Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsehän en ainakaan ole koskaan kuullut edes kyseisestä bugista.. ja koen olevani ihan "hyvä"

Ja filppula jengejä ne on muillaki tuolla top listoilla :D
No jos haluut tietää kyseisestä bugista lisää käyppä kattoo tää video http://www.youtube.com/watch?v=54-L-SEKQV4 ja jos niillä filppula jengeillä pelaa 1divarissa niin sitten se on aika usein ea peli jos vastustalla on jotkut crosbyt stamkosit toewsit ja kumppanit.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja lartza ku sähä tiiät hutista varmaa kaiken nii sanoppa kui monta pleikka accounttii voi tehä?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja lartza ku sähä tiiät hutista varmaa kaiken nii sanoppa kui monta pleikka accounttii voi tehä?
64 https://support.us.playstation.com/...5/~/maximum-number-of-accounts-allowed-on-ps3
Tosta tuli lartza mielee että monta miljoonaa oot oikee farmannu ? ja oisko sul lainata yhtää täyttä änäri jengii? Korvausta vastaa tietty :)

Onhan tuota tullut jo eräskin miljoona tehtyä :D Itsellä kyllä kaikki täydet joukkueet on tällä hetkellä ahkerassa käytössä. Tuli testattua niin kyllähän tuo sopimusbugi näyttää tosiaankin toimivan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No jos haluut tietää kyseisestä bugista lisää käyppä kattoo tää video http://www.youtube.com/watch?v=54-L-SEKQV4 ja jos niillä filppula jengeillä pelaa 1divarissa niin sitten se on aika usein ea peli jos vastustalla on jotkut crosbyt stamkosit toewsit ja kumppanit.
Ei kukaan pelaa 1 divisioonassa hyvällä joukkueella. En vielä ole nähnyt ainuttakaan Crosbyä tahi Datsyukia jäällä.Ne on ne Camalleri , mikko Koivu , lehtonen jne. Joka helevetin pelissä tulee vieläkin sama joukkue vastaan. Mieluummin itse vaikka häviän joka matsin , kuin laitan noita jäälle.Ja kukaan ei muka usko tasoituksiin ?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei kukaan pelaa 1 divisioonassa hyvällä joukkueella. En vielä ole nähnyt ainuttakaan Crosbyä tahi Datsyukia jäällä.Ne on ne Camalleri , mikko Koivu , lehtonen jne. Joka helevetin pelissä tulee vieläkin sama joukkue vastaan. Mieluummin itse vaikka häviän joka matsin , kuin laitan noita jäälle.Ja kukaan ei muka usko tasoituksiin ?

Viimeiset 20 peliä dream teamillä 19-1-0 ykkösdivarissa :D Mutta eipä tosiaan koviankaan usein tule Crosbya ja kumppaneita vastaan, olin tuossa yks päivä innoissani kun vastustajan kiinnostava oli Malkin niin olin heti että jes ei välttämättä oo pelaaminen kauheeta paskaa, noh tyyppi lähti ennen kuin kiekko tippu jäähän. No etsimään uutta peliä ja seuraavalla vastustajalla oli kiinnostava pelaaja Datsyuk ja taas sama homma. Tuossa yöllä ennen kings peliä kun pelailin niin tuli kyllä mielenkiintoinen joukkue vastaan, kiinnostava pelaaja yli 600 peliä pelattu Filppula ja joukkuueen parhaimmat pelaajat oli Kessel ja Krejci. Puolustuksestakin löyty Giordanoa, Faulkia, Robidasta, Regehriä ja Mitcheliä. Hieman hämmästyin kun pelin jälkeen huomasin että tyyppi oli pelannut jo reilusti päälle 1000 peliä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei kukaan pelaa 1 divisioonassa hyvällä joukkueella. En vielä ole nähnyt ainuttakaan Crosbyä tahi Datsyukia jäällä.Ne on ne Camalleri , mikko Koivu , lehtonen jne. Joka helevetin pelissä tulee vieläkin sama joukkue vastaan. Mieluummin itse vaikka häviän joka matsin , kuin laitan noita jäälle.Ja kukaan ei muka usko tasoituksiin ?

