Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ihan hyvä tai "ok" pössis pakoista... Tässä parin päivän sisään HFC Duchene, Burns, Pavelski, Luongo ja Heatley, HFC Rome ja paljon jotain 2-5k kortteja. Toki sellainen 100-150k mennytkin pakkoihin mutta niistä on saatu näiden lisäksi kulutuspakka täyteen hyvää korttia, useampi +5 kaikki ja 15 kesto myös ja varmaan kymmenillä tuhansilla olen myynyt pelkkiä sopimuskortteja. :rolleyes: Niitä ei kyllä kannata pikamyydä (kuten moni tuntuu tekevän kun ei mahdu pakkaan) vaan laittaa sellasella hinnalla myyntiin että menee muutamissa sekunneissa, aina siellä on joku kyttäämässä niitä kuitenkin.

Mutta mikä ihmetyttää niin normi Duchene tällä hetkellä kaupassa kalliimpi kuin HFC Duchene?! Samathan nuo arvot on, mutta ihan vinkkinä niille jotka etsii Duchenea niin katselkaa sinne HFC-puolelle... eilen normia myytiin osta heti 120k ja HFC:tä löytyi halvimmillaan 80k. Molempia oli suurinpiirtein saman verran tarjolla.

Yllä mainitut kortit muuten löytyy kaupasta, mutta voihan niistä mulle jotain muutakin tarjota. :)

*

ps. Mikähän siinä on kun joitain vastustajia vastaan tahmaa ihan h***tisti eikä ole mitään saumaa esim. puolustaa vaan vastustaja surffailee keskeltä läpi. Vastustajan pelistä myös näkee että kyseinen pelaaja on tottunut siihen että voi vaan keskeltä kenttää luistella suoraan maalille. Aika usein noissa peleissä on myös sellasta mokkulamaista nykimistä, että onko noilla mokkulapelleillä sitten etulyöntiasema tässä? Itsehän jostain syystä pelaan käytännössä lähes aina vieraissa (100/10 netillä ja hyvillä latensseilla, EA:n servereille olleet joku 18-35ms. Väittääkö EA että muilla on aina paremmat?)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

IMutta mikä ihmetyttää niin normi Duchene tällä hetkellä kaupassa kalliimpi kuin HFC Duchene?! Samathan nuo arvot on, mutta ihan vinkkinä niille jotka etsii Duchenea niin katselkaa sinne HFC-puolelle... eilen normia myytiin osta heti 120k ja HFC:tä löytyi halvimmillaan 80k. Molempia oli suurinpiirtein saman verran tarjolla.

Yllä mainitut kortit muuten löytyy kaupasta, mutta voihan niistä mulle jotain muutakin tarjota. :)

*

ps. Mikähän siinä on kun joitain vastustajia vastaan tahmaa ihan h***tisti eikä ole mitään saumaa esim. puolustaa vaan vastustaja surffailee keskeltä läpi. Vastustajan pelistä myös näkee että kyseinen pelaaja on tottunut siihen että voi vaan keskeltä kenttää luistella suoraan maalille. Aika usein noissa peleissä on myös sellasta mokkulamaista nykimistä, että onko noilla mokkulapelleillä sitten etulyöntiasema tässä? Itsehän jostain syystä pelaan käytännössä lähes aina vieraissa (100/10 netillä ja hyvillä latensseilla, EA:n servereille olleet joku 18-35ms. Väittääkö EA että muilla on aina paremmat?)

Normi Duchenea tarvitaan kokoelmaan, ja kun sillä ei ole mitään arvobuusteja (niin kuin Bergeronilla) niin se menee halvemmalla kuin normiversio. Toki jos tiimiin haluaa kyseisiä ukkoja niin kannattaa tsekata juurikin tuo HFC puoli. Esim. Stamkos on myös huomattavasti halvempi HFC puolella.

Tahmee peli johtuu juurikin siitä yhteydestä, en tiedä pelaavatko jotkut tahalteen huonolla yhteydellä vai eikö EA osaa tunnistaa sitä paremmalla netillä pelaavaa. Itsellä 10megan netti, ei töki yhtään ja olen kotijoukkue melko usein.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tahmee peli johtuu juurikin siitä yhteydestä, en tiedä pelaavatko jotkut tahalteen huonolla yhteydellä vai eikö EA osaa tunnistaa sitä paremmalla netillä pelaavaa. Itsellä 10megan netti, ei töki yhtään ja olen kotijoukkue melko usein.

Se on jännää. Sama netti, NHL 11 olin lähes aina kotijoukkue, NHL 12 harvemmin (ehkä 5/20), NHL 13 en lähes koskaan (ehkä max 1/20). Ainut mikä on muuttunut tässä välillä on uppikaista 2mb -> 10mb :)
Joutuu vain antamaan aika paljon siimaa kotiedulle ja tahmalle. Ja ainakin taso kovenee niin taitoerot pienenee eli pelit on pienestä kiinni.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse olen pelannut n. 30 ottelua ja joka pelin olen ollut vierasjoukkue :mad: ei tosin hajua mistää johtuu vaikka nettiyhteys on suhkot hyvä..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt löytyy kokoelmista jo Calgary, Edmonton, NY Islanders, Phoenix ja SM-liigasta Blues, HIFK, Kalpa ja logoa vaille SaiPa. Myös muutamia muita oon onnistunu kerää, mut pitäny laittaa eteenpäin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Osaisiko joku kertoa Oveckinin "noin" arvon, kun omaan joukkueeseen pitäisi saada mutta yhtään ei näytä olevan kaupan??
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Paljon luulette, että TOTW Lars Elleristä (kok 87) mahollisesti sais puckseja? :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No ei sentään, justiin oli 400k 'osta heti' -hinnalla.
Älähän nyt kehtaa tai jos oli niin oli kyllä melkonen alihinta. Kyllä siintä 1m saa myymällä. Ja mikä tää sun justiinsa oli?

e. Siellä on tällä hetkellä 1 myynnissä hintaan 999 950
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ite meinasin et alotan hutin alusta toisella käyttäjällä.. nykysellä käyttäjällä overall sijoitus 16 mut ei jaksa pelaa noita tasotuspelejä kokoaikaa..
Aattelin et myyn kaikki pelaajat ja ostan crosbyn ja sit vaa muita kelpo 5 k pelaajia mihin nyt puckseja riittää ton oston jälkee.. Ite kans kattelin et siel on 1 normi crosby ja 1 hut live crosby myynnissä ja kummiski lähtöhinta 999 950..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Yli 400 peliä piti pelata sitten iski kauden v,,,, mäisin vastustaja,kontiovaara59 katsoo KAIKKI tilanteet uusintana ottelu kesti yli tunnin.

4kentällistä superpelaajia sai 1 erässä maalin sitten,vaan jarruteltiin loppupeli niin ja katsottiin niitä uusintoja joka tilantesta.

teki sitten viimeminuutilla toisen vielä ei voi muuta sanoa kun karmea pelaaja vaikka olisin voittanut olisin sanonut saman.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Yli 400 peliä piti pelata sitten iski kauden v,,,, mäisin vastustaja,kontiovaara59 katsoo KAIKKI tilanteet uusintana ottelu kesti yli tunnin

Nämä uusintojen katsojat voisivat kyllä painua jonnekin ja syvälle. Veikkaan, että puolet näppäilee jotain läppäriä, tai puhelinta pelikatkoilla. Siltikin voisivat tumputtaa niille hidastuksilleen pelin jälkeen niin paljon kuin sielu sietää.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt siellä on taas joku tarjouspakka myynnissä,,, Täyttä kusetusta!

"Sisältää 12 korttia, jotka ovat kulta- tai hopeakortteja. Suurin osa korteista ovat harvinaisia. Paras vastine rahalle"

Jotenkin tollein meni se pakan info.
Ostin 10 pakettia. En saanu yhtään kultakorttia.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt siellä on taas joku tarjouspakka myynnissä,,, Täyttä kusetusta!

"Sisältää 12 korttia, jotka ovat kulta- tai hopeakortteja. Suurin osa korteista ovat harvinaisia. Paras vastine rahalle"

Jotenkin tollein meni se pakan info.
Ostin 10 pakettia. En saanu yhtään kultakorttia.

Siinähän lukee että "kaikki hopeakortteja". Ainakin minulla. Raiskasi nimittäin oikein kunnolla nuo hopeapelaajien hinnat, itse nappasin kaksi kappaletta Colton Orria, ensimmäinen maksoi 550 pucksia ja toinen maksoi 600 pucksia kun äijän markkina-arvo liikkuu yleensä siellä 20k tietämillä. Sitten vielä ostin 20 muutakin hopeista NHL-pelaajaa sellaisella 1k-1,5k hinnalla. Nyt vain odottamaan pariksi päiväksi että tuo pakka katoaa kaupasta ja marketti tyhjenee niin sitten noistakin maksetaan taas paljon paremmin. McGrattanin kun olisi saanut vielä ryöstettyä mutta ei tällä kertaa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siinähän lukee että "kaikki hopeakortteja". Ainakin minulla. Raiskasi nimittäin oikein kunnolla nuo hopeapelaajien hinnat, itse nappasin kaksi kappaletta Colton Orria, ensimmäinen maksoi 550 pucksia ja toinen maksoi 600 pucksia kun äijän markkina-arvo liikkuu yleensä siellä 20k tietämillä. Sitten vielä ostin 20 muutakin hopeista NHL-pelaajaa sellaisella 1k-1,5k hinnalla. Nyt vain odottamaan pariksi päiväksi että tuo pakka katoaa kaupasta ja marketti tyhjenee niin sitten noistakin maksetaan taas paljon paremmin. McGrattanin kun olisi saanut vielä ryöstettyä mutta ei tällä kertaa.

Ea kikkailee taas omiaan, mullaki luki hetki sit et kulta- ja hopea kortteja. Its in the game.... :rolleyes:
 
Ylös Bottom