Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

On muuten hyvä appi!! :)
Vaikka on ilmeisesti puhelimelle tehty, mut padilläkin toimii ihan ok!!

Padi iltavuoroon mukaan, ni menee nää illatkin rattosammin... :)

Mukavan helposti saa kateltua jonkun hintatason pelaajia, ja samalla bongaamaan ne ryöstöt sieltä 3, 6, 12h jne. väleiltä! Sen saa onneksi zoomattua koko näytölle ettei tarvii siinä pikku iphone ruudussa säheltää. :P

Mukavan helposti saa kateltua jonkun hintatason pelaajia, ja samalla bongaamaan ne ryöstöt sieltä 3, 6, 12h jne. väleiltä! Sen saa onneksi zoomattua koko näytölle ettei tarvii siinä pikku iphone ruudussa säheltää. :P

ite kans käytän paljon tuota appia,onko muilla sama ongelma että katoaa sieltä alhaalta ne haku jutut et pitää aina sulkea sovellus ja uudestaan avata? pistin siitä tekijällekkin jo inffoo

ite kans käytän paljon tuota appia,onko muilla sama ongelma että katoaa sieltä alhaalta ne haku jutut et pitää aina sulkea sovellus ja uudestaan avata? pistin siitä tekijällekkin jo inffoo

Joo tekee samaa,, tos jossain vaihees, ne näky pitkää..
Mut sit ku tekee jotain tiettyä juttuu ni ne hävii,, mut en oo saanu viel haarukoituu et mitä..
Oisko ku laittaa pelaajia myyntiin..!? En tiiä...

On. Katoaa aina kun laittaa päättyneet kohteet uudestaan myyntiin. Ei tainnut olla kyseistä ominaisuutta enne iOS7 päivitystä.

Itse olen ainakin melko pessimistinen sen suhteen, että EA jaksaisi appia päivittää ainakaan ennen NHL15.

Jep, mielestäni kans sen jälkeen kun pelaajia myyntiin pistänyt

Voisko joku kertoa miten saadaan ketjun kemiaksi 99 jos siihen laitetaan kovanaama? Ja sitten miten saa rouhijan ketjuun ja 99 kemian?

olisko kellään mitää linkkiä mistä näkis noi kasvatusjoukkue pelipaidat? 2 paitaa uupuu vielä ja ei mitää käryä mitkä vois olla 9 paria on nyt ja yksi pari puuttuu

Keräsin joukkueen kasaan, mutta kiekkoja ei tipahda tilille. Pitikös tässä jotain suolaa heittää olan yli ja pyörähtää penkillä pari kierrosta, että ne sai?

Käy alkuvalikossa ja mee takasi HUT:n niin pitäs tulla.. :)
Oorait, oon kyl pelin ja konsolin käynnistäny useasti uudelleen välissä kun eilen jo joukkue tuli kasaan. Pitääkö se nimenomaan käydä HUT->päävalikko->HUT jotta kiekot saa?

Oorait, oon kyl pelin ja konsolin käynnistäny useasti uudelleen välissä kun eilen jo joukkue tuli kasaan. Pitääkö se nimenomaan käydä HUT->päävalikko->HUT jotta kiekot saa?

Onkos sulla toinen käyttäjä jolla oot keräilly bonuksia? EA on nimittäin tehny jotain joka estää pukkien farmaamisen.

Noniin tuli tämä uusin nhl ostettua eilen ja pitihän se samantien aloittaa PeliWeikkosten kasaaminen!:D Vaikuttas oikeen mukavalta tää ''paranneltu'' hutti, vaikka vähän tuntuu alkukankeutta olevan:rolleyes: Sellainen asia vaan nakertaa pahasti tuossa että joutuu pelaamaan aina vieras joukkueena nuita matseja ja ensinäkin yhden pelin ''löytäminen'' kestää pahimmillaan 5min. Herjaa vaan notta tiedon siirrossa vastustajalle tapahtui virhe yms.. tuttu ongelma edellisistäkin änäreistä. Ps3 asetuksissa uPnP on saatavilla ja NAT2 tilassa. Yhteyshän ei ole mikään paras nettipelaamiseen (https://kauppa3.dna.fi/sopimus/?offering=458)(ping:+-85)(33/12mb) joten tuossahan se ongelma piilee. Liekkö tuota pystyy jotenki kikkailla toimivammaksi setiksi.