Just tuli vastaan jengi missä oli Ovechkin, Stamkos, Datsyuk, Crosby, Malkin, Giroux, Karlsson, Pietrangelo, Keith yms yms yms.
Laitoin toki 6-0 heti kättelyssä kuonoon vaikka pelaan ohjaimella missä ei L3 toimi enää ollenkaan.. :D Just tässä availen kaikkia
10 PS3 ohjainta missä on kaikkea pikkuvikaa jos joku vielä heräis viimeseen taistoon..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja lartza oot ne kaikki täydet nhl joukkueet farmannu 64 accountilla?:DDDD

Ja ihan samanlaista kusetusta toi farmaaminen on kuin synkro. Synkro vaikuttaa muiden peliin, mutta jokatapauksessa farmaaminen on pelin porsaanreikien käyttämistä tai no vaikuttaa farmaaminen melkein pahemmin koko HUT pelimuotoon hintojen takia.... Farmaajienkin on turha huudella synkron käytöstä heitä vastaan. Osa käyttää sitä heikkoutta ja osa sitten tuota farmaamista.

Se on sama jos pöllit nallekarkin kaupasta tai tonnin rahaa. Varkaus kyseessä molemmissa tapauksissa.

Normi pelaajat kärsii kun stamkosit etc... maksavat miljoona kiekkoa kun porukal on massia millä mällätä. Samanlailla farmaajat pilaa/pilannut HUT pelimuodon niinku synkron käyttäjätkin. Näin tää vain menee. Itte saa pelaamalla ikinä pelaajia joita haluaisi.....
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja ihan samanlaista kusetusta toi farmaaminen on kuin synkro. Synkro vaikuttaa muiden peliin, mutta jokatapauksessa farmaaminen on pelin porsaanreikien käyttämistä tai no vaikuttaa farmaaminen melkein pahemmin koko HUT pelimuotoon hintojen takia.... Farmaajienkin on turha huudella synkron käytöstä heitä vastaan. Osa käyttää sitä heikkoutta ja osa sitten tuota farmaamista.

Se on sama jos pöllit nallekarkin kaupasta tai tonnin rahaa. Varkaus kyseessä molemmissa tapauksissa.

Normi pelaajat kärsii kun stamkosit etc... maksavat miljoona kiekkoa kun porukal on massia millä mällätä. Samanlailla farmaajat pilaa/pilannut HUT pelimuodon niinku synkron käyttäjätkin. Näin tää vain menee. Itte saa pelaamalla ikinä pelaajia joita haluaisi.....

Olikos sinulla 13:ssa Stamkosit ja kumppanit, ihan yhtä lailla siinä Ovie ja kumppanit maksoi semmoisia summia ettei niitä pelaamalla saanut. Kyllä itsellä oli 13:sta ihan samalla tavalla 99 Crosbyt ja Oviet ja Malkinit ja kumppanit vaikka siinä ei farmaaminen kannattavaa ollutkaan, silloin ihmiset vaan käyttivät muuta taktiikkaa saada puckseja.

Farmaaminen varastamista, kaikkea sitä kuuleekin :D Kannattaa ennemmin osoittaa se syyttävä sormi sinne EA:n suuntaan joka on tämän tehnyt mahdolliseksi eikä ole edes asiaa missään vaiheessa halunnut estää. Synkro taas on bugisen pelin yksi monista bugeista mikä on niin syvälle koodattuna ettei EA sitä edes onnistuisi päivityksillä korjaamaan. Bugiranteet ja kaikki muut menee tuohon ihan samaan paskasti koodatun pelin bugin hyväksi käyttämiseen.

