. Ei se etukulmaranne jokakerta pidä sisään mennäkkään kun sitä 60 minuuttia viljelee. Mistä sää muuten löydät kaikenlisäksi noin paskoja vastustajia päivästä toiseen? Itse en ole lähellekkään top-100 ja mulle tulee päivittäin top-100 joukosta vastustajia vastaan, mikä on kyllä ihme. Ja yleensä niissä käy sillee että kerran kun näin surkee pelaaja pääsee johtoon niin ruudussa lukee synkronointi virhe:)

Minäkin vihaan tätä momentum kuraa, mutta kyllä se ihan samanlailla auttaa mua välillä peleissä. Kuten kaikkia muitakin jossain vaiheessa. Kyllä se suunnilleen tasan menee pidemmän ajan päälle, mutta onhan se rasittavaa kun momentumin takia välillä voittaa tai häviää.

Kyllähän mäkin saan niitä helppoja maaleja välillä, mutta ne on yleensä sellasissa peleissä, joissa muutenkin isken joku 10 maalia, tällöin yksi lottomaali ei enää mitään merkitse näissä peleissä. Siinä vaiheessa kun peli on 3-3 ja kaverin kaikki maalit kimpoilee omien pakkejen luistimista ja liruu Pricen länkyröistä sisään tai sitten nää hienot bottiohjaukset ilmasta sisään, niin onhan sen nyt vähän eri asia, kun ite saa tekemällä tehdä ne maalit ja kaveri vaan vetää jonnekkipäin ja menee kauheella tuurilla sisään. Ja itseasiassa kyllä, noissa eilisissä peleissä kaikissa yli 30 vetoa maalia kohti + ohi menneet laukaukset, niin kyllä mulla oli noissa kuinka ja monta 2vs0 tilannetta ,jossa yritän laittaa kaverille viereen tyhjiin niin ei edes osu kiekkoon tai nää rupumoket ottaa helposti kiinni. Enpä oo montaa kertaa nähny kun oma mokke tekis noita spiderman-torjuntoja, vaikka luulis nimenomaan,että 90kok maalivahti ottaiskin paremmin kiinni kun nää 85kokonaisuus molarit..yliv

Vielä lisättäköön. Syy miks en saa noita tuurimaaleja, on siinä, että en vetele siniviivalta mitään toivotaantoivotaan rupuja, enkä muutenkaan lähes koskaan ylipäätänsä vetele pakeilla, vaan maalit tulee keskisektorilta poikkarista, ranteella etukulmasta tai sitten näistä ylivoimavastahyökkäyksistä tai läpäreistä. Näin ollen noita rupumaaleja ei tuu lähes koskaan edes vahingossa tehtyä. Sittenkun kaverit vetelee viivalta Joni Pitkäsillä niitä roikkuja ja sitten joku rupupelaajaBOTTI ohjaa sen sisään, niin nää maalit ei oo koskaan mitään ansaittuja, vaan pelkkää tuuria.


Enkä mä niin väittänytkään missään vaiheessa, että pitäis mennä sisään joka kerta, mutta jos itellä kaikki pelaajat parempia kuin vastustajalla ja ite saa 10 kertaa yrittää tehdä poikkarista maalia jollain +90 tason laukojalla ja sitten kaveri vetää kerran samankaltasen paljon huonomalla pelaajalla ja uppoo sisään, niin kyllä se mun mielestä on vaan väärin.
Tänään ja eilen tullut yllättävän paskoja vastustajia, mutta kyllä yleensä tulee mullekkin noita 30-50 tasosia vastustajia. Yleensä ne on vaan juuri niitä, jotka lähtee pois toisinkuin noi 1tasoset.

Ja mitä noihin momentumpeleihin tulee, niin sillonkuin itse saan momentumin, niin voitan helposti +5 maalilla. Silloinkun vastustajlla on momentum, niin pelit on paljon tasasempia, kun yli 90 tason luistelulla tai laukauksella ei oo mitään virkaa koko pelissä ja vastustajan Hortonikin painaa lujempaa kun mun boostittu Giroux 96 luistelulla.

