Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Karvinen68 on kunnon peluri, johdan 3-0 ja hän rupee ränkkäämään maalivahtii pois ja oman pään aloituksen aikan tulee synkronointi virhe. En suosittele pelaamaan, sanoi pelin jälkeen että " lagitin" ja että minä pelasin 99 boostatulla kentällä.
HAUSKA JäTKÄ
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nopea poju tämä mattiii18 sama pelle kun eilen, nyt toisella nicicillä /tunnuksella tosiaan sama meno jatkui sai kaamean

onnenkantamoismaalin,ponppasi päädystä veskan kautta sisään mikäs siinä noita sattuu, mutta sitten alkoi taas lagitus.

aina kun minulla kiekko lagi mystisesti alkoi ,tyyppi otti 2 jäähyä jolloin pistin kaikki peliin tietty puollustusaukesi, + lagituksella

teki 2 rystykämmen glitchiä, sen verta vitutti että ajattelin antaa omaa lääkettä, ja 1 kerran kokeilla tuota

synkronointi jutskaa joko se toimi ,tai sitten tyypin oma pelleily katkaisi pelin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olen myös huomannut,että ilmeisesti mulla ei iän vuoksi enää nakit riitä tässä pelissä kun en enää kenellekkään pärjää :).

Sama. :D

Onko tässä tullut jokin villitys pelleillä tuon netin kanssa?Ihmetyttää sellainen,että melko usein kun pelaat peliä,peli sujuu viiveettä mutta auta armias kun johdat,niin kaveri pitää tauon ja kas kummaa,alkaa armoton pykiminen ja ukot kääntyvät kuin höyrylaivat.Tasoitus,ehkä mutta viiveen ilmestyminen pistää silti mietityttämään.

Sori sekavasta viestistä.

-B3lo

Itse olen yhdistänyt nämä lagimiset kaiken maailman mokkuloiden yleistymiseen (kohta kaikilla vain näitä koska = halpa). Muutaman mokkulakaverin kanssa yrittänyt pelata joskus ja juuri samanlaista kakkaa aina. Joskus toimii jonkun aikaa, joskus jopa koko pelin, mutta usein ei sitä vähääkään aikaa. Lagiminen on usein ihan tietyn tyyppistä noilla paskoilla ja lagin määrä lainehtii pelin aikana kohtalaisesta ihan hirveään paskaan.

Jostain syystä nämä tyypit sitten yrittää sysätä lagimista, ainakin välillä, vastustajan yhteyksiin, "v***u mikä lagipaska, hanki oikee netti" ja kun vastaa että harmi jos ei 100 megan kuitu riitä että vaihda se mokkulas oikeeseen yhteyteen niin vastataan tyyliin "mulla on kuule huippu 4g". Mitäs sitä sitten siihen kommentoimaan enää...

Peliin pitäisi tehdä joku suodatin ettei noilla 3g/4g tai millä tahansa mobiilikaistapaskeilla vois nettipelejä pelata. Tai ainakin että täällä toisessa päässä voisi valita ettei halua pelata sellaisia vastaan. Ugh.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voi hyvä ihme noita teidän "glitchi" maaleja, saa nauraa niin pirusti! Hate the game not the playah.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Karvinen68 on kunnon peluri, johdan 3-0 ja hän rupee ränkkäämään maalivahtii pois ja oman pään aloituksen aikan tulee synkronointi virhe. En suosittele pelaamaan, sanoi pelin jälkeen että " lagitin" ja että minä pelasin 99 boostatulla kentällä.
HAUSKA JäTKÄ

Joo samaa teki mulle ja rupes laittaa viestiä "isin visakortti joukkue" ym ym. Johti vie muistaakseni 2-0 si täräytin 4-2, neljällä hyökkäyksellä niin kaveri päätti häippästä.

Oma vastaus oli vain että " ei tarvii isin korttia ku on oma"

Muutenkin kaveri on hyvin epäasiallinen ollut täällä ja muualla.

Mokkulasta sen verran kuka sit selittää sen että itellä mokkula toisella 100M /100M hyperkuitu pätkii. sitte esim jenkkin kans ei pätki,saksalaisen kans ei pätki, ruottalaisen kans ei pätki jne. Ja mistä tien mistä he ovat. Muutama kaveri tuol PNS listäs löytyy (kiitos Bf3) nii paljon olen heidän kanssa puhuneet.

