Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sekoileekos muilla Hutti jo?!?!

Alkuvalikosta kun koittaa päästä Huttiin niin tulee teksti: Hockey Ultimate Team -yhteyden muodostamisessa ilmeni virhe. Sinut palautetaan NHL 14-päävalikkoon.

Ei ois arvannu et EA sekoilee heti ensimmäisinä päivinä :mad:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sekoileekos muilla Hutti jo?!?!

Alkuvalikosta kun koittaa päästä Huttiin niin tulee teksti: Hockey Ultimate Team -yhteyden muodostamisessa ilmeni virhe. Sinut palautetaan NHL 14-päävalikkoon.

Ei ois arvannu et EA sekoilee heti ensimmäisinä päivinä :mad:

Itse en pääse mihinkään online-pelimuotoon...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos joku sai paljon bonuksia, ja ei kiinnosta huttia pelailla niin voisi pistää minulle yksityisviestiä. Voisin ihan oikealla rahalla ostaa puckseja, itse sain bonuksia huimat 6008!? Mitävittua. Pelejä pelattu yli 250 yms..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Se fiilis ku pakasta tulee Zetterberg :p

Tässä saa liian helposti hyvän jengin. Pelasin torstaina sporticii vastaan ja sillä oli jo ihan överi jengi.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vaatii ottelun voittamisen myös.

Tämä uudistus on myös täyttä paskaa, ja peli muutenkin hieman hakusessa..

Lopettakaa puckseista puhuminen, itse sain vähän alta 70k, taisi olla 68k puckseja. Statseja en jaksa katsoa vanhasta änäristä.

Mutta sitten ASIAAN, eli HUTISTA PUHUMISEEN. Millä helvetillä tuon Punaisen kolmion (joku bonusjuttu, mikä pitäisi saada kaupan puolelta avattua "omat pakat" kohdasta (viimeinen pakka), sanoo että ei ole mitään. Mutta silti kaupan edessä on punainen kolmio, joka pitäisi ohjeiden mukaan saada avattua kaupasta, tai HUT päävalikosta.

Onko muilla samaa ongelmaa, ettei löydä/tiedä mistä helvetistä tämän bonuksen saa lunastettua.

Itse tuhlasin pucksit normaaleihin kultapakkoihin, paskaa tuli kaikista. Onneksi säkällä sain pari ostoa..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tämä uudistus on myös täyttä paskaa, ja peli muutenkin hieman hakusessa..

Lopettakaa puckseista puhuminen, itse sain vähän alta 70k, taisi olla 68k puckseja. Statseja en jaksa katsoa vanhasta änäristä.

Mutta sitten ASIAAN, eli HUTISTA PUHUMISEEN. Millä helvetillä tuon Punaisen kolmion (joku bonusjuttu, mikä pitäisi saada kaupan puolelta avattua "omat pakat" kohdasta (viimeinen pakka), sanoo että ei ole mitään. Mutta silti kaupan edessä on punainen kolmio, joka pitäisi ohjeiden mukaan saada avattua kaupasta, tai HUT päävalikosta.

Onko muilla samaa ongelmaa, ettei löydä/tiedä mistä helvetistä tämän bonuksen saa lunastettua.

Itse tuhlasin pucksit normaaleihin kultapakkoihin, paskaa tuli kaikista. Onneksi säkällä sain pari ostoa..

sama mulla lukee että oon toiminu 24/7 eauhl vastuksena ja sama punainen kolmio missä huutomerkki eikä lue omien pakkojen kohdalla kun vain että ei oe mitään
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mutta sitten ASIAAN, eli HUTISTA PUHUMISEEN. Millä helvetillä tuon Punaisen kolmion (joku bonusjuttu, mikä pitäisi saada kaupan puolelta avattua "omat pakat" kohdasta (viimeinen pakka), sanoo että ei ole mitään. Mutta silti kaupan edessä on punainen kolmio, joka pitäisi ohjeiden mukaan saada avattua kaupasta, tai HUT päävalikosta.

Onko muilla samaa ongelmaa, ettei löydä/tiedä mistä helvetistä tämän bonuksen saa lunastettua.

Itse tuhlasin pucksit normaaleihin kultapakkoihin, paskaa tuli kaikista. Onneksi säkällä sain pari ostoa..

Tuli ensimmäinen erikoispaketti myyntiin 35 000 pucksin hinnalla jota tuo merkki muistuttaa... Tuli vaan itellekin se muutamaa tuntia liian aikaisin näkyviin...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei voi muuta sanoa kuin että EA korjaa tuon useiden käyttämän glitchin !

Ja saatanan pakka kun piti tulla myyntiin, rahaa en laita (ei ole :D ) ja ostin juuri kortteja "halvalla", arvatkaa vaan onko ne enää halpoja...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo elikkäs onkos muilla samaa ongelmaa ettei voi käyttää ennakkotilaus koodia aina kunsen koodin syöttää niin tulee ea palvelimiin ei saada yhteyttä . Sitten toinen asia kun tilasin tämän niin olisi pitänyt saada season ticket mukana no ei tullut kuin joku paperi mihinä lukee siitä muttei koodin koodia
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

siis ei voi olla totta... mulla oli NHL13 Hutissa ärsyttävä bugi että peli jääty siihen kohtaan ku painan Hockey Ultimate Teamiä päävalikossa jonka jälkeen lukee "Ladataan" ja siihen se jäi liiankin useasti jumiiin... no nyt pari päivää pelaillu NHL 14 ja sama helvetin ongelma TAAS! mikään muu peli ei jäätyile koskaan mutta NHL HUTti lataus näköjään ei tykkää mun pleikkarista... onko kellään muulla samoja ongelmia ja ratkasuja tähän?

itsellä ollut sama homma. Väittäisin että jäätyminen johtuu siittä kun käynnistää pelin ja painat pelin heti huttiin kun mahdollista. Itse yleensä odottelen hetken että se video pyörii siinä loppuun ja sitten menen huttiin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos joitakin kiinnostaa pelailla panoksella pelejä niin ota yhteyttä tääl tai psn Gretski999 :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nasahti pakasta 93 Shea Weber. Mustalla reunalla.. Jännän näkönen.

