Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kertokaas viisaammat miten nuo alotukset tulis hoitaa? Katellu noita videoita joissa jengi alotuksessa työntää vastustajan pois kiekosta ja oma laituri käy poimiin karkin talteen...
Kysymys kuuluu miten tämä hoidetaan näin?
Ketä Gaborikin ja Zetterbergin/Nashin keskelle? Alle 250k maksava
Ketä Gaborikin ja Zetterbergin/Nashin keskelle? Alle 250k maksava
Tuntuuko teistä että 1 ja 2 divarin heput on huonontuneet oikeen urakalla melkeen jokaisella hepulla mitä vastaan tulee on 1 ketjus filppula ja t ruutu . Ei hän noille paskasakeille mahda mitään kun jokainen veto menee ainakin 5m ohi maalista.
Enpä ite oo nähny mitään kuuluisia EA:n tasoituksia tässä pelissä. Enemmän on kiinni siitä osaako pelata vai ei. Ja jotkut valittaa kun ei sadasta vedosta yksikää uponnu, no miksköhän ei jos ei ole hyviltä paikoilta lauottu?Näin on. Viimeisillä pelisessioilla vastustajan kentät oli täynnä Vrbataa ynnä muuta supertähteä. Aika surullista että tää pelimuoto on nyt mennyt tähän.
Enpä ite oo nähny mitään kuuluisia EA:n tasoituksia tässä pelissä. Enemmän on kiinni siitä osaako pelata vai ei. Ja jotkut valittaa kun ei sadasta vedosta yksikää uponnu, no miksköhän ei jos ei ole hyviltä paikoilta lauottu?
Vasemmasta tikusta tähtää
Enpä ite oo nähny mitään kuuluisia EA:n tasoituksia tässä pelissä. Enemmän on kiinni siitä osaako pelata vai ei. Ja jotkut valittaa kun ei sadasta vedosta yksikää uponnu, no miksköhän ei jos ei ole hyviltä paikoilta lauottu?
Jos joku vielä tulee väittämään että en osaa tähätä ja tehä maaleja ni voin kertoo et teen Hutissa keskiarvolta 5.7 maalii per peli ja oon kokonaistilastossa 5 Ja jos tää ei riitä ni voin sanoo että EASHL oon top 100 pistepörssissä ja maaleja on enemmän ku syöttöjä
Jätkähän on sitten kovan luokan pelimiesKyllä täs pelimuodossa on aika selkeet tasotukset jos vastustajalla on n. 85 ovr pelaajii ja itellä supertähtiä.. Ja eiköhän me parempien joukkueiden omistajat osata yhtä hyvin tähätä ne laukaukset kun te huonoilla joukkueilla pelaavat.. Se on totta että joka pelin pystyy voittaa jos vaan luo tarpeeks paikkoja ni kyl se jossain vaiheessa menee, mut on se yhtä tuskaa pelata tasotuksia saavia joukkueita vastaan ku ite joutuu luomaan 30 huippu paikkaa ja vastustaja tekee joka paikasta ja tämä ei YLEENSÄ johdu siitä että vastustaja on jäätävä viimestelemään..
Jos joku vielä tulee väittämään että en osaa tähätä ja tehä maaleja ni voin kertoo et teen Hutissa keskiarvolta 5.7 maalii per peli ja oon kokonaistilastossa 5 Ja jos tää ei riitä ni voin sanoo että EASHL oon top 100 pistepörssissä ja maaleja on enemmän ku syöttöjä