Mokkula ny ei ole luotu nettipelaamiseen että turha siittä on kyl ruikuttaa. Ja turha kenenkään sanoo että hommaa valokuitu,kaikkialle sitä ei saa vieläkään! ja on myös paikkoja mihin ei laajakaistaa saa, taikka ihmiset eivät saa laajakaistaa palvelun tarjoojien järjettömistä takuu maksuista (jos siis on merkintä luotoissa) Huutelevat 300-500e käteen ennen kuin saat netin ja mokkulan saa ku kävelee kauppaan.

ja ohan tuo wlan mokkula kätevä mukaan ottaa :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siihen sitte kaatu se varmaa yli 80 ottelun voittoputki tollaselle paskajoukkueelle jonka paras on filppula mutta eiku sen Vokoun ottaa jokaikisen vedon kiinni..
Laukaukset 25- 8
Hyökkäysalueaika 12.36 - 3.02
Maalit 4-5

Ja helvetin rinne ei saanu mitää kiinni.
Ei siinä mitää olihan toi aikaki jo hävitä mutta ois nyt tappio tullu jollekki hyvälle pelaajalle eikä tommoselle pellelle, joka viel pyörii vikat 2 min omas päässä ku sil yv...


Haha.. Niin tuttu tunne, eilen tuli turpaan kaverilta jonka 1. Sentteri Helm ja maalissa Bishop. On se jännä kun oma Price ei saa mitään kiinni ja sit Nash, Toews, Thornton sun muut ei tee ees tyhjiin :D...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Haha.. Niin tuttu tunne, eilen tuli turpaan kaverilta jonka 1. Sentteri Helm ja maalissa Bishop. On se jännä kun oma Price ei saa mitään kiinni ja sit Nash, Toews, Thornton sun muut ei tee ees tyhjiin :D...

Perus.. Itelle sattuu noita pelejä aina kun vastustajalta löytyy Bishop maalin suulta tai Filppulat ja kumppanit kokoonpanosta.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Taasko tää alkaa :rolleyes: Koittakaa nyt hyvät ihmiset tajuta, että vaikka teillä on 10000x kalliimpi joukkue niin ne surkeammalla joukkueellakin pelaavat saattavat jopa osata pelata. Sama se onko sulla maalissa sitten Roy vai Wiikman niin samat vedot uppoo jokaselle veskalle, jos vaan jaksat takoa sitä rannetta yläpeltiin. Toiset jaksaa toiset ei. Ensin kannattaa opetella sitä puolustamista ja sitten kattoa sitä vastustajan hyökkäämistä. Ja joo en sano, että ite oon mikään maisteri tässä pelissä, mutta enemmän mulla se maalinteko on ongelma kuin puolustus. Kun vastustaja survoo sitä samaa rannetta joka tontista voikin jo automaattisesti sanoa, että voittaa pelin 90% varmasti, jos osaa edes vähän puolustaa niitä ranteita pois. Toki niitä maalejakin saisi enemmän aikaiseksi jos jaksaisi sitä rannetta viljellä aina kun on tsäänssi. Loppu.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Taasko tää alkaa :rolleyes: Koittakaa nyt hyvät ihmiset tajuta, että vaikka teillä on 10000x kalliimpi joukkue niin ne surkeammalla joukkueellakin pelaavat saattavat jopa osata pelata. Sama se onko sulla maalissa sitten Roy vai Wiikman niin samat vedot uppoo jokaselle veskalle, jos vaan jaksat takoa sitä rannetta yläpeltiin. Toiset jaksaa toiset ei. Ensin kannattaa opetella sitä puolustamista ja sitten kattoa sitä vastustajan hyökkäämistä. Ja joo en sano, että ite oon mikään maisteri tässä pelissä, mutta enemmän mulla se maalinteko on ongelma kuin puolustus. Kun vastustaja survoo sitä samaa rannetta joka tontista voikin jo automaattisesti sanoa, että voittaa pelin 90% varmasti, jos osaa edes vähän puolustaa niitä ranteita pois. Toki niitä maalejakin saisi enemmän aikaiseksi jos jaksaisi sitä rannetta viljellä aina kun on tsäänssi. Loppu.