Äsken meni juuri 89 ottelun voittoputki poikki ja kyllä siitä näky heti alusta asti mikä momentum ja tasotus kaverilla oli. Tuossa pelissä olis varmaan moni muu jo ruvennut synkroomaan kun mikään ei onnistunu , mutta ite pelaan aina pelit loppuun. 2-3 turpaan, eikä kyllä todellakaan ollut mitään ansaittuja maaleja kaverilla. Parempi tuuri voitti.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Latzo8 vastassa, ekaan erään ladon taululle helpohkoilla maaleilla 4-0 ja loput kaks erää sit ootellaan ku herra lopetti pelaamisen :D ja kokeilin 2. Maalivahdiksi kok 36 schrörsiä ja ihan mukavat tasoitukset tuli... Taidan kuitenkin laittaa bishopin takas 2mokeks ku oli vähä tylsääki kunii helppoo:p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vielä lisättäköön. Syy miks en saa noita tuurimaaleja, on siinä, että en vetele siniviivalta mitään toivotaantoivotaan rupuja, enkä muutenkaan lähes koskaan ylipäätänsä vetele pakeilla, vaan maalit tulee keskisektorilta poikkarista, ranteella etukulmasta tai sitten näistä ylivoimavastahyökkäyksistä tai läpäreistä. Näin ollen noita rupumaaleja ei tuu lähes koskaan edes vahingossa tehtyä. Sittenkun kaverit vetelee viivalta Joni Pitkäsillä niitä roikkuja ja sitten joku rupupelaajaBOTTI ohjaa sen sisään, niin nää maalit ei oo koskaan mitään ansaittuja, vaan pelkkää tuuria.

Tässä on itselläkin suurin syy miksi ei itsellekää oikeastaan koskaan tule noita tuuri maaleja kun ei lauo mistä sattuu vaan hakee sen hyvän paikan ennen kuin laukoo.

Annetaan vielä esimerkki, kumman tilanteen pitäisi ennemmin päättyä maaliin, lämäri Charalla b-pisteiden välistä maskin takaa kilpikäden ylänurkkaan ja maalissa bäckström, vai lämäri Moulsonilla b-pisteen takaa ilman maskia hanska käden ylänurkkaan ja maalissa Price?

Moulsonin vetohan tuossa pelissä päätyi maaliin kun taas Charan vedon Bäckström torjui mailalla, erittäin realistista.

Minäkin vihaan tätä momentum kuraa, mutta kyllä se ihan samanlailla auttaa mua välillä peleissä. Kuten kaikkia muitakin jossain vaiheessa. Kyllä se suunnilleen tasan menee pidemmän ajan päälle, mutta onhan se rasittavaa kun momentumin takia välillä voittaa tai häviää.

En kyllä allekirjoitata tuota että se menisi tasan pidemmän ajan päälle, en nyt itsekään ole top-100 pelaaja (top-500 kylläkin) niin kyllä itselle ainankin tulee noita momentum tappioita huomattavan paljon enemmän kuin voittoja. Kun tulee samanlaisia tappioita taitotaso 1 tyypeille mitä attee01 tuossa muutama viesti sitten sanoi. Ja olisikohan ollut viime viikolla yksi peli kun juttelin pelin jälkeen vastustajan kanssa (osasi toki pelatakin kun taitotaso 40:n paikeilla) niin sanoi että luuli melkein koko pelin että tulee häviämään kun olin parempi, mutta niin vain hävisin 3-1 ja tuo oli juuri niitä pelejä missä pelin parhaat eivät osuneet maalia kohti vaikka olisi ollut puoli maalia tyhjänä.

