Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt on silmät ristissä kerätty New jersey kokonaan ja Colorado on Duchenea vailla valmis! Huomaa kyllä hyvin kuinka paljon jengi availee noita pakkoja kun noi raret kultakortit mitkä oli aikasemmin 6k luokkaa lähtee nyt jollain 800 bidillä kun niitä on niin helvetisti tarjolla :D Muutamat hopea pelaajat sain napattuu hyvin 5k normaalia halvemmalla hinnalla, tosin muutamasta tuli maksettua vähän ylimäärästä että sai heti sen pakkaan. Varmaan parempi odotella alkuviikkoon ennen kun edes yrittää myydä noita pelaajia pois, koska nyt on marketti täynnä ja kaikki myy paniikissa ja suutuspäissään halvalla.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

2x pakasta:
R.Kesler
J.Pavelski
syöpäkortti ovr. 85 J.Garrison
Joku hutl
T.Purcell
J.Gorges


jne.

Kiitollinen olen, ekaa kertaa. En varmasti vikaa :)

:eidiit:
Huomasin että ei ollutkaan enää puckseja pakkojen oston jälkeen, pitää pelata muutama peli pienemmillä kemioilla. Varmasi muutama kokemus..
Neloskentän sentteri ovr. 86 (huutonaurua), pelatkaa ihmiset niin että kokoatte mahdollisimman hyvän joukkueen, eikä mitään 0,84 paskaa lopussa.

(Verihappi with two päks, and I have no driven formula in abu dhabi)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

4 promopakkaa, paras nosto:

Loui Eriksson

Sitten vaan pukkeja tekemään, jos edes jaksaa.. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Elekkee pelatko lolled666 vasttaan, käyttää tätä synkronointivirhettä

Ootko sä tosissas? olit boostannut kaikki pelaajas 99 ovr, ja 12 laukauksesta 11 meni sisään. ja heti alussa laitoit viestin "säälittävää" provosoidakses. no tappiot ei mua haittaa mut veikkaan etten oo ainut jolle lähetät viestiäs, meinaan ekan 5 min aikana jo lähti viestiä tulemaan. Jos joku kaipaa todisteensa niin voin napsia kuvia lähettämilläs viesteilläs ja laittaa ne tänne, ja yritit johtoasemassa pelata aikaa minkä ehdit. Mun mielestä sun kaltasia tapauksia on aika harvassa, ja tuollaisia kavereita vastaan onkin oikein käyttää synkronointia :) ja kaikkien pitäis tietää se. sanon nyt uudelleen, jos joku ei usko mua, voin laittaa kuvat ton herran viesteistä, joissa yritti provota minkä ehti.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kylläpäs näitä synkronointibugipellejä riittää, patflexilla ei tainnu kasetti kestää ku ei pärjänny.. :rolleyes: Säälittävää touhua.. :)

e. Kyseinen hurri siis rupes kans ottaa molaria pois ja heittelee kiekkoa katsomoon.. :I
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ootko sä tosissas? olit boostannut kaikki pelaajas 99 ovr, ja 12 laukauksesta 11 meni sisään. ja heti alussa laitoit viestin "säälittävää" provosoidakses. no tappiot ei mua haittaa mut veikkaan etten oo ainut jolle lähetät viestiäs, meinaan ekan 5 min aikana jo lähti viestiä tulemaan. Jos joku kaipaa todisteensa niin voin napsia kuvia lähettämilläs viesteilläs ja laittaa ne tänne, ja yritit johtoasemassa pelata aikaa minkä ehdit. Mun mielestä sun kaltasia tapauksia on aika harvassa, ja tuollaisia kavereita vastaan onkin oikein käyttää synkronointia :) ja kaikkien pitäis tietää se. sanon nyt uudelleen, jos joku ei usko mua, voin laittaa kuvat ton herran viesteistä, joissa yritti provota minkä ehti.

