Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nonniin nyt on miljoonan pucksin raja rikottu ;) Huonoatässä vaa on se että ei oo mitään käryä mitä noilla vois tehdä..:( Pelailin jo joukkueella jossa huonoin hyökkääjä oli pavelski/kesler, mutta sain tarpeekseni tasotuksesta kun tulee turpaan joltain jolla paras jätkä tyylin statsny, tai muutenkin vaan tulee noita jatkoaikavoittoja kavereita vastaan joilla ehkä max 10 vetoa ja mulla lähemmäs 30 ja niiden bishopit sun muut kurat nollaa mun girouxit ja kumppanit, ja mun 98 boostittu cam ward imasee ripuliranteet siniviivalta ilman maskia:mad:
Oisko kellään mitään hyviä sijotusideoita:confused:

Nonniin nyt on miljoonan pucksin raja rikottu ;) Huonoatässä vaa on se että ei oo mitään käryä mitä noilla vois tehdä..:( Pelailin jo joukkueella jossa huonoin hyökkääjä oli pavelski/kesler, mutta sain tarpeekseni tasotuksesta kun tulee turpaan joltain jolla paras jätkä tyylin statsny, tai muutenkin vaan tulee noita jatkoaikavoittoja kavereita vastaan joilla ehkä max 10 vetoa ja mulla lähemmäs 30 ja niiden bishopit sun muut kurat nollaa mun girouxit ja kumppanit, ja mun 98 boostittu cam ward imasee ripuliranteet siniviivalta ilman maskia:mad:Oisko kellään mitään hyviä sijotusideoita:confused:
Mulla ois idea.. Mulla mahtuis 200k tohon omalle accolle.. ;)

Nostin aamulla John Tavaresin 89 ovr pakasta ! Nyt ois myynnissä 1.5 h 120 k lähtöhinnalla, mut vaihtotarjouksii otan vastaan :) !!
Laittakaa viestii täällä tai psn suutu_jo

Ja tarjouspakka on varmaankin tulossa myyntii kohta ku itel ainaki näkyy tossa kaupan kohdalla toi punanen kolmio :) !... Vois muutaman ostaa..
Ite availlu varmaa 1.5 miljoonan pucksin edestä pakkoja ja parhaat on ollu, Gaborik,Thorton,Suter ja TOTW Skinner

Vaihdetaan täysiä joukkueita toisiin samanarvoisiin. Löytyy mm.

Liiga: Kärpät (15k)

Extraliga: Vitkovice (15k)

SHL: Örebrö (15k)

YV:llä viestiä, jos kiinnostaa vaihdella :)

Eikös meidän tänään pitänyt vaihtaa tuo örebrö. Meen tsekkaan mahtuuko kaikki Ilveksen pelaajat vaihtopakkaan, tän bissen jälkeen :D

Ja niin, itehän vetäsin syöpä toewsin pakasta tossa toissapäivänä, käykäähän tarjoilemassa jotain , taitaa olla mulla tälä hetkellä ainoa tuollainen myynnissä:) Mites muuten teiän kokemukset tosta Hertlistä HUTiss, pelaan normi onlinea San josella ja siinä ainakin pirun kova, esim. äsken voitin 6-1 ja Hertl 3+1, suositteletteko hommaamaan kyseisen herran?:o

Täällä olisi n. 1.3 milj pukkia myytävänä.

Luotettava myyjä, 3 milj pukkia myin nhl 13 ja kaikki silloin ostaneet voinevat suositella :)

Nordea pankkina.

Nyt olis st louis heput yhtäpelaajsa vaille kasas mutta auta armias ku rahaa on vain 100k ja sillä ei pieterangeloa saa. Nyt pitäis vissiin jotenki tehdä rahaa.

Sielt tuli taas 250k pakka, käykää pojat kokeilemas! Varmaa tuottoa!

Vaihdetaan täysiä joukkueita toisiin samanarvoisiin. Löytyy mm.

Liiga: Kärpät (15k)

Extraliga: Vitkovice (15k)

SHL: Örebrö (15k)

YV:llä viestiä, jos kiinnostaa vaihdella :)
Eikös meidän tänään pitänyt vaihtaa tuo örebrö. Meen tsekkaan mahtuuko kaikki Ilveksen pelaajat vaihtopakkaan, tän bissen jälkeen :D

Siellä on ilveksen pelaajat (21) paidat (2) ja logo myynnissä 3h ajan 20k osta heti hintaan, joten ei muutakuin vaihtelemaan. Ja sen jälkeen joukkueet takaisin alkuperäisille omistajille.

Pelasin yhden matsin 3-4 turpaan tuli. Menen nyt raiskaamaan jonkun toisen joukkueen ja testaamaan Dubnykkiä (HUTL), kun sellaisen olin eilen sekopäissäni ostanut :D

Ostin yhden 250k/14,95e pakan ja uskomatonta.. Heatley arvokkain kortti! Kaikki muut pikamyynnillä vttuun josta tuli 13,5k. En siis todellakaan suosittele. Kiitos EA <3

Meinasin itse just ostaa tuon mutta enpä taidakkaan. Kokeillaas mitä gold premiumeista tulee

Kiitos Hulkamaanialle onnistuneesta vaihdosta, suosittelen lämpimästi!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kivaa katella youtubesta 2BC:n videoo 250k pakan avaamisesta ja paras pelaaja on syöpä-Ott josta saa pikamyynnillä 6k, loput pelaajat alle 1k tavaraa :D. Tosin eihän se tuota kaveria haittaa kun sille tarjotaan 300k Milan Michalekista.

Päivittyykö tässä hutissa noi kokoonpanot vielä jatkossakin?

Kivaa katella youtubesta 2BC:n videoo 250k pakan avaamisesta ja paras pelaaja on syöpä-Ott josta saa pikamyynnillä 6k, loput pelaajat alle 1k tavaraa :D. Tosin eihän se tuota kaveria haittaa kun sille tarjotaan 300k Milan Michalekista.

Niin mutta tuokin 300k tuli kaveriltaan jos et kuunnellut. Täyttä kusetusta koko pakka, joskus ekoina viikkoina oli se 50k:n paketti siitä sai 12 pelaajaa kaikki rareja, tämä maksaa 5x enemmän ja samalla prossalla antaa hyviä kortteja, muuten vaan 50k:n pakalla saat sen 5x yrittää kun tällä vain kerran jollet halua 500k:ta käyttää kerralla.

Harva nostaa hyvin, mikä tää Dekeasaurusrex sai HUTL Crosbyn siitä, sekin oli ainoa hyvä pelaaja 24:n joukossa.

Niin mutta tuokin 300k tuli kaveriltaan jos et kuunnellut. Täyttä kusetusta koko pakka, joskus ekoina viikkoina oli se 50k:n paketti siitä sai 12 pelaajaa kaikki rareja, tämä maksaa 5x enemmän ja samalla prossalla antaa hyviä kortteja, muuten vaan 50k:n pakalla saat sen 5x yrittää kun tällä vain kerran jollet halua 500k:ta käyttää kerralla.

Harva nostaa hyvin, mikä tää Dekeasaurusrex sai HUTL Crosbyn siitä, sekin oli ainoa hyvä pelaaja 24:n joukossa.
Joo mä muistan ton pakan ostin ite kaks ja sieltä tuli sillon Semin, Spezza, HUTL Hartnell ja joitakin muutamia 5k jäbiä.

Onko tästä pelistä poistettu se sininen kiekko vai miksei sitä ole jos käytän noita schwenningen joukkuetietoja ja pelaan kotiotteluu .

Ylös Bottom