Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse olen jo venannut 4tuntia mun buffalo boonuksia no eipä ole tullu vielä

Kysymys oli siitä, että samalle konsolille et pysty enää siirtelemään eri accountien kesken samaa jengiä.. tätä monet teki
ja sillä sai tienattua n. 100k tunnissa, tylsäähän se oli mutta hyvin sillä tienasi.

Niin juuri tämän takia olisi ainakin kuulemma väliaikaisesti otettu pois käytöstä...

Mikä on järkevin tapa hommata sopimuksia? Ostamalla pakkoja vai yksittäisiä sopimuksia?

Peli muuten jäätyi kaksi kertaa, kun koitin mennä pelaamaan huttia. Kolmannella yrityksellä pääsiin huttiin...Onko muilla samaa ongelmaa?

Mikä on järkevin tapa hommata sopimuksia? Ostamalla pakkoja vai yksittäisiä sopimuksia?

Peli muuten jäätyi kaksi kertaa, kun koitin mennä pelaamaan huttia. Kolmannella yrityksellä pääsiin huttiin...Onko muilla samaa ongelmaa?
Siinä tulee se mainos jostai ea:n Q&A palvelusta niin katso se video ensin niin ei koskaan jäädy.

Uuh, paljonkohan tuo promopakka maksaa?

Chumotovin täydellinen kokoelma myynnissa (15,000pucks bonus) tai vaihto väh. samantasoiseen kokoelmaan..

Pitkästä aikaa vois mennä pelailemaan änäriä, tsiikailen välillä konetta (hermosauhuja vetämään :D), joten jos vaihto kiinnostaa laita viestiä. ÄLÄ laita viestiä, jollet ole valmis luottamaan minuun ja antamaan minulle ensiksi esim. jotain 35k pucks joukkuetta. Voimme myös sopia kun bonukset ovat napsahtaneet tilille annamme kortit takaisin.

Laitan muuten keskiyön lähitunteina kaikki pelaajat 2,700 pucksin lähtöhinnoilla eteenpäin, paidat, logon yms. katson paljonko pyydetään (Itse ostin paidan alle tonnin, oli ainoa alle 6000pucksin paita.)

Nyt on kyllä NHL ja HUT taas mun osalta niin nähty, kun vaan olla ja voi. Enää tätä ei kestä pää, ei lompakko, eikä kämppä.. Ikinä missään en ole pelannut näin *****(anteeksi kiroilu) huonosti toteutettua peliä. KAIKKI pelaajat myynnissä seuraavan kolmen tunnin ajan. Tarkoituksena repiä irti niin paljon puckseja kun vain mahdollista. Seuraavaksi suuntaan vaihtofoorumille ilmoittamaan myynnissä olevat pelaajat.

JOUKKUEEN NIMI: Mussukat

8 promopakkaa viisaampana ja olo on aika tyhjä. Paras nosto lila syöpä abdelkader josta sen 6k saa :( tekisi lyödä koko joukkue lihoiksi ja myydä loppu pucksit jollekkin niitä tarvitsevalle. Btw milläs kilohinnalla porukka on noita puckseja myyny eli paljon joku olisi esim valmis maksamaan 100k puckseja?

Btw milläs kilohinnalla porukka on noita puckseja myyny eli paljon joku olisi esim valmis maksamaan 100k puckseja?

Itse sain juur myytyä 10€/100k hinnoilla.

---

2 Promopakkaa tuli hankittua:
1. pakka: Spezza, Bogosian
2. pakka: Bieksa

Ei taida ihan nollille päästä, tosin olishan se huonomminkin voinu mennä... Nyt kuitenkin kärkkyyn ryöstöjä.

Halpoja ryöstöjä:
Joni Pitkänen 550
Martin Havlat 2500
Kyle Turris 750
Johan Franzen 7800
Michal Michalek 2550

Tuli ostettuu yks tollane 35k promopakka josta tuli hall ja hut live varlamov ja 2kpl 15 kestoo
:D

Haaste kaikille: Heitelkää keskitason änäripelaajia+pari parempi laatuista pelaajaa toiselle käyttäjälle ja kokeilkaa kuinka pitkän voittoputken saatte aikaseksi :D Omalla tiimillä oon 28 pelin voittoputkessa, eikä putkelle(toivottavasti) loppua näy. Kiva nähdä kuinka pitkälle pääsee. Viikottaisessa rankissa oon rank 2 ainakin kun viimeksi katsoin. Kokeilkaa!! :D

No jos näin olisi niin hyvin on EA infonnut tuosta. Mut joillakin näköjään toimii...mulla ei tietenkää. Toivottavasti nyt huomenna toimisi nii sais kiekkoja millä jatkaa tuhlailua. :)

Joo itselläni ainakin toimi, kun juuri keräsin Phoenixin täyteen. Ei ole muutenkaan ollut mitään ongelmia, Phoenixin lisäksi tullut kerättyä New Jersey, Calgary, Florida ja Tappara. Oletko kokeillut sellaista, että myisit vaikkapa huonoimman pelaajan sieltä täydestä joukkueesta ja ostaisit uuden kortin tilalle. Tuota varmaan itse kokeilisin. Noh, toivottavasti saat pucksisi.

8 promopakkaa viisaampana ja olo on aika tyhjä. Paras nosto lila syöpä abdelkader josta sen 6k saa :( tekisi lyödä koko joukkue lihoiksi ja myydä loppu pucksit jollekkin niitä tarvitsevalle. Btw milläs kilohinnalla porukka on noita puckseja myyny eli paljon joku olisi esim valmis maksamaan 100k puckseja?

Sama ajatukset, tuli about 400k tungettua pakkeihin. Parhaimpana nostona Perry ja siihen jäi, mikään muu ei ollut 50k:n arvoinen. Toiseksi paras taisi olla Richards josta saa sen 30k. 200k saan tehtyä takaisin nostoista, nyt v*tuttaa jälkikäteen.

En osaa lopettaa jos hermostun.......... :D

Joo itselläni ainakin toimi, kun juuri keräsin Phoenixin täyteen. Ei ole muutenkaan ollut mitään ongelmia, Phoenixin lisäksi tullut kerättyä New Jersey, Calgary, Florida ja Tappara. Oletko kokeillut sellaista, että myisit vaikkapa huonoimman pelaajan sieltä täydestä joukkueesta ja ostaisit uuden kortin tilalle. Tuota varmaan itse kokeilisin. Noh, toivottavasti saat pucksisi.

Eihä ne nyt kenel on ollu niitten kokoelmien kans ongelmii ni oo ollu niit Hut Live korttei siel kokoelmis.... Jostain hassusta syystä ne ei kelpaa siihen kokoelmaan mukaan... :) siitä syystä itellä oli jossain kohtaa kiinni noi bonukset.

Joo ei kiitos, näköjään tuli ekasta pakasta heti 6 kultapelaajaa jonka arvot -200pucks quick sellistä joten
ei taida olla kiinnostusta näihin.. viime painoksessa nostin samoista pakoista 3x Nash, 4x Marleau 2x Malkin ja Datsyukin
saman viikonlopun aikana. Quick sell 6408 PUCKS, mutta ei se lohduta yhtään kun pakan hinta 35.000.
Vitutuksissani avasin perään normaalin kultapakan ja heti HUT Live A. Steen, joten eiköhän tuo special meininki ole taas ihan
turhaa..

Miten noita sopimuksia kannattaa hommata? Pakoista vai vaihtokaupasta?

Ylös Bottom