Kyllähän taidolla voitetaan se 90% peleistä mutta hyvin hassusti välillä kiekot uppoo omaan reppuun aivan ihmeellisistä paikoista ja yleensä vain silloin kun vastustajan tiimi on heikompi. Eilen kaks aivan p*skaa pelaajaa tuli vastaan ja alku oli molemmissa aivan hirveää, kauheaa painostusta omalta osalta. Kaveri pääsee pois alueeltaan, lämää hiljaisen vedon sinisen jälkeen ja ensimmäinen veto uppoo. Muutenkin kaverin hyökkäys oli sinisen yli ja oikea tatti ylös, tosi hyvä siis hyökkäämään! Puolustustaito tosiaankin erottelee hyvän pelaajan huonosta, mutta välillä onnetar on liian kovasti pelissä mukana.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Taasko tää alkaa :rolleyes: Koittakaa nyt hyvät ihmiset tajuta, että vaikka teillä on 10000x kalliimpi joukkue niin ne surkeammalla joukkueellakin pelaavat saattavat jopa osata pelata. Sama se onko sulla maalissa sitten Roy vai Wiikman niin samat vedot uppoo jokaselle veskalle, jos vaan jaksat takoa sitä rannetta yläpeltiin. Toiset jaksaa toiset ei. Ensin kannattaa opetella sitä puolustamista ja sitten kattoa sitä vastustajan hyökkäämistä. Ja joo en sano, että ite oon mikään maisteri tässä pelissä, mutta enemmän mulla se maalinteko on ongelma kuin puolustus. Kun vastustaja survoo sitä samaa rannetta joka tontista voikin jo automaattisesti sanoa, että voittaa pelin 90% varmasti, jos osaa edes vähän puolustaa niitä ranteita pois. Toki niitä maalejakin saisi enemmän aikaiseksi jos jaksaisi sitä rannetta viljellä aina kun on tsäänssi. Loppu.

Hahha.. Niihän se voi olla et ne "saattaa osaa pelata", mutta kun ei osaa...:D Kaverit iskee semmosia pomppu ja lottomaaleja että oksat pois, ok kyllä mäkin virheitä teen, mut jos mulla on pelissä 10 oikeesti hyvää maalintekopaikkaa (takatolpalta tyhjiin sais laittaa, ns. Bugiranne jota saanu viritellä vaikka kuinka Ja kauan ja sit helisee plekseissä tai rimoissa, niin kyllä se vähän naurettavalta tuntuu että +90 laukauksella paukkuu lähes joka veto ohi, ja sitten kaveri laittaa röpelikiekkoa maalille niin jostain välistähän se tietenkin uppoaa.

En väitä että mäkään mikään paras ole, mutta huomattavasti parempi kun nää joilta tullu päihin.. Onnistunu voittamaan monta top100 jätkää, ja sit tulee joltain top1000 jätkältä turpaan :D esim. Eilen voitin Top 29 kaverin,( kyseinen kaveri myös voitti Hansulinhon kerran) ja sen jälkeen tulee tollaselta kaverilta jolla 99 voittoa ja 50 tappiota päihin niin kyllähn se on hiukan surkuhupaisaa..:o
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eipä tuolta top 100 ole montaan kaveria vastaan tullut ketkä oikeesti osaisivat pelata. Ja mitä näihin "tunnettuihin" pelureihin tulee niin minä en niistä paljoa perusta. Eikä se meidän vegasin mieskään mikään erikoinen ollut. Senkään pelityyliin ei kuulunut mikään muu, kuin keskeltä rannetta yläpeltiin. Ne kun puolustettiin pois niin kaveri otti turpaan 8-1. Sitten tuli EA tasotuksista isoa itkuviestiä. Kaipa minä sitten tein tuurilla ja melkoisella tasotuksella 8 häkkiä ja mun olisi kuulunut tuo peli hävitä :rolleyes: Sitten kun käy vähän kuittailemassa FB:ssä takaisin niin sitä ollaan hyvä, ettei turpaan vetämässä. Mutta ei tästä sen enempää, toivotan vaan hyviä pelejä :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Taasko tää alkaa :rolleyes: Koittakaa nyt hyvät ihmiset tajuta, että vaikka teillä on 10000x kalliimpi joukkue niin ne surkeammalla joukkueellakin pelaavat saattavat jopa osata pelata. Sama se onko sulla maalissa sitten Roy vai Wiikman niin samat vedot uppoo jokaselle veskalle, jos vaan jaksat takoa sitä rannetta yläpeltiin. Toiset jaksaa toiset ei. Ensin kannattaa opetella sitä puolustamista ja sitten kattoa sitä vastustajan hyökkäämistä. Ja joo en sano, että ite oon mikään maisteri tässä pelissä, mutta enemmän mulla se maalinteko on ongelma kuin puolustus. Kun vastustaja survoo sitä samaa rannetta joka tontista voikin jo automaattisesti sanoa, että voittaa pelin 90% varmasti, jos osaa edes vähän puolustaa niitä ranteita pois. Toki niitä maalejakin saisi enemmän aikaiseksi jos jaksaisi sitä rannetta viljellä aina kun on tsäänssi. Loppu.

Tässä nyt pari esimerkkiä:
http://www.easports.com/media/play/video/176738277
Moken pitää nousta oikeen seisomaan että saa kilvellä tiputettua kiekon maaliin. Huomatkaa myös botin fiksu ajelu, ois ajanu kiekollisen..
Tässä pelissä tulos oli jo revenny lukuisilla saman tapaisilla maaleilla.

http://www.easports.com/media/play/video/176893328
Onhan se totta että Zetterberg on jäätävä, mutta..
Tämä oli jatkoaika ratkaisu.

Näitä nyt tulee vaikka ja kuin paljon..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miks mä en nää millon mitäki Merkkipaalukortteja tulee ja noita mainoksii tossa tilastojen ja joukkueidenvarusteiden/tulevan turnauksen välissä olevassa kohdassa??
Lukee vaa siinä kohdassa et ominaisuudet.. Ois iha jees saada siihen näkyy noita juttuja ni tietäis vähä et millon availla pakkoja..

Itelläki kiinnostas tuo :P

Minua kiinnostaa kanssa tämä, että miten nämä saadaan näkymään? Esim. tässä videossa http://www.youtube.com/watch?v=YcB61oLQUzg#t=00m05 ne näkyy ja vaihtuvat.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei ole ehkä moraalisesti väärin mutta ei kielettyä.

Niin siis mitä tarkoitat. Mitä niilllä ilmaispakoista saaduilla korteilla sitten tulisi tehdä? Myy heti 0 pucksia ettei karviselle tule paha mieli? Kaikkea sitä kuulee ja tiedän hyvin, että laitat myös itse mauttomia privaviestejä, ainakin NHL 13 aikaan muistit kaveriani jollain isin luottokortti viesteillä. Suuria olettamuksia, vähän tietoa. Onneksi herrasmiehiä tulee enemmän vastaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Karvinen jos joku muu ois tehny sulle ton ku oot 3-0 johdossa ni ois semmone paskamyrsky täällä siitä ku sua kohellaan väärin, minkä ikänen olet?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Niin siis mitä tarkoitat. Mitä niilllä ilmaispakoista saaduilla korteilla sitten tulisi tehdä? Myy heti 0 pucksia ettei karviselle tule paha mieli? Kaikkea sitä kuulee ja tiedän hyvin, että laitat myös itse mauttomia privaviestejä, ainakin NHL 13 aikaan muistit kaveriani jollain isin luottokortti viesteillä. Suuria olettamuksia, vähän tietoa. Onneksi herrasmiehiä tulee enemmän vastaan.

Ilmaispakka kortit voi joko laittaa kokoilman täytteekksi, taikka peluuttaa 4 kentässä sen 1 min per peli.

isin luottokortti viestit nyt on lähinnä hauskoja vitsejä, verrattuna törkeyksiin mitä nämä pelaajat itse laittaneet.

muistan tämä erään sankarin mainitseman 4-2 pelin, juu kun jäi häviölle alkoi "paskaranne" paukkua tosiaan

jos 1 ketju maksaa jo yli miljoonan, voi puhua ostoporukasta huoleti omat 4 kenttää maksaneet alle 400k.

ilman pelitaitoakin noilla joskus uppoaa,jos on vielä glitchit hallussa uppoaa se 4 neljästä kauheimmillaan.

ja tosiaan lopetan sentään reilusti paitsi jos joku lagaa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Karvinen paljos sulla oli ikää? Oot vissiin hävinny joku 200kertaa tai yli ja sun mielestä varmaa ykskään ei ollu sun pelitaidosta kiinni? Sitten selittelet täällä jostai visajoukkueista, ja bugiranteista, jos katot oikeeta lätkää niin kyllä siellä tulee aikapaljon maaleja kun ammutaan ranteella b-pisteeltä.
 
Ylös Bottom