Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Yhden ponpun taktiikalla,varsinkin noissa pudotuspeleissä tuntuu ettei muita vastaan tulekkaan,tiivistettynä siis

pelataan huipputiukkaa puollustusta, ja kytätään sitä yhtä ponppua sitten kun se 1 maali on saatu lopetetaan

kokonaan hyökkäminen,siilipuollustus siihen 99 veskan eteen, ja aina kun mahdollista roiskastaan kiekko pois

6 viimeistä pudotuspeliä 4 kertaa 0-1 , 2 kertaa 1-2 ja yhtään liiottelematta kaikkia matseja olen hallinnut 70/30

suhteella vähintään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

tänää pääsin ykkösdivariin!!!!!!!! kolmannessa pelissä tuli tasoitukset näkyviin.. vastustajalla oli kaikki crosbyt ja ovetchkinit ja stamkosit ja tavaresit mutta voitin silti 5-2!:D:D jja tipuin takasi kakkoseen
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

suosittelen pysymään kaukana apuvamies9 tyypistä. Peli lagaa niin saatanasti liikkuu tyyliin 1fps tahtiin välillä. varsinkin kun mulla oli tilanteita esim. rankkarissa. En sit tiiä tekikö moisen tahalleen vai onko sillä vaan joku aivan paska netti ja sattumalta kävi. Tämän lisäksi herra on tätä NHL pelien alinta kastia joka tuijottaa uusintoja muna pystyssä loppuun asti. Onneks voitin kahdella vikan minuutin maalilla 5-4 :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitäs maalivahtia suosittelette? Itellä Harding toiminu helvetin hyvin mut nyt aattelin , että jos ja kun harding alkaa imuroimaa nii otan sen ostamani veskan käyttöön. Hintaa sais olla max 18k.
Sitte vielä... myin kaikki pelaajani ja ostin pakkoja 250k edestä eikä sieltä tuu muutaku hutl Turris. No poistin joukkueen ja alotin alusta
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitäs maalivahtia suosittelette? Itellä Harding toiminu helvetin hyvin mut nyt aattelin , että jos ja kun harding alkaa imuroimaa nii otan sen ostamani veskan käyttöön. Hintaa sais olla max 18k.
Sitte vielä... myin kaikki pelaajani ja ostin pakkoja 250k edestä eikä sieltä tuu muutaku hutl Turris. No poistin joukkueen ja alotin alusta
Ben Bishop! Overall ei ole paras eikä statsitkaa mutta mielestäni paras maalivahti ja minulla on ollut mm.Lehtonen,Fleury,Halak ja Fasth. Tällä hetkellä 3 ottelun nollapeliputkessa ja pelaan 1divisioonassa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko huttilaiset istuttanut Spezzaa minkälaiseen kenttään? Vaatimuksena olisi, että tulisi 99 kemiat tietty kans. Mulla on siellä käyttämätön Matt Duchene myynnissä, niin käykää joku ostaan pois lähtö 83000 ja osta heti 100000.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tämän lisäksi herra on tätä NHL pelien alinta kastia joka tuijottaa uusintoja muna pystyssä loppuun asti.
Tuo on ehkä kauheinta mitä voi tehdä. Jäätävää jos kaikki uusinnat pitää tsekkailla. Kai jotkut vaan nauttii noista yksityiskohdistakin sitten niin paljon. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos jollain olis lainata HPK:n Antti Bruun, Tuomas Vänttinen ja Jere Sallinen, niin saisin sen kokoelma boonuksen. Voin itse lainata jotain takaisin päin mutta mulla on tällä hetkellä kokoelma aika pieni mutta jos löytyy sopivia pelaajia niin lainaan toki.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulis175 on myös tämmönen idiootti joka alkaa heittää kiekkoo katsomoon ja ottaa veskaa pois.
Ensimmäinen joka itselle tuli vastaan, mutta kyllä korpee. Alan tässä spämmää sen postilaatikkoa. Kaipa se mut jossain vaiheessa blokkaa.


Edit. Olihan täällä varoteltukin siitä näköjään, mutta eipä noita jaksa ylös laittaa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos jollain olis lainata HPK:n Antti Bruun, Tuomas Vänttinen ja Jere Sallinen, niin saisin sen kokoelma boonuksen. Voin itse lainata jotain takaisin päin mutta mulla on tällä hetkellä kokoelma aika pieni mutta jos löytyy sopivia pelaajia niin lainaan toki.
Mullapa nuo ainakin olis mut en taia jaksaa nyt vaihtaa:p
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

:( tarviisin vaan bruunin ja vänttisen ja saisit 5k bonuksista
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulis175 on myös tämmönen idiootti joka alkaa heittää kiekkoo katsomoon ja ottaa veskaa pois.
Ensimmäinen joka itselle tuli vastaan, mutta kyllä korpee. Alan tässä spämmää sen postilaatikkoa. Kaipa se mut jossain vaiheessa blokkaa.


Edit. Olihan täällä varoteltukin siitä näköjään, mutta eipä noita jaksa ylös laittaa.

Luojan kiitos että itselläni ei ole tullut vielä vastaan kuin yksi tuollainen pelleilijä, patflex joka on tällä hetkellä jossain 10-20 sijoilla rankissa. Eipä ihme että noin korkealle on päässyt kun järjestää synkronointivirheen aina jos on häviöllä ja johdossa taas pyörii omalla alueella. Jokaisen oma asiahan se on että miten tätä peliä haluaa pelata mutta eihän tuossa touhussa kyllä mitään järkeä ole. Meinaakohan EA edes tehdä tuolle synkronointivirheen järjestämiselle mitään?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulle kanssa on käyny samalla tavalla patflexin kanssa että johdin vikalle minuutille mentäessä ja sit lähti veska ja rupes lentää kiekko katsomoon. Laitoin hänellä viestiä että kiitos hyvästä pelistä(en kuitenkaan mutta melkein) niin tuli vastaukseksi että en ymmärrä mistä puhut ja peli vain sattumalta jäätyi.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jokaisen oma asiahan se on että miten tätä peliä haluaa pelata mutta eihän tuossa touhussa kyllä mitään järkeä ole.

Siinä on vaan semmonen homma kun pelaa onlinessa niin se ei ole jokaisen oma asia miten pelaa. Siinä kun on aina myös se toinen pelaaja piuhan toisessa päässä. Jonkinlainen kunnioitus sitä saisi olla vastustajaa kohtaan vaikka videopeli vain onkin.

Jos selkäranka on noin hammastikun vahvuinen videopelissä niin mitähän se on oikeassa elämässä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Luojan kiitos että itselläni ei ole tullut vielä vastaan kuin yksi tuollainen pelleilijä, patflex joka on tällä hetkellä jossain 10-20 sijoilla rankissa. Eipä ihme että noin korkealle on päässyt kun järjestää synkronointivirheen aina jos on häviöllä ja johdossa taas pyörii omalla alueella. Jokaisen oma asiahan se on että miten tätä peliä haluaa pelata mutta eihän tuossa touhussa kyllä mitään järkeä ole. Meinaakohan EA edes tehdä tuolle synkronointivirheen järjestämiselle mitään?

Toi patflex ei oo kyllä niin hyvä mitä sijoitus näyttää, mietinki miten se on noin korkeella ku voitin kaverin 9-1.Nyt tais syy selvitä jos tekee tota synkronointivirhettä..
 
Ylös Bottom