Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten noita sopimuksia kannattaa hommata? Pakoista vai vaihtokaupasta?

Siitä keskimmäisestä kullasta saa ainakin n. 5 sopparia joiden arvo n. 1000 pucks, joten laske siitä..
Tietysti pakkaa avatessa saat sen jännityksen tuleeko se Crosby sieltä ( ei muuten tule ikinä ),
mutta muuten varmaan vaihtokaupasta kannattaa jos niitä joku myy järkevään hintaan 200-400
per kultanen..

Pakko avautua pikkusen. Nyt on taas tänään taottu semmonen määrä puckseja noihin pakkoihin et banaani otsassa menee helposti täältä suomen turusta ihan helsinkiin ja sieltä se koukkaa kiertoteitä pitkin viel keposesti rovaniemel asti. jossain kohtaa ajattelin ku napsui ihan säälittävän huonoi korttei, et kyl se onni kääntyy ja koht napsahtaa joku arvokkaampi pelaaja. mut ei, sitä kaikkein alinta, siis sitä alinta kuraa mitä löytyy sieltä alimman pohja kerroksen savesta, ne pienet pa***n jyväset, niitä mä olen saanut tänään pakoista. nyt on mittari niin täynnä noita pakkoja etten tiiä oikeesti mitä teen, röökiä on vedetty, nuuskaa on taottu ylähuuli niin täyteen, nikotiinipurkkaa on vedetty ja niksa laastarit ottassa tääl on menty koko ilta, siin suures toivossa, mutta ei. olen lyöty. takki on tyhjä, pucksi tili on tyhjä. olo on tyhjä.

Mistä noita kavereita tulee...jätkällä oli stamkosit crosby ovechkinit sun muut ja jätkä yrittää pelkkiä ranne maaleja. No hävisin hänelle surkealla joukkueellani 5-4 jatkoajalla ja kaveri tasoitti ajassa 59.58 ja laukauksia itsellä tuplasti enemmän...jotenkin tuntuu nii säälittävältä tuollaisella joukkueella tuollainen peli :mad:

Taas oli joku ***** idea ostaa promopakka no eihän sieltä tullu edes 1000 arvoista pelaajaa

Hitto ku oon peeaa, p*rkeleen promot kun pelkkää kakkaa antoivat. Nyt v*tuttaa entistä enemmän kun puckseja on 6k. Ja päätin vihan vallassa taas eilen poistaa kokoelmasta turhia kortteja jotta saan vielä enemmän paketteja, nyt kun miettii niin ne 3x poistokerrat kun ois jättäny tilille niin vähän yli 100k niistä olis saanu. Perhanan promo, varmaan joku 15 kpl:tta avattu ja tappiota 200k. Ärsyttää.. Ja liikaa.. Ehkä olisi pitänyt lopettaa siinä kahden paketin jälkeen kun huomasin pakkojen olevan surkeita.. :(

Ostakee marketista mun HUTL Hertlit et pääsen vähän taas ees ryöstelemään. :D

Hitto ku oon peeaa, p*rkeleen promot kun pelkkää kakkaa antoivat. Nyt v*tuttaa entistä enemmän kun puckseja on 6k. Ja päätin vihan vallassa taas eilen poistaa kokoelmasta turhia kortteja jotta saan vielä enemmän paketteja, nyt kun miettii niin ne 3x poistokerrat kun ois jättäny tilille niin vähän yli 100k niistä olis saanu. Perhanan promo, varmaan joku 15 kpl:tta avattu ja tappiota 200k. Ärsyttää.. Ja liikaa.. Ehkä olisi pitänyt lopettaa siinä kahden paketin jälkeen kun huomasin pakkojen olevan surkeita.. :(

Ostakee marketista mun HUTL Hertlit et pääsen vähän taas ees ryöstelemään. :D

Haha eikö mee Hertl kaupaks.. ;)

Hyvää settii tuli promoista! :)

P.K Subban.
Price (HFC)
Sharp
Lecavalier
Gagner
Giordano (HUTL)
Steen (HUTL)
Luongo
Pavelski
Gudbranson (HFC)

+ Läjä seuranvaihto ja hyviä kesto yms.

Jotenki tuntuu että jos ostaa puckseilla, ni napsuu parempia. Sitten ku siirryin rahaan ni ei oikeestaan tullu mitään.

