Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olen törmännyt tällaiseen ongelmaan nyt pari kertaa ja haluaisinkin udella, että onko muut törmänneet vastaan "bugiin"? Vai onko ongelma vain minulla...

Kaksi kertaa olen yrittänyt ns. vastustajan momentumia saada pois ottamalla itse aikalisän. No, molemmilla kerroilla kun pelin olen pausettanut ja mennyt ottamaan aikalisää itselleni niin peli on kaatunut. Molemmilla kerroilla peli jäätyi välittömästi painaessani aikalisä -nappulaa. Mitään "odota hetki" tms. ei tullut vaan yksinkertaisesti mitään ei tapahtunut. Ekalla kerralla odottelin jotain 10 minuuttia ja peli vaan oli valikossa eikä mistään tapahtunut mitään - oli pakko lopettaa peli PS - nappulan kautta. Ja tietenkin molemmat kerrat merkittiin minulle häviöksi.

Luin jostain, että aikalisän ottamisella on jotkut saaneet huikeita momentumeja itselleen, joten ainakin joillakin sen pitäisi toimia? Itse en ainakaan kolmatta kertaa enää viitsi kokeilla....
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olen törmännyt tällaiseen ongelmaan nyt pari kertaa ja haluaisinkin udella, että onko muut törmänneet vastaan "bugiin"? Vai onko ongelma vain minulla...

Kaksi kertaa olen yrittänyt ns. vastustajan momentumia saada pois ottamalla itse aikalisän. No, molemmilla kerroilla kun pelin olen pausettanut ja mennyt ottamaan aikalisää itselleni niin peli on kaatunut. Molemmilla kerroilla peli jäätyi välittömästi painaessani aikalisä -nappulaa. Mitään "odota hetki" tms. ei tullut vaan yksinkertaisesti mitään ei tapahtunut. Ekalla kerralla odottelin jotain 10 minuuttia ja peli vaan oli valikossa eikä mistään tapahtunut mitään - oli pakko lopettaa peli PS - nappulan kautta. Ja tietenkin molemmat kerrat merkittiin minulle häviöksi.

Luin jostain, että aikalisän ottamisella on jotkut saaneet huikeita momentumeja itselleen, joten ainakin joillakin sen pitäisi toimia? Itse en ainakaan kolmatta kertaa enää viitsi kokeilla....

Mä en oo ainakaan koskaan viel huomannu mitään merkittävää momentumin muutosta aikalisällä. Välillä noustu ohi ja välil ei.... Ja mul ei ainakaan oo koskaan peli jämähtäny siihenkään.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olen törmännyt tällaiseen ongelmaan nyt pari kertaa ja haluaisinkin udella, että onko muut törmänneet vastaan "bugiin"? Vai onko ongelma vain minulla...

Kaksi kertaa olen yrittänyt ns. vastustajan momentumia saada pois ottamalla itse aikalisän. No, molemmilla kerroilla kun pelin olen pausettanut ja mennyt ottamaan aikalisää itselleni niin peli on kaatunut. Molemmilla kerroilla peli jäätyi välittömästi painaessani aikalisä -nappulaa. Mitään "odota hetki" tms. ei tullut vaan yksinkertaisesti mitään ei tapahtunut. Ekalla kerralla odottelin jotain 10 minuuttia ja peli vaan oli valikossa eikä mistään tapahtunut mitään - oli pakko lopettaa peli PS - nappulan kautta. Ja tietenkin molemmat kerrat merkittiin minulle häviöksi..

Samaa tekee mullakin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onkos kellään tietoo julkastaako tänää uudet TOTW pelaajat? huhu kertoo että raski tai niemi olis tarjolla :p
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olis tarjolla muutama boostattu pelaaja jos päästään puckseista sopuun..

S.Jones Nashville 94ovr, kesto 16
M.Scheifele Winnipeg 88ovr, kesto 16
R.Strome NYI 87ovr, Kesto 16
B.Jenner Columbus 88ovr, Kesto 16
R.Murray Columbus 89ovr, Kesto 16
H.Lindholm Anaheim 88ove, Kesto 1
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onkos kellään tietoo julkastaako tänää uudet TOTW pelaajat? huhu kertoo että raski tai niemi olis tarjolla :p

Ainahan se tiistaisin noin 20:00 aikaan tulee. NHL omat top 3 viikon tähdet näyttävät tältä:

1. Hertl
2. Varlamov
3. Crosby

Elikkä melko mukava paukku marketille jos tuon Crosbyn päättää paketoida pakkauksiin. Samalla Stamkosin kypärätemppu viime viikolla saattaa lupailla SOTW korttia sillekin. Noh, ken tietää toivottavasti ei vain tule Crosbya ettei marketti tuhoudu ihan täydellisesti.. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse ainakin huomannut että kannattaa pelata siellä missä omat vahvuudet ovat. Momentumin saa käännettyä helposti hetken kierrättelemällä kiekkoa / "hienolla" vippisyötöllä. Taklauksien rajuudesta en ole huomannut mitään merkittävää momentumin kannalta.

Itse käytän aikalisän jos on aivan pakko, eli lähinnä käytän sitä lataamaan energiat täyteen.

VIELÄKIN on kaupan / vaihdolla Chumotovin joukkue. Vai saako sitä nykyään enää kiekkoja täysistä kokelmista?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ainahan se tiistaisin noin 20:00 aikaan tulee. NHL omat top 3 viikon tähdet näyttävät tältä:

1. Hertl
2. Varlamov
3. Crosby

Elikkä melko mukava paukku marketille jos tuon Crosbyn päättää paketoida pakkauksiin. Samalla Stamkosin kypärätemppu viime viikolla saattaa lupailla SOTW korttia sillekin. Noh, ken tietää toivottavasti ei vain tule Crosbya ettei marketti tuhoudu ihan täydellisesti.. :rolleyes:

Veikkaan että Crosby löytyy 1/100 000 joukosta.. ehkä.. ja hintaa on 3milj. puck kelpaa mulle
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Veikkaan että Crosby löytyy 1/100 000 joukosta.. ehkä.. ja hintaa on 3milj. puck kelpaa mulle

Jaa-a olihan tuo Ovechkinikin tällä viikolla, eka myi 1,6millillä. Tais joku ajoittaa erittäin huonosti sen loppumisajan. Hyvä diili sille joka sen sai, kyllä tosta päälle 2,5m voi pyytää. Crosby menee luultavasti samaan luokkaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jaa-a olihan tuo Ovechkinikin tällä viikolla, eka myi 1,6millillä. Tais joku ajoittaa erittäin huonosti sen loppumisajan. Hyvä diili sille joka sen sai, kyllä tosta päälle 2,5m voi pyytää. Crosby menee luultavasti samaan luokkaan.

Oi voi voi... Ite huomannut että lopetus aika kannattaa tähdätä siihen aamu 4-6 sillo saa hyvän hinnan :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelaajien arvot laskevat aivan naurettavan lujaa mutta taas nuo tyyliin 89ove pelaajien arvot eivät laske . En viitsi edes ostaa mitään kallista pelaajaa kun huomen aamulla sen arvo voi olla puolet pienempi, pitää odottaa vissiin kevääseen että tohtii käyttää noita puckseja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuleeks toi viikon joukkue mikä pv ja jos se tulee tänää ni monelta?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuleeks toi viikon joukkue mikä pv ja jos se tulee tänää ni monelta?

Kannattaa lukee keskustelua pari rivii ylöspäin nii vastaus näkyy :)

Noh tuleeko hyvää korttia? pahus ku itte joutuu oleen iltavuoros nii pääsee vasta jälki tulille 12 aikaa ':D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kannattaa lukee keskustelua pari rivii ylöspäin nii vastaus näkyy :)

Noh tuleeko hyvää korttia? pahus ku itte joutuu oleen iltavuoros nii pääsee vasta jälki tulille 12 aikaa ':D

Ei ainakaan vielä näy uutta tiimiä eikä missään ole sitä julkaistu, EA on myöhässä!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eisss... EA päätti sitten että duration kortteja ei enää niin vain jatketakkaan. Nyt kun kesto kuluu yhteen niin siihen ei uutta kestoa pysty laittamaan ja kaikki harjoittelu kortit lähtee pois. Tämä on toisaaalta ihan hyvä juttu, mut nyt mun MacKinnonin ja Jonesin ylläpitäminen tulee ehkä turhan kalliiksi. :)

Luulisi että tuo tulee vaikuttamaan kestokorttien ja reenauskorttien hintaan.

Jokunen päivä sitten hommattu Kessel on PETO!! Todella mielissäni tämän hetken tiimistäni, myöskään Suteriin sijoitetut puxit ei harmita. Kauhee lämäri!

Parise - Duchene (C) - Tavares
Kopitar - E.Staal (A) - Kessel
Burns - MacKinnon - Voracek
Byrch - Rinaldo - Janssen

Suter - Subban (A)
Phaneuf - Jones
McDonagh - Girardi

Lehtonen
Backström
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eisss... EA päätti sitten että duration kortteja ei enää niin vain jatketakkaan. Nyt kun kesto kuluu yhteen niin siihen ei uutta kestoa pysty laittamaan ja kaikki harjoittelu kortit lähtee pois. Tämä on toisaaalta ihan hyvä juttu, mut nyt mun MacKinnonin ja Jonesin ylläpitäminen tulee ehkä turhan kalliiksi. :)

Luulisi että tuo tulee vaikuttamaan kestokorttien ja reenauskorttien hintaan.

Jokunen päivä sitten hommattu Kessel on PETO!! Todella mielissäni tämän hetken tiimistäni, myöskään Suteriin sijoitetut puxit ei harmita. Kauhee lämäri!

Parise - Duchene (C) - Tavares
Kopitar - E.Staal (A) - Kessel
Burns - MacKinnon - Voracek
Byrch - Rinaldo - Janssen

Suter - Subban (A)
Phaneuf - Jones
McDonagh - Girardi

Lehtonen
Backström

Mitä!!!! VIHDOINKIN! oikeestikko noita kestoja ei enää pysty jatkamaan???? Mun mielestä aivan pirun loistava juttu, ei oo enää joka ukolla 99statsit (vaikka itekkin käytin hyväks tuota kestohommaa...) :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Millanen sakki saatiin viikonpelaajista?

Ei oo tullu vielä ei, EA on lomaillu eilisen päivän eikä ole ehtinyt tehdä uusia TOTW -kortteja.

Mitä!!!! VIHDOINKIN! oikeestikko noita kestoja ei enää pysty jatkamaan???? Mun mielestä aivan pirun loistava juttu, ei oo enää joka ukolla 99statsit (vaikka itekkin käytin hyväks tuota kestohommaa...)

Huonona puoleja tuo junnujen epäkäytettävyys.. Nyt taas tullaan näkemään samanlaisia tiimejä jokapuolella kun ei saa erilaisista pelaajista yhtä hyviä kuin niistä noin 50:stä käytettävästä pelaajasta. Sitten ne loput mitä lie 9950 pelaajaa jää kaikilta käyttämättä, tosi hauskaa on joo..

Ymmärrän toki että miksi kukaan ei tykkään tiimeistä jotka on treenattu 99 joka paikkaan, mutta mieluummin pelaan niitä vastaan joilla on eri pelaajia kuin edellisellä vastustajalla. Hei taas Helmit, Grabnerit, Filppulat, Havlatit jne. jokaiseen tiimiin, ei kiva ei.
 
Ylös Bottom