Asiasta toiseen, mites ruukaatte nuita täyden joukkueen kokoelmia kerätä? Vissii nakata kaikki ''turhat'' pelaajat kokoelmaan niinku oon tähän mennessä tehnykki.
Ja ilmeisesti tämä hut sovellus on ainoastaan iKapulalle, eikä androidille löydy mitään vastaavaa?

Huhhuh tulipa selekiää kirjotusta, mut jospa joku sais selevää tuosta ja ossais auttaa:rolleyes: Nyt ei muutako takasi sorvin ääreen!:cool:

Ei helve3tti kokeilin pelata pienessä sievässä elite pudotuspeleissä loppuottelyun johon tänään päivällä päästin tuskalla ja hiellä.. kaveri tekee 1-0keskialueelta ekassa erässä ja helvetin viisaasti heitän kapulan latttialle.. no eisiinä muuta mutta kun kapulasta irtosi vasen tatti ja toisen ohjaimen kohtalo on tällä hetkellä melkein samanlainen, mutta se on kolmesssa osassa.

vitu helppoa pelata ilma vasenta tattia helvetti turpaan taitaatulla kun ukot seisoo liikkumattomina kiekon kanssa:confused:

E: ei jollai satuis olee kapulaa ylimääräsenä... ostaja löytyy

Ei helve3tti kokeilin pelata pienessä sievässä elite pudotuspeleissä loppuottelyun johon tänään päivällä päästin tuskalla ja hiellä.. kaveri tekee 1-0keskialueelta ekassa erässä ja helvetin viisaasti heitän kapulan latttialle.. no eisiinä muuta mutta kun kapulasta irtosi vasen tatti ja toisen ohjaimen kohtalo on tällä hetkellä melkein samanlainen, mutta se on kolmesssa osassa.

vitu helppoa pelata ilma vasenta tattia helvetti turpaan taitaatulla kun ukot seisoo liikkumattomina kiekon kanssa:confused:

E: ei jollai satuis olee kapulaa ylimääräsenä... ostaja löytyy

Mä oppisin jo nhl 13 kohdalla ja sen ensimmäisen ohjaimen kohdalla ettei kannata niitä viskellä. Varsinki siin kohtaa otti kupoliin ku katoin mitä uudet maksaa :D Muistathan ettei se ohjain mitään väärin oo tehny, se ukko siellä tattien takana yleensä ne virheet tekee ;) (jos nyt saa hiuka provosoida :D)

Mä oppisin jo nhl 13 kohdalla ja sen ensimmäisen ohjaimen kohdalla ettei kannata niitä viskellä. Varsinki siin kohtaa otti kupoliin ku katoin mitä uudet maksaa :D Muistathan ettei se ohjain mitään väärin oo tehny, se ukko siellä tattien takana yleensä ne virheet tekee ;) (jos nyt saa hiuka provosoida :D)

Itelläni edelleen pleikkarin mukana tullut ohjain, 3 vuotta kestänyt, koskaan ei ole lentänyt! Paitsi pehmeällä sohvalle, vaikka olin jo heittämässä sen seinään, mutta jänistin.. :o Nyrkit kyllä paukkuu ja kaappien ovet, mutta ei se mitään hauska peli tää on!

Itelläni edelleen pleikkarin mukana tullut ohjain, 3 vuotta kestänyt, koskaan ei ole lentänyt! Paitsi pehmeällä sohvalle, vaikka olin jo heittämässä sen seinään, mutta jänistin.. :o Nyrkit kyllä paukkuu ja kaappien ovet, mutta ei se mitään hauska peli tää on!

Hauskint tässähä on se et, puhutaan videopelistä.... ja mitä se saa meis aikaseks..... sairasta tavallaan, eikö? :D

Ylös Bottom