Sinäkin varmaan bugimaaleja teet niin menee vaan tekopyhäksi valittaa muiden farmaamisesta ym :rolleyes:

Tuli pelattua tuossa muutama peli kings joukkueella, on se jännää kun Tanner Pearsson onnistuu paremmin bugiranteessa kuin Malkinit ja Stamkosit :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siis toi farmaaminen on aivan yhtä perseestä kuin synkro. Itse listassa olen juuri sen takia kun olen synkronnu vastustajia vastaan joiden tiimistä huomaa heti että se on kasattu farmaamalla. Minusta se on ihan oikein synkrota näitä **tun farmaajia vastaan. Jos ei itse viitsi kasata joukkuetta pelaamalla/paketteja aukomalla niin voi lopettaa hutin peluun:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siis toi farmaaminen on aivan yhtä perseestä kuin synkro. Itse listassa olen juuri sen takia kun olen synkronnu vastustajia vastaan joiden tiimistä huomaa heti että se on kasattu farmaamalla. Minusta se on ihan oikein synkrota näitä **tun farmaajia vastaan. Jos ei itse viitsi kasata joukkuetta pelaamalla/paketteja aukomalla niin voi lopettaa hutin peluun:rolleyes:

Mistäs tiedät pelin aikana miten joukkue on kasattu :D Ja onko tuo mielestäs hyvä syy synkrota, "nyyyh tuolla on noin hyvä tiimi, mä en leiki sun kaa" tässä taas huomataan miten peri kateellista porukkaa suomalaiset on :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mistäs tiedät pelin aikana miten joukkue on kasattu :D Ja onko tuo mielestäs hyvä syy synkrota, "nyyyh tuolla on noin hyvä tiimi, mä en leiki sun kaa" tässä taas huomataan miten peri kateellista porukkaa suomalaiset on :D

Kyllä sen huomaa jos jätkällä alkaa olemaan pelaajat toews-datsyk-ovetskin,crosby,chara,stamkos.. ja ei en todellakana ole kateellinen jostain helkkarin videopelistä. Jos vastustaja huijjaa niin miksen minäkin sitten? ps. aijon jatkossakin näitä farmaajia vastaan synkrota =)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä sen huomaa jos jätkällä alkaa olemaan pelaajat toews-datsyk-ovetskin,crosby,chara,stamkos.. ja ei en todellakana ole kateellinen jostain helkkarin videopelistä. Jos vastustaja huijjaa niin miksen minäkin sitten? ps. aijon jatkossakin näitä farmaajia vastaan synkrota =)

Kyllä nuo kaikki pystyy saamaan ilman farmaamistakin, toki se on pirun hidasta :D Ja varmaan synkroot niitä vastaan jotka tekee bugimaaleja ja niitä vastaan jotka tarkoituksella hakevat icetiltin omalle puolelle ym. Mieti että jos et pärjää farmaajille edes silloin kuin ea on puolellasi niin miten huonosti pärjäisit jos niillä onkin icetilt tiimit :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä nuo kaikki pystyy saamaan ilman farmaamistakin, toki se on pirun hidasta :D Ja varmaan synkroot niitä vastaan jotka tekee bugimaaleja ja niitä vastaan jotka tarkoituksella hakevat icetiltin omalle puolelle ym. Mieti että jos et pärjää farmaajille edes silloin kuin ea on puolellasi niin miten huonosti pärjäisit jos niillä onkin icetilt tiimit :D

'Bugimaaleja' meinaat ilmeisesti jotain ranaria yläkulmaan? Eise minusta mikään bugimaali ole, aika hyvin ne oikiastikkin heittäävät bpisteeltä yläkulmaan=)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siis toi farmaaminen on aivan yhtä perseestä kuin synkro.

Miksi? Ite oon tehny kiekkoja yhteensä 24 accolla (Yhden pleikan maksimi 16 käyttäjää kerrallaan), yhellä pleikalla, enkä varmasti oo aiheuttanu kellekään mielipahaa sillä, kuten synkroaminen poikkeuksetta aiheuttaa. Yhteensä 3 online-ottelua pelattuna.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

'Bugimaaleja' meinaat ilmeisesti jotain ranaria yläkulmaan? Eise minusta mikään bugimaali ole, aika hyvin ne oikiastikkin heittäävät bpisteeltä yläkulmaan=)

Jossain liigassa ehkä. Mutta kyllähän änärissä molarit tuommoiset rannevedot ilman maskia napsii todella hyvällä prosentilla. Ja btw miksi edes lähteä pelaamaan jos vastustajalla on toewsit ym. Jos et osaa niitä vastaan hävitä?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jossain liigassa ehkä. Mutta kyllähän änärissä molarit tuommoiset rannevedot ilman maskia napsii todella hyvällä prosentilla. Ja btw miksi edes lähteä pelaamaan jos vastustajalla on toewsit ym. Jos et osaa niitä vastaan hävitä?

