Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja lisäksi se account pitää olla tehtynä aikoja sitten, ennenkuin EA patchasi "puck farmingin". Eli jos nyt tekee accon ja pelaa sen 20 peliä niin ei taida onnistua enää samalla pleikkarilla tiimin siirtely.

Näin olen kuulut, itse en ole testannut. Jos jollain faktaa iskeä tiskiin niin info kelpais tästäkin.

Onnistuu :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Taisi osua pahasti, vielä jaksoit laittaa herjaviestejä niinpaljon että bloggasin lopulta.

niin se on vaan peli miksi ei pelattaisi reilusti.

Onko sun mielestäsi kiellettyä pelata 99 boostatulla kentällä? Onko se aina toisen pelaajan vika jos on lagia? Sitä paitsi se on blockaaminen eikä mikään bloggaaminen vai alatko kirjottamaan jotain blogia kun tulee herjaviestejä?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oisko noi edes vahvistuksia Marleauhin nähden? HL Sharp ois kyl kova...
Ostin muuten J.Nealin 42K ja eka peli ekasta lämäristä yläpeltiin.

Täältä löytyy HUTL Sharp, ja on varmasti marketin kallein, reilu 2päivää myyntiä jälellä. Myyjä Retarit.
Saa käydä vaihtoja tarjoilee.. Tai ois oikein suotavaa jos sais vaihtotarjouksia.
Oli toi ja myös moni muukin kortin viikonlopun yli 3pv myyntiajalla myynnissä.
Mutta kiitos ilmeisesti Eino myrskyn, ni meil ei toiminu netti koko sunnuntai päivänä, ni ei päässy tarjouksia kattomaan/hyväksymää... Ja kun koko vkl olin viellä ollu reissussa...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miks mä en nää millon mitäki Merkkipaalukortteja tulee ja noita mainoksii tossa tilastojen ja joukkueidenvarusteiden/tulevan turnauksen välissä olevassa kohdassa??
Lukee vaa siinä kohdassa et ominaisuudet.. Ois iha jees saada siihen näkyy noita juttuja ni tietäis vähä et millon availla pakkoja..

Itelläki kiinnostas tuo :p
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko sun mielestäsi kiellettyä pelata 99 boostatulla kentällä? Onko se aina toisen pelaajan vika jos on lagia? Sitä paitsi se on blockaaminen eikä mikään bloggaaminen vai alatko kirjottamaan jotain blogia kun tulee herjaviestejä?

Ei ole ehkä moraalisesti väärin mutta ei kielettyä. ja jos se lagi tulee VAIN silloin, kun minulla on hyökkäys vika on

99,9% varmasti vastustajassa. blockaaminen ei ole myöskään oikein pitää sanoa estäminen.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei ole ehkä moraalisesti väärin mutta ei kielettyä. ja jos se lagi tulee VAIN silloin, kun minulla on hyökkäys vika on

99,9% varmasti vastustajassa. blockaaminen ei ole myöskään oikein pitää sanoa estäminen.
Itse törmäsin kanssa johonkin suomalaiseen (nimeä en nyt muista), joka jotenkin pisti pelin lagaamaan juuri, kun sain ylivoiman. Kun ylivoima oli ohi loppu lagaaminen, kuin seinään. Pelin kuitenkin voitin, mutta vituttaa silti tällaiset pelleilijät.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vielä tiedustellaan samaa kyssärii näkeekö joukkueitten paidat mistään? Torontosta puuttuu yks paita enkä kyllä millään keksi että mikä..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vielä tiedustellaan samaa kyssärii näkeekö joukkueitten paidat mistään? Torontosta puuttuu yks paita enkä kyllä millään keksi että mikä..

Ihan normaalista Pelaa Nyt-valikosta valitset Toronton ja katsot paidat sieltä. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja lisäksi se account pitää olla tehtynä aikoja sitten, ennenkuin EA patchasi "puck farmingin". Eli jos nyt tekee accon ja pelaa sen 20 peliä niin ei taida onnistua enää samalla pleikkarilla tiimin siirtely.

Näin olen kuulut, itse en ole testannut. Jos jollain faktaa iskeä tiskiin niin info kelpais tästäkin.

