Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuo on just se yks juttu mistä tietää että Handicap on kaverille päällä kun omat normaalisti supernopeat laiturit ei vaan jaksa polkea, ja taas vihun tankit painaa ihan kauheeta vauhtia mun pakeista ohi. Sit tietysti nuo perus kuramaalit jne. Handicappia (ite tykkään kyllä käyttää sanaa Ice Tilt) vastaan pystyy pelaamaan mut se homma on rakennettava puolustuksen kautta ja koitettava vaan saada maali tai kaks ja defense defense defense.

Parasta noissa peleissä on silti aina se jos pystyy nousemaan tappiosta vielä voittoon. Kerran kaveri meni 4-2 johtoon ihan järkyttävillä maaleilla mut pystyin viimeisen 4 minuutin aikana takomaan vielä 6-4 voiton, kundi meni kyllä totaalisesti jäihin kun kavensin 4-3 tuossa 4 minuutin kohdilla silloin. :)

Jaa-a taas oli hauska peli pitkästä aikaa. Johan 1-0 ekasta erästä lähtien kun kaikki vedot menee huti mulla. No vastustajahan iskee sit vikalla minuutilla 2 sisään ja voittaa pelin. Tasoitus siten että kiekko seisoo Gustavin edessä ja ukko ei tee asialle mitään, sieltä se tulee ja jöllittää... Jes, sitten seuraavasta hyökkäyksestä onetimer pakkien läpi suoraan lapaan. Tasoitusta hain vikalla 30 sekunnilla mutta ei, Gaborik tunnetusti vetää 2 metriä ohi maalin ja Zetteri rikkoo avopaikasta mailansa. Kaveri varmaan luuli taas olevansa huippu kun ei muuta osannut kuin lämäriä sinisen jälkeen ja onetimeria hakea, jotka siivoin pois..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja joku vois nyt vielä siis selostaa ton Ice Tilt-homman, siis meinaakos se just sitä ns. tasotusta vai mitä :D On kyllä ihme että muut saa kauheeta tasotusta aina mua vastaan, mut toi peli jonka hävisin tänään, kaverilla kaikki pakitkin jotain 88-92 tasosia ja en oo varma oliko jotain Thorntoneitakin kolmos kentässä, ja mulla on kolmos kentässä Dubinskyn tasosia kavereita, niin silti tuntuu että jokainen kiekko pomppii kaverille ja tasotus menee silti kaverin suuntaan, vaikka mun joukkueella on 4-tähteä..

Ei vaan ymmärrä, kait se on pakko vaan heittää Stamkos- Datsuyk - Ovechkin ykköskenttään pelailemaan ja koittamaan josko se sitten nappais:rolleyes:

Niin ja statsit on siis tällä hetkellä jotakuinkin 71-3 jos oikein muistan(?) :D
Itellä ainkakin tuntuu niin että kun vastassa on joku 1-6 levelin pelaaja niin joutuu tekeen ihan älyttömän määrän paikkoja ennen kuin se kaverin veska antautuu ja totta kai oma veska on näissä peleissä aivan p*ska. :) Tiedä sitten mikä vaikuttaa mihinki, mutta siis ainakin näin itellä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jätkät, ostakaa BF4. Ei tartte syyttää tasotuksia, ice tiltejä, eikä muitakaan jos tulee turpaan. Tietää rehellisesti johtuvan omasta tekemisestä jos tulee turpaan! Suosittelen! :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja tää on kyl taas perus ea.. Ekana voitan kaverin 3-2, vedot mulle 29-11 ja hyö.aika mulla 10 kaverilla 5, noh äsken pelasin toisen matsin, voitan 8-1, vedot mulle taas 31-11 , mut sit hyö.alue.aikakin oli paljo tasasempi, tais olla 9 mulle ja vihulle 7. Muutenkin tokan pelin kaveri vaikutti paremmalta pelaajalta, ja silti sain upotettua noin monta, kun taas edellisessä meni vaivaset 3 vaikka sama määrä tontteja, on tää vaan raastavaa:D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Taas olisi 3-0-0 recordi menossa 1.divarissa mutta eiköhän sieltä ala jo kohta tulemaan näitä 40 levelisiä ripulilämäreiden/ranteiden ampujia superjoukkueidensa kanssa jotka saavat 15 vetoa pelissä ja vähintään ne 5 maalia. Pari maalin voittoa tuli ja sitten iltapäivällä 6-1 voitto level 1 vastustajasta. Kaverihan sai ainoan maalinsa kun heitti silmät kiinni siniviivasta rystyvipin mun maalille ja HUPSISTA... mikäs se sinne helähti Mason? Silloin alkoi pelottamaan että ei helvetti tästäkö tämä alkaa mutta onneksi tuo jäi ainoaksi lahjaksi ja sain hallitusti voiton pelistä. Semin-Bäckström-Oshie ykkösketju ollut kyllä aivan liekeissä niin kauan kun se on ollut kasassa. Krejci ja Callahan kakkoskentässä ovat myös pelanneet loistavasti.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt ei v*ttu enää edes itku auta, tää sama p*ska vaa jatkuu.. päätin ostaa ton hutl-pominvillen ku sitä niin on kehuttu, iskin sen kolmoskenttään bergeronin ja nealin kanssa. Ekassa vaihossa Pominville iskee heti börsän,mut sepäs hylätään kun vastustajan kaveri tönii mun pelaajaa sen moken päälle. No ei muuta ku boxille siitä.

