Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei oo tullu vielä ei, EA on lomaillu eilisen päivän eikä ole ehtinyt tehdä uusia TOTW -kortteja.

Huonona puoleja tuo junnujen epäkäytettävyys.. Nyt taas tullaan näkemään samanlaisia tiimejä jokapuolella kun ei saa erilaisista pelaajista yhtä hyviä kuin niistä noin 50:stä käytettävästä pelaajasta. Sitten ne loput mitä lie 9950 pelaajaa jää kaikilta käyttämättä, tosi hauskaa on joo..

Ymmärrän toki että miksi kukaan ei tykkään tiimeistä jotka on treenattu 99 joka paikkaan, mutta mieluummin pelaan niitä vastaan joilla on eri pelaajia kuin edellisellä vastustajalla. Hei taas Helmit, Grabnerit, Filppulat, Havlatit jne. jokaiseen tiimiin, ei kiva ei.

Vielä jatkoa mun mielipiteeseen, eiks se oo se ja sama mikä nimi pelaajal lukee seläs jos kaikki statsit on 99...? :D Noh iteppä tuun joka tapaukses jatkamaan samal kokoonpanol, vaikkei toi Komarov omilla avuilla oo mikään paras raketti kakkosen laidas mut pidän kiinni periaatteesta et pelaan sellasel tiimil mist mä tykkään. :)

E: vaikka joo oikeessa kyllä olet junnujen käytettävyydestä :)

No siihen tais sitten loppua Barkovin dominointi tältä osaa.

Olipas hyvät pakat tänään:p
Aamulla avasin YHDEN pakan ja sieltä pamahti Stamkos :rolleyes:

Nooh.. Töistä kun pääsin niin päätin avata yhden halvimman kultapakan vaikka ajattelin ettei sieltä mitään enää tulisi..
No kappas vaan , sieltä tulikin TOTW Ovetskin:D

Nyt vaan nöyränä nukkumaa jaa aamulla mennää ostelee pelaajia kun nykysen jengin paras on Tuomo Ruutu :p

Menin ihan hämilleen ku noitten korttien värejä on muutettu vähän. Miettisin pitkään et täs on jotain erilaista ja sit se valkeni (oon juonu joo kaks olutta) :eek:

Menin ihan hämilleen ku noitten korttien värejä on muutettu vähän. Miettisin pitkään et täs on jotain erilaista ja sit se valkeni (oon juonu joo kaks olutta) :eek:
Hahah joo itellä sama! ja sitte kauppaan oli ilmestynyt yksi minikulta jossa on 8 kultakorttia (ilmaispakka) noh avaan pakan ja sieltä pompsahtaa...........................
VAAN 4 KULTAKORTTIA !:D HYVÄ EA

Hahah joo itellä sama! ja sitte kauppaan oli ilmestynyt yksi minikulta jossa on 8 kultakorttia (ilmaispakka) noh avaan pakan ja sieltä pompsahtaa...........................
VAAN 4 KULTAKORTTIA !:D HYVÄ EA

Joo hajosin ihan samaa äsken!! Aivan farssi taas koko homma! Mielenkiinnol odottelen mitä hauskoi bugei,vikoi, mitä tahansa tän päivityksen jälkeen löytyy! :D

Joukkue päivitys !
Kopitar - Giroux - Gaborik
Kessel - Thorton - Zettenberg
E.Staal - Lila Bergeron - Duchene
Marleau - Koivu -Grabner

Kronwall - Lila Phaneuf
Bouwmeester - Mcdonagh
Seidenberg - Totw Giordano

Mv Hiller, Bishop
Vaihtopenkillä esim M.Richards, Zajac, TOTW Lecavalier ja muita joita saatu ilmaispakoista..

Ja sit viel et myynnissä ois pari lupaavaa pakkia, Ristolainen ja Määttä :)

Eisss... EA päätti sitten että duration kortteja ei enää niin vain jatketakkaan. Nyt kun kesto kuluu yhteen niin siihen ei uutta kestoa pysty laittamaan ja kaikki harjoittelu kortit lähtee pois. Tämä on toisaaalta ihan hyvä juttu, mut nyt mun MacKinnonin ja Jonesin ylläpitäminen tulee ehkä turhan kalliiksi. :)

Luulisi että tuo tulee vaikuttamaan kestokorttien ja reenauskorttien hintaan.

Jokunen päivä sitten hommattu Kessel on PETO!! Todella mielissäni tämän hetken tiimistäni, myöskään Suteriin sijoitetut puxit ei harmita. Kauhee lämäri!

Parise - Duchene (C) - Tavares
Kopitar - E.Staal (A) - Kessel
Burns - MacKinnon - Voracek
Byrch - Rinaldo - Janssen

Suter - Subban (A)
Phaneuf - Jones
McDonagh - Girardi

Lehtonen
Backström

Mulla oli just 5 min sitte Duchenella Kestoa 1 jäljellä ja harjotuskortteja laitettu 5/5 ja kyl mä ainaki pystyin laittamaan sille sen keston ilman et harjotuskortit katoo mihkää :)

Selvä peli, itsehän en tuota ole vielä päässyt testaamaan, HFBoardsilta vaan lueskelin porukan whinetystä.

Mulla oli just 5 min sitte Duchenella Kestoa 1 jäljellä ja harjotuskortteja laitettu 5/5 ja kyl mä ainaki pystyin laittamaan sille sen keston ilman et harjotuskortit katoo mihkää :)

Ei mulla ainakaan pystyny laittamaan, mutta sehän ois hienoa että joillakin toimis ja joillakin ei. :rolleyes:

Jos jotain kiinnostaa kiekot niin yksityisviestiä. :p

Olihan ikävä temppu tuo päivitys EA, pieni heads up olis ollu ihan paikallaan. Sopivasti keräilin pelaajia ja muuta nyt täysin arvotonta kuraa seurantalistat ja kokoelmat täyteen. Mukavaa oli niin kauan, kuin sitä kesti.
Itse pelailin mielelläni noilla Suomen AHL jätkillä.

Kokoonpanot on taas kohta kaikilla samat, pikkuhiljaa palaillaan nhl13 rostereihin , helevetin tylsää taas.
Samat grabnerit vastassa joka matsisssa.

Oli kyllä raju liike pyöräyttää koko pelimuoto nurin , ilman mitään etukäteis infoa meille asiakkaille. Ihmiset käyttävät miljoonia oikeaa rahaa tähän pelimuotoon , joku vastuu pitäisi tälläkin firmalla olla.

Itse ehdin noin 3000 pelaajaa keräämään, joista nyt noin 200 on käytännössä käyttökelpoisia.
Näiden vakiojanttereiden arvo varmaan hieman tulee markkinoilla nousemaan.

Kulutuskorteista en osaa hintojen osalta tulevaa arvioida , itse en viime vuonna käyttänyt latiakaan treenikortteihin, joku varmaan noita kesto 15 jatkossakin käyttää.

Käytännössä pelaajien jatkuva kehittäminen on täysin absurdia jo kulutuskorttipakan (60) pienen kapasiteetin vuoksi.

Mulla on nyt päivityksen jälkeen alkanut peli menemään totaalisen jumiin aina kun on ostanut jotain osta-nyt ja päättänyt mitä kortillensa tekee. Siihen jymähtää. Onko jotain tietoa vaikuttaako omat musiikit jotenkin tuohon tilttailuun, kun äskettäin ne tuonne lisäsin.

20€+ 200k = ei mitään!!!

Pomppaville oli ainoo rahan arvonen kortti.. jee :D

20€+ 200k = ei mitään!!!

Semmosta se tuppaa olemaan, luultavasti järkevintä ostaa vaan niitä special pakkoja kun tulee ja niistäkään
tuskin jää ikinä omilleen mutta sieltä yleensä tullut edes jotain verrattuna noihin peruspakkoihin. Ja yleensä
se menee vielä niin kun joku kaveri avaa "pari pakkaa" ekaa kertaa ikinä niin sieltä tulee jotain Crosbyja vaikka
ite olis avannu 50 pakkaa.
Ja vielä sekin yleensä menee tunteisiin kun tuli niitä syöpä kortteja ja sieltä paljastu joka kerta se surkein mahollinen
pelaaja jonka arvo oli olematon, tai sitten näitä HUT Live Roman Joseja joiden tarina on sama.. Kyllähän se sydän aina
vähän pysähtyy kun sieltä tulee se musta tai liila kortti, mutta totuus on aina karu kun tarkemmin kattoo kuka siellä onkaan.
Tässä ei taida olla Wigehaisenbergiä ja niitä muita ämmiä, se oli oikein viime vuoden kirous kun aina katto että "OHO LEGENDA!"
ja kortti oli aina se Wikihaisee..

Semmosta se tuppaa olemaan, luultavasti järkevintä ostaa vaan niitä special pakkoja kun tulee ja niistäkään
tuskin jää ikinä omilleen mutta sieltä yleensä tullut edes jotain verrattuna noihin peruspakkoihin. Ja yleensä
se menee vielä niin kun joku kaveri avaa "pari pakkaa" ekaa kertaa ikinä niin sieltä tulee jotain Crosbyja vaikka
ite olis avannu 50 pakkaa.

Joo näin se tuppaa olemaan. mitä vähemmän panostat ja harvemmin ostat pakkoja sitä parempi todennäkösyys saada huippu kortti. Mut minkäs teet ku se pakan jännitys on aika sydäntä kutkuttava :) Eli toisin sanoen omaa tyhmyyttä ostella niitä :D Taidan tehä toisen tilin ja mennä sinne "nyybbänä" osteleen 50e ja spesiaali pakkoja vain.. tai sitte en :)

Ja sitte tulee näitä heppuja vastaan " ostin yhe 6,250 pakan ja sieltä tuli Totw ove , st.lois ,crosby samasta pakasta" fiilis on siinä kohta voi terve EA! :D

Yks mikä on ainaki itteä ärsyttäny pakoissa on noi valmentajat! Niitä on joka Helvetin pakassa 2vähintää. Ainavaan pikamyyntiä niitten kohalla.. Alkuu tuli iha hyviä kortteja pakoista mut nykyää ihan täyttä kuraa.. Yhessä vaiheessa tais olla tyylii joka peli paikalla 10-80k pelaaja.. Sitte ei enää kiinnostanu pelaaminen ni myyntii ja pakkoja tilalle.. Tietty pelkkää kuraa sielt tullu nykyään.. Aina kun tulee 8750pucksii ni ei muutaku kauppaa hakee valmentajaa :D

Sellane parannus HUT:issa ois kiva että pystyis omasta kokoelmasta poimia pelaajan vaihtopakkaa kun ostaa ilmais pakan tai yleensäkkin.. Pari kertaa joutunu pikamyymää 10k kulta kortin 0pucksilla kun löytyny jo omast kokoelmasta vastaava jamppa..

Yks mikä on ainaki itteä ärsyttäny pakoissa on noi valmentajat! Niitä on joka Helvetin pakassa 2vähintää. Ainavaan pikamyyntiä niitten kohalla.. Alkuu tuli iha hyviä kortteja pakoista mut nykyää ihan täyttä kuraa.. Yhessä vaiheessa tais olla tyylii joka peli paikalla 10-80k pelaaja.. Sitte ei enää kiinnostanu pelaaminen ni myyntii ja pakkoja tilalle.. Tietty pelkkää kuraa sielt tullu nykyään.. Aina kun tulee 8750pucksii ni ei muutaku kauppaa hakee valmentajaa :D

Jep. Sama itellä oli kans joku 500k tiimi valmiina kaikki myyntiin ja pakkoja ostelin :D huonosti siinä kävi,ny on joku arviolta 20k tiimi ja aina ku saa kasaan sen 8750 nii kauppaan :D :D:o

Ylös Bottom