Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Perus.. Itelle sattuu noita pelejä aina kun vastustajalta löytyy Bishop maalin suulta tai Filppulat ja kumppanit kokoonpanosta.
Ymmärsinkö nyt oikein? Eli jos mulla on Filppula ykköskentässä ja Bishop maalissa niin se on jotenki huono juttu tai jotai. Kaikilla ei oo rahaa ku roskaa ostaa noita pakkoja
Se on kato aina tasotus, kun huonommalla jengillä voittaaOikeestaa ite ku pelaan parempia jengejä vastaan nii laukaustilastot ja hyökkäysajat menee mulle. Että ite en koe voittavani tasotuste ansiosta
Oikeestaa ite ku pelaan parempia jengejä vastaan nii laukaustilastot ja hyökkäysajat menee mulle. Että ite en koe voittavani tasotuste ansiosta
Oikeestaa ite ku pelaan parempia jengejä vastaan nii laukaustilastot ja hyökkäysajat menee mulle. Että ite en koe voittavani tasotuste ansiosta
Yhdyn tähän!!! Suurimmaks osaksi kenellä on sellanen dreamteam tyylinen jengi niin niiden peli älykkyys vastaa koomapotilasta
Se on kato aina tasotus, kun huonommalla jengillä voittaa
Kerro mulle miten sellane peli on tasotukse ansiosta voitettu jos voitan laukaukset kahellakymmenellä vedolla ja hyökkäysaikaki paljo isompi ku vastustajalla.
Mikä on sarkasmi?
Ja vielä lisättäköön, että musta tuntuu jos teillä keillä on noi filppulan tasoset jätkät joukkue täynnä, niin jos pelaisitte muutaman pelin Ovechkeneilla ja Datsuykeilla niin teiän käsitys saattais muuttua huomattavasti koko tasotuksesta.. Oma peli saattaa ehkä välillä just olla tollasta edellämainitun "koomapotilaan" mukaista, mutta se ei johdu siitä että oisin huono. Tai voihan se johtuakin, mutta jos taas normi Online-versus otteluissa teen Hertlin tasosilla (kok 77) jätkillä lähes mitä vain tahdon, ja sitten hutissa en saa mitään Yli 90kok kaverilla aikaan, niin missäköhän vika?
Okei , no ensinnäkin mulla on kokemusta mikä se fiilis on ku kaveri heittää rystyvipin oman Lehtosen pujuista. Pelasin enne jengillä , jossa oli Vanek Kesler Voracek Kronwall ja muita yli 87 ovrl jätkiä. Aluks peli luisti ja niipoispäi mut sit iski ne tasotukset ja se oli perseestä. No myin pelaajat ja poistin joukkueen. Eli taidan aika ***** hyvin tietää mikä se tasotus on... mut aina jos häviää huonommalle jengille nii se ei oo välttämättä se tasotus
Oon ite Hutin kokonaistilastoissa top 10, tilastot 180 - 5 - 0
Keskimäärin per peli:
Hyökkäysalueaika + 10 min
Laukaukset + 20
Maalit 5.5
Päästetyt maalit 1.5
Mut kyl se on vaa totta että noita huono tasosia joukkueita ( filppula, helm, grabner lecavalier jne ) vastaan joutuu luomaan 2 x enemmän maalipaikkoja mitä sitte jos vaikka pelais samantasosta joukkuetta vastaan.. Se on totta et aika moni yber tiimillä pelaava pelaaja ei oo kovin hyvä edes oikeesti pelaamaan, mutta ei se tee teistä paskoilla joukkueilla pelaavistakaan hyviä jos voitatte pelin sillee et teil on 8 laukausta 2 min hyökkäysalueaikaa ja vastustajalla samat tilastot mut kaikkee 3 x enemmän.. ja voitatte pelin 5-4.
Suurin osa huonoilla joukkueilla pelaavista on umpisurkeita pelaaman mutta niillekki pystyy häviämään tai ainakin ottelu menee jännäks koska EA tasotukset astuu voimaan, vastustajan botit pokettaa, nostaa mailaa ajaa omat isot pelaajat iha pystyy jne, sit omat poket mailannostot taklaukset ni aina oon aina jäähyllä..
Jengin nimi oli?