Ja nyt lähihistorian peleistä muistan vain yhden pelin mikä on osaltaan tullut sen ansiosta kun momenttumi oli itsellä. Ja sekin vielä kun ottelun lopussa sitten vastustajan hölmöt tökkäykset alkoivatkin osumaan luistimiin ja jatkoajalle pääsin ylivoimalle missä tökki itselleen vielä toisenkin jäähyn ja sit 5-3 ylivoimalla saman tien voittomaali. Tuon pelin alku oli aivan kauhea kun syötöt ei mennyt omille ja mikään muukaa ei onnistunut ja olinkin jo ekassa erässä 2-0 tappiolla. Tyyppi sit yhden vihellyksen jälkeen taklas Stamkosin nurin ja päätin haastaa tyypin tappeluun niin tämän jälkeen sitten peli olikin tasaista vääntöä ottelun loppuun asti ja maaleja tehtiin lähes vuorotellen.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllähän mäkin saan niitä helppoja maaleja välillä, mutta ne on yleensä sellasissa peleissä, joissa muutenkin isken joku 10 maalia, tällöin yksi lottomaali ei enää mitään merkitse näissä peleissä. Siinä vaiheessa kun peli on 3-3 ja kaverin kaikki maalit kimpoilee omien pakkejen luistimista ja liruu Pricen länkyröistä sisään tai sitten nää hienot bottiohjaukset ilmasta sisään, niin onhan sen nyt vähän eri asia, kun ite saa tekemällä tehdä ne maalit ja kaveri vaan vetää jonnekkipäin ja menee kauheella tuurilla sisään. Ja itseasiassa kyllä, noissa eilisissä peleissä kaikissa yli 30 vetoa maalia kohti + ohi menneet laukaukset, niin kyllä mulla oli noissa kuinka ja monta 2vs0 tilannetta ,jossa yritän laittaa kaverille viereen tyhjiin niin ei edes osu kiekkoon tai nää rupumoket ottaa helposti kiinni. Enpä oo montaa kertaa nähny kun oma mokke tekis noita spiderman-torjuntoja, vaikka luulis nimenomaan,että 90kok maalivahti ottaiskin paremmin kiinni kun nää 85kokonaisuus molarit..yliv

Vielä lisättäköön. Syy miks en saa noita tuurimaaleja, on siinä, että en vetele siniviivalta mitään toivotaantoivotaan rupuja, enkä muutenkaan lähes koskaan ylipäätänsä vetele pakeilla, vaan maalit tulee keskisektorilta poikkarista, ranteella etukulmasta tai sitten näistä ylivoimavastahyökkäyksistä tai läpäreistä. Näin ollen noita rupumaaleja ei tuu lähes koskaan edes vahingossa tehtyä. Sittenkun kaverit vetelee viivalta Joni Pitkäsillä niitä roikkuja ja sitten joku rupupelaajaBOTTI ohjaa sen sisään, niin nää maalit ei oo koskaan mitään ansaittuja, vaan pelkkää tuuria.



Enkä mä niin väittänytkään missään vaiheessa, että pitäis mennä sisään joka kerta, mutta jos itellä kaikki pelaajat parempia kuin vastustajalla ja ite saa 10 kertaa yrittää tehdä poikkarista maalia jollain +90 tason laukojalla ja sitten kaveri vetää kerran samankaltasen paljon huonomalla pelaajalla ja uppoo sisään, niin kyllä se mun mielestä on vaan väärin.
Tänään ja eilen tullut yllättävän paskoja vastustajia, mutta kyllä yleensä tulee mullekkin noita 30-50 tasosia vastustajia. Yleensä ne on vaan juuri niitä, jotka lähtee pois toisinkuin noi 1tasoset.

Ja mitä noihin momentumpeleihin tulee, niin sillonkuin itse saan momentumin, niin voitan helposti +5 maalilla. Silloinkun vastustajlla on momentum, niin pelit on paljon tasasempia, kun yli 90 tason luistelulla tai laukauksella ei oo mitään virkaa koko pelissä ja vastustajan Hortonikin painaa lujempaa kun mun boostittu Giroux 96 luistelulla.

Äsken meni juuri 89 ottelun voittoputki poikki ja kyllä siitä näky heti alusta asti mikä momentum ja tasotus kaverilla oli. Tuossa pelissä olis varmaan moni muu jo ruvennut synkroomaan kun mikään ei onnistunu , mutta ite pelaan aina pelit loppuun. 2-3 turpaan, eikä kyllä todellakaan ollut mitään ansaittuja maaleja kaverilla. Parempi tuuri voitti.

Siniviivavedot ja ohjaus maalin edessä on ihan yhtähyvä maali kuin etukulmaranne. Ja silloin kun pelit on tasaisempia niin ei se aina merkkaa sitä että siellä on momentum apuna. Hyvin mahdollista että vastassa on vain parempi pelaaja. Hävisit yhden ottelun 89 voittoputken jälkeen ja se yllättäen oli taas kerran vastustajan tuurista kiinni:) Minäpä uskon että sinulla on tuossa voittoputkessa ollut monessa ottelussa ihan samanlainen tuuri mukana ja tappio olisi voinut aikasemminkin tulla jos onnea ei olisi ollut. Anteeksi kun hiukan maalaisverta, mutta minun ajatusmaailmassani tämä näyttää siltä että sinulla ei ole koskaan tuuria ja vastustajan voitto silloin tällöin tulee aina tuurilla.

Oikein mukavaa kun foorumi on aktiivinen ja itselläkään ei ole tarkoitus mitään kiusaa tehdä. Olet varmasti hyvä pelaaja kukapa sitä kieltämään, mutta sinun viestisi ovat vain välillä niin ristiriitaisia että pistää silmään täältä foorumin seasta:) Pitää ottaa joskus matsia niin kattoo kuinka paljon otan turpaan.

http://www.youtube.com/watch?v=bFq2dGSVdOI

Tuossa irl pätkä seiveistä:) Ei ne tähdet aina osu jos tulikuuma mokke vastassa:)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kellään kokemusta hl letasta tai hl mikkokoivusta ?:)

E. Vois olla hyvä nelosketju hl pominville-hl koivu-mov moulson :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja silloin kun pelit on tasaisempia niin ei se aina merkkaa sitä että siellä on momentum apuna. Hyvin mahdollista että vastassa on vain parempi pelaaja.


Ainahan tappiot selitellää momemtumeilla ja milloi milläki tuurilla tai yhteyden nykimisellä. Ja sit kun ei enää niitä kehtaa käyttää nii sitte tulee bugiranne tai ainasamakuneimitäämuutaosaaetukulmamaali :D Enkä nyt viittaa keneenkää käyttäjään täälä vaa ihan yleisesti :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siniviivavedot ja ohjaus maalin edessä on ihan yhtähyvä maali kuin etukulmaranne. Ja silloin kun pelit on tasaisempia niin ei se aina merkkaa sitä että siellä on momentum apuna. Hyvin mahdollista että vastassa on vain parempi pelaaja. Hävisit yhden ottelun 89 voittoputken jälkeen ja se yllättäen oli taas kerran vastustajan tuurista kiinni:) Minäpä uskon että sinulla on tuossa voittoputkessa ollut monessa ottelussa ihan samanlainen tuuri mukana ja tappio olisi voinut aikasemminkin tulla jos onnea ei olisi ollut. Anteeksi kun hiukan maalaisverta, mutta minun ajatusmaailmassani tämä näyttää siltä että sinulla ei ole koskaan tuuria ja vastustajan voitto silloin tällöin tulee aina tuurilla.

Oikein mukavaa kun foorumi on aktiivinen ja itselläkään ei ole tarkoitus mitään kiusaa tehdä. Olet varmasti hyvä pelaaja kukapa sitä kieltämään, mutta sinun viestisi ovat vain välillä niin ristiriitaisia että pistää silmään täältä foorumin seasta:) Pitää ottaa joskus matsia niin kattoo kuinka paljon otan turpaan.

http://www.youtube.com/watch?v=bFq2dGSVdOI

Tuossa irl pätkä seiveistä:) Ei ne tähdet aina osu jos tulikuuma mokke vastassa:)
Onhan se siniviivaveto ja etukulmamaali "yhtä hyviä", mutta erotus siinä yleensä on, että kentän paskin kaveri tekee sen maalin sieltä siniviivalta ja sitten 95laukauksen omaava Kovalchuk iskee sen sinne yläpeltiin vasta 5:llä yrittämällä.. Ja en sitten tiedä mistä muusta se johtuu kun momentumista tai tasotuksesta, kun edellisessä pelissä omat ovat juuri niin nopeita ja hyviä kuin niiden kuuluukin olla, sitten tossa pelissä mikään ei onnistu ja ovat hitaampia kuin Sami Salo ja botit tekevät yhtä päättömiä ratkasuja kuin Niinimaa konsanaan.

Pelin jälkeen kaveri itekkin myönsi, että pari maalia uppos helposti. Ja kuitenkin sen verran tahkonnut tätä peliä, että tasan tarkkaan tiedän millon omat pelaajat ovat omalla tasolla ja millon Ealla on näppinsä pelissä.

Oon aikaisemminkin tästä sanonut, että noissa 1-4divareissa on joku 30k pelaajia, niin onko se niin vaikeaa ymmärtää, että jos olen suurinpirteen top100 pelaaja, niin periaatteessa on yli 29k pelaajaa joita olen parempi, jolloinka jos vedän 89 ottelun voittoputken, niin ei siinä pitäisi olla mitään ihmeellistä jos vastaan sattuu 89 huonompaa pelaajaa putkeen kuin minä ja voitan heistä kaikki? Eikä tuokaan kelle hävisin, yhtään sen parempi ollut, kaverilla pomppi tällä kertaa, mulla ei.

Voihan se juu olla, että mullakin käy onni välillä, mutta 99prosenttisesti aina hallitsen pelejä ja luon enemmän hyviä maalipaikkoja, jolloin nämä onnenkantamoiset ovatkin jopa ansaittuja.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuossa irl pätkä seiveistä:) Ei ne tähdet aina osu jos tulikuuma mokke vastassa:)

Ei niiden nyt tarvii aina osukaan, mutta kun joku Devan Dubnyk tekee tuommoisia torjuntoja 10 ottelua kohti. Ja ei siinä mitään että maalivahdit tekee hyviä savejä, mutta kun se on sitä että Dubnykit ja kumppanit vetelee niitä ihme torjuntoja vähän väliä (molari joka ei koko kaudella tehnyt yhtään game saveriä nhl:ssä) ja sitten nämä Pricet ja Quickit, Raskit ym. mitkä on maailman parhaita molareita eivät saa edes helppoja vetoja kiinni.

Äskeinen peli oli kyllä taas niin hieno osoitus siitä mihin EA pystyy, ensimmäinen erä täysin minun pyöritystä 5 minsaa hyökkäyalue aikaa ja 13 vetoa vastustajalla alle minuutti ja ei yhtään vetoa, peli kumminkin 0-0 koska Dubnyk teki ihan uskomattomia torjuntoja.

Toisen erän alussa saan viimein ansaitun 1-0 maalin kun datsyuk laittaa one-timerilla lätyn Dubnykin jalkojen välistä maaliin. Tämän jälkeen sitten peli muuttuikin täysin, syötöt ei osunu enää kohdalle tai ukot ei saanu niitä haltuun. Vastustajan pelaajista tuli semmoisia liimalapoja että tökkäämällä ei kiekko millään saanut pois ja ketään ei saanut taklaamalla nurin enää. Ja jos laukaisu paikkaan pääsi niin kiekko lähes poikkeuksetta meni suoraan pleikseihin. toisen erän laukaukset menikin tasan 5-5

Kolmas erä jatkui ihan yhtä tuskaisesti ja tuntui että mikään ei onnistu, lopulta sentään Kovaltchuk pisti Malkinin tarjoilusta kiekon one-timerilla ohi Dubnykin ja 2-1 johto ja voitto niillä lukemilla.

Vastustajan taso 1 ja viime peleistä paljastui että viime viikolla olin palannut kakkosjoukkueella kyseistä tyyppiä vastaan 6-0 keskeytys voitto 27 minuutin pelin jälkeen :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kuukausi kuukaudelta tää ketju menee huvittavampaan suuntaan. Pari käyttäjää on ilmeisesti perustanut oman itkubloginsa tähän ketjuun. Ei siinä jatkakaa vaan, ketään muuta tuskin kiinnostaa saman jankuttaminen jo ties kuinka monetta kymmenettä sivua.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei niiden nyt tarvii aina osukaan, mutta kun joku Devan Dubnyk tekee tuommoisia torjuntoja 10 ottelua kohti. Ja ei siinä mitään että maalivahdit tekee hyviä savejä, mutta kun se on sitä että Dubnykit ja kumppanit vetelee niitä ihme torjuntoja vähän väliä (molari joka ei koko kaudella tehnyt yhtään game saveriä nhl:ssä) ja sitten nämä Pricet ja Quickit, Raskit ym. mitkä on maailman parhaita molareita eivät saa edes helppoja vetoja kiinni.

Älä höpäjä, mullakin on HL Dubnyk käytössä 1 veskana koska se on vaan niin helvetin hyvä.. Pituus ratkasee tässä pelissä
maalivahtien suhteen joten joku Lindback, Bishop, Missiaen, Dubnyk on varmasti parhaimmistoa. Jos on puckseja niin TOTY Bishop
ehdottomasti?
E: Niko Hovinen on myös näköjään 198cm, sitä en tiedä kyllä yhtään paljon sillä on slotteja ja miltä se kortti muutenkaan näyttää.
 
Ylös Bottom