Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voisko joku linkata sen sivun mist löytää sm-liiga kokoelmat? Selailin sivuja taaksepäin mut ei osunu silmää ja noit sivuja on muutama.. :D

Selaileppa seuraavalla kerralla ensimmäiseen viestiin asti, niin vältytään näitä turhilta kysymyksiltä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

70 sivuu pitäs selaa vai ja toi ei mun mielest ollu turha kysymys :)

Kysymys on turha, jos vastaus lukee ketjun avausviestissä. Lisäksi sama kysymys on ilmennyt täällä toistuvasti, joten ei voi olla kuin omaa laiskuutta asiassa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huhhu mikä päivä!! Eilen illalla sain huudettua koskemattoman Stamkosin 836k! Noh tänään sitten huusin Ovechkinin joltain suomalaiselta sitten osta heti- 1mil :D:D:D Ja äsken itse venäläinen taikuri Datsuyk lähti 1224k!! Huhhu saiskohan noista laitettua jonkinlaisen ykköskentän kokoon ;)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huhhu mikä päivä!! Eilen illalla sain huudettua koskemattoman Stamkosin 836k! Noh tänään sitten huusin Ovechkinin joltain suomalaiselta sitten osta heti- 1mil :D:D:D Ja äsken itse venäläinen taikuri Datsuyk lähti 1224k!! Huhhu saiskohan noista laitettua jonkinlaisen ykköskentän kokoon ;)


Ihan mielenkiinnosta, ei vittuiluna. Miten paljon on mennyt rahaa pelimuotoon? Vai ootko pyörittänyt bisnestä tai kierrättänyt jengejä? Miten oot saanut tosta tollasen 3milj kasaan? :)


edit. nopeampi kuin salama!! :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huhhu mikä päivä!! Eilen illalla sain huudettua koskemattoman Stamkosin 836k! Noh tänään sitten huusin Ovechkinin joltain suomalaiselta sitten osta heti- 1mil :D:D:D Ja äsken itse venäläinen taikuri Datsuyk lähti 1224k!! Huhhu saiskohan noista laitettua jonkinlaisen ykköskentän kokoon ;)

Ei hitto kaverilla on puckseja, miten keräsit vai onko tilillä tarpeeks luottoa? :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huhhu mikä päivä!! Eilen illalla sain huudettua koskemattoman Stamkosin 836k! Noh tänään sitten huusin Ovechkinin joltain suomalaiselta sitten osta heti- 1mil :D:D:D Ja äsken itse venäläinen taikuri Datsuyk lähti 1224k!! Huhhu saiskohan noista laitettua jonkinlaisen ykköskentän kokoon ;)

Cool, enää sun ei tarvi valittaa et hävisit sen takii et sul oli huonompi joukkue ;)..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ihan mielenkiinnosta, ei vittuiluna. Miten paljon on mennyt rahaa pelimuotoon? Vai ootko pyörittänyt bisnestä tai kierrättänyt jengejä? Miten oot saanut tosta tollasen 3milj kasaan? :)


edit. nopeampi kuin salama!! :D


Ei oo mennyt kun 20e oikeeta rahaa, tuli vaan pakoista alkuvaiheessa ihan hyviä jannuja ja sain hyvät alkurahat, sit niillä rahoilla ostelin noita ryöstöjä ja tienasin niillä hyvät massit. Sit aloin ostelee joukkueita ja myymäänpois ku sain bonukset, ja sit välil löytyy niitä ryöstöjä mistä saa sen 20-30k rahaa helposti voittoa. Nykyään sitten veljen ja kaverin kanssa kolmisteen keräillään eri jengejä ja kierrätetään ne kolmisteen että jokainen saa bonukset niistä. Kylhän sitä sit rupee vaa kertymään :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Cool, enää sun ei tarvi valittaa et hävisit sen takii et sul oli huonompi joukkue ;)..


Haha no pelasin sillon sua vastaan että O'Reilly oli paras niin ei ihme että tuli turpaan :D En kyllä tiiä pistänkö noi pelaamaan vai myynkö hyvällä voitolla eteenpäin ;)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kun kaikki on kiinnostuneita yleensä käyttämättömistä pelaajakorteista, niin onkos sillä mitään merkitystä että onko sitä käytetty vai ei? ja jos on, niin minkälaista merkitystä? : )
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kun kaikki on kiinnostuneita yleensä käyttämättömistä pelaajakorteista, niin onkos sillä mitään merkitystä että onko sitä käytetty vai ei? ja jos on, niin minkälaista merkitystä? : )

Ei sil pelatessa oo mitään merkitystä, mutta jos ostat käyttämättömän pelaajan ni pystyt seuraamaan pelaajien tilastosta et miten se on sulla pelannu, esim pisteet +- jne.. Mut jos ostat jonku pelaajan mikä on vaik pelannu 173 pelii ni vaikee sit seuraa sieltä et mitä se on sulla saanu aikaa.. :) Tota varten ainaki ite ostan yleensä käyttämättömiä pelaajia, ja käyttämättömät pelaajatki yleisesti maksaa kyl hiukan enemmän ku semmonen jolla on pelattu pari sataa peliä.. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kun kaikki on kiinnostuneita yleensä käyttämättömistä pelaajakorteista, niin onkos sillä mitään merkitystä että onko sitä käytetty vai ei? ja jos on, niin minkälaista merkitystä? : )

No ainakin itse ajattelen niin, että jos ostan jonkin pelaajan pelaavaan kokoonpanooni, niin on kivempi pelata sellasilla kavereilla joilla näkee sitten ne omat pelatut tilastomerkinnät. Esim. Ostat vaikka 200k pelaajan ja 10k pelaajan samaan aikaan ja pelaat niillä saman verran pelejä, niin helppo verrata niiden tehtyjä pisteitä. Jos 200k-äijä tekee vähemmän pongoja kun se 10k niin siinä vaiheessa voi miettiä että laittaako sitten sen kalliimman pelaajan myyntiin :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Päivitin viikonlopun aikana joukkoeta kalliimmaksi ja korkeimmilla overall arvoilla, eipä kannattanut. Tuli sitten kahdeksan peliä putkeen turpaan heti sen jälkeen, joista yksi jatkoajalla. Pääsi vauhdilla kolmosdivarista neloseen. Paska mä olen, mutta en mä odottanut, että näin paska :D Kaikki pelit todella hitaita, sekä omat, että vastustajan pelaajat luistelivat kuin hidastetussa leffassa, en ole tottunut tuollaiseen tempoon. Luulisi olevan helpompaa peliä tuolloin, mutta ei ainakaan itsellä helpottanut. Reagointi oli aina nimittäin hieman edellä tai jäljessä. Oletteko huomanneet tällaista pelin vauhdissa tapahtuvia eroja? Oman yhteyden ei pitäisi olla ongelma.

Normaalissa verkkopeleissä original kokoonpanoilla pelit sujuvat nimittäin tasaisemmin, maaleja syntyy enemmän ja statsit muutenkin merkittävästi paremmat, samoin pelin vauhti on se normaali johon tottunut. Ei mua hävitä haittaa, kuuluu peliin, mutta jotenkin tuntuu, että joukkoeen "parantuessa" pelaajien otteet vaihtelevat pelistä toiseen voimakkaammin.
Aika kovan kolmikon Tonza napannut ja kiekkojakin kertyy noin näppärästi :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Päivitin viikonlopun aikana joukkoeta kalliimmaksi ja korkeimmilla overall arvoilla, eipä kannattanut. Tuli sitten kahdeksan peliä putkeen turpaan heti sen jälkeen, joista yksi jatkoajalla. Pääsi vauhdilla kolmosdivarista neloseen. Paska mä olen, mutta en mä odottanut, että näin paska :D Kaikki pelit todella hitaita, sekä omat, että vastustajan pelaajat luistelivat kuin hidastetussa leffassa, en ole tottunut tuollaiseen tempoon. Luulisi olevan helpompaa peliä tuolloin, mutta ei ainakaan itsellä helpottanut. Reagointi oli aina nimittäin hieman edellä tai jäljessä. Oletteko huomanneet tällaista pelin vauhdissa tapahtuvia eroja? Oman yhteyden ei pitäisi olla ongelma.

Normaalissa verkkopeleissä original kokoonpanoilla pelit sujuvat nimittäin tasaisemmin, maaleja syntyy enemmän ja statsit muutenkin merkittävästi paremmat, samoin pelin vauhti on se normaali johon tottunut. Ei mua hävitä haittaa, kuuluu peliin, mutta jotenkin tuntuu, että joukkoeen "parantuessa" pelaajien otteet vaihtelevat pelistä toiseen voimakkaammin.
Aika kovan kolmikon Tonza napannut ja kiekkojakin kertyy noin näppärästi :rolleyes:

Onks sul mikä kemia? Ite vaihdoin jokaisen pelaajan joukkueeksi Columbuksen ja näin kemia 99 nii sen jälkeen onkin noustu 4.divarista 1.divariin viikossa ja leaderboardsilla 9000 sijoilta tuonne 2000:n joukkoon. Tuntuu että peli on paljon sujuvampaa ja pelaajat todellakin menevät sinne mihin haluan niiden menevän. Puolustuskin on parantunut ja olen sitä mieltä että poket osuu paljon paremmin ja useammin kun on kemia 99. Joku voi olla eri mieltä mutta minusta tuon 99 kemian takia puolustuspeli on parantunut huomattavasti, tai sitten olen vain itse oppinut puolustamaan.

Päivällä tuli muuten aika vaatimaton joukkue vastaan. HC Lausanne oli joukkue jos joku on tätä vastaan pelannut. Tavares, Zetterberg, Hossa, Letang, Ward, Voracek, Marleau, Bergeron ja Subban oli siellä ainakin mutta kaveri ei osannut pelata ei sitten yhtään.Quittas kun menin 4-1 johtoon ja sen jälkeen alkoi tulemaan viestiä siitä miten olin muka boostannut pelaajani vaikken ole boostannut yhtäkään enkä kyllä aio niin tehdäkään. Jos tällä toisella yrittämällä tulisi se 1.divarin mestaruus vihdoinkin.. nyt on recordi 3-1-0.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onks sul mikä kemia?

95 - 99, yleensä 99, mutta koittanut muutamia vaihdoksia, jolloin ollut 95, puolustuspäässä aina 99. Itse kokeillut boostata, mutta ainoastaan maalivahteja. Enpä voi sanoa auttaneen asiaa, mutta näitä kuuluisia ripuliranteita (vai miksi niitä kutsutaan) porukka kokeilee välillä todella paljon, mutta suurimman osan osaan puolustaa pois. Harvemmin niiden takia tulee hävittyä. Strategiaakin olen muutellut kokeillen sekä aggressivisempaa karvausta ja hyökkäävämpää peliä sekä passiivisempaa ja läpiajojen kyttäilyä. Oma pelityyli ja strategia ei ole tainut vaan vielä kohdata HUTissa, vaikka normaaleissa verkkopeleissä toimivatkin, joissa valitsen yleensä randomina joukkoeen, enkä pelaa yhdellä ja samalla, joten niidenkin strategiat poikkeavat.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Päivitin viikonlopun aikana joukkoeta kalliimmaksi ja korkeimmilla overall arvoilla, eipä kannattanut. Tuli sitten kahdeksan peliä putkeen turpaan heti sen jälkeen, joista yksi jatkoajalla. Pääsi vauhdilla kolmosdivarista neloseen. Paska mä olen, mutta en mä odottanut, että näin paska :D Kaikki pelit todella hitaita, sekä omat, että vastustajan pelaajat luistelivat kuin hidastetussa leffassa, en ole tottunut tuollaiseen tempoon. Luulisi olevan helpompaa peliä tuolloin, mutta ei ainakaan itsellä helpottanut. Reagointi oli aina nimittäin hieman edellä tai jäljessä. Oletteko huomanneet tällaista pelin vauhdissa tapahtuvia eroja? Oman yhteyden ei pitäisi olla ongelma.

Täällä kävi miltei samanlailla..
Pelasin ensimmäiset n.60 peliä kutakuinki tällaisella rosterilla:
Huberdeau-Galchenyuk-Tarasenko
Drouin-Barkov-Teräväinen
Henrique-Zajac-Jagr
Purcell-Filppula-St.Louis
Salo-Hedman
Carle-Brewer
Greene-Larsson
Bishop/Lindback

Tilastot luokkaa 48-12-2. Joukkueen kemia pyöri luokkaa 85. Kuten huomaa esim. ykkös ja kakkosketjussa kolmesta eri seurasta ja kaksi sentteriä.
Sen jälkeen rupesi tympäseen jatkuvat aloitustappiot ja muutenki kun vastassa miltei järkiään jotain huippuukkoa.
Kasasin seuraavan porukan kentälle ja kaikille saman näköstä paitaa ja oikeaa roolia päälle että on kemiat 99:

Couture-Kesler-Voracek
Duchene-Bergeron-Tavares
VanRiemsdyk-Zajac-M.Richards
Glencross-Peverley-Simmonds
Karlson-Gorges
J.Johnson-E.Johnson
Bogosian-Hedman
Lehtonen/Miller/Ward/Luongo

Tällä porukalla sitten 1-3-1 saldolla. Omaan päähän tulee kokoajan kauheita ripareita. Mokke oikeen potkii kiekkoa vastustajalle. Jokaisessa pelissä ainakin yks maali ollu sellanen että mokea alkaa väsyttää ja menee pötköllee ku kolme vastustajan pelaajaa maalin ja moken välissä. Näissä peleissä PMK ollu luokkaa 5. Aiemmin sanoisin että puolustus ollu suurin vahvuuteni.. Botti pakit ei tee muuta kuin ottaa turhia jäähyjä, yhtikäs mitään apua niiltä ei saa. Tää EA paska sais jo loppua, vie mielenkiinnon ihan täysin koko pelistä..

Kokoelmia tullu kerättyä jokunen, tällä hetkellä kokoelmissa reilu 2200 pelaajaa, reilu 300 paitaa ja reilu 110 logoa joita pikkuhiljaa kaupittelen pois, tuohon vaihtopakkaan kun ei mene ku se vaatimaton 30 ukkelia..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oma tiimi näyttää tältä

Zettä - HFC Bergeron - Nash (C)
Neal (A) - Duchene - Sharp
Carter - Kesler - Bäckström
M.Koivu - Kopitar - Eberle

Pietrangelo - Phaneuf (A)
Doughty - HUTL Yandle
HUTL Franson - Staal

Bishop - Random 44 ovr

Joukkueen kemia on 97-98(en muista) ja taso on 3.5 tähteä. Suosittelen kaikille jotain surkeaa kakkosveskaa joka puottaa kivasti joukkueen tähtiarvosanaa, ja tuntuisi helpottavan pelejä. Bishopin torjuntaprosentti on n.93% vaikka päästää kyllä bugimaaleja, mutta kun ei niitä kannata päästää vetämään niitten ripuliranteita :D

Zettä ja Nash olivat heräteostoksia molemmat ja kun Nashille laitoin tuon kapukortin nii kyseistä jamppaa ei pysäytä mikään! Lämäri on aivan huikee! Nash=pakkohankinta

Tilillä on reilu 400k ja 5 tiimiä tällähetkellä kokoelmassa, joista 4 on NHL-tiimejä (ANA,BUF,NJ,PHX)+sveitsin liigasta joku.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oma tiimi näyttää tältä

Zettä - HFC Bergeron - Nash (C)
Neal (A) - Duchene - Sharp
Carter - Kesler - Bäckström
M.Koivu - Kopitar - Eberle

Pietrangelo - Phaneuf (A)
Doughty - HUTL Yandle
HUTL Franson - Staal

Bishop - Random 44 ovr

Joukkueen kemia on 97-98(en muista) ja taso on 3.5 tähteä. Suosittelen kaikille jotain surkeaa kakkosveskaa joka puottaa kivasti joukkueen tähtiarvosanaa, ja tuntuisi helpottavan pelejä. Bishopin torjuntaprosentti on n.93% vaikka päästää kyllä bugimaaleja, mutta kun ei niitä kannata päästää vetämään niitten ripuliranteita :D

Zettä ja Nash olivat heräteostoksia molemmat ja kun Nashille laitoin tuon kapukortin nii kyseistä jamppaa ei pysäytä mikään! Lämäri on aivan huikee! Nash=pakkohankinta

Tilillä on reilu 400k ja 5 tiimiä tällähetkellä kokoelmassa, joista 4 on NHL-tiimejä (ANA,BUF,NJ,PHX)+sveitsin liigasta joku.

Miten tuolla voi olla 3.5 tähteä? Oma tiimi on tällänen ja 4/4.5 tähteä vähän hyökkäyssekoituksen mukaan...

Cammalleri - Eller HUTL (C) - Komarov (+5)
Gagner (A) - Kesler - Voracek (A)
E. Kane - Filppula - Pominville
Callahan - Ott - Hansen

McDonagh - Bouwmeester
Staal - HUTL Franson
Schultz - HUTL Wisniewski

HFC Holtby
Brassard kok.41
(Markström)

Markströmin kanssa jengi on toki 5 tähteä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten tuolla voi olla 3.5 tähteä? Oma tiimi on tällänen ja 4/4.5 tähteä vähän hyökkäyssekoituksen mukaan...

Cammalleri - Eller HUTL (C) - Komarov (+5)
Gagner (A) - Kesler - Voracek (A)
E. Kane - Filppula - Pominville
Callahan - Ott - Hansen

McDonagh - Bouwmeester
Staal - HUTL Franson
Schultz - HUTL Wisniewski

HFC Holtby
Brassard kok.41
(Markström)

Markströmin kanssa jengi on toki 5 tähteä.

Onko sulla koutsia kokoonpanssa? Tietääkseni on tasoa nostava tekijä.
 
Ylös Bottom