Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huh :D Mitäs divaria äijä pelailee? Oisko myydä HALVALLA ketään hyvää? :rolleyes:

1. divariahan mä pelailen, pääsin just top 90 sisälle kokonaistilastoissa! Eihän tuossa kauaa menis niin vois ollakin jo siellä top 50, en vain jaksa hakata pelejä tällä hetkellä. Ei ole mitää hyviä myynnissä halvalla, puhdistanut kokoelmaan oikein urakalla ja avanut paketteja. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä ihme noissa joissain hopeisissa buusti korteissa on? Peli näyttää alimmaks arvoks joku +1k. Kuitenkin viimesin myynti joku 100-200pucksia. Ei riitä ymmärrys :D Voisko joku viisaampi selventää?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä ihme noissa joissain hopeisissa buusti korteissa on? Peli näyttää alimmaks arvoks joku +1k. Kuitenkin viimesin myynti joku 100-200pucksia. Ei riitä ymmärrys :D Voisko joku viisaampi selventää?
Peli on vielä niin sanotusti nuori. Alussa on tietenkin käynyt näitä 3-6 nimimerkin käyttäjiä, jotka ehtisivät pelaamaan NHL 13 pelissä HUT:tia 200 peliä per käyttäjä. Ovat pistäneet huonon kortin myyntiin ja ostaneet toisella käyttäjällä sen aivan hirveään hintaan pois. Esim pronssisopimuksen oli joku käynyt ostamassa alussa yli 57 000 pucksilla. Harjoitteluita muutenkin aika vaikeaa myydä. Yksi hyvä kikka tienata pientä taskurahaa on ostaa kultasopimuksia 250 pucksilla. Myy sitten itse pois 350 pucksilla tai sitten käyttää ne itse.

Matemaattinen teoria sopimus kauppoihin: Ostat 250 pucksilla 30 kpl = 7500 pucks
Myynti 300p 30kpl = 9000 pucksia
Myynti 350p 30kpl = 10500 pucksia

Pieni taskuraha tuosta siis irtoaa. Ei tosin mitään hirveitä määriä.

Itsehän alussa sain Stamkosin pakasta, mutta pistin heti myyntiin. Ihan komeat 750 000 pucksia siitä sitten sai. Muutamat 35 000 pucksin pakat sai hommattua kun piti jatkuvasti myös pelaajia myydä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Dustin Whitecotton siinä uusi supertähti 58 kortti 1 buustipaikka. paukutti minua vastaan hattutempun +muutama läheltäpiti.

Joukkueen aloitus strategiat jakoon tässä oma hyökkäys 3-2 keskialue 1-3-1 puollustus maalinedeusta/vetäytyvä.

uskaltaakohan kukaan muu paljastaa :p
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Matemaattinen teoria sopimus kauppoihin: Ostat 250 pucksilla 30 kpl = 7500 pucks
Myynti 300p 30kpl = 9000 pucksia
Myynti 350p 30kpl = 10500 pucksia

Pieni taskuraha tuosta siis irtoaa. Ei tosin mitään hirveitä määriä.

Miinus vielä se EA:n ottama "palkkio", joka oli kai 5% myyntihinnasta.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onkos muille tullut samankaltaista viestiä pleikkalla. Ensin onniteltiin että olen yksi kymmenestä ketä saa tämän mahdollisuuden, saan valita minkä tahansa pelaajan Hockey Ultimate Teamissa (tässä vaiheessa ehdin jo vähän innosttua :)) Olisi kuitenkin tarvittunut laittaa samaiseen viestiiin PSN sähköposti ja salasana että saisivat minun valitseman pelaajan toimitettua johon kuluu noin 2 arkipäivää. :D :D Päätin kuitenkin sitte olla tarttumattaa tilaisuuteen ;) NHL14-Ea-Sports tais olla ketä kyseisen viestin lähetti.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulle tuli sama viesti viimeviikolla. Jätin myös vastaamatta..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Laittakaapa nyt joku tollainen alex pieterangelo myyntiin ihan oikeella hinnalla . Heput pyytelevät nyt niistä enempää kuin suterista ,hullu saa olla että noilla hinnoilla ostaa tollaisen pieterangelon mitä noi nyt pyytää. Oon kytänny 3päivää tota pelaajaa mutta hinnat ovat aivan hullut.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ilmaispakat auki ja päälle yksi osto.. EA osaa vääntää vitsiä pakettien osalta. Se 8750 kiekon kultapaketti 12 korttia. Paketissa oli 4 valmentajaa. Fiddler, Ivansky, Richards ja Davidson :confused: päälle yksi +7 ja muutama perussopimus ja yksi paita, sekä 3 pelaajaa, joilla ei mainittavaa arvoa. Voittaako tällä jo jotain ennätyksiä? :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Laittakaapa nyt joku tollainen alex pieterangelo myyntiin ihan oikeella hinnalla . Heput pyytelevät nyt niistä enempää kuin suterista ,hullu saa olla että noilla hinnoilla ostaa tollaisen pieterangelon mitä noi nyt pyytää. Oon kytänny 3päivää tota pelaajaa mutta hinnat ovat aivan hullut.