Jokatapauksessa. Ja tuokin vielä että täällä kulkee joku helkkarin synkolista niin miksei sitten farmauslistakin voisi kulkea? Aivan yhtä typerää touhua se farmaaminenkin on. Toivottavasti seuraavassa änärissä nuo joukkuebonukset tippuu takas sinne 5-7k pintaan niin loppuupi se touhu ja tuo synkrokin voisi samassa lähteä helvettiin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hei kaverit, kyllä pitäs pään kestää ne häviöt ihan ilman synkroja, jos ei kiinnosta peliä pelata niin senkus lähtee ja ottaa sen häviön. Ite nyt pelannu tilastoilla 47-37, eikä yhtään haittaan toi häviöiden määrä. Kuitenkin niin paljon paskaa säkää synkron ice tiltin sun muun suhteen. Ja jätkät, mitä te niistä hyvistä tilastoista hyödytte? Otatte kuvan ja leijutte kavereille? Kyllä hyvä pelaaja voi olla ilman 100-10 tilastojakin. Ja ite saan paremman fiiliksen pelata tiukka peli jatkoajalle tai rankkareille ja hävitä sielä, ja sitten lähettää kaverille GG viesti, kun ice tiltin muodossa rökiä 5 maalia ekaan erään ja antaa vastustajan leavata.

Nauttikaa pelaamisesta, älkää voittamisesta, varsinkaan kusetuksen voimin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jokatapauksessa. Ja tuokin vielä että täällä kulkee joku helkkarin synkolista niin miksei sitten farmauslistakin voisi kulkea? Aivan yhtä typerää touhua se farmaaminenkin on. Toivottavasti seuraavassa änärissä nuo joukkuebonukset tippuu takas sinne 5-7k pintaan niin loppuupi se touhu ja tuo synkrokin voisi samassa lähteä helvettiin.

Mistäs sitten itket kun sittenkin tulee vastustajalla Crosbya ja kumppaneita? :D Itsellä oli dream team edellisessä änärissä, kuten on tässäkin ja voin myös vannoa että tulee olemaan myös seuraavassa :cool: Etkö osaa itse liivata kun vastustajan kiinnostavana pelaajana on Stamkosia ja Kovaltchukia kun farmauslistan haluat? :D

Hei kaverit, kyllä pitäs pään kestää ne häviöt ihan ilman synkroja, jos ei kiinnosta peliä pelata niin senkus lähtee ja ottaa sen häviön. Ite nyt pelannu tilastoilla 47-37, eikä yhtään haittaan toi häviöiden määrä. Kuitenkin niin paljon paskaa säkää synkron ice tiltin sun muun suhteen. Ja jätjät, mitä te niistä hyvistä tilastoista hyödytte? Otatte kuvan ja leijutte kavereille? Kyllä hyvä pelaaja voi olla ilman 100-10 tilastojakin. Ja ite saan paremman fiiliksen pelata tiukka peli jatkoajalle tai rankkareille ja hävitä sielä, ja sitten lähettää kaverille GG viesti, kun ice tiltin muodossa rökiä 5 maalia ekaan erään ja antaa vastustajan leavata.

Nauttikaa pelaamisesta, älkää voittamisesta, varsinkaan kusetuksen voimin.

Tämä on kyllä niin totta että on paljon mukavampaa pelata tiukka ja tasainen matsi (ilman että ea:lla on sormensa pelissä) vaikka sen häviäisi kun peli missä vastustajalla on kauhea icetilt puolellaan vaikka sen pelin itse voittaisikin koska niissä peleissä on kyllä peli ilo kaukana.
 
Ylös Bottom