Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]
Moroo vaan kaikille tasapuolisesti. Uusi käyttäjä ilmoittautuu mahtaviin hutti keskusteluihin
Ite ostin viikko sitten pelin ja itseasissa ekaa kertaa änäri pelien historiassa pelaan hutti muotoa. Ei voi muuta sanoa että mielenkiintoinen pelimuoto, ehkä paras koko pelissä jos ei pikku paskamaisuuksia lasketa mitä online otteluissa sattuu tapahtumaan. Mutta tosiaan viikossa olen kivunnut ahl-smliiga jengillä 3divariin ja nyt tajusin rupee tekee korttikauppoja niin muutamassa päivässä saanu kyllä kasattua sopivan änäri jengin kasaan.
HUHUU
1kenttä.
Boedker(phx) - Vermette(phx) - Pominville(phx) (kapteeni)
Martin(pit) - niskanen(pit)
2kenttä.
Penner(ana) - Roy(ana) - Silfverberg(ana)
kulikov(fla) - Gudbranson(fla)
3kenttä.
Jokinen(pit) - Sutter(pit) - Havlat(pit)
Sbisa(ana) - Lovejoy(ana)
4kenttä.
Chimera(wsh) - Laich(wsh) - Erat(wsh)
Mv:t
Vokoun(pit) ja kakkos molarina toimii joku ohl liigan mokke.
Olen tyytyväinen kyllä tähän porukkaan. Ainoa mitä kaipaan on kunnon maalintekijä ja pelinrakentaja. Datsyuk, Hossa, Neal ja Zeta olisi sellaisia ketä oikeasti ottaisin jengiini todella mielelläni koska, digaan kyseisistä pelaajista ihan oikeasti. Dat ja Z ei tule yllätyksenä koska olen saatanallinen redwings fani oikeasti, en jätä mistään hinnasta redwings matsia katsomatta (taustalla pyörii redwings - predators peli)
Olen availlut nyt varmaan 3 kultapakkausta ja mitään hyvää ei niistä ole irronnut paitsi pominville.
Ja pyydän anteeksi heti kättelyssä kirjoitustaitoani koska tuskin kukaan saa selvää lauseista
Ja jos täältä joskus kokeilis jonkun käyttäjän kanssa ottaa matsia. Luulisi että monien kanssa saataisiin viihdyttävät ja tasaiset pelit aikaseksi, koska harvemmin tullut vastaan vastustaja jonka kanssa pelattu viihdyttävä ja tasainen peli.
Cya!