Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kysymys oli siitä, että samalle konsolille et pysty enää siirtelemään eri accountien kesken samaa jengiä.. tätä monet teki
ja sillä sai tienattua n. 100k tunnissa, tylsäähän se oli mutta hyvin sillä tienasi.
Siinä tulee se mainos jostai ea:n Q&A palvelusta niin katso se video ensin niin ei koskaan jäädy.Mikä on järkevin tapa hommata sopimuksia? Ostamalla pakkoja vai yksittäisiä sopimuksia?
Peli muuten jäätyi kaksi kertaa, kun koitin mennä pelaamaan huttia. Kolmannella yrityksellä pääsiin huttiin...Onko muilla samaa ongelmaa?
Nonih ei pitkään kestäny tiedonhaku!
https://twitter.com/EASPORTSNHL/status/389076201592991745/photo/1
Edit: noh sinne ne pakat tuli ja ostin 3 tuloksena V.Lecavalier!! ))) iloisena uusiin haasteisiin
Hahah roskaa niistä mulle tuli!IHUNAA!!! Promopakkoja!!!
Btw milläs kilohinnalla porukka on noita puckseja myyny eli paljon joku olisi esim valmis maksamaan 100k puckseja?
No jos näin olisi niin hyvin on EA infonnut tuosta. Mut joillakin näköjään toimii...mulla ei tietenkää. Toivottavasti nyt huomenna toimisi nii sais kiekkoja millä jatkaa tuhlailua.
8 promopakkaa viisaampana ja olo on aika tyhjä. Paras nosto lila syöpä abdelkader josta sen 6k saa tekisi lyödä koko joukkue lihoiksi ja myydä loppu pucksit jollekkin niitä tarvitsevalle. Btw milläs kilohinnalla porukka on noita puckseja myyny eli paljon joku olisi esim valmis maksamaan 100k puckseja?
Joo itselläni ainakin toimi, kun juuri keräsin Phoenixin täyteen. Ei ole muutenkaan ollut mitään ongelmia, Phoenixin lisäksi tullut kerättyä New Jersey, Calgary, Florida ja Tappara. Oletko kokeillut sellaista, että myisit vaikkapa huonoimman pelaajan sieltä täydestä joukkueesta ja ostaisit uuden kortin tilalle. Tuota varmaan itse kokeilisin. Noh, toivottavasti saat pucksisi.