Muutama muukin musta reunainen kortti tullu.. mitähän nää on?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei voi olla. Piti ihan rekisteröityä foorumille että pääsee avautumaan.

Viime vuoden versiotakin vaivannut hut pucks bugi on näköjään tässäkin uudessa kirotussa ea tuotoksessa. Eli pucksit ei lisäänny peleistä huolimatta. Mutta ei hätää, siirrät kaikki pelaajat vaihtopaikakkaan niin taas toimii (tämä toimi ainakin edellisessä) Vai toimiiko sittenkään. NO Ei!
Pelaajien siirto vaihtopakkaan ei enää onnistu, koska samalla kortin "valikosta" hävisi vaihtoehto siirrä vaihtopakkaan! En voi siirtää pelaajia kuin kokoelman ja pelaavan kokoonpanon välillä! Tää on aivan uskomatonta!
Ei saatana, mitä ne tunarit on taas vuoden tehneet, eivät ainakaan korjanneet bugeja!
Saattoi oikeasti olla viimeinen ea:n luomus joka pyörii minun konsolissa.

Eli en voi enää siirtää pelaajia vaihtopakkaan, en saa puckseja peleistä, myös pelaajien sopimukset pysyvät samana vaikka pelejä pelaa. Mitä tälle on tehtävissä? Vinkkejä otetaan vastaan,kiitos ja anteeks.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei voi olla. Piti ihan rekisteröityä foorumille että pääsee avautumaan.

Viime vuoden versiotakin vaivannut hut pucks bugi on näköjään tässäkin uudessa kirotussa ea tuotoksessa. Eli pucksit ei lisäänny peleistä huolimatta. Mutta ei hätää, siirrät kaikki pelaajat vaihtopaikakkaan niin taas toimii (tämä toimi ainakin edellisessä) Vai toimiiko sittenkään. NO Ei!
Pelaajien siirto vaihtopakkaan ei enää onnistu, koska samalla kortin "valikosta" hävisi vaihtoehto siirrä vaihtopakkaan! En voi siirtää pelaajia kuin kokoelman ja pelaavan kokoonpanon välillä! Tää on aivan uskomatonta!
Ei saatana, mitä ne tunarit on taas vuoden tehneet, eivät ainakaan korjanneet bugeja!
Saattoi oikeasti olla viimeinen ea:n luomus joka pyörii minun konsolissa.

Eli en voi enää siirtää pelaajia vaihtopakkaan, en saa puckseja peleistä, myös pelaajien sopimukset pysyvät samana vaikka pelejä pelaa. Mitä tälle on tehtävissä? Vinkkejä otetaan vastaan,kiitos ja anteeks.

Ettei ne pelaajat ois ilmaispakoista mitä ei saa laitettua vaihtopakkaan, se nyt ensmäisenä tuli mieleen :D:D:D:D:D:D:D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ettei ne pelaajat ois ilmaispakoista mitä ei saa laitettua vaihtopakkaan, se nyt ensmäisenä tuli mieleen :D:D:D:D:D:D:D


Ei. Kaikki pelaajat on ostettuja.
Otin päävalmentajan pois kokoonpanosta, kun muistin että sen jälkeen alko nämä oudot ongelmat. Latasin hutin uudestaan ja nyt pelaajia pystyy siirtämään vaihtopakkaan. Kaikki pelaajat sinne ja tadaa, taas toimii normaalisti. Outoa on, ea, its in the game!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei. Kaikki pelaajat on ostettuja.
Otin päävalmentajan pois kokoonpanosta, kun muistin että sen jälkeen alko nämä oudot ongelmat. Latasin hutin uudestaan ja nyt pelaajia pystyy siirtämään vaihtopakkaan. Kaikki pelaajat sinne ja tadaa, taas toimii normaalisti. Outoa on, ea, its in the game!

Ja viel enemmän outoa täst koko hommast tekee sen, et ite oon pelannu tätä hut:tia jostain änäri 12:sta asti varmaanki. ja mulla ei oo koskaan juurikaan tökkiny yhtään :confused:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä vituttaa..

Oli ratkaiseva peli tipunko alempaan divariin.. saan 5min jäähyn + ottelurangaistuksen, hetki tän jälkeen teen alivoimaalin 0-1. Ja silloin vastustaja painaa starttia, peli jumittuu ja häviän ottelun.

Nyt tullutkin divaris turpaan kaks tai kolme kertaa peräkkäin niin paskoilta joukkueilta, esim. saan kiekon vastustajan maaliviivalle. Omat pelaajat onnistuvat sutimaan siitäkin sen ristikulmaan.. Toi tasotussysteemi on niin perseellään vielä. Samoin jäähyltä kun joku ukko on tulossa ja maillalla koputetaan jäätä saa melkein aina maalin. Kuten myös R1 ja mailankäyttö (tää saattaa johtua siitä että vastustaja saa momentumin tyhjästä..) ei pysty puolustamaan kunnolla.

EA:lla on paljon korjattavaa!
 
Ylös Bottom