Meikä hallitsee koko peliä mut kaveri vaa tekee toinen toistaan naurettavempia maaleja. Otan turpaan 1-4 , vedot 24-12 ja hyö.alue.aika mulla reilu 11 sillä 5.. ei oikeesti tästä tuu mitään, taitaa kyllä munkin hutit loppua tän pelleilyn ansiosta. Voipi olla että viikonloppuna lähtee koko omaisuus myyntiin ja myyn sitten pucksit jollekkin halukkaalle oikeeta rahaa vastaan ja ostan vaikka fifan ja uuden codin siihen tilalle.

V*ttu mitä p*skaa!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt ei v*ttu enää edes itku auta, tää sama p*ska vaa jatkuu.. päätin ostaa ton hutl-pominvillen ku sitä niin on kehuttu, iskin sen kolmoskenttään bergeronin ja nealin kanssa. Ekassa vaihossa Pominville iskee heti börsän,mut sepäs hylätään kun vastustajan kaveri tönii mun pelaajaa sen moken päälle. No ei muuta ku boxille siitä.

Meikä hallitsee koko peliä mut kaveri vaa tekee toinen toistaan naurettavempia maaleja. Otan turpaan 1-4 , vedot 24-12 ja hyö.alue.aika mulla reilu 11 sillä 5.. ei oikeesti tästä tuu mitään, taitaa kyllä munkin hutit loppua tän pelleilyn ansiosta. Voipi olla että viikonloppuna lähtee koko omaisuus myyntiin ja myyn sitten pucksit jollekkin halukkaalle oikeeta rahaa vastaan ja ostan vaikka fifan ja uuden codin siihen tilalle.

V*ttu mitä p*skaa!

Edelleen kannattaa pelata pelkästään kännissä ni ei harmita oikeestaan mikään,ja röökit aina matsin jälkeen. Mmkay?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hutti ei jaksa enää kiinnostaa, joten myyn pucksit pois. 15e / 100k pucksia, saatan alentaa hintaa jos ostat enemmän kerralla.

PSN: ankkaie

Rahat postissa, tilille tai voit tulla käymään kylässä ja antaa käteisellä

Ota yhteyttä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Heitin hienon häkin Paul Martinilla. :)

[video]http://www.easports.com/media/play/video/176832590[/video]
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt ei v*ttu enää edes itku auta, tää sama p*ska vaa jatkuu.. päätin ostaa ton hutl-pominvillen ku sitä niin on kehuttu, iskin sen kolmoskenttään bergeronin ja nealin kanssa. Ekassa vaihossa Pominville iskee heti börsän,mut sepäs hylätään kun vastustajan kaveri tönii mun pelaajaa sen moken päälle. No ei muuta ku boxille siitä.

Meikä hallitsee koko peliä mut kaveri vaa tekee toinen toistaan naurettavempia maaleja. Otan turpaan 1-4 , vedot 24-12 ja hyö.alue.aika mulla reilu 11 sillä 5.. ei oikeesti tästä tuu mitään, taitaa kyllä munkin hutit loppua tän pelleilyn ansiosta. Voipi olla että viikonloppuna lähtee koko omaisuus myyntiin ja myyn sitten pucksit jollekkin halukkaalle oikeeta rahaa vastaan ja ostan vaikka fifan ja uuden codin siihen tilalle.

V*ttu mitä p*skaa!

