Mikä gloryhunter sä olet? Ton viestin informaatioarvohan on aika nollissa.. En ole mikään nhl-maestro, jonka voittamisesta saisi mitään kunniaa vaikka siitä tänne foorumille tulisikin kehuskelemaan. Varsinkaan sen jälkeen kun olen myynyt parhaat pelaajani ja viimeisestä matsista aikaa kuukausi.. Lopetin katsos tuon HUT :in aktiivisen pelaamisen. Satuin nyt tänään tylsyyttäni pelaamaan pari peliä niillä jämäpelaajilla mitä jäi.
Joukkueen arvo alle 20k, statsit tyyliin 125-25-5 ja pelituntuma hukassa.. Top-listoillakin tiputtu jo varmasti 200 ulkopuolelle. Eli en todellakaan ole mikään kova päänahka, jonka voittamisesta saisit mitään rispektiä
Annan kuitenkin muutaman syyn quittaamiselle:
1. Tilanne 5-1 eikä pelistä tule vittuakaan kun pelituntuma hukassa.
2. Isäni oli tehnyt ruokaa, ja pyysi minua syömään. (Kyllä, asun isäni luona vaikka olen 18v ja isäni tekee minulle joskus ruokaa. Anteeksi)
3. Pari helppoa maalia, jotka söivät vähän peli-iloa. Itseä saan kyllä syyttää niistäkin, eihän kukaan esimerkiksi pakota syöttämään maalivaahdilla ensimmäiselle vastustajalle joka laukoo sitten tyhjään maaliin. Puolustaminenkin on sallittua, ykkösdivarissa kolahtaa omissa helposti kun ajaa alimmalla pakilla avojäällä ohi..
Erilaisia vaihtoehtoja olisi tietenkin ollut. Monet olisivat jatkaneet pelaamista. Jotkut olisivat alkaneet roiskia kiekkoa katsomoon. Kellokin olisi rangaistusten takia mennyt reaaliaikaa, ai että mikä pelinautinto sinulle. Ei pidä myöskään unohtaa synkronointivirhettä
Omien maalien tekokin on oikein mukavaa vastustajan kannalta, uusinnat katsotaan tottakai! Minä valitsin quittaamisen. Ei ollut edes ragequit, viestiäkään en laittanut perään vaikka niitäkin tulee joskus laitettua..
Luulisi nyt hyvänen aika että olisit tyytyväinen tuohon quittaamiseen? En aiheuttanut sulle mitään harmia.
Otetaan toki rematch joku kerta, mieluiten silloin kun olisi edes pari matsia pelattuna viikon sisään.
Anteeksi romaani, alkoi vain hivenen huvittamaan tämä gloryhunttaaminen eikä nyt ole muutakaan tekemistä. Tulkaa tänne foorumille kasvattamaan sitä virtuaalipippeliä silloin kun olette voittaneet jonkun top10 kaverin. Tai sitten vaihtoehtoisesti manaamaan kaveria joka on oikeasti tuhonnut pelinautinnon, taikka suorittanut oikein kunnon ragequitin viestien kera.