Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oisko kellää myynnissä Patrick Kanea kun ei tunnu tulevan yhtäkään myyntiin tonne...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hohhoijaa, eiköhän tämä HUT ole taputeltu ekan viikon jälkeen. 3-1 johto kolmannessa erässä ja yht´äkkiä ilman tappelua tai mitään kovaa taklausta, niin momentum vastustajalle ja sitten toki peli jatkoille. Viimeiseen 10minuuttiin ei taklaukseni kaatanut vastustajia kuten eratia. Botti tekee järjettömiä siniviivan taklauksia, poket ei osu millään.

Ja jatkoilla sitten yv:llä taas käsittämätön pomppu keskialueella ja 1vs1 ja kiekko pömpeliin. Aah ihanaa.

Onneksi kohta alkaa Gm connected liigat niin saa tästä pelistä jotain irti, rahaliigas viel tilaa viidelle keskitasoiselle taapertajalle, wink wink. K-18.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hohhoijaa, eiköhän tämä HUT ole taputeltu ekan viikon jälkeen. 3-1 johto kolmannessa erässä ja yht´äkkiä ilman tappelua tai mitään kovaa taklausta, niin momentum vastustajalle ja sitten toki peli jatkoille. Viimeiseen 10minuuttiin ei taklaukseni kaatanut vastustajia kuten eratia. Botti tekee järjettömiä siniviivan taklauksia, poket ei osu millään.

Älä muuta viserrä. Mä en tajua miks hyvä peli pitää pilata tolla momentumilla, vuodesta toiseen. Varsinkin kun pelaajat valittavat tästä ihanasta ominaisuudesta jatkuvasti. Tässä itekin otin turpaan jatkoajalla rupujengillä pelaavalta kaverilta, jonka pelitaidot oli sitä luokkaa, että ihme jos osaa pitää ohjainta oikein päin. Kiekko polttaa omilla lavassa, taklauksissa ei mitään munaa ja divaripakit luistelee mun pikalaiturit takaperin kiinni. Ottaa kuuppaan, kun pelitaidolla tai edes onnella ei enää ole mitään tekemistä voittamisen kanssa. Ja ei, en tekisi runkkumaaleja voittaakseni, vaikka osaisinkin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tiimi rupee hahmottuu, Zetteri ja H.Sedin ehkä vielä hankintaan. Venäjän tähtisikermä tuppaa olemaan niin kalliita että turha ees unelmoida. Joukkueeseen ei tule kanukkeja tai usalaisia :D Oikean laidan pakeista osa vaihtuu varmaan vielä.

D. Sedin - A. Kopitar - M. Hossa
T. Vanek - N. Bäckström - A.Hemsky
M. Grabovski - T. Plekanec - J.Voracek
M. Michalek - T. Ruutu - V.Tarasenko

V. Hedman - S.Salo
F. Tyutin - A. Larsson
A. Markov - M. Zidlicky

P. Rinne
K. Lehtonen
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Aika jännää ku yhtäkään M.Koivua en nähnyt viikolla alle 30k ja nyt siellä oli jo monta Koivua 15k tienoilla. Päätin sitten napata yhden ykkösen keskelle ja C rintaan kuinkas muuten.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Varoitan kaikkia 1-2 divarissa pelaavia sellaisesta pelaajasta, kun "jakestouner". Kaveri pelaa ilmeisesti mokkulalla nimittäin joka pelissä hirveä lagi. Lagissa ei voi tehdä mitään ja kaveri vetelee bugi ranteita kaikessa rauhassa. Pelaan itse 1. Divarissa ja sama kaveri tuli 4 kertaa putkeen vastaan, koska suurin osa tietää kaverin ja osaa hypätä pois. Varoitan nyt kuitenkin niitä ketkä ei vielä tiedä. Pelasin 4 kertaa häntä vastaan, koska halusin nähdä lagaako se aina voi onko kyseessä vain huhu.

Siis jakestouner on tän hetken listaykkönen, oon voittanu 2 kertaa ja kummallakaan kerralla ei lagannut kuin omasta syystä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itel ekast pakast oli parhaimmat C.Crawford ja Boychuk, tokan pakan paras Pavelski. Heikkoo on :mad:

Joo, eipä täälläkään tullu oikeen mitään. Kolme noita nappasin ja parhaat tais olla JVR, Lecavalier, Burrows, Niemi ja 2x Hard Hitter Tootoo.

