Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itseasiassa vähän aliarvioin omaisuuteni, laskeskelin äsken uudestaan.. 3,6millii käteistä ja pelaajien arvo yli 5mil :D

Pakko kysästä että millä oot saanut noin paljon kiekkoja/arvokkaita pelaajia? Ootko vaan jaksanut istua marketissa, käynyt onni pakoissa vai vaihdellut kokoelmia? :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

näkyykö muilla hutissa info banneri josta näkee happy hourit ja paketti infot ym. itsellä pyörii samat info tekstit ja alkuvalikossa samat, esittelyssä hockey ultimate team ym.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ketä suosittelisitte maaliin? Rask löytyy jo joukkueesta, mutta kuka hänen pariksi? On niin paljon eri vaihtoehtoja, että jos jollai löytys joku hyvä ehokas jo valmiiks nii ei tarttis kaikkia NHL 1.veskareita ostaa :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mä luulin että tässä olisi ideana tehdä OMA ultimaattinen joukkue.. Ei maailman parhaita samaan, tai miksi ei jos niin ITSE haluaa. Joten älkää haukkuko toisten tiimejä
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

leksa94 pelataan ne pelit kunnialla loppuun, eikä quittailla prkl..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mä luulin että tässä olisi ideana tehdä OMA ultimaattinen joukkue.. Ei maailman parhaita samaan, tai miksi ei jos niin ITSE haluaa. Joten älkää haukkuko toisten tiimejä

Näinhän se juuri menee mutta niinkuin hexton jo sanoi, jotkut ne kasaavat joukkueensa tahallaan ns. huonommista pelaajista vaikka mahdollisuudet olisi paljon parempaankin. Ja syytä tähän tuskin tarvitseekaan enää kertoa. Toki jos haluaa sen oman ultimaattisen joukkueeen koostuvan Havlateista, Grabnereista, Filppuloista ja Grabovskeista ynnä muista tuon tyyppisistä pelaajista niin ei siinä sitten mitään. Itselläni ollut aika lailla jo valmis tuo oma joukkue pitkän aikaa, 1.kenttä ja 2.kenttä kaikki 87 ovr pelaajia, 3.kentässä ja 4.kentässä sitten kaikki jotain 85 ovr pelaajia. En siis itse havittelekaan mitään supertähtiä. Semin, Bäckström (hyökkääjä), Krejci ja J.Johnson ovat itselläni parhaimmat pelaajat. Tuohon nippuun ei enää kovin paljon muutoksia ole tulossa ellei pakoista napsu jotain parempaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

leksa94 pelataan ne pelit kunnialla loppuun, eikä quittailla prkl..

Ragequitista saisit vaan olla tyytyväinen, kun herralla oli kuitenkin sen verran päätä ettei synkronointivirheitä alkanu tekee :D Itse huomaan ensimmäisen parin minuutin aikana jo että miten peli kulkee koko loppu pelin. Turhauttavaa pelata loppuun jos mikään ei onnistu, mutta ei anna luonnekaan periksi ragequitteja heittää. Vääntämällä matsit loppuun ja mystistä momentumin vaihtumista odotellessa...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

800k puckseja ois myynnissä, pankkina nordea. Laittakaahan yv:tä mikäli kiinnostaa!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pitkästä aikaa jaksaa taas änäriä vääntää. Huomaa kun nostin Varlamovin "vilttiketjusta" maalille, alkoi tapahtumaan. Tänään oon jaksanu jopa 3 peliä vääntää, yksi ot tappio, kaksi voittoa (näissä oli Varlamov maalissa) nollapeleillä.

Katselin youtubesta hieman pellivideoita, ja sieltä löytyi hauska ja opettavainen pätkä. Tai ainakin itse opin. Nyt toimiii ylivoimakin kun on kätisyydet vaihdettu kuntoon.

Mitästässä sen enempää jauhamaan, tupakkatauko ja lisää matseja alle. Jos sitä vaikka jaksaisi kokonaisen kauden pelata loppuun :eek:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse löysin uuden innon huttiin tekemällä ns "realisti" joukkueen. Pari kovaa jätkää ykköseen ja kakosessa kans ok ukot. Sit 3 joka 4 on enemmän puolustus/karvaus porukkaa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Avasin yhen tommosen 8.75 k pakan ja sielt tuli Yandle, Marleau ja Movember Eberle :) Iha kiva pakka hyvin jää voitolle vaikka ei sieltä nyt mitää superstaraa tullutkaan :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

leksa94 pelataan ne pelit kunnialla loppuun, eikä quittailla prkl..

Mikä gloryhunter sä olet? Ton viestin informaatioarvohan on aika nollissa.. En ole mikään nhl-maestro, jonka voittamisesta saisi mitään kunniaa vaikka siitä tänne foorumille tulisikin kehuskelemaan. Varsinkaan sen jälkeen kun olen myynyt parhaat pelaajani ja viimeisestä matsista aikaa kuukausi.. Lopetin katsos tuon HUT :in aktiivisen pelaamisen. Satuin nyt tänään tylsyyttäni pelaamaan pari peliä niillä jämäpelaajilla mitä jäi.

Joukkueen arvo alle 20k, statsit tyyliin 125-25-5 ja pelituntuma hukassa.. Top-listoillakin tiputtu jo varmasti 200 ulkopuolelle. Eli en todellakaan ole mikään kova päänahka, jonka voittamisesta saisit mitään rispektiä ;)

Annan kuitenkin muutaman syyn quittaamiselle:
1. Tilanne 5-1 eikä pelistä tule vittuakaan kun pelituntuma hukassa.
2. Isäni oli tehnyt ruokaa, ja pyysi minua syömään. (Kyllä, asun isäni luona vaikka olen 18v ja isäni tekee minulle joskus ruokaa. Anteeksi)
3. Pari helppoa maalia, jotka söivät vähän peli-iloa. Itseä saan kyllä syyttää niistäkin, eihän kukaan esimerkiksi pakota syöttämään maalivaahdilla ensimmäiselle vastustajalle joka laukoo sitten tyhjään maaliin. Puolustaminenkin on sallittua, ykkösdivarissa kolahtaa omissa helposti kun ajaa alimmalla pakilla avojäällä ohi..

Erilaisia vaihtoehtoja olisi tietenkin ollut. Monet olisivat jatkaneet pelaamista. Jotkut olisivat alkaneet roiskia kiekkoa katsomoon. Kellokin olisi rangaistusten takia mennyt reaaliaikaa, ai että mikä pelinautinto sinulle. Ei pidä myöskään unohtaa synkronointivirhettä ;) Omien maalien tekokin on oikein mukavaa vastustajan kannalta, uusinnat katsotaan tottakai! Minä valitsin quittaamisen. Ei ollut edes ragequit, viestiäkään en laittanut perään vaikka niitäkin tulee joskus laitettua..:rolleyes: Luulisi nyt hyvänen aika että olisit tyytyväinen tuohon quittaamiseen? En aiheuttanut sulle mitään harmia.

Otetaan toki rematch joku kerta, mieluiten silloin kun olisi edes pari matsia pelattuna viikon sisään.

Anteeksi romaani, alkoi vain hivenen huvittamaan tämä gloryhunttaaminen eikä nyt ole muutakaan tekemistä. Tulkaa tänne foorumille kasvattamaan sitä virtuaalipippeliä silloin kun olette voittaneet jonkun top10 kaverin. Tai sitten vaihtoehtoisesti manaamaan kaveria joka on oikeasti tuhonnut pelinautinnon, taikka suorittanut oikein kunnon ragequitin viestien kera.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä gloryhunter sä olet? Ton viestin informaatioarvohan on aika nollissa.. En ole mikään nhl-maestro, jonka voittamisesta saisi mitään kunniaa vaikka siitä tänne foorumille tulisikin kehuskelemaan. Varsinkaan sen jälkeen kun olen myynyt parhaat pelaajani ja viimeisestä matsista aikaa kuukausi.. Lopetin katsos tuon HUT :in aktiivisen pelaamisen. Satuin nyt tänään tylsyyttäni pelaamaan pari peliä niillä jämäpelaajilla mitä jäi.

Joukkueen arvo alle 20k, statsit tyyliin 125-25-5 ja pelituntuma hukassa.. Top-listoillakin tiputtu jo varmasti 200 ulkopuolelle. Eli en todellakaan ole mikään kova päänahka, jonka voittamisesta saisit mitään rispektiä ;)

Annan kuitenkin muutaman syyn quittaamiselle:
1. Tilanne 5-1 eikä pelistä tule vittuakaan kun pelituntuma hukassa.
2. Isäni oli tehnyt ruokaa, ja pyysi minua syömään. (Kyllä, asun isäni luona vaikka olen 18v ja isäni tekee minulle joskus ruokaa. Anteeksi)
3. Pari helppoa maalia, jotka söivät vähän peli-iloa. Itseä saan kyllä syyttää niistäkin, eihän kukaan esimerkiksi pakota syöttämään maalivaahdilla ensimmäiselle vastustajalle joka laukoo sitten tyhjään maaliin. Puolustaminenkin on sallittua, ykkösdivarissa kolahtaa omissa helposti kun ajaa alimmalla pakilla avojäällä ohi..

Erilaisia vaihtoehtoja olisi tietenkin ollut. Monet olisivat jatkaneet pelaamista. Jotkut olisivat alkaneet roiskia kiekkoa katsomoon. Kellokin olisi rangaistusten takia mennyt reaaliaikaa, ai että mikä pelinautinto sinulle. Ei pidä myöskään unohtaa synkronointivirhettä ;) Omien maalien tekokin on oikein mukavaa vastustajan kannalta, uusinnat katsotaan tottakai! Minä valitsin quittaamisen. Ei ollut edes ragequit, viestiäkään en laittanut perään vaikka niitäkin tulee joskus laitettua..:rolleyes: Luulisi nyt hyvänen aika että olisit tyytyväinen tuohon quittaamiseen? En aiheuttanut sulle mitään harmia.

Otetaan toki rematch joku kerta, mieluiten silloin kun olisi edes pari matsia pelattuna viikon sisään.

Anteeksi romaani, alkoi vain hivenen huvittamaan tämä gloryhunttaaminen eikä nyt ole muutakaan tekemistä. Tulkaa tänne foorumille kasvattamaan sitä virtuaalipippeliä silloin kun olette voittaneet jonkun top10 kaverin. Tai sitten vaihtoehtoisesti manaamaan kaveria joka on oikeasti tuhonnut pelinautinnon, taikka suorittanut oikein kunnon ragequitin viestien kera.

Eli tavallaan kuitenkin ajattelet, että joku haluaisi gloryhuntata kustannuksellasi? Kasvaako virtuaali_peenis jos voittaa TOP10, siis otetaan happea. T O P 1 0 kaverin? Ilmeisesti olet itse voittanut(kö)?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eli tavallaan kuitenkin ajattelet, että joku haluaisi gloryhuntata kustannuksellasi? Kasvaako virtuaali_peenis jos voittaa TOP10, siis otetaan happea. T O P 1 0 kaverin? Ilmeisesti olet itse voittanut(kö)?

Todellakin ajattelin että kustannuksellani haluttiin tässä tilanteessa gloryhuntata. (sä oot kyllä ***** tyhmä kaveri) MUTTA kirjoituksessani totesin, että sitä ei kannattaisi yrittää minun kustannuksellani. Kuten jo sanoin, en ole kummoinen pelaaja jonka voittamisen jälkeen sinut mielletään kovaksi pelaajaksi.

Usein kuitenkin tuollaisia "ei tarvi quittailla" viestejä kirjoitetaan foorumille juuri sen takia, että halutaan tuoda julki hyvän pelaajan nöyryyttäminen ja näin ollen nostattaa omaa asemaa muiden silmissä. Tällä foorumillahan olisi miljoonia viestejä, jos jokaisen tavan tallaajan nöyryyttäminen tultaisiin täällä kertomaan. Tänne tullaan siis kertomaan siitä, kun ollaan voitettu vähän keskitasoa kovempi pelaaja.

Väännetään nyt sinulle vielä rautalangasta. Minä yritin siis poistaa itseltäni sen virheellisen keskitasoa paremman pelaajan maineen. EN siis yrittänyt nostaa itseäni korokkeelle. Kritisoin minun kustannuksella gloryhunttaamista, totesin että se on turhaa. Minun nöyryyttäminen ei nosta kenenkään asemaa.

Henkilökohtaisesti virtuaalipippelini ei kasvaisi top10 kaverin voittamisesta. Arvostaisin kuitenkin top10 kaverin voittamisen paljon korkeammalle kuin minun voittamisen. Älä takerru, tämä ei ollut äskeisen viestin ydinjuttu.

Ps. En usko että olen voittanut top10 pelaajaa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sähän olit kasa paskaa koko pelin ajan. Jos ei pää kestä pelata loppuun asti, ni pyydä isääsi vaikka ostamaan joku toinen peli jatkoa ajatellen.

Niin ja ei tässä mitään huomiohuoraamista ollu, harmittaa vaan, kun pelit lopetetaan kesken.

Jaja.. isäkortti oli aika väsyny argumentti :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sähän olit kasa paskaa koko pelin ajan. Jos ei pää kestä pelata loppuun asti, ni pyydä isääsi vaikka ostamaan joku toinen peli jatkoa ajatellen.

Niin ja ei tässä mitään huomiohuoraamista ollu, harmittaa vaan, kun pelit lopetetaan kesken.

Jaja.. isäkortti oli aika väsyny argumentti :)

Vaikkei juttu pahemmin mulle kuulukkaan niin jos ei tuo sinun toimintasi ole huomiohuoraamista niin mikä sitten on? Tuletko tänne kertomaan jokaisen vastustajan joka quittaa sinua vastaan, et. Sitten kun huomaat että pelaat foorumilaista vastaan ja satut voittamaan hänet niin johan sitä tullaan oikein tänne haukkumaan vastustajaa paskaksi ja ylistämään sitä miten hyvä pelaaja itse on. Ja itseäni ärsyttää kaikkein eniten pelaajat jotka eivät keksi voitetun matsin jälkeen mitään muuta sanottavaa kuin "sä olit vaan niin paska". Quittaaminen ei ole tässä pelissä niin iso asia että siitä täytyy erikseen tulla nettiin avautumaan, paitsi jos haluaa hakea huomiota itselleen..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vaikkei juttu pahemmin mulle kuulukkaan niin jos ei tuo sinun toimintasi ole huomiohuoraamista niin mikä sitten on? Tuletko tänne kertomaan jokaisen vastustajan joka quittaa sinua vastaan, et. Sitten kun huomaat että pelaat foorumilaista vastaan ja satut voittamaan hänet niin johan sitä tullaan oikein tänne haukkumaan vastustajaa paskaksi ja ylistämään sitä miten hyvä pelaaja itse on. Ja itseäni ärsyttää kaikkein eniten pelaajat jotka eivät keksi voitetun matsin jälkeen mitään muuta sanottavaa kuin "sä olit vaan niin paska". Quittaaminen ei ole tässä pelissä niin iso asia että siitä täytyy erikseen tulla nettiin avautumaan, paitsi jos haluaa hakea huomiota itselleen..

Jokaisella on omat mielipiteensä. Ei oo tarkotus nostaa itseäni millåän tavalla jalustalle. Ärsyttää vaan, jos kesken peliä lähdeyään pois . Jos ei kasetti kestä pelata loppuun asti, niin sit voi vaikka pelata offlinepelejä mun puolesta. Ihan sama vaikka vastassa olis ollujassolaamanen sijalta 13245 rankingissa. Vituttaa vaan pqljon toi quittaus.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ovatko nuo 8750 pakat nyt niitä parasta vastinetta rahalle? Ei kannata ostaa 17 500 pakkaa tai odottaa erikoispakkoja? parikymppiä aattelin laittaa haisemaan niin ois hyvä tietää mitä pakkoja kannattaa ostella... Mielestäni porukka saanut täällä arvokkaimpia korttejaan 8750 pakoista? 17 500 pakkoja ainakin tietojen mukaan kannattaisi ostaa kun tuotekuvauksen mukaan tulee 1 harvinainen kortti enemmän kