Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tää peli kyllä osaa ilahduttaa aina. Sinne meni 40 matsin voittoputki kun meni yhtäkkiä yhteydet vihuun 5-3 johtoasemassa :rolleyes:

Yhteys EA-servuihin meni? Mulla kävi juurikin näin, ite olin 5-1 johtoasemassa ja oliko viel 3. erä. Ei vituta ei.

Tää peli kyllä osaa ilahduttaa aina. Sinne meni 40 matsin voittoputki kun meni yhtäkkiä yhteydet vihuun 5-3 johtoasemassa :rolleyes:

Itellähän olis tällä hetkellä 113 ottelun voittoputki, ellei olis käynyt näin. Nyt "vaan" 81 voittoa putkeen.

Hyväksyykö jengi vahingossa noita vaihtotarjouksia vai mikä ***** siinä on että aina kun myy jotai supertähteä nii sielä tarjotaa kaikenmaailman pelipaitoja ja ossiväänäsiä vaihdossa?

Hyväksyykö jengi vahingossa noita vaihtotarjouksia vai mikä ***** siinä on että aina kun myy jotai supertähteä nii sielä tarjotaa kaikenmaailman pelipaitoja ja ossiväänäsiä vaihdossa?

Koska moni testaa onko myyjä paikalla tuolla tavalla ennen kuin laittaa kunnon vaihtotarjouksen.

Toivottavasti ei, sitähän ne yrittää! Ja inhimillisyyden takia jotkut varmaankin vahingossa hyväksyvät noita.

Koska moni testaa onko myyjä paikalla tuolla tavalla ennen kuin laittaa kunnon vaihtotarjouksen.

Hyvä pointti. Tosin ei mulle koskaan ole noiden kurakorttien jälkee tullu mitää järkeviä tarjouksia vaan lähinnä päinvastoin että ensin tullu suht järkevät tarjoukset... Liekö sitte vedetty herneet nassuun kun en ole hyväksyny niiden mielestä hyvää tarjousta:)

Ite laitan sillontällön kaikkiin TOTY kortteihin Ville Uusitalon, koska se kortti on jo itsestään niin koomisen näkönen tässä pelissä. :D
Kukaan ei tosin ole vielä Uusitaloa halunnut, mutta se päivä kyllä koittaa..

Hyvä pointti. Tosin ei mulle koskaan ole noiden kurakorttien jälkee tullu mitää järkeviä tarjouksia vaan lähinnä päinvastoin että ensin tullu suht järkevät tarjoukset... Liekö sitte vedetty herneet nassuun kun en ole hyväksyny niiden mielestä hyvää tarjousta:)

Itselle on kyllä noiden jälkeen tullut niitä ihan oikeita vaihtotarjouksia. Ja käytän tuota itsekin välillä että testaan onko myyjä paikalla. Varsinkin tuossa muutama kuukausi sitten kun vaihtotarjouksien arvo oli yli 3 milliä :D

Minkälaisia kokemuksia Lemieux:sta tahi Kovalchukista?

Jos pitäisi joku rightilta ampuva tarkkalaukoja valita niin itse valitsisin 10 kertaa kymmenestä Kovaltchukin. Ollut ehdottomasti yksi oman joukkueen parhaista pelaajista.

Jos pitäisi joku rightilta ampuva tarkkalaukoja valita niin itse valitsisin 10 kertaa kymmenestä Kovaltchukin. Ollut ehdottomasti yksi oman joukkueen parhaista pelaajista.

Joo, varmasti itsekin kallistun tähän vaihtoehtoon. Vaikkakin olisi ollut mässyä peluuttaa Gretzky+Lemieux samassa kentässä.

Kaatuiko muiltakin Ea:n servu vai olenko ainut onnekas. Maksoin pakan, mitään ei tapahtunut ja sitte servu nurin.

Tuohon liittyen, mikä on helpoin tapa ottaa yhteyttä Ea:n porukkaan. Tänään on jääny kaks kertaa pakka saamatta ja rahat hävinny pelitililtä. ??

Kaatuiko muiltakin Ea:n servu vai olenko ainut onnekas. Maksoin pakan, mitään ei tapahtunut ja sitte servu nurin.

Tuohon liittyen, mikä on helpoin tapa ottaa yhteyttä Ea:n porukkaan. Tänään on jääny kaks kertaa pakka saamatta ja rahat hävinny pelitililtä. ??

Minä tuossa aikaisemmin kirjoittelin, kun jäi itteltä pakka saamatta mutta rahat oli veloitettu. Otin EA:han yhteyttä ja lähetin heille heidän pyytämänsä kuvat rahansiirroista ja muista. Nyt he syyttävät minua pakan kalastelusta ja tilin bannaamisella. Siis tän lafkan touhu on jotain sanoinkuvaamatonta. Koska toimin juurikin heidän ohjeiden mukaan ja meinasivat bannia tilin.

Tästä pieni valokaari meni tuossa korvien välissä ja päätin heittää heille sitten pienen viestin kuluttaja-asiamieheltä. Nyt he tutkivat sitten uudestaan nuo minun tilisiirtoni ja edelleen uhkailevat bannaamisella jos on kalasteluyritys. Olisihan se järjen riemuvoitto jos multa on 7 euroa veloitettu ja en oo pakkaa saanut, sitten vielä lyötäs tili banniin kun toimin heidän ohjeiden mukaan:)

http://help.ea.com/fi/ Eli meeppä tonne ja kirjaudut sisään. Sieltä voit laittaa ongelmaratkaisu pyynnön heille. Mutta katsotaan miten mun käy. Menikö 7 euroa ja vielä tili banniin samalla kun takasin yritän saada pakkaa joka minulle kuuluu. EA IDIOTS IN THE USA.

Minä tuossa aikaisemmin kirjoittelin, kun jäi itteltä pakka saamatta mutta rahat oli veloitettu. Otin EA:han yhteyttä ja lähetin heille heidän pyytämänsä kuvat rahansiirroista ja muista. Nyt he syyttävät minua pakan kalastelusta ja tilin bannaamisella. Siis tän lafkan touhu on jotain sanoinkuvaamatonta. Koska toimin juurikin heidän ohjeiden mukaan ja meinasivat bannia tilin.

Tästä pieni valokaari meni tuossa korvien välissä ja päätin heittää heille sitten pienen viestin kuluttaja-asiamieheltä. Nyt he tutkivat sitten uudestaan nuo minun tilisiirtoni ja edelleen uhkailevat bannaamisella jos on kalasteluyritys. Olisihan se järjen riemuvoitto jos multa on 7 euroa veloitettu ja en oo pakkaa saanut, sitten vielä lyötäs tili banniin kun toimin heidän ohjeiden mukaan:)

http://help.ea.com/fi/ Eli meeppä tonne ja kirjaudut sisään. Sieltä voit laittaa ongelmaratkaisu pyynnön heille. Mutta katsotaan miten mun käy. Menikö 7 euroa ja vielä tili banniin samalla kun takasin yritän saada pakkaa joka minulle kuuluu. EA IDIOTS IN THE USA.

Kuullostaapa älyttömältä touhulta.

Mutta paljon kiitoksia!! :)

Kas olin laittanut tän tekstin nhl13 sivuille, vaikka kyse oli siis tästä uudesta.

KIITOS EA... EA tuki antoi minulle ohjeet miten saan ostamani pakkauksen takasin. Minä toimin ohjeiden mukaan täysin ja lähettelin niille kuvia siirtohistoriasta ja muista. Vastauksena tuli että olet muokannut kuvia, joten emme voi palauttaa pakkaa. Siis mitä vtua EA, kai se täytyy kuluttaja-asiamieheen ottaa yhteyttä. Ei jaksaisi kyllä mutta ihan periaatteesta.

Jos EA tuki antaa mulle ohjeet miten toimia, ja toimin niin. Niin he syyttävät että olen muokannut kuvat.......

Itsekin laitoin myös sinne palautetta ja lähetin ensin "rajatut" kuvat, mutta kun ne haluaa sellaiset kuvat, että siinä näkyy koko näyttö.. En tiedä miksi. Mutta siis sain lopulta sinne omiin pakkoihin ne kaksi pakkaa jotka minulta veloitettiin turhaan.

Täältä lähtee kyllä plussaa EA tuelle. Vastaukset tuli nopeasti ja homma hoitui kivuttomasti.

