Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]
Vielä jatkoa mun mielipiteeseen, eiks se oo se ja sama mikä nimi pelaajal lukee seläs jos kaikki statsit on 99...? Noh iteppä tuun joka tapaukses jatkamaan samal kokoonpanol, vaikkei toi Komarov omilla avuilla oo mikään paras raketti kakkosen laidas mut pidän kiinni periaatteesta et pelaan sellasel tiimil mist mä tykkään.
E: vaikka joo oikeessa kyllä olet junnujen käytettävyydestä
Ei oo tullu vielä ei, EA on lomaillu eilisen päivän eikä ole ehtinyt tehdä uusia TOTW -kortteja.
Huonona puoleja tuo junnujen epäkäytettävyys.. Nyt taas tullaan näkemään samanlaisia tiimejä jokapuolella kun ei saa erilaisista pelaajista yhtä hyviä kuin niistä noin 50:stä käytettävästä pelaajasta. Sitten ne loput mitä lie 9950 pelaajaa jää kaikilta käyttämättä, tosi hauskaa on joo..
Ymmärrän toki että miksi kukaan ei tykkään tiimeistä jotka on treenattu 99 joka paikkaan, mutta mieluummin pelaan niitä vastaan joilla on eri pelaajia kuin edellisellä vastustajalla. Hei taas Helmit, Grabnerit, Filppulat, Havlatit jne. jokaiseen tiimiin, ei kiva ei.
Vielä jatkoa mun mielipiteeseen, eiks se oo se ja sama mikä nimi pelaajal lukee seläs jos kaikki statsit on 99...? Noh iteppä tuun joka tapaukses jatkamaan samal kokoonpanol, vaikkei toi Komarov omilla avuilla oo mikään paras raketti kakkosen laidas mut pidän kiinni periaatteesta et pelaan sellasel tiimil mist mä tykkään.
E: vaikka joo oikeessa kyllä olet junnujen käytettävyydestä