Tonzan aiempi viesti sanoi:
Niin ja statsit on siis tällä hetkellä jotakuinkin 71-3 jos oikein muistan(?) :D


JOS noi statsit pitää edes jotensakin paikkansa niin aika harvoin olet hävinnyt "huonommalle" ja joskus näin nyt sattuu ilman handicappejakin.
Ymmärrän kyllä että hermot menee jos näin käy koko ajan...

Eilen kävi ihan tuolla online vs.-puolellakin sellanen matsi, että vastustajan 13 vedosta sisään meni 7... ei naurattanu, tavallaan. :rolleyes: Edellisen matsin vastustaja keskeytti toisessa erässä pelin ollessa 7-0 mulle.

Myiskö joku mulle Shea Weberin 300k niin saisin Predatorsin täyteen? 13 NHL-jengiä nyt kerätty. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

JOS noi statsit pitää edes jotensakin paikkansa niin aika harvoin olet hävinnyt "huonommalle" ja joskus näin nyt sattuu ilman handicappejakin.
Ymmärrän kyllä että hermot menee jos näin käy koko ajan...

Eilen kävi ihan tuolla online vs.-puolellakin sellanen matsi, että vastustajan 13 vedosta sisään meni 7... ei naurattanu, tavallaan. :rolleyes: Edellisen matsin vastustaja keskeytti toisessa erässä pelin ollessa 7-0 mulle.

Myiskö joku mulle Shea Weberin 300k niin saisin Predatorsin täyteen? 13 NHL-jengiä nyt kerätty. :)

Noi statsit on siis uuden käyttäjän, vanhalla käyttäjällä tuli vielä enemmän tollasia pelejä kun pelasin paremmalla joukkueella.. Mutta siis 3 noista tappioista on tullut ihan kurille jätkille (katsoin niiden statsit pelejen jälkeen), ja niillä tyyliin Filppulan tasoset kaverit 1.kentässä ja iskee niillä ihmemaaleja mun Pricelle, kun taas mä en tee Nasheillä, toewseille sun muilla huippupelaajilla joillekkin saakelin Dubnykeille yhtään kun kaikki kolisee rimoissa, poikkarit ei maistu kun sais iskee tyhjiin ym... Ja ok toi neljäs tappio kokonaisuuden top40 jäbälle mutta siinä uppos kaverin jokatoinen veto sisään ja ite samanlaisista paikoista plekseihin niin kyllähän se vaan laittaa kyrsimään.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huhhuh mikä fiilis.. Viime viikkoisen 500k:n pakkatappioiden jälkeen päätin vielä kerran koittaa onneani. Puckseja oli 22k ja päätin että nyt ostan yhden tuollaisen 25k:n pakan euroilla. Noh, se oli kannattava sijoitus kun Jonathan Toewsin jo toistamiseen NHL14 uralla antaa, nyt on fiilis niin hyvä että huh huh.. Perkele ku ei tiiä pitäiskö itellään vai myisikö.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joku laittoi aamulla Crosbyn 50 kiekon lähtöhinnalla tunniksi :D Ajattelin 50 000 reväyttää pöytään 20 sekuntia ennen loppua kun vartti ennen oli vielä 1000 kiekon kohdilla, mutta nousi 10 minuuttia ennen loppua tuon 50 kilon ohi ja puckseja ei ollut millä vastata.

Mikä idea ylipäätänsä on laittaa jokin kortti 50 kiekon lähtöhinnalla? :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joku laittoi aamulla Crosbyn 50 kiekon lähtöhinnalla tunniksi :D Ajattelin 50 000 reväyttää pöytään 20 sekuntia ennen loppua kun vartti ennen oli vielä 1000 kiekon kohdilla, mutta nousi 10 minuuttia ennen loppua tuon 50 kilon ohi ja puckseja ei ollut millä vastata.

Mikä idea ylipäätänsä on laittaa jokin kortti 50 kiekon lähtöhinnalla? :)

Idea on saada ihmiset kiinnostumaan, mutta bill cosbyn kohdalla se ei pitäisi olla ongelma. :)

Paljolla se sit meni?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Idea on saada ihmiset kiinnostumaan, mutta bill cosbyn kohdalla se ei pitäisi olla ongelma. :)

Paljolla se sit meni?