Itsekin laitoin myös sinne palautetta ja lähetin ensin "rajatut" kuvat, mutta kun ne haluaa sellaiset kuvat, että siinä näkyy koko näyttö.. En tiedä miksi. Mutta siis sain lopulta sinne omiin pakkoihin ne kaksi pakkaa jotka minulta veloitettiin turhaan.

Täältä lähtee kyllä plussaa EA tuelle. Vastaukset tuli nopeasti ja homma hoitui kivuttomasti.

Juu, itse lähetin suoraan koko kuvat missä näkyy selainkin. Otin vielä TV:ruudultakin kuvan PSN siirtohistoriasta, silti väittivät että on muokattuja. En tiedä mikä tää homma oikein on, mutta katsotaan mitä nyt tulee vastauksena kun lähetin lisää kuvia kun pyysivät. Sitä tässä odeotellaan että jos bannit tulee niin tässä joutuu vetämään sitten pidemmän kaavan kautta tän homman. Mulla ei mitään hätää ole kun on kaikki todisteet tallessa sitten kun tarvii ottaa yhteyttä muualle uudestaan. Ihan periaatteesta haluan sen pakan, kun maksoinkin. Eihän tuo nyt rahana ole vaivan väärti.

Yhteys EA-servuihin meni? Mulla kävi juurikin näin, ite olin 5-1 johtoasemassa ja oliko viel 3. erä. Ei vituta ei.

Suoraan lennosta vaan pihalle.. Ei katkennut netti koneesta, plegeltä vaan pois pelistä ja heti ois saanu ottaa uutta matsia..

Tallentuuko tähän ultimate teamiin taktiikat ja tuo oma teköäly, kun sen kerran säätää vai pitääkö säätää aina erikseen:confused:

Tallentuuko tähän ultimate teamiin taktiikat ja tuo oma teköäly, kun sen kerran säätää vai pitääkö säätää aina erikseen:confused:

Ite taisin kerran muklata ne siitä missä voi muuttaa ketjuja ja taktiikoita.

Ja niin ne taitaa olla edelleen. Ite en vaa jaksa noista oikein välittää. Esim puolustustaktiikassa tuntuu että botit on aina kierrettävissä kävellen oli asetus mikä tahansa.

Ja niin ne taitaa olla edelleen. Ite en vaa jaksa noista oikein välittää. Esim puolustustaktiikassa tuntuu että botit on aina kierrettävissä kävellen oli asetus mikä tahansa.

Joo ei auta mikään, tuntuu että pitäis olla vähintään kaks ohjainta kädessä että vois jotain tehdäkin. Maalinedustapuolustus tarkottaa lähinnä
sitä että ne pakit on kyllä siellä, mutta mitään ne ei pidä ja sieltä pääsee ihan vapaasti läpsyttelemään.

Joo ei auta mikään, tuntuu että pitäis olla vähintään kaks ohjainta kädessä että vois jotain tehdäkin. Maalinedustapuolustus tarkottaa lähinnä
sitä että ne pakit on kyllä siellä, mutta mitään ne ei pidä ja sieltä pääsee ihan vapaasti läpsyttelemään.
Tosin vastustajan pakit sitten kyllä toisessa päädyssä pitävät omat miehensä erittäin mallikelpoisesti. Hieman ärsyttävää välillä kun vastustaja itse on täysin paska puollustumaan mutta sen botit sitten paikailleen kaikki virheet ja pitäävät kaikki miehet kiinni ja puollustaavat erinomaisesti.

Kyllä EA osaa tehdä taas pelaamisen mukavaksi, vedin pudotuspelit läpi. Itse olin 10 kertaa alivoimalla joista 7 tai 8 oli bottien ottamia jäähyjä kun taas ylivoimalle pääsin kahdesti, ja nekin samaan aikaan ja vieläpä ainoassa pelissä kun ukot tuntui edes suurin piirtein semmoisilta kuin pitääkin. Vastustajat sai kyllä taas tökkii ja huitoo aika huoletta ihan mistä tahansa. Tosin nyt one-timereiden onnistumis % yli 20 noissa neljässä pelissä :eek:

Ylös Bottom