Hyvästä pelaajasta pitää maksaa, kuulemma ihan ässä tässä pelissä. Pitää itekki hommaa Kronwallin viereen.

Ilmaispakat auki ja päälle yksi osto.. EA osaa vääntää vitsiä pakettien osalta. Se 8750 kiekon kultapaketti 12 korttia. Paketissa oli 4 valmentajaa. Fiddler, Ivansky, Richards ja Davidson päälle yksi +7 ja muutama perussopimus ja yksi paita, sekä 3 pelaajaa, joilla ei mainittavaa arvoa. Voittaako tällä jo jotain ennätyksiä?

Joo täyttä paskaa toi preorder paketti, siis eikö olisi voinut edes jumboa tai EDES tollasta premium pakkaa antaa joka viikko. Tällästä 1 raren p*skapakkaa ei oikeasti kiinnosta oottaa sitä viikkoa, en ole vieläkään saanut yhtään rarea pelaajaa ja en varmaan koskaan tule saamaankaan. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hyvästä pelaajasta pitää maksaa, kuulemma ihan ässä tässä pelissä. Pitää itekki hommaa Kronwallin viereen.
Hinnat pomppii kokoajan ylös alas ylös alas siinä hepus mutta yleisin tarjottu hinta on sillä 150 000 - 160. 000 ainakin viikonloppuisin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo täyttä paskaa toi preorder paketti, siis eikö olisi voinut edes jumboa tai EDES tollasta premium pakkaa antaa joka viikko. Tällästä 1 raren p*skapakkaa ei oikeasti kiinnosta oottaa sitä viikkoa, en ole vieläkään saanut yhtään rarea pelaajaa ja en varmaan koskaan tule saamaankaan. :D

Tällä kertaa preorder taisi olla se parempi pakka kuin toi ostettu premium, jossa oli tosiaan ne 4 valmentajaa. Salo taitaa olla paras mitä ilmaispakasta tullut ja sekin kaksi kertaa :cool:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Taitaa live iginla olla paras itellä ilmaispakoista. Tuntuu taas että turpaan tulee ja urakalla kun tipuin 1 divarista. Täytyy varmaan roosterille tehdä jotain vaikka palkat on jo nyt 32,8k :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

hexton13 sanoi:
Joo täyttä paskaa toi preorder paketti, siis eikö olisi voinut edes jumboa tai EDES tollasta premium pakkaa antaa joka viikko. Tällästä 1 raren p*skapakkaa ei oikeasti kiinnosta oottaa sitä viikkoa, en ole vieläkään saanut yhtään rarea pelaajaa ja en varmaan koskaan tule saamaankaan. :D

Älä nyt sain Seguinin ja Perveleyn tokalla viikolla samasta preorder pakasta, molemmat melko käyttis pelaajia kun esim.
Peverley muutaman muun rinnalla pelin parhaita alottajia (90FO) ja Seguin nyt muuten vaan on aika ässä. Sen jälkeen
tosin ei oo tullu sitten yhtään mitään, jotain nevahööd -80 pelaajia.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Heh, Jason DeSantis 200p osta heti hinta :D Eklundia vaille koko ifk kasassa, kun rahat loppu.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Varoituslistalle 1 lisää suomalainen jabzi85 , sai Hortonilla 2 onnekasta maalia,sitten alko tulla viestiä kuinka paska olen,

ilmeisesti boostannut 1 ketjun,ei mikään pelimies mutta osaa aikaa kuluttaa johdossa,en suosittele.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moro!

Sanokaas tähän mielestänne KOKO hutin 4 parasta vasentalaitaa, 4 parasta sentteriä ja 4 parasta oikeeta laitaa. Myös top 6 pakit ja top 2 molaria teidän mielestänne olisi mukava saada selville.
 
Ylös Bottom