Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nämä postaukset ovat viimmeisen päälle fiksuja. 370 peliä takana, millä ala-asteen matikalla laskit, että helposti haluan ne? Valot taitaa olla päällä mutta kukaan ei ole ohjaamossa. Eiköhän sieltä ilman farmaajia voisi löytyä sopiva hintahaitari, johon joutuisi vähän tekemään töitä. Nykyäänkö kutsutaan työnteoksi kiekkojen farmaamista virtuaalijääkiekossa. Huikeeta. Onnea työurallesi. Jatketaan pelejä. Kohtahan tässä painaa kesätauotkin päälle.

Kuten tuossa jo aikaisemmin sanoin niin muistatko yhtään mitä pelaajat maksoivat kolmessatoista kun farmaamista ei harrastettu? Siinä tosin pelaajien kokonaisuuserotkin oli pienempi siinä missä Filppula on 85 niin vaikkapa datsyuk oli edellisessä 90 ja tässä se on 95:nen. Ja ihan samalla tavalla siinäkin Crosbyt ym. maksoi niin paljon ettei niistä voinut 400:n pelin puckseilla kuin unelmoida.

Ja kun koet tuota kaikki mulle nyt heti matraa niin se tuntuu kaikista parhaiten osuvan sinuun itseesi. ja siihen kun et saa pelkästään pelaamalla niitä Stamkoseja ja kumppaneita. Ei itseäni ainankaan haittaa yhtään että joutuu noiden superstarojen saamiseksi nähdä aikaa ja vaivaa. Ja jos ei halua tehdä mitään niiden eteen sitten pelaa niillä Filppuloilla.

Btw noin 1300 peliä takana itsellä :D
 
Olisko kellään tarvetta tälläsille janttereille:


(HL) A. Niemi ovrl 88

(HL) T. Seguin ovrl 89

(HL) R. Kesler ovrl 89

(Roty) O. Palat ovrl 85


Mielellään vaihto ehdotuksia täällä. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Terve
Oma kiinnostus oikeastaan lopahtanut ja aika siirtyä muihin peleihin. Myisin nyt siis rahaa vastaan pelaajia mielellään tilisiirtona OP:
Gaborik, Giroux, sotw Sharp, Bergeron, Duchene, sotw Pominville, Myers, sotw Garrison, yms.
Voin myyä nuo itsessään tai jos ostaja haluaa niin voin tietty noi myyä ja pukit myyä. Tosiaan kontaktit ps3: makke46

ps. En nyt huomannut oliko oikeassa ketjussa, mutta johto voi linkata tai siirtää tän oikeeseen ketjuun :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oi että suomalaisia vastaan on aina yhtä mukavaa pelata, kasasin joukkueen halvimmista merkkipaalu korteista. Noh heti ensimmäisessä pelissä tuli vastaan sankari missä kaks ekaa kenttää oli superstaroja ja kaks alinta oli sitten Grabneria, Jokista, Vitalea ja kumppaneita. Vastustajan superstarat siinä pelissä näyttivät sitten kieltämättä pirun hyville ja Gibson maalissa oli kaikkea muuta kuin vakuuttava.

Noh haastoin tyypin revanssiin kun ei näyttänyt semmoiselta tyypiltä mitä en voisi voittaa vaikka taitotaso olikin 47. superstara tiimi itseltäkin kentälle ja toisessa erässä laitoin taululle 4-0 lukemat niin eikös mikki ala laulamaan että kuinka paska olen ja ai että siitähän se riemu sitten vasta repeskin kun läpiajosta tein täydestä vauhdista pienestä kulmasta suoralla vedolla maalin ja tyyppi itse kumminkin pelissä yritti itsekin tehdä bugimaaleja sen minkä mahdollista.

Kaiken huipuksi vielä ystävyyspelissä pitää synkrota, selittää aika paljon sitä miten tuo taitotaso on tyypillä saatu :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Lisääthän kaverin listalle, ettei muut tuhlaa elämäänsä tuohon.

