Päivitin viikonlopun aikana joukkoeta kalliimmaksi ja korkeimmilla overall arvoilla, eipä kannattanut. Tuli sitten kahdeksan peliä putkeen turpaan heti sen jälkeen, joista yksi jatkoajalla. Pääsi vauhdilla kolmosdivarista neloseen. Paska mä olen, mutta en mä odottanut, että näin paska 

Kaikki pelit todella hitaita, sekä omat, että vastustajan pelaajat luistelivat kuin hidastetussa leffassa, en ole tottunut tuollaiseen tempoon. Luulisi olevan helpompaa peliä tuolloin, mutta ei ainakaan itsellä helpottanut. Reagointi oli aina nimittäin hieman edellä tai jäljessä. Oletteko huomanneet tällaista pelin vauhdissa tapahtuvia eroja? Oman yhteyden ei pitäisi olla ongelma.
Normaalissa verkkopeleissä original kokoonpanoilla pelit sujuvat nimittäin tasaisemmin, maaleja syntyy enemmän ja statsit muutenkin merkittävästi paremmat, samoin pelin vauhti on se normaali johon tottunut. Ei mua hävitä haittaa, kuuluu peliin, mutta jotenkin tuntuu, että joukkoeen "parantuessa" pelaajien otteet vaihtelevat pelistä toiseen voimakkaammin. 
Aika kovan kolmikon Tonza napannut ja kiekkojakin kertyy noin näppärästi