Olikohan 170 000 :D Oikea hinta lienee 2-3 miljoonan välissä? Tuohan siinä on että jos ei määritä ulososto-hintaa alarajalla niin satavarma ettei saa kortin arvonsa mukaisesti kiekkoja.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olikohan 170 000 :D Oikea hinta lienee 2-3 miljoonan välissä? Tuohan siinä on että jos ei määritä ulososto-hintaa alarajalla niin satavarma ettei saa kortin arvonsa mukaisesti kiekkoja.
No huhu. Kyllä ne hinnat normaalisti aina nousee mut nyt tais kaverilla olla liian vähän aikaa ja päättymisaika huonosti suunniteltu. Olihan siinä vähän huonoa tuuriakin. Kyllä lähti halvalla.

Nuo Crosbyt myy sen 1-1.5M, 2-3 on liioittelua. Jää vain miettimään että mihinkähän asti huudon voittanut kaveri olisi ollut valmis menemään. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No huhu. Kyllä ne hinnat normaalisti aina nousee mut nyt tais kaverilla olla liian vähän aikaa ja päättymisaika huonosti suunniteltu. Olihan siinä vähän huonoa tuuriakin. Kyllä lähti halvalla.

Nuo Crosbyt myy sen 1-1.5M, 2-3 on liioittelua. Jää vain miettimään että mihinkähän asti huudon voittanut kaveri olisi ollut valmis menemään. :)

Ei se sitä sillä saanut, meni varmaan johonkin vaihtotarjoukseen tai vastaavaan. Tai sitten myyjä itse vetäsi Crosbyn pois myynnistä kun ei bidit miellyttänyt.

Toews on muuten kova ukko, vähän vikkelämpi kuin Thornton ja armoton kuti. Mää tykkään, etenkin tuosta 95 alotuksesta. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei se sitä sillä saanut, meni varmaan johonkin vaihtotarjoukseen tai vastaavaan. Tai sitten myyjä itse vetäsi Crosbyn pois myynnistä kun ei bidit miellyttänyt.

Toews on muuten kova ukko, vähän vikkelämpi kuin Thornton ja armoton kuti. Mää tykkään, etenkin tuosta 95 alotuksesta. :D
Joo yleensä niillä on joku backup kaveri joka tekee vaihtotarjouksen viime hetkillä jos ei mene sillain niinkun suunnitteli, vaan on niitä ryöstöjä ennenkin nähty silti.

Toews on varmasti peto, en epäile. Ite keräsin SJ kalleimmat tänään, vois kokeilla Läski torttonia, tai Couturea johonkin kenttään. Tai sit teen niinku aina että säästän nuo myöhempää varten, koskemattomia molemmat. Patty Marleaun sain kans koskemattomana. Kaikki kolme yhteishintaan 225k.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla on jo pisemmän aikaa ollut toi, että päivittäinen palkinto 1250 ku alkaa huttia pelailee. Tänään tota ei kuitenkaa tullut, vaikka jokapäivä huttia pelannu. Näyttää kyllä et 1250 pitäis saada mut ei vaan ilmesty noi pucksit. Ei vaikka alkuvalikosta hakee ton näytä päivittäisen palkinnon tila. Muilla ollu vastaavaa?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo yleensä niillä on joku backup kaveri joka tekee vaihtotarjouksen viime hetkillä jos ei mene sillain niinkun suunnitteli, vaan on niitä ryöstöjä ennenkin nähty silti.

Toews on varmasti peto, en epäile. Ite keräsin SJ kalleimmat tänään, vois kokeilla Läski torttonia, tai Couturea johonkin kenttään. Tai sit teen niinku aina että säästän nuo myöhempää varten, koskemattomia molemmat. Patty Marleaun sain kans koskemattomana. Kaikki kolme yhteishintaan 225k.

Torttu on nyt itselläni 2. ketjussa ja E. Staal päättää uransa Salamoissa (pitäisin jos äijällä ois 80:ntä parempi aloitus). Torttu on kans aika ässä, ainoa ongelma sillä on se että on niin hirveen kankee ja kääntyy huonosti. Iso koko ja vahvuus kyllä kompensoi tätä, mutta Toews on huomattava parannus siitä, lähinnä vaan tuon nopeuden & ketteryyden takia (kokoa löytyy molemmilta). Nyt on kokoonpanossa sentään kaksi hyvää aloittajaa niin AV:lle kuin YV:lle. Itsehän en perusta righteista niin tässä on nyt kaksi parasta alottajaa leftien osalta (Pappa-Gretzkya en sitten hommaa!), Datsyuk on nyt oikeastaan ainut joka Toewsin voi syrjäyttää. :rolleyes:
 
Ylös Bottom