Kyllä hävettää olla Suomalainen , kun EA foorumilla lukee mitä meistä kaikista teidän synkrohomojen takia ajatellaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pystyiskö joku lisäämään käyttäjän OpGruel synkrolistalle, ite en pysty ku puhelimel kirjotan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Heips, täällä oli vissiin vähän epätietoisuutta mun edellisen viestin jälkeen. Taikatrolli10 siis oli vastassa ja sen verran epämäärästä veskarin runkkaamista oli boksin jälkeen kovassa tappioasemassa, että parhaakseni totesin painella omaan päähän, josta kaveri quittas.

Äsken hatebreedfin vastaan, 7min ennen loppua kaks kertaa kiekko katsomoon, onneks oli amatöri eikä saanut katkaistua. Ihan vituttaa kirjottaa että laittaako joku listaan, kun itse oon pauhannut et täyttäkää itse, läppäri edelleen korjauksessa ja tabletilta joutuu näpyttelee..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mistäs tiedät pelin aikana miten joukkue on kasattu :D Ja onko tuo mielestäs hyvä syy synkrota, "nyyyh tuolla on noin hyvä tiimi, mä en leiki sun kaa" tässä taas huomataan miten peri kateellista porukkaa suomalaiset on :D
Aivan. Villiaasilla kyl on huono syy synkroo... Herra kerran meikäläistäkin vastaan synkronnu... Itellä kävi NHL 14 tultua aivan käsittämätön säkä. 46 000 bonus pucksia alkuun ja toisesta pakasta jonka avasin niin pamahti Stamkos jonka myin heti 750 000 pucksilla. Pari päivää myöhemmin ilmaispaketista (ennakkotilaaja) lävähti R.Nash, joka pelaa edelleen 1 kentällä mulla, mutta vaan sen takia kun on paras VL jonka omistan eikä korttia pysty myymään.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kannattiko vaihtaa eile stamkos sc thortoniin?
Oli 10sek jälel ja hinta jossai 465k ja kävin hirveetä vauhtii kattoo sc torttuu nii 535k oli yks. Hyväksyin tarjouksen ja lps oli 450k -,- Ja meni n.400k 50 lähdöllä ku 3h pistin
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hei miten tohon synkrolistaan laitetaan näitä pellejä? Satu_Seppo69 viimisellä peliminuutilla moken veivaus ja kiekko katsomoon kerrasta poikki ammattimaista toimintaa
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikshä en oo muute saanu season ticket pakkoja pariin viikkoon??
Saan kaikki st alennukset mutta pakkoja ei oo näkyny..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huomaa taas, että on korkealla Monthly ja Weekly listoilla kun alko taas näitä "I will duplicate your players"
viestejä tulemaan. Seuraavaksi tulee varmaan niitä "anna puckseja ja pelaajia olen köyhä". Pitäsköhän noita
duplicate ukkeleita yrittää koijata jollain tapaa.. ;)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huomaa taas, että on korkealla Monthly ja Weekly listoilla kun alko taas näitä "I will duplicate your players"
viestejä tulemaan. Seuraavaksi tulee varmaan niitä "anna puckseja ja pelaajia olen köyhä". Pitäsköhän noita
duplicate ukkeleita yrittää koijata jollain tapaa.. ;)

Koijaa ihmeessä!

Yleensä lupaavat todistaa sen ensin halvalla kortilla että uskoisit.. On tästä jo hetki aikaa, mutta tässä änärissä kuitenkin esitin tyhmää ja olin ihan WOW ARE YOU SERIOUS?? Ensiksi annoin Bishopin ja sieltä tuli neljä takaisin. Hehkutin kuinka hyvä äijä se on ja sanoin että tuplaa vielä Evander Kane niin laitan Gaborikkia ja Thorntonia tuplattavaksi. No sieltähän tuli Evander Kaneja takaisin (Silloin n. 10k kortti)..

