Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei maksa mikään enää mitään, sitten kun NHL15 ilmestyy niin ekoina päivinä joutuu maksamaan vähintään 5k että saa yhden tavallisen kultapelaajan. Ei tässä kyllä jaksa oikein pelaillakaan enää kun pari matsia viikossa, eilen oli taas sellainen matsi että alta pois.. turpaan tuli nimittäin 8-7 lukemin, aina kun hirveän myllyttämisen jälkeen nousin tasoihin niin seuraavassa vaihdossa olikin kiekko taas omassa repussa jollain aivan naurettavalla tavalla. Nauratti vain oikeastaan kun mietti että miten paskasti on tämä peli tehty.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuossa muutama päivä sitten kirjoittelin tänne, kun yhteydet katkesivat koko ajan muihin pelaajiin. Eipä ole asia vieläkään korjaantunut :( Huttia pystyy käyttämään muuten ongelmitta, mutta yhteys katkeaa aina juuri ennen peliä. Huomasin myös saman ongelman, kun yritin normaalia online-peliä. Voikohan asiaan vaikuttaa, kun jouduin vaihtamaan konsolin pari viikkoa sitten?!? Edellinen otti hieman osumaa ukkosen kanssa. Mistäköhän em. ongelma voisi johtua????
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuossa muutama päivä sitten kirjoittelin tänne, kun yhteydet katkesivat koko ajan muihin pelaajiin. Eipä ole asia vieläkään korjaantunut :( Huttia pystyy käyttämään muuten ongelmitta, mutta yhteys katkeaa aina juuri ennen peliä. Huomasin myös saman ongelman, kun yritin normaalia online-peliä. Voikohan asiaan vaikuttaa, kun jouduin vaihtamaan konsolin pari viikkoa sitten?!? Edellinen otti hieman osumaa ukkosen kanssa. Mistäköhän em. ongelma voisi johtua????

kaverilla oli samaa ja teki uuen accon ja rupes muaki vastaa toimii ja mul on muistaakseni nat type 3
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kiitos vinkistä! :) Uuden accon voimalla HUT toimii taas! Tulipahan samalla palattua alkupisteeseen eli 10 div. kutsuu ja nollasaldolla lähdetään :/
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kiitos vinkistä! :) Uuden accon voimalla HUT toimii taas! Tulipahan samalla palattua alkupisteeseen eli 10 div. kutsuu ja nollasaldolla lähdetään :/

3-10 on vielä kivaa pelata ilman icetilttejä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noni hyvin lähti tämäkin päivä käyntiin ensimäisestä pelistä voitto ja toisesta pelistä olis tullu voitto ellei kaveri ois alkanu viskomaan kiekkoa katsomoon ja alkanu rampaamaan veskaa pois maalilta oli muuten ensimmäinen synckro joka tuli vastaan onse jännä ko ei osata hävitä ja kaverin psn:Blandberg ja tiedän että syckroille on oma lista mutta koska olen uusi niin en ossaa sinne sitä laittaa:cool:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse lopetin hutin tos kuukausi sitten myin pelaajat ja sain noin 1.7milj+ ja ostin sit pakkoi ja täs 5-parasta 1.pietrangelo 2.Duchene 3. 2x voracek 4. 2x kesler
5. 5x Cammaleri :rolleyes: Ja sitten tietysti kahden päivän päästä tulee ne nhl draft ms kortit ja se tosi hyvä totw:cool::D:mad:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Lisätkää superjare syncrolistaan. Vikaan minsaan tasotus ja voittomaali, johan alko veska lentää edestakas kiekon kanssa. Ea-jumalalle kiitos että tälläkertaa oikeus voitti.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vieläkin porukka jaksaa synkroja yrittää. Big_Steal niminen käyttäjä tosin epäonnistui omassa yrityksessään.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tietääkö kukaan miten saan hutissa ketjunvaihdot manuaaliseksi? V*tuttaa ku jätkät lähtee vaihtoon kesken hyökkäyksen.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vielä pelaan 1 pelin per päivä, uuteen versioon asti. Tämän kauden pahimmat flopit farmaus !!! ( liian toimivat kuviot) vs suorat vedot

naurettavan vaikeesti sisään. ONNEN vaikutus jotain kertonee lähes 200 jatkoaika tappiota. väitän että noissa olin 80% jopa parempi !

synkro tuli sitten sotkemaan rankkingin, se nyt oikeesti ei niin vakavaa ollut olin ( ilman synkroa), glitchejä ,miljoonajoukkuetta,,,

parhaimmillan parin paikan päässä 100 listalta. silti enemmän kun synkrot kyrsi multinickit jua farmarit =)

Toivottavasti seuraavalla kaudella tulee se täydellinen peli !! no sit mä heräsin =)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vielä pelaan 1 pelin per päivä, uuteen versioon asti. Tämän kauden pahimmat flopit farmaus !!! ( liian toimivat kuviot) vs suorat vedot

naurettavan vaikeesti sisään. ONNEN vaikutus jotain kertonee lähes 200 jatkoaika tappiota. väitän että noissa olin 80% jopa parempi !

synkro tuli sitten sotkemaan rankkingin, se nyt oikeesti ei niin vakavaa ollut olin ( ilman synkroa), glitchejä ,miljoonajoukkuetta,,,

parhaimmillan parin paikan päässä 100 listalta. silti enemmän kun synkrot kyrsi multinickit jua farmarit =)

Toivottavasti seuraavalla kaudella tulee se täydellinen peli !! no sit mä heräsin =)

Opettele kans kerran päivään oikeinkirjoitusta että saa tosta vielä joku päivä selvää =)




E. Oisko jollain kokoelmia lainaan? Saat 33% jos haluut.. panttikin tarvittaes mutta en oo kusettaja ja on todistajii.. mm. ArttuL902 vai 802 lainas washingtonii ilman vakuutta ja kaikki meni takas ja samoin markku salonen tambaa ilman mitää ja kaikki takas.. jos voit nii ATTEE01YT on psn
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Syncron voi estää ku ottaa ite moken pois samaan aikaan. Ainakin itellä toimi ja kaveri kiehu ihan vitusti pelin jälkee.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

NHL 15 tulee jo kovaa vauhtia! Kyselisin vieläkö jollakin olisi halukkuutta myydä kiekkoja tähän versioon. Mielelläni pienen kasan ostaisin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vasta perjantaina törmäsin ensimmäisiin synkropelleihin koko NHL14 HUT -"urani" aikana, mutta kerralla niitä tulikin sitten ihan urakalla... 14 pelattuun matsiin 7 yrittänyt synkroa ja yksi onnistunut. Kuusi näistä kahdeksasta sattui - kuin ihmeen kaupalla - olemaan suomalaisia. Hieman kyllä pisti vituttamaan kun tämä yksi ainoa synkrossa onnistunut pelle tuli vastaan elite poffien finaalissa, jotka menin sitten häviämään heti seuraavassa matsissa...
 
Ylös Bottom