Nyt äsken pelasin yhen pelin ja Bouwmeester loukkaantu. Ei ollu itellä parannuskortteja niin otin läpällä tollasen 17,5k maksavan Gold pakan, jos sattuis tulemaan parannuskortti ja vaikka bonarina joku hyvä pelaajakin.. Tuli tarvittavat parannuskortit ja Patrice Bergeron. Kerrankin näin :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mistä johtuu että pelaajien kokonaisuudet ei vastaa niiden taitojen keskiarvoa? Näin oli ainakin mun mielestä NHL 13:ssa... Onkohan jossain vaiheessa tiedossa automaattista nostoa kokonaisuuksiin?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vähän kaipais selvitystä tosta pelimekaniikasta.

Mitä tuo momentum tarkalleenottaen tarkoittaa? ja huomasin, että heti kun rakensin vahvan joukkueen, niin rupesin häviämään ja lähes jokainen peli on 0-0 siihen kolmanteen erään asti.
Onko siis järkevämpi rakentaa keskivahva joukkue? On se kumma, kun divaripelaajat luistelee vähintään yhtä lujaa kun 100 000 pucksin pelaajat?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vähän kaipais selvitystä tosta pelimekaniikasta.

Mitä tuo momentum tarkalleenottaen tarkoittaa? ja huomasin, että heti kun rakensin vahvan joukkueen, niin rupesin häviämään ja lähes jokainen peli on 0-0 siihen kolmanteen erään asti.
Onko siis järkevämpi rakentaa keskivahva joukkue? On se kumma, kun divaripelaajat luistelee vähintään yhtä lujaa kun 100 000 pucksin pelaajat?

Tuo luistelunopeus pistäny itelläkin silmään tämän vuoden pelissä. Ei ole enää pelaajien välillä niin suurta eroa kun NHL 13. Omasta mielestä kaikki tasotuspuheet yms. on täyttä paskaa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onkos jollain tietoa onko johonkin kellonaikaan päivästä Happy Hour pelejä joissa saa 25% enemmän puckseja pelistä??

Viime vuonna mainosti aina kun oli Happy Hour, mutta itse en ainakaan vielä ole mitään huomannut että olisi ollut??
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onhan oikeassakin jääkiekossa näitä "momentum"-hetkiä, jotka on mun mielestä iha ok täs virtuaalihokissakin. Niitä ei toistaiseksi ainakaan plemitenkään hirveästi näkynyt:)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nää tasootukset käy hermoille .On se niin väärin jos oma 200k joukkue ei voi mitään jollekki tyyliin 5k joukkueelle . Tää on just tätä etteisaisi olla mitään hyvää joukkuettaku vastustaja saa kaikki edut puolelleen
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Juu testasin omaa "tasoitusjoukkuetta" 2 matsia saldo 2x 3-0 tappio MUTTA nuo oli semmosia 1 maalin pelejä ja ne 2 tuli sit kun pistin kaiken peliin jne

oli tuolla tavallaan helppo luoda tilanteita mutta kun en suostu glitchaamaan, niin ei noilla alle 80 pelaajilla kiekkoa vaan saa maaliin

paitsi tietty glitchillä. päivän saldoa 5 tappiota viime minuutilla 2 x 2 sec ennen loppua tolle voisi jotain tehdä.


sitten taas kysymys kuka USKALTAA vastata eli tuntuu että 75% vihuista oli jengi minkälainen vaan saa aivan hullun paineen mun maalille

olen kokeillut eri puollustus taktiikoita ei tuota millään saa pois vai saako ?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Saa keskialueen karvauspeliä muuttamalla.

Itse pelasin tänään yhden matsin (kohta toisen), 1-1 kolmanteen erään saakka. Mitään tasoitusta ei ollut, mutta kun maalivahti ei ollut saman NHL paidan kanssa kun pakit, niin tuli löysä veto siniviivalta ilman maskia. Molari hörppäs maatapitkin kulkeneen vedon sisään, päivän saldo siis 1-2. Tähän mennessä..
 
Ylös Bottom