Sitten kun alkoi kyselemään Gaborikkia ja Thorntonia niin vastasin vaan kiitos korteista, ei tarvitse tuplata enää mitään:cool: Uhkasi hakkeroida mun joukkueen jne.

E: Tiesin että saatan myös menettää Bishopin ja E.Kanen, mutta luotin siihen että kaverin ahneus ei anna periksi ja odottaa sitä jackpottia. Eli pelailkaa korteilla joiden häviäminen ei pilaa fiilistä :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

E: Tiesin että saatan myös menettää Bishopin ja E.Kanen, mutta luotin siihen että kaverin ahneus ei anna periksi ja odottaa sitä jackpottia. Eli pelailkaa korteilla joiden häviäminen ei pilaa fiilistä :)

Vois kyllä koittaa jollain 5k kortilla, mutta voihan se olla että tajuaa ettei sellasta pelaajaa edes ole koko jengissä ja vie sen pois suoraan.. Eiköhän noi tosin onnistu sillontällön, joten voiki antaa näytöksi jotain..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huomaa taas, että on korkealla Monthly ja Weekly listoilla kun alko taas näitä "I will duplicate your players"
viestejä tulemaan. Seuraavaksi tulee varmaan niitä "anna puckseja ja pelaajia olen köyhä". Pitäsköhän noita
duplicate ukkeleita yrittää koijata jollain tapaa.. ;)
Itse trollasin kerran jotain äijää fifassa 45 min, olin suostuvani ehdotukseen ja ehdotin sitten, että pistää noita pelaajia myyntiin niin pistän sille vaihtotarjouksella, että voi sitten "tuplata" ne. Selitin siinä etten löytänyt niitä pelaajia.jne muuta paskaa. Kaveri listasi niitä sinne markettiin ja sitten kun alkoi kunnolla hikeentyä niin aloin pistää sille kaikkia trollipelaajia ym:D Änäristä esim hyviä trollipelaajia Frönlunda Lundqvist, Farjestads Bergeron, HV71 Karlsson, Skelftea Anderson, Vaxjo Berglund, Giroux Ambri-biotta, Adirondack Kessel, Albany Parise, Charlotte Nash&Sutter, Smith&Ryan toronto(ahl).. Pitäs olla kaikki ihan halpojakin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse trollasin kerran jotain äijää fifassa 45 min, olin suostuvani ehdotukseen ja ehdotin sitten, että pistää noita pelaajia myyntiin niin pistän sille vaihtotarjouksella, että voi sitten "tuplata" ne. Selitin siinä etten löytänyt niitä pelaajia.jne muuta paskaa. Kaveri listasi niitä sinne markettiin ja sitten kun alkoi kunnolla hikeentyä niin aloin pistää sille kaikkia trollipelaajia ym:D Änäristä esim hyviä trollipelaajia Frönlunda Lundqvist, Farjestads Bergeron, HV71 Karlsson, Skelftea Anderson, Vaxjo Berglund, Giroux Ambri-biotta, Adirondack Kessel, Albany Parise, Charlotte Nash&Sutter, Smith&Ryan toronto(ahl).. Pitäs olla kaikki ihan halpojakin.

e:Leksan trollaus olikin parempi, mutta vaikka sen jälkeenhän voi sitten antaa kaverille nämä paska Karlssonit, Girouxit..jne
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pitkästä aikaa alkoi kiinnostamaan HUT:in pelaaminen mutta eihän tästä tule yhtään mitään kun noissa marketin hinnoissa ei ole taas mitään järkeä. En todellakaan maksa mistään joukkueenvaihtokorteista 4k:ta kappaleelta kun niiden oikea hinta kuuluisi olla 1,5-2k. Sama juttu noiden paikanvaihtokorttien kanssa, niistäkin pitäisi tällä hetkellä maksaa muka yli 10k. Mitään erikoispakkoja on tietysti turha odotella ennen viikonloppua ja silloinkin sinne lyödään varmaan taas joku 125k pelaajapakka jolloin on turha odotella että saisi joukkueen/paikanvaihtokortteja yhtään halvemmalla.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

