Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olen myös huomannut,että ilmeisesti mulla ei iän vuoksi enää nakit riitä tässä pelissä kun en enää kenellekkään pärjää .
Onko tässä tullut jokin villitys pelleillä tuon netin kanssa?Ihmetyttää sellainen,että melko usein kun pelaat peliä,peli sujuu viiveettä mutta auta armias kun johdat,niin kaveri pitää tauon ja kas kummaa,alkaa armoton pykiminen ja ukot kääntyvät kuin höyrylaivat.Tasoitus,ehkä mutta viiveen ilmestyminen pistää silti mietityttämään.
Sori sekavasta viestistä.
-B3lo
Karvinen68 on kunnon peluri, johdan 3-0 ja hän rupee ränkkäämään maalivahtii pois ja oman pään aloituksen aikan tulee synkronointi virhe. En suosittele pelaamaan, sanoi pelin jälkeen että " lagitin" ja että minä pelasin 99 boostatulla kentällä.
HAUSKA JäTKÄ
Siihen sitte kaatu se varmaa yli 80 ottelun voittoputki tollaselle paskajoukkueelle jonka paras on filppula mutta eiku sen Vokoun ottaa jokaikisen vedon kiinni..
Laukaukset 25- 8
Hyökkäysalueaika 12.36 - 3.02
Maalit 4-5
Ja helvetin rinne ei saanu mitää kiinni.
Ei siinä mitää olihan toi aikaki jo hävitä mutta ois nyt tappio tullu jollekki hyvälle pelaajalle eikä tommoselle pellelle, joka viel pyörii vikat 2 min omas päässä ku sil yv...
Haha.. Niin tuttu tunne, eilen tuli turpaan kaverilta jonka 1. Sentteri Helm ja maalissa Bishop. On se jännä kun oma Price ei saa mitään kiinni ja sit Nash, Toews, Thornton sun muut ei tee ees tyhjiin ...
Taasko tää alkaa Koittakaa nyt hyvät ihmiset tajuta, että vaikka teillä on 10000x kalliimpi joukkue niin ne surkeammalla joukkueellakin pelaavat saattavat jopa osata pelata. Sama se onko sulla maalissa sitten Roy vai Wiikman niin samat vedot uppoo jokaselle veskalle, jos vaan jaksat takoa sitä rannetta yläpeltiin. Toiset jaksaa toiset ei. Ensin kannattaa opetella sitä puolustamista ja sitten kattoa sitä vastustajan hyökkäämistä. Ja joo en sano, että ite oon mikään maisteri tässä pelissä, mutta enemmän mulla se maalinteko on ongelma kuin puolustus. Kun vastustaja survoo sitä samaa rannetta joka tontista voikin jo automaattisesti sanoa, että voittaa pelin 90% varmasti, jos osaa edes vähän puolustaa niitä ranteita pois. Toki niitä maalejakin saisi enemmän aikaiseksi jos jaksaisi sitä rannetta viljellä aina kun on tsäänssi. Loppu.
Taasko tää alkaa Koittakaa nyt hyvät ihmiset tajuta, että vaikka teillä on 10000x kalliimpi joukkue niin ne surkeammalla joukkueellakin pelaavat saattavat jopa osata pelata. Sama se onko sulla maalissa sitten Roy vai Wiikman niin samat vedot uppoo jokaselle veskalle, jos vaan jaksat takoa sitä rannetta yläpeltiin. Toiset jaksaa toiset ei. Ensin kannattaa opetella sitä puolustamista ja sitten kattoa sitä vastustajan hyökkäämistä. Ja joo en sano, että ite oon mikään maisteri tässä pelissä, mutta enemmän mulla se maalinteko on ongelma kuin puolustus. Kun vastustaja survoo sitä samaa rannetta joka tontista voikin jo automaattisesti sanoa, että voittaa pelin 90% varmasti, jos osaa edes vähän puolustaa niitä ranteita pois. Toki niitä maalejakin saisi enemmän aikaiseksi jos jaksaisi sitä rannetta viljellä aina kun on tsäänssi. Loppu.
Miks mä en nää millon mitäki Merkkipaalukortteja tulee ja noita mainoksii tossa tilastojen ja joukkueidenvarusteiden/tulevan turnauksen välissä olevassa kohdassa??
Lukee vaa siinä kohdassa et ominaisuudet.. Ois iha jees saada siihen näkyy noita juttuja ni tietäis vähä et millon availla pakkoja..
Itelläki kiinnostas tuo
Ei ole ehkä moraalisesti väärin mutta ei kielettyä.
Niin siis mitä tarkoitat. Mitä niilllä ilmaispakoista saaduilla korteilla sitten tulisi tehdä? Myy heti 0 pucksia ettei karviselle tule paha mieli? Kaikkea sitä kuulee ja tiedän hyvin, että laitat myös itse mauttomia privaviestejä, ainakin NHL 13 aikaan muistit kaveriani jollain isin luottokortti viesteillä. Suuria olettamuksia, vähän tietoa. Onneksi herrasmiehiä tulee enemmän vastaan.