Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ketä ois hyvä 1 kentän OL nykyinen on horton mutta oikeen natsaa. Ehdotuksia??

Itellä Spezza viilettänyt siinä vissiin n.70 peliä jo. Tähän mennessä ylivoimaisesti kovin jannu laittamaan kiekkoja reppuun (Heti mun franchise-pelaajan J.Tavaresin jälkeen :rolleyes:).
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei kannata pelata käyttäjää Maraa_69 vastaan, kaveri nyt 2 kertaa tehny sen ku ollaa vastakkain pelattu et ku on häviöllä ni jättää pleikkarin päälle ja ei pelaa, ja sit sielt tulee viestii kesken pelin et " onks kivaa" Mistä näitä pellejä tulee..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nonii eka kerta ku pakasta jotai kunnollista.....
Kaikki pelaajat myyty melkei kaikki rahat käytetty 50k pakkoihin ja si yks 8,7k pakka ja kukapa muukaan kuin HUTL kessel napsahti sieltä arvo tommonen 250-300k
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ketä ois hyvä 1 kentän OL nykyinen on horton mutta oikeen natsaa. Ehdotuksia??

Hinnalla väliä? Gaborik on aika ässä. Mutta yksi parhaista OL:stä on pakko olla Voracek, siinä sulle suht halpa ja tappava laituri. Kokoa on, nopeutta löytyy ja hyväranne. Harmi vaan ettei ole samalla lailla tykittäny oikeassa elämässä. :eek: Jos vielä halvempaa on pakko saada niin Havlat toimii, Grabner myös, mutta en itse pahemmin perusta noista hikisistä pelaajista joten Voracek 1. kenttään!

Tutulta tuntuu itsekkin ostin toki pihinä miehenä kaks nuita 50k pakkoja käteen jäi Pjaskaa
ostin sitten yhen 6k pakan ja sieltä napsahti R.Suter ovr 92 hommasin sille sitten kaverin D.Keihtin chigagon pakki ovr 91(anteeksi en muista oikeaa kirjoitus asua siksi tuo täsmennys..)

No nyt on pakisto kunnossa:)

Antaako piru vie 6k:n pakat tuollaisia? Niissähän on kait chanssi vaan siihen yhteen rareen, en itse ainakaan nää noissa mitään järkeä. Etenkin kun siitä ilmaispaketista (joka on suht samanlainen tuon kanssa) en ole saanut vielä edes yhtä rarea pelaajaa.

Mulla palo 400k noihin pakkoihin, 300k tappiota. Ei kiva ei, eikä 8k:n pakoistakaan ole tullut mitään nyt sen jälkeen. P*rkele kun piti vaan yks ostaa mutta niitä tuli sitten availtua pikkasen enemmän. Pietrangelo piti hommaa vklp:na, mutta nää pakkotappiot tais estää sen, olisi vain pitänyt ostaa se yks pakka ja Pietrangelo. Noh kerätään nää tappiot takas jotenkin. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hinnalla väliä? Gaborik on aika ässä. Mutta yksi parhaista OL:stä on pakko olla Voracek, siinä sulle suht halpa ja tappava laituri. Kokoa on, nopeutta löytyy ja hyväranne. Harmi vaan ettei ole samalla lailla tykittäny oikeassa elämässä. :eek: Jos vielä halvempaa on pakko saada niin Havlat toimii, Grabner myös, mutta en itse pahemmin perusta noista hikisistä pelaajista joten Voracek 1. kenttään!



Antaako piru vie 6k:n pakat tuollaisia? Niissähän on kait chanssi vaan siihen yhteen rareen, en itse ainakaan nää noissa mitään järkeä. Etenkin kun siitä ilmaispaketista (joka on suht samanlainen tuon kanssa) en ole saanut vielä edes yhtä rarea pelaajaa.

Mulla palo 400k noihin pakkoihin, 300k tappiota. Ei kiva ei, eikä 8k:n pakoistakaan ole tullut mitään nyt sen jälkeen. P*rkele kun piti vaan yks ostaa mutta niitä tuli sitten availtua pikkasen enemmän. Pietrangelo piti hommaa vklp:na, mutta nää pakkotappiot tais estää sen, olisi vain pitänyt ostaa se yks pakka ja Pietrangelo. Noh kerätään nää tappiot takas jotenkin. :D

Mulla itse asiassa käynyt parempi hillo noiten normipakkojen kanssa kuin spessujen, en taida jatkossa muuta ostellakkaan..Spessu pakoista tulee noita huippuja (82-86 ovr.) pelaajia paljon joitten hinta pyörii 650-900 pucksissa.. Kun taas normi pakoista tulee noita huippuja 1-4 riippuen pakasta (mitkä täytyy halvalla myydä tai poistaa) ja sitten himmeempiä kultaisia joista saa sen 1000-1500 riippuen kortista... ja aina on mahdollista saada joku tosi rare kokoelmaan tai myyntiin...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Milläs tavoin sen kemian saikaan 99 ketjulle jossa on mukana voimahyökkääjä? Ja onkos ehdotuksia/kokemuksia siitä, keitä kannattaisi laittaa Getslafin laidoille hyökkäämään? :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Milläs tavoin sen kemian saikaan 99 ketjulle jossa on mukana voimahyökkääjä? Ja onkos ehdotuksia/kokemuksia siitä, keitä kannattaisi laittaa Getslafin laidoille hyökkäämään? :)

Mun mielestä ainut kombo mikä antaa 99 kemian voimahyökkääjän kanssa on: TYÖ-PR-VH. Pelirakentajia löytyy mielin määrin, pitää vaa valita oma suosikki. Työmiehistä halvempia Oshie, Kesler ja Sharp. Kalleimmista Perry, Bergeron ja Hossa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Milläs tavoin sen kemian saikaan 99 ketjulle jossa on mukana voimahyökkääjä? Ja onkos ehdotuksia/kokemuksia siitä, keitä kannattaisi laittaa Getslafin laidoille hyökkäämään? :)

Getzlafin laidoille ei kannata laittaa ketään. Getzlaf laitaan ja Bergeron keskelle (Tai Kesler 90 aloituksella), huomaat ainakin mukavan eron siinä 75 vs. 95 alotusstatissa. Tuohon ehkä sopisi joku nopeahko playmaker, Parise & Zetterberg parhaimmat vaihtoehdot, mutta halvempina vaihtoehtoina vaikkapa St.Louis tai joku vastaava vikkelä kaveri.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Milläs tavoin sen kemian saikaan 99 ketjulle jossa on mukana voimahyökkääjä? Ja onkos ehdotuksia/kokemuksia siitä, keitä kannattaisi laittaa Getslafin laidoille hyökkäämään? :)

Itse ottanut tällaisen listan ylös NHL 13 aikaan ja toimineet kaikki uudessa, onko tullut lisää, en tiedä.
Two-way forward -- Two-way forward -- Two-way forward
Playmaker -- Sniper -- Two-way forward
Playmaker -- Playmaker -- Sniper
Grinder -- Grinder -- Grinder
Grinder -- Grinder -- Two-way Forward
Two-way forward -- Playmaker --Power Forward
Sniper -- Playmaker – Grinder

Toimivat myös toisin päin eli
Power Forward - Playmaker - Two-way forward

Pakeissa ollut vain
KP - KP
HP - PP ja PP - HP
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Getzlafin laidoille ei kannata laittaa ketään. Getzlaf laitaan ja Bergeron keskelle (Tai Kesler 90 aloituksella), huomaat ainakin mukavan eron siinä 75 vs. 95 alotusstatissa. Tuohon ehkä sopisi joku nopeahko playmaker, Parise & Zetterberg parhaimmat vaihtoehdot, mutta halvempina vaihtoehtoina vaikkapa St.Louis tai joku vastaava vikkelä kaveri.
Joo tää on totta Zetterberg aivan huikea:eek:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Morjens. Mulla on kadonnu muutamia pelaajia ja ne näkyy vain applen appin puolella, miyä mun pitää tehä että ne palautuu tonne ps3 puolellekki...?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Molemmista kasvatusjoukkueista puuttuis pelipaitoja. Elikkäs mistäs näkisin minkälaisia puuttuvat paidat ovat?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli saatua muutama pikkuryöstö! Esim. D.Brown 4k S.Gagner 1.5k J.Carlson 4k Y.Franzen 3k N.Bäckström 4k (mv) T.Zajac 4k M.Michalek 1k B.Wheeler 3k
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Molemmista kasvatusjoukkueista puuttuis pelipaitoja. Elikkäs mistäs näkisin minkälaisia puuttuvat paidat ovat?

Mene esim. normaaliin otteluun tai rankkarikisaan, ja valitse se kasvatusjoukkue. Siitä sitten pelipaidan valinnasta näkee ne kaikki.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itellä Spezza viilettänyt siinä vissiin n.70 peliä jo. Tähän mennessä ylivoimaisesti kovin jannu laittamaan kiekkoja reppuun (Heti mun franchise-pelaajan J.Tavaresin jälkeen :rolleyes:).

Osta nyt hyvä mies turhaa jahkailematta ja sen kummemmin läsyttämättä Rick Nash ja lyö Kapukortti,nii joha alkaa tapahtuu!:cool::cool::cool::cool::cool::cool:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

9 voiton putki päällä. Ei voi kyllä valittaa. Kyllä se taitaa jotenkin vaikuttaa tuohon pelaamiseen tuo 4. ketjun pronssikortit, on meinaan aikamoista tähtisikermää kaatunut.

Tällä hetkellä aktiivinen kokoonpano:
Kemia 99

Pavelski - M.Koivu(c) - Voracek
Boedker - V.Filppula(a) - M. St Louis(a)
Yakupov - Stoll - Eberle
pronssi - pronssi - pronssi

Pakkeja en muista edes. Oli siellä Markovia, Giordanoa ja Robidasia ym.

Dubnyk - Bishop

Ketään ei ole boostattu.
Täytyy toi 3. ketju muuttaa hieman fyysisemmäksi. Jos vaikka Eberlen vaihtais voimahyökkiin. Ei ole kaveri oikein saanut mitään aikaiseksi.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli saatua muutama pikkuryöstö! Esim. D.Brown 4k S.Gagner 1.5k J.Carlson 4k Y.Franzen 3k N.Bäckström 4k (mv) T.Zajac 4k M.Michalek 1k B.Wheeler 3k

Joo itekkin huomasin tilaisuuteni , oli niin halpoja kavereita että oli pakko kerätä boston ja tampa, chara irtos 560k mut stamkosista en uskaltanu pulittaa sitä 999k, muuten koko Tampa täynnä. Ja kattelin että enää puuttuu muutama jengi keräämättömänä änäristä, Chicago, Nashville, Washington, Pittsburgh ja Detroit, muuten oon saanu kaikki jengit keräiltyä :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En kyllä suosittele laittamaan neloskenttään pelkkiä pronsseja, menee nimittäin peli melko sekaisin jos sulta loukkaantuu 2 hyökkääjää.
 
Ylös Bottom