Semmosta ois iskeä tiskiin että se ei vaadi kuin kymmenen pelatuksi merkittyä peliä että saa ne boonukset.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ykköseen uutta pelaajaa budjettina 200k. Kuka olis hyvä? Oon aatellu Gaborikkia.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oma ongelma pelaamisessa on se , että ohjain on paskana ja pelaajat heittävät lätyllä kiekon vähän väliä pois. Myööskin pelaajat koukkii iteksee ja ketjut vaihtuu ilman käskyä. Vika on se kun työntää vasenta tattia pohjassa etiäpäi
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ykköseen uutta pelaajaa budjettina 200k. Kuka olis hyvä? Oon aatellu Gaborikkia.

Gaborik on hyvä jos haluut pelaajan joka on hyvä laukoo jne.. !! Rannarit ja varsinki one timerit menee tosi hyvin Gabolla ! Mut jos haluut pelinrakentajaa tai sen tyylistä pelaajaa ni suosittelen H.Zettenbergiä ! Itel ollu iha jäätävä yhistelmä Zettenberg - Gretzky - Gaborik ja noista Z on tehny parhaiten pisteitä.. !!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vielä tiedustellaan samaa kyssärii näkeekö joukkueitten paidat mistään? Torontosta puuttuu yks paita enkä kyllä millään keksi että mikä..

Voi myös etsiä Youtubesta vaa esim. NHL 14 HUT Toronto Collection niin melkein kaikista joukkueista joku ladannu videon. Mukava läppäriltä kattoo suoraan mikä puuttuu ettei tartte kokonaan HUT:sta poistua.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siihen sitte kaatu se varmaa yli 80 ottelun voittoputki tollaselle paskajoukkueelle jonka paras on filppula mutta eiku sen Vokoun ottaa jokaikisen vedon kiinni..
Laukaukset 25- 8
Hyökkäysalueaika 12.36 - 3.02
Maalit 4-5

Ja helvetin rinne ei saanu mitää kiinni.
Ei siinä mitää olihan toi aikaki jo hävitä mutta ois nyt tappio tullu jollekki hyvälle pelaajalle eikä tommoselle pellelle, joka viel pyörii vikat 2 min omas päässä ku sil yv...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moroo vaan kaikille tasapuolisesti. Uusi käyttäjä ilmoittautuu mahtaviin hutti keskusteluihin :)

Ite ostin viikko sitten pelin ja itseasissa ekaa kertaa änäri pelien historiassa pelaan hutti muotoa. Ei voi muuta sanoa että mielenkiintoinen pelimuoto, ehkä paras koko pelissä jos ei pikku paskamaisuuksia lasketa mitä online otteluissa sattuu tapahtumaan. Mutta tosiaan viikossa olen kivunnut ahl-smliiga jengillä 3divariin ja nyt tajusin rupee tekee korttikauppoja niin muutamassa päivässä saanu kyllä kasattua sopivan änäri jengin kasaan.

HUHUU

1kenttä.
Boedker(phx) - Vermette(phx) - Pominville(phx) (kapteeni)

Martin(pit) - niskanen(pit)

2kenttä.
Penner(ana) - Roy(ana) - Silfverberg(ana)

kulikov(fla) - Gudbranson(fla)

3kenttä.
Jokinen(pit) - Sutter(pit) - Havlat(pit)

Sbisa(ana) - Lovejoy(ana)

4kenttä.

Chimera(wsh) - Laich(wsh) - Erat(wsh)

Mv:t
Vokoun(pit) ja kakkos molarina toimii joku ohl liigan mokke.

Olen tyytyväinen kyllä tähän porukkaan. Ainoa mitä kaipaan on kunnon maalintekijä ja pelinrakentaja. Datsyuk, Hossa, Neal ja Zeta olisi sellaisia ketä oikeasti ottaisin jengiini todella mielelläni koska, digaan kyseisistä pelaajista ihan oikeasti. Dat ja Z ei tule yllätyksenä koska olen saatanallinen redwings fani oikeasti, en jätä mistään hinnasta redwings matsia katsomatta (taustalla pyörii redwings - predators peli) :)

Olen availlut nyt varmaan 3 kultapakkausta ja mitään hyvää ei niistä ole irronnut paitsi pominville.

Ja pyydän anteeksi heti kättelyssä kirjoitustaitoani koska tuskin kukaan saa selvää lauseista :D

Ja jos täältä joskus kokeilis jonkun käyttäjän kanssa ottaa matsia. Luulisi että monien kanssa saataisiin viihdyttävät ja tasaiset pelit aikaseksi, koska harvemmin tullut vastaan vastustaja jonka kanssa pelattu viihdyttävä ja tasainen peli.

Cya!
 
Ylös Bottom