Hyvää settii tuli promoista! :)

P.K Subban.
Price (HFC)
Sharp
Lecavalier
Gagner
Giordano (HUTL)
Steen (HUTL)
Luongo
Pavelski
Gudbranson (HFC)

+ Läjä seuranvaihto ja hyviä kesto yms.

Jotenki tuntuu että jos ostaa puckseilla, ni napsuu parempia. Sitten ku siirryin rahaan ni ei oikeestaan tullu mitään.

Joo tosiaan tulee paremmin, itsekin käyttäisin 350k Perryyn. :rolleyes:

Haha eikö mee Hertl kaupaks.. ;)

5 on mennyt, nää ei suostu menemään.. :D

Nyt on kyllä pakko avautuu näistä 6 divarin pelleistä käyttävät pokee oikeen isän kädestä hetiku saa kiekon niin rupee vihujen mailat heiluun suuntaan ja toiseen.

Nyt on kyllä pakko avautuu näistä 6 divarin pelleistä käyttävät pokee oikeen isän kädestä hetiku saa kiekon niin rupee vihujen mailat heiluun suuntaan ja toiseen.

Ei sitä sen vähempää tääl 1divaris oo ku siel 6divaris.... harmi vaan se on yks aika hyvä tapa puolustaa sit ku sen oppii

Ei sitä sen vähempää tääl 1divaris oo ku siel 6divaris.... harmi vaan se on yks aika hyvä tapa puolustaa sit ku sen oppii
Itse olen tottunut aina taklaamaan vastustajaa niin lujaakun mahdollista niin siksi vihaan pokea.

Itse olen tottunut aina taklaamaan vastustajaa niin lujaakun mahdollista niin siksi vihaan pokea.

Juu no taklaaminen on niin kauan ihan hyvä tapa puolustaa kunnes vastustaja oppii väistämään sen... ja siihe ei yleensä hirveen kauaa mee :D

joo itellä kans menny noihin pakkoihin joku 2Millii kiekkoi eikä sielt mitää järkevää oo tullu paitsi eilen pamahti tosi hyvin.... ostin 8 pakkaa yhteensä ja tulos oli....

s.crosby
s.weber
c.perry
j.thornton
e.condra HFC

ja muita pienii 1-3k ukkoja....

Itelle napsu eilen promopakoista:

Z. Parise
H. Sedin
A. Kopitar
M. St.Louis
P. Marleau
M. Staal
S. Varlamov HUTL
E. Gudbransson Syöpäkortti

Minnesotan kerääminen muuttui melkein puolet helpommaksi kun joukkueen toinen melkein 200k pelaaja tuli pakasta.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tuli vaan mieleen, siel on C.Price (fac kortti) myynnis, 8tuntii jäljel aikaa. halvalla menos täl hetkel.... ;)

No älkää saatana avatko niitä pakkoja puckseilla kun siinä ei ole mitään järkeä kun miettii kuinka hyvän/hyviä pelaajia tuolla 35 tonnilla saa. Itse en ole muuten edes ikinä avannut kuin yhden megapakan (NHL 13) ja se jäikin sitten viimeiseksi. Alkoi jo edellisessä versiossa raivostuttamaan tuo EA:n 7 "HIGH-END PLAYERS" ja kaikki rarea ja sitten sieltä tulee 7 kappaletta 80-82 ovr paskaa. V***t sinne mitään Crosbyjä ole edes laitettu, kunhan vaan kerätään rahat pelaajilta.

ite eilen sen crosbyn tost 35k pakasta just sain et kyllä niitä siellä on :) uskomatonta mutta totta....

Osaisko joku antaa jotain vinkkejä puolustamiseen kun sylettää ihan oikeesti pelata tyyppejä vastaan jotka pyörivät yhdellä pelaajalla ja hakevat koko ajan vain paskarannetta yläkulmaan. Edessä seisominen ei auta + poket ja taklaukset ei oikein osu koskaan.

mul ois taas pucksei tos ens vkol myynnissä kun laitan ton mun koko hutti jengin myyntiin. joku 2,5M-3M pucksei on sit ni ei muuta ku varamaan itelleen sen verran ku kukin haluu. nordean tili ois suotavaa olla ni saa moitteettomasti hoidettuu kaupat... oisin jo tnää laittanu noi mun ukot myyntii mut porukka puhuu et ei pelaajist saa nii paljoo nyt ku pitäis ku on tuo erikois-pakka myynnissä... laittakaa YV:TÄ ketkä haluu osansa noista puckseista... 10e= 100k

Ylös Bottom