Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

I can feel you. Kyllä itsekin ihmettelin kun Eliitticupin finaalipeliä pelasin niin omat ukot oli kuin puurossa olisivat luistelleet. Ja eniten pisti ihmetyttämään miten St. Louis kaartaa kiekon kanssa laidasta B-pisteelle päin mun Byfuglienia ja eikä edes horjahda? Vaan jatkaa kiekon kanssa matkaa ja pistää etuyläkulmaan lätyn. Vaikuttaako se noin paljon pelaajiin että pikku Marty ei edes horjahda kun Lihapää luistelee vastapalloon 93 taklauksen ja 120kg ruhon kanssa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Älä höpäjä, mullakin on HL Dubnyk käytössä 1 veskana koska se on vaan niin helvetin hyvä.. Pituus ratkasee tässä pelissä
maalivahtien suhteen joten joku Lindback, Bishop, Missiaen, Dubnyk on varmasti parhaimmistoa. Jos on puckseja niin TOTY Bishop
ehdottomasti?
E: Niko Hovinen on myös näköjään 198cm, sitä en tiedä kyllä yhtään paljon sillä on slotteja ja miltä se kortti muutenkaan näyttää.

Sehän tässä onkin naurettavaa että nuo kaiken maailman ahl-molarit (Dubnyk) ovat tässä pelissä välillä aivan ilmiömäisiä ja saisivat jopa Hasekin näyttämään imurilta :D tosin kyllä itsellä ainankin molarit vetää melkein kaikki samalla t%
Hiller 88,8
Bishop 88,7
Missiaen 88,5
Price 88,5
Rask 88,0

I can feel you. Kyllä itsekin ihmettelin kun Eliitticupin finaalipeliä pelasin niin omat ukot oli kuin puurossa olisivat luistelleet. Ja eniten pisti ihmetyttämään miten St. Louis kaartaa kiekon kanssa laidasta B-pisteelle päin mun Byfuglienia ja eikä edes horjahda? Vaan jatkaa kiekon kanssa matkaa ja pistää etuyläkulmaan lätyn. Vaikuttaako se noin paljon pelaajiin että pikku Marty ei edes horjahda kun Lihapää luistelee vastapalloon 93 taklauksen ja 120kg ruhon kanssa.

EA on aina yhtä realistinen :rolleyes: Ei se Marty horjahda edes Charan 99 taklauksella :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nostaa kyllä väkisinkin hymyn huulille kun tahkoaa ykkösdivaria mikkokoivuilla, paulstasnyilla ja benbishopeilla kun ne pelittävät aivan yhtä hyvin kuin kaiken maailman gaborikit ja jumbojoet. En kadu hetkeäkään 600k jengin karsimista ~20k jengiin :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hävettää ean puolestaki..
Eliittipoffien finaalis hallitsin peliä niin saat*anasti. Mutta..... Vastustaja syöttää etukulmasta 1.1sek ennen loppua kunitzilla maaliin.
Vedot mulle 37-5, hyökkäysaika 13-1 minulle, ja maalit hänelle 1-2. Niinkun nimi sanoo tiimissä, hcap_is_shit on totta.
Hänen mokke brodeur torjui kaikki ja oma 99 boostattu toty bishop imee lähes kaikki.


Edit: Rupes hutti toimii ku modeemi vaihtu :))

En oikee ymmärrä, miks laitat "edit" viestiisi, jos et oo ees muokannu sitä? :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kylläpä lämmittää mieltä tavata vielä rehellisiä pelaajia, jotka ymmärtävät kun parempi joukkue voittaa eikä synkroa.
7-1 voiton jälkeen jossa oli täysi hallinta vastustaja pelasi loppuun ja laittoi vielä GG viestin pelin jälkeen. Tätä tämä pitäisi
olla, mutta eipä ole. Yksikään maali itseltä ei edes ollut mitään ns. "epäreilua" ja tuollainen peli pitäisi kyllä jokaisen osata hävitä
kun vastaan tulee, mutta todella moni synkroaisia tuossa kohti. Respect.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ketäs veskaria suosittelette alle 30k:lla? Eikä mitään kolmen metrin boostihirmuja.. Itselläni oli HL Pavelec yhden pelin testissä ja lähtikin sen jälkeen takas myyntiin. Päästi jostain kymmenestä kudista neljä. Ei ollut tainnut kellään muullakaan vakuuttaa, kun 13 pelattua peliä ja 6 omistajaa:D Nyt sitten ostin Smithin, kuka on toistaiseksi ollut ihan ok. Elliot HL tuli myös ostettua, mutta ei tuokaan kauhean vakuuttava. Lindbäck /Mason/Varlamov HL olisi tarkoitus varmaan ottaa tässä testiin, kunhan jonkun noista alle 30k:lla saan hommattua. Kellään kokemuksia noista, ovatko miten suoriutuneet:confused:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ketäs veskaria suosittelette alle 30k:lla? Eikä mitään kolmen metrin boostihirmuja.. Itselläni oli HL Pavelec yhden pelin testissä ja lähtikin sen jälkeen takas myyntiin. Päästi jostain kymmenestä kudista neljä. Ei ollut tainnut kellään muullakaan vakuuttaa, kun 13 pelattua peliä ja 6 omistajaa:D Nyt sitten ostin Smithin, kuka on toistaiseksi ollut ihan ok. Elliot HL tuli myös ostettua, mutta ei tuokaan kauhean vakuuttava. Lindbäck /Mason/Varlamov HL olisi tarkoitus varmaan ottaa tässä testiin, kunhan jonkun noista alle 30k:lla saan hommattua. Kellään kokemuksia noista, ovatko miten suoriutuneet:confused:

HL Dubnyk on hyvä valinta, en nyt tarkasti pysty sanomaan voittoja ja häviöitä kun käytettynä ostin mutta luultavasti
jotai 25W 3L 89% 1.60GAA menestynyt.. Ottanut ihmeen monta läpäriäkin kiinni. Tuolla oon pelannut ilman boosteja ja boostejen
kanssa ja aina toiminut yhtä hyvin.. 198/95.3kg kokoinen eli suurinpiirtein täydellinen tähän painokseen..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ketäs veskaria suosittelette alle 30k:lla? Eikä mitään kolmen metrin boostihirmuja.. Itselläni oli HL Pavelec yhden pelin testissä ja lähtikin sen jälkeen takas myyntiin. Päästi jostain kymmenestä kudista neljä. Ei ollut tainnut kellään muullakaan vakuuttaa, kun 13 pelattua peliä ja 6 omistajaa:D Nyt sitten ostin Smithin, kuka on toistaiseksi ollut ihan ok. Elliot HL tuli myös ostettua, mutta ei tuokaan kauhean vakuuttava. Lindbäck /Mason/Varlamov HL olisi tarkoitus varmaan ottaa tässä testiin, kunhan jonkun noista alle 30k:lla saan hommattua. Kellään kokemuksia noista, ovatko miten suoriutuneet:confused:

Mulla on toi HL Varlamov kakkosveskana, ja oon ollu tyytyväinen. Ei päästele mitää turhan helppoja, välillä kun puolustuksen kanssa mokaan niin eihän kukaan voi kaikkea kiinni saada. Itse sain sen 25k hintaan, hyvä kauppa etten sanoisi.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko porukalle napsahdellu mitään hyviä kortteja tuolta ilmaispakoista. Itselle tuli Rookie of the Year Lack, jonka saa aika helposti treenattua overall 99 seitsemällä harjoituskorttipaikalla. Ihan hyvin torjuu aika-ajoin, myös one-timerit hoitaa kelvollisesti, mutta sitten tulee ihan älyttömiä tunarointeja, varsinkin maalinedus pelissä, sekä sitten ne kuuluisat etuyläkulmat sekä "bugiranteet" uppoavat aivan liian helposti. Todella ailahtelevainen kassari, huippupelissä ottaa kiinni joka kudin, mutta sitten tulee se peli, jossa uppoaa 3-4 aika iisisti.

Ostin juuri hetki sitten maalin suulle HL Lindbäckin, jonka saa myös helposti treenattua ysiysiksi. Ekan pelin perusteella melko vakuuttava, torjuntaprosentti oli yli 95%, ainoastaa yksi yläpeltiveto meni sisään.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko porukalle napsahdellu mitään hyviä kortteja tuolta ilmaispakoista.

Itselle napsahti Gaborik, ja kaveri oli Hossan saanut. Ilmeisesti EA laittanut näihin ilmaispakkoihin vähän paremmat pelaajat. Ilmankos juuri näihin pakkoihin kun ei voi myydä...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hei, Pystyykö näitä Hutti pelejä pelaa 8 mb yhteydellä? Ja miten langaton/langallinen?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja mun hut uran toine synkropelle tuli vastaan :D tiimi tietty crosbya ovechkinia ja parisea :D ihan surkee pelaaja, haki vaa bugirannetta tähdillään... 2. Erässä tilanne 5-0 minun hyväkseni ja alkaa kiekko lentämään :D onneks oli vielä paskempi synkroomaa ku pelaamaan, ei onnannu. Lopulta voitin 10-0 :D nii ja nicki oli GhostTown95 ruotsin logolla ja paidalla pelasi.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nonii nyt tarvis 1 pakin sekä mv:n puckseja n.120k tällä hetkellä heitelkää ehdotuksia :cool:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Haluaako joku ostaa/ehdottaa vaihtoa 97 kokonaisuuden Suteriin? (TOTY kortti):rolleyes:
 
Ylös Bottom