Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt taitaa maksaa n. 100k.. Vihdoin meni SC Kopitar kaupaksi ja siirränkin jengin omalle acolle NHL15 bonusten toivossa.
Samalla vois kai alotella 10div uudestaan jos siellä kukaan edes pelaa.. 92. overall sija näköjään jäi huttiacolle.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hei!

Minulla on ongelma liittyen HUT:iin.. Olen alkanu pelaamaan kyseistä pelimuotoa vasta pari viikoa sitten mutta nyt minulla on ongelma..

Kun ostan pelaajia korttikaupasta, niin osa pelaajista siirtyy välillä vilttiketjuun kun valitsen että siirrä pelaaja kokoonpanoon.

Kyseiset pelaajat ovat vilttiketjussa, enkä pysty siirtämään niitä kentälle mitenkään...

Auttakaa niin saan uutta verta jäälle...

- Spikke
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kun ostan pelaajia korttikaupasta, niin osa pelaajista siirtyy välillä vilttiketjuun kun valitsen että siirrä pelaaja kokoonpanoon.

Kyseiset pelaajat ovat vilttiketjussa, enkä pysty siirtämään niitä kentälle mitenkään...
Paina kokoonpanossa olevan pelaajan kohdalla neliötä, niin pääset valitsemaan tilalle vilttiketjun miehiä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kuka haluis aamulla ottaa panoksella normi versus pelejä? Lopetin hutin mutta voihan aina panoksella ottaa :))
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eli mite nuo on nuo bonukset viiteentoista? 1000 juttuu kokoelmas=50k, 350k+=50k, 500gp=50k???
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

ahhh... onkohan kaikki "normaalit" pelaajat lopettaneet tämän version pelaamisen ja keskittyvät kaljan kittaamiseen terassilla, kun tuntuu että 4/5 kuuluu tuohon "sika"osastoon. Pitää näköjää jokaisen pelin kohalla tsekata tuo lista, ettei kuulu sinne :p
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tietääks kukaa kenen joukkue on King Hut? Kyseisellä jantterilla näyttää olevan muutama mua kiinnostava pelaaja marketissa:)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

ahhh... onkohan kaikki "normaalit" pelaajat lopettaneet tämän version pelaamisen ja keskittyvät kaljan kittaamiseen terassilla, kun tuntuu että 4/5 kuuluu tuohon "sika"osastoon. Pitää näköjää jokaisen pelin kohalla tsekata tuo lista, ettei kuulu sinne :p

Itse lopettanu mut keskittyny limpan juontiin :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Käyttäjä kalermi tekee vähä yli minuutin pelin jälkee jotai millä sai multa yhteyden ea:han poikki. Katoin viimmeset pelit nii oli saanu kaikilta muiltaki. Pää sekoo näitten kans.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Käyttäjä kalermi tekee vähä yli minuutin pelin jälkee jotai millä sai multa yhteyden ea:han poikki. Katoin viimmeset pelit nii oli saanu kaikilta muiltaki. Pää sekoo näitten kans.

Samaa harrasti myös joku muukin tänään, tosin yhteys ei mennyt poikki, mutta 1-0 maalini jälkeen peli oli yhtä diashowta.. Ennen sitä yhteydessä ei ollut mitään vikaa., Sain onneks taisteltua homman kotiin, joten jätin asian sikseen.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Samaa harrasti myös joku muukin tänään, tosin yhteys ei mennyt poikki, mutta 1-0 maalini jälkeen peli oli yhtä diashowta.. Ennen sitä yhteydessä ei ollut mitään vikaa., Sain onneks taisteltua homman kotiin, joten jätin asian sikseen.



Mutta tällä kaverilla oli kaikki keskeytys voittoja heti ekan minuutin pelin jälkee. Taas joku uus jippo tähä mahtavaa pelii.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Heippa. Oisko kellään kokoelmassa G. Pateryn, vasen pakki AHL:n Hamiltonista? Ei oo näkyny korttikaupassa kun nyt noin viikon ajan tarkkaillut ja ainoa ukko mikä puuttuis.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moro. Oon nyt pelannyt tätä Ultimate Teamia ehkä kaksi viikkoa? Aion ostaa 20e pakkoja ,joten voitteko sanoa mitä pakkoja kannattaisi ostaa? Ps:eek:liko muuten hyvä ostos Evander Kane -3.6k? :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moro. Oon nyt pelannyt tätä Ultimate Teamia ehkä kaksi viikkoa? Aion ostaa 20e pakkoja ,joten voitteko sanoa mitä pakkoja kannattaisi ostaa? Ps:eek:liko muuten hyvä ostos Evander Kane -3.6k? :D

Kannattaa mieluummin ostaa puckseja joltain ja niillä ostaa pakkoja jos välttämättä pakkoja haluat ostaa. 20€ pitäs kyllä saada jo niin paljon kiekkoja, että niillä saa marketista ostettua hyvän jengin suoraan. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moro. Oon nyt pelannyt tätä Ultimate Teamia ehkä kaksi viikkoa? Aion ostaa 20e pakkoja ,joten voitteko sanoa mitä pakkoja kannattaisi ostaa? Ps:eek:liko muuten hyvä ostos Evander Kane -3.6k? :D

Joo 20 eurolla saattaa hyvänä päivänä nykyään saada melkeen miljoonan. 30€/miljoona taitaa olla nykyhinta. Ei mitään järkeä ostaa
pakkoja kun 3.50€ maksaa 17500 pakka eli pakkoja ostaessa 20€ = 100 000 pucksia ja täältä ostaessa suoraan kiekkoja 20€ = ~700 000.

Yleisesti ottaen muutenkin mitä pidemmälle painos menee sitä halvemmalla puckseja saa, lähtöhinta tulee olemaan NHL15 taas yli 10€/100k ja
mahdollisesti jopa enemmän kun NHL14. Silloin sitä voi miettiä josko niitä pakkoja ostaisi, mutta tähän aikaan kun käytännössä koko NHL14
on kuollut ja kaikki odottelee uutta painosta ei ainakaan EA:n suuntaan kannata sijoittaa penniäkään.
 
Ylös Bottom