A
Anaheim_Ducksss
Antzz_68
attee01
A90547 axsuu








B
Behlingo
BESXXO








C
caresandbears
CHLASTOmir (tai CLASTOmir)
colonel-24
couture93








D




DoUWannaLose
Danne_nr1


E
eepi_-_-_75
exrelax








F
Freeamigos








G
GhostTown95
GNGGBGGD






H
HACKL2013
hatebreedfin
Healt
hellicek
hoge95
holdem_1
Honzicek1992








I
I-Filppula-I
Iiro15
ileex
ImHola
iQuaani
I_SupBro_I
I_WIN_FINNS
ljv2012
ImSvegu








J
JAWS-SAW
Jesssse123
JJESC
Jokipojat
Jonela84
jupazzi








K
kaaryle
kasuri1
KKeisari
Kikkeh
Kiprusoff-Flames
kolo2502
kiekka
kinnunen12
kiljuribbe





L
L96A1_NOLLA
leisteison
Linta_X
LeafsFanKap
lystikki
Latzo8








M
make_rulaa
markasimo72
Matsa93
MAX2102
MelartinMela
MightyMoose_
mika_fin99
MRLUAP
​MR_SERMALO
mulis175
Multi_killer69 (tai Multi-killer69)
Micmac_boy99
mikkovirtanen
MW31984








N
nakkenakuttaja28
naniJani
Niekk_Ft_Mark
nikkesixx6
nuuskabiitti
nogger387
nouluuk14


O
odesking
oGBioLan
OSal0n3en
Onttu
OpGruel







P
pachka74
patflex
Persusta95
pete_r__parKER
PowerPuuhis
Pullonhenki
PxMxAxNx666








Q
Quezacotl71








R
Radio-Rock
rasto29
rrapsu69rydet67







S
santeri47
sakke10
samza96
samiguza
Santse93
sinko82
skopa033
sneicci
smaaki
Soramobiili
sorsselsson
ST1CK3D
StiquFIN
superjare








T
taikatrolli10
TeMe311
theataris
TimbeXelite
timppa0724
Tomek-11
TP-LINK_CF80CB
trdtime
TriXi_65
Turpe_
tumic10
TacticalDefcon








U








V
vito_43
VilliKameli








W
Waltsu_96
Waltzuuh
Wellius
Vahtimestari
VAKE95
Vapenicek
vasplad
Vesa85 (Vesa_85?)
vikla81
VilliAasi
Vilper11
Violent Santa
Vito43








X
xLazoz








Y








Z
Zamses








Å








Ä








Ö

kiljuribbe tässä yrittää synkrota juuri, ilmeisesti aivot hieman pehmenneet kiljun voimalla joten annamme anteeksi. Tulee vähän "suomalaiset juoksijat" tyylinen
fiilis taas koko hommasta kun muut käyttää "dopingia" ja itse yrität juosta ilman mömmöjä - ei mitään järkeä.
Vau, onnistui synkroamaan! Torilla tavataan kiljuribbe, loisto suoritus.

Lisäsin myös noi muutama tällä sivulla mainittua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Listalle

Viittiskö joku laittaa listalle Micmac_boy99, alko pikkusta vissi "hiukan" harmittamaan viimeisen erän 4 hätäistä maalia
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

E=Selarit;1568440]Heips, täällä oli vissiin vähän epätietoisuutta mun edellisen viestin jälkeen. Taikatrolli10 siis oli vastassa ja sen verran epämäärästä veskarin runkkaamista oli boksin jälkeen kovassa tappioasemassa, että parhaakseni totesin painella omaan päähän, josta kaveri quittas.


Eli ajattelit maalivahdin pois ottamisesta laittaa nimen nettiin ?

Sovitaanko , että poistat tuon listalta tai joku muu poistaa. Jotain tolkkua oikeasti näihin.
 
Ylös Bottom