Ketää ei kiinnosta mitä se sulle lähetti mutta pellen sä onnistuit just tekee itestäs tolla viestillä. Säälittävintä on käyttää tota synkronointivirhe juttuu ettei saa tappioo, no rispekt. Ja jos se kaveri tekee 11 maalii sulle ni tuskin se siin on hirveesti aikaakaa pelaamaan, säälittävää toimintaa sulta ja hyvä ku paljastit sen tänne ni kenenkää meistä ei tarvi pelaa tommosta pelleä vastaa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jaa joku promopakka, no ehkä kostean illan päätteeksi yksi, ei se niin kallis ole, hupsista HFC Howard overall 88 ja HFC Giroux overall 90. Ehkä parempi jättää tähän:cool:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olihan se pakko vielä kokeilla onnea pakkojen parista, 3x 50k pakkaa 1x 8,75k pakka ja 1x 17,5k pakka tuli ostettua, käteen jäi Pavelski ja Washingtonin Bäckströmi, reilut 150k takkiin, jea!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

2x pakasta:
R.Kesler
J.Pavelski
syöpäkortti ovr. 85 J.Garrison
Joku hutl
T.Purcell
J.Gorges


jne.

Kiitollinen olen, ekaa kertaa. En varmasti vikaa :)

:eidiit:
Huomasin että ei ollutkaan enää puckseja pakkojen oston jälkeen, pitää pelata muutama peli pienemmillä kemioilla. Varmasi muutama kokemus..
Neloskentän sentteri ovr. 86 (huutonaurua), pelatkaa ihmiset niin että kokoatte mahdollisimman hyvän joukkueen, eikä mitään 0,84 paskaa lopussa.

(Verihappi with two päks, and I have no driven formula in abu dhabi)

Hyvää huomenta!

Siis R.Kesler on (Hutl) kortti, kohta pleikka päälle ja puckseja tienaamaan ...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Osaisko joku auttaa Minnesotan paitojen kanssa? Puuttuu yksi paita, muuten kokoelma valmis. Oon selaillu noita paitoja nyt, enkä huomaa mikä puuttuu.

Kokoelmassa olevat paidat:
Koti: Minnesota -tekstipaita (harvinainen)
Koti: Ympyrälogollinen (harvinainen)
Koti: Minnesota logo (ei harvinainen)
Vieras: Minnesota logo (harvinainen)
Vieras: Minnesota logo (ei harvinainen)

Yksi puuttuu ja en kyl tajua mikä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olihan se pakko vielä kokeilla onnea pakkojen parista, 3x 50k pakkaa 1x 8,75k pakka ja 1x 17,5k pakka tuli ostettua, käteen jäi Pavelski ja Washingtonin Bäckströmi, reilut 150k takkiin, jea!

Täällä nyt 5x Promoa ja paras edelleen Eriksson, 200k tappiota. Noh, ei se mittään. Enempää en avaa. :D

Ootko sä tosissas? olit boostannut kaikki pelaajas 99 ovr, ja 12 laukauksesta 11 meni sisään. ja heti alussa laitoit viestin "säälittävää" provosoidakses. no tappiot ei mua haittaa mut veikkaan etten oo ainut jolle lähetät viestiäs, meinaan ekan 5 min aikana jo lähti viestiä tulemaan. Jos joku kaipaa todisteensa niin voin napsia kuvia lähettämilläs viesteilläs ja laittaa ne tänne, ja yritit johtoasemassa pelata aikaa minkä ehdit. Mun mielestä sun kaltasia tapauksia on aika harvassa, ja tuollaisia kavereita vastaan onkin oikein käyttää synkronointia :) ja kaikkien pitäis tietää se. sanon nyt uudelleen, jos joku ei usko mua, voin laittaa kuvat ton herran viesteistä, joissa yritti provota minkä ehti.


Valittaa että boostaa pelaajia? Oikein käyttää synkronointi erroria? Just niin, jospa saman tien lopettaisit koko pelimuodon niin olisi taas yksi pelle vähemmän.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Osaisko joku auttaa Minnesotan paitojen kanssa? Puuttuu yksi paita, muuten kokoelma valmis. Oon selaillu noita paitoja nyt, enkä huomaa mikä puuttuu.

Kokoelmassa olevat paidat:
Koti: Minnesota -tekstipaita (harvinainen)
Koti: Ympyrälogollinen (harvinainen)
Koti: Minnesota logo (ei harvinainen)
Vieras: Minnesota logo (harvinainen)
Vieras: Minnesota logo (ei harvinainen)

Yksi puuttuu ja en kyl tajua mikä.

Valkoisia vieraspaitoja minnesotalogolla on 2 kpl, toisessa taitaa mennä raidat hihojen suuntaisesti tai jotain. Kattele vaan niitä valkoisia paitoja läpi ja bongaa erot.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Heh heh, aika mykistäviä noi 50k pakat. 4 ostin, harmi etten ottanut kuvia niistä kahdesta ensimmäisestä mutta tätä tasoa ne oli kaikki. Toi jälkimmäinen on aika jäätävä, mutta onhan siellä toki jopa pari NHL-pelaajaakin. :D

Näytä liitetiedosto 11823

Näytä liitetiedosto 11824
Hahah noh mulla oli toi pakka jonka kuvan tänne laitoin paras niistä kolmesta, muut meni kaikki pikamyynnillä:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tulipa tehtyy pari kivaa ryöstöö tuos yöllä :) Kannatti kytätä 2,5h C.ward 50 lähöllä olevaa ku jäi mulle 26.800 hintaa :D Thx! Sitte muutenkin huomasin että siinä 3-4 aikaa meni huippu kortteja polku hintaa. ite nappasin sieltä kopitar 36k:lla. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kahden ottelun tappioputki katkaistiin komeasti (ja helposti), kun sain NHL13:sta tutun kapteenin ja sentterin ykköskenttään. Ja vielä Hutl korttina.

Yks voimahyökkääjä Kesler ja joku ryssä tarkkana laukojana reunaan, niin johan alkoi tulemaan niitä kauan kaivattuja maaleja.

Kolme peliä siis tänään takana 1-4 (quittas) 3-1 ja 3-1 voitot. Nyt odottelemaan F1:siä..

ps. Lecavalier, ja muita ovr 86 peaajia jäi ylimääräiseksi, jos joku haluaa niitä ostela kohtuu hintaan (en vitus myy marketin 800 pucksiin :DD), niin ottakaa yhteyttä.

:edit: NHL 13:sta ei ollut hyvää kakkos sentteriä, nyt on. Statsny, voin kaikille suositella, leftinä kaivaa 90% varmuudella oikealta hyökkäyspäässä aloitukset. Kesler kaivaa myöskin, mutta ei niin hyvin rystyllä. Siinä pitää vähän ekstraa antaa tatille :P
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hauskat 2 pelii tänää takana, ensimmäistä johdin 7-1 ekan erän jälkeen ja sen jälkee kaveri alko ottaa maalivahtii pois ja heittää kiekkoo katsomoo.. -.- Toinen peli johan ekan erän jälkee 5-1 ja kaveri lopetti pelaamisen siihen, eli vikat 2 erää pyörin omassa päässä jotta peli menisi nopeesti ohi.. tosi mielenkiintosta tämmönen pelaaminen, ja nyt ku on tullu noustuu tänne korkeampii divareihin ni näit vastustajii alkaa löytymää ketkä käyttää synkronointivirhettä ettei vaa tulis tappioo. Aika perseestä tämmönen.

Nyt joukkue tämmösessä muodossa:

Granlund - TOTW Richards - Pominville
Kessel - HFC Duchene - Zettenberg
Giroux - Couture - HFC D.Sedin
Lucic - Kesler - Neal

TOTW Byfuglien - Letang
TOTW Kronwall - HFC Phaneuf
TOTW Bouwmeester - TOTW Yandle

Maalissa Rask ja Kiprusoff


Jos jotain kiinnostaa muute vaihtaa TOTW Kronwall ( arvo n. 200 k koska harvinainen marketissa ) esimerkiks Suteriin, Pietrangeloo Keithiin tai Karlsoniin ni laittakaa viestiä täällä privana tai PSN kaislikko_peruna
 
Ylös Bottom