Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No ei kokeilemisessa mitään väärää ole mutta jos todellakin pelaa tätä peliä tavoitteenaan vain saada tasoitukset ja nousta sen avulla rankissa niin sitten kannattaisi lopettaa koko NHL:n pelaaminen. Enkä tarkoittanut sinua tällä.

Kuuntele ny seppo ittees hei. ***** paljon sä jaksat maukua jostain ***** videopelistä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jaaha, sieltä iski sitten seuraava pelle vastustajaksi. Varokaas puumala10 nimistä tyyppiä, pelaa Tapparan logolla ja paidoilla. Johdin 4-1 peliä niin viimesellä minuutilla alotti synkronointipelleilyn, onneks ei onnistunu siinä koska alotin pyörimään omassa päässä ku huomasin mitä tämä pikkupoika yrittää. Sitten alkoi postilaatikko laulamaan siitä miten olen neiti, kun tappelen muka jokaisen taklauksen jälkeen.. öh, eikös neiti ole nimenomaan se joka ei tappele..? Ai että noita kersoja...

:DdDD Eli kaveri on neiti, koska ei tappele virtuaalimaailmassa? Uhh, sulla on oltava iso vp. Ja se todella on rasittavaa kun joku ottaa jokasen myllyn.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vielä myynnissä mm: Stamkos, Ovechkin, Syöpä Toews, HUTL Thornton, Hossa

Puckseja myynnissä tällä hetkellä 3,9mil. Lähtökohtaisesti hinta 10e/100k, mutta mitä enemmän puckseja kerralla sitä vähemmän tulee maksamaan. Jos joku haluaa kaikki pucksit poistaa kerralla niin sitten laitetaan sellainen tarjous että oksat pois ;)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

:DdDD Eli kaveri on neiti, koska ei tappele virtuaalimaailmassa? Uhh, sulla on oltava iso vp. Ja se todella on rasittavaa kun joku ottaa jokasen myllyn.

Oonko sanonu sulle muka jotain väärää joskus vai minkähän takia tuut aukoo päätäs siihen..? :confused: Ei taida sullakaan kovin hyvin mennä. Luulitko oikeesti että toi tappelujuttu oli mun viestin pointti? Jos ne tappelut niin pahasti kyrsii niin lopeta sitten tämän pelin pelaaminen. Kyse oli vain siitä että kaveri itse järkkää synkkavirhettä ja sitten tulee itkemään siitä että otan tappelun koko ajan. So fucking what???? Onko se oikeesti kiellettyä? Tappelut kuuluu tähän peliin ja nyt kun niissä voi tehdä jotain muutakin kun vain spämmätä tattia eteenpäin niin mä en vaan tajua että mikä niissä rasittaa. Nimenomaan, tämä on vain videopeli.

Jos ei sulla ollut muuta asiaa niin ole sitte hiljaa ja itke vaikka ittes unee siitä kun tappelut on niin rasittavia sun mielestäs. Kiitos hei.

ps. sä tuskin edes tiedät mitä "vp" tarkottaa...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oonko sanonu sulle muka jotain väärää joskus vai minkähän takia tuut aukoo päätäs siihen..? :confused: Ei taida sullakaan kovin hyvin mennä. Luulitko oikeesti että toi tappelujuttu oli mun viestin pointti? Jos ne tappelut niin pahasti kyrsii niin lopeta sitten tämän pelin pelaaminen. Kyse oli vain siitä että kaveri itse järkkää synkkavirhettä ja sitten tulee itkemään siitä että otan tappelun koko ajan. So fucking what???? Onko se oikeesti kiellettyä? Tappelut kuuluu tähän peliin ja nyt kun niissä voi tehdä jotain muutakin kun vain spämmätä tattia eteenpäin niin mä en vaan tajua että mikä niissä rasittaa. Nimenomaan, tämä on vain videopeli.

Jos ei sulla ollut muuta asiaa niin ole sitte hiljaa ja itke vaikka ittes unee siitä kun tappelut on niin rasittavia sun mielestäs. Kiitos hei.

ps. sä tuskin edes tiedät mitä "vp" tarkottaa...
KYLLÄ NYT PUHUT ASIAA!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oonko sanonu sulle muka jotain väärää joskus vai minkähän takia tuut aukoo päätäs siihen..? :confused: Ei taida sullakaan kovin hyvin mennä. Luulitko oikeesti että toi tappelujuttu oli mun viestin pointti? Jos ne tappelut niin pahasti kyrsii niin lopeta sitten tämän pelin pelaaminen. Kyse oli vain siitä että kaveri itse järkkää synkkavirhettä ja sitten tulee itkemään siitä että otan tappelun koko ajan. So fucking what???? Onko se oikeesti kiellettyä? Tappelut kuuluu tähän peliin ja nyt kun niissä voi tehdä jotain muutakin kun vain spämmätä tattia eteenpäin niin mä en vaan tajua että mikä niissä rasittaa. Nimenomaan, tämä on vain videopeli.

Jos ei sulla ollut muuta asiaa niin ole sitte hiljaa ja itke vaikka ittes unee siitä kun tappelut on niin rasittavia sun mielestäs. Kiitos hei.

ps. sä tuskin edes tiedät mitä "vp" tarkottaa...

Hmm. Kummankohan tän pelin pelaamista kannattaa rajoittaa? Sua vaikuttaa ottavan tää peli aika koville. Varo ettet pala loppuun ;)
Ps. Tiedän. Paremmin kun sä. Ei ku sä eikun mä etc etc
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hmm. Kummankohan tän pelin pelaamista kannattaa rajoittaa? Sua vaikuttaa ottavan tää peli aika koville. Varo ettet pala loppuun ;)
Ps. Tiedän. Paremmin kun sä. Ei ku sä eikun mä etc etc

JA sää tod.näk oikeasti oletkin itkenyt itsesi uneen tämän pelin takia.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kivat 5 min !!
Eka kesken pelin tulee odota hetki juttu ja tietenki mulle merkataa häviö ( johin 5-0 ), se ärsyttää sen verran et päätin laittaa HUTL Mcdonahin myyntii ja siirsin sen vaihtopakkaa ni kas kummaa sitä ei löydy sieltä eikä mistään kokoelmastakaan..

Kertokaa please joku mikä vois auttaa !! Ois kiva saada + 200 k pelaaja takas.. -.-
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kivat 5 min !!
Eka kesken pelin tulee odota hetki juttu ja tietenki mulle merkataa häviö ( johin 5-0 ), se ärsyttää sen verran et päätin laittaa HUTL Mcdonahin myyntii ja siirsin sen vaihtopakkaa ni kas kummaa sitä ei löydy sieltä eikä mistään kokoelmastakaan..

Kertokaa please joku mikä vois auttaa !! Ois kiva saada + 200 k pelaaja takas.. -.-

Onpahan syy laittaa kaveri myyntiin, jos kerran vielä johdit 5-0.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hmm. Kummankohan tän pelin pelaamista kannattaa rajoittaa? Sua vaikuttaa ottavan tää peli aika koville. Varo ettet pala loppuun ;)
Ps. Tiedän. Paremmin kun sä. Ei ku sä eikun mä etc etc

Haha, samat sanat vaa sulle :rolleyes:. Itehän pelailen yleensä pelin tai pari päivässä koulun jälkeen, sitten ei jaksa enää. Ja viikonloppuna ei yleensä ehdi pelaamaan kauheasti jos oon reissussa. Tuonko halusit tietää? Ottaahan tää silloin tällöin koville mutta sitten on vain parempi sammuttaa konsoli kokonaan loppupäiväksi niin johan tulee parempi fiilis.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onpahan syy laittaa kaveri myyntiin, jos kerran vielä johdit 5-0.

Kysyinkö mä sitä? Sul ei taida olla iha kaikki kohallaa noista sun edellisistä viesteistä päätellen, mut joo ootko kuullu semmosta lausetta ku vaihtelu virkistää ? :) Aattelin katoo uusii vähä pakistoo.

Mut jos joku osaa auttaa ni kertokaa täällä tai psn kaislikko_peruna, palkkio luvassa jos joku kertoo miten saan sen takas ;)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kivat 5 min !!
Eka kesken pelin tulee odota hetki juttu ja tietenki mulle merkataa häviö ( johin 5-0 ), se ärsyttää sen verran et päätin laittaa HUTL Mcdonahin myyntii ja siirsin sen vaihtopakkaa ni kas kummaa sitä ei löydy sieltä eikä mistään kokoelmastakaan..

Kertokaa please joku mikä vois auttaa !! Ois kiva saada + 200 k pelaaja takas.. -.-

Applen sovelluksella pitäis löytyä kyseinen ukko vaihtopakasta. Muuta keinoa en keksi.

--

Muutenkin alkaa kyrsii tää palsta pikkuhiljaa, me suomalaiset ollaan niin kovia haastamaan riitaa. Tää Tumekoivu yrittää olla joku foorumitrolli, joka kommentoi joka väliin jotain aivan turhaa. Ei täällä enää oo mistään muusta puhe kuin EA-avuista ja riidan haastamisesta. Kyllästyttää jo pikkuhiljaa, mutta ei kait sille voi mitään.. EA syöttää niin paljon paskaa niskaan että oksat poies. Mutta ois ihan mukavaa että joskus olisi aiheena joku muu kuin "***** EA", "EA-avut", "Oot paska" "Eiku sä oot" ja niin edespäin. Nostojen jakaminen on ihan hassua, saa muut kateellisiksi. Samoin yksittäisistä pelaajista keskustelu on ihan mukavaa ja ehkä hyödyllisimpänä näiden Synkro tai muiden "huijareiden" pelitunnuksien jakaminen.

Ketäs on muuten Patrickin Kanea käyttänyt? Onko parempi kuin Gaborik? Liian heikko? Vaiko älyttömän hyvä? Tekisi mieli hommaa, kun pidän ukosta irl, mutta ei huvita sitä 300k:ta maksaa kun 200k:n Gaborikki on eläin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kysyinkö mä sitä? Sul ei taida olla iha kaikki kohallaa noista sun edellisistä viesteistä päätellen, mut joo ootko kuullu semmosta lausetta ku vaihtelu virkistää ? :) Aattelin katoo uusii vähä pakistoo.

Mut jos joku osaa auttaa ni kertokaa täällä tai psn kaislikko_peruna, palkkio luvassa jos joku kertoo miten saan sen takas ;)

Itellä ei kyllä tuu mitää muuta mieleen muuta ku että poistaa vaa kaikki NHL14:n tiedot pleikalta ja sen jälkeen menee HUT:iin katsomaan mitä on tapahtunut. Toiminut mulla useissa bugeissa mutta en tiedä tekeekö tuolle jutulle mitään. Ei ole ikinä käynyt itelle noin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itellä ei kyllä tuu mitää muuta mieleen muuta ku että poistaa vaa kaikki NHL14:n tiedot pleikalta ja sen jälkeen menee HUT:iin katsomaan mitä on tapahtunut. Toiminut mulla useissa bugeissa mutta en tiedä tekeekö tuolle jutulle mitään. Ei ole ikinä käynyt itelle noin.

Game datan poistaminen riittänee, seivien poistaminen ei auta mitään.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Löysin HUTL Mcdonaghin tuolta applen kautta mutta en pysty laittaa sitä myyntiin.. ?? Sanoo että minulla ei ole lupaa laittaa pelaajaa myyntiin, mikä avuksi?

Ja miten toi game data poistetaan?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mistähän sais tietoo noista erikoiskorteista mitä on millonki tarjolla? Tänää tuli itselle esille, että pakoissa ollut esim. merkkipaalu Datsyuk..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja miten toi game data poistetaan?

Heti kun laitat konsolin päälle niin siinä päävalikossa Game-sarakkeen alta löytyy kun vähän kelailee alaspäin. On vissiin suomeksi "pelitiedot" jos käytät suomen kieltä. Avaat sen ja sitten poistat sen NHL14-kuvakkeen mikä siihen tulee. Täytyy vaan muistaakseni painaa kolmiota siinä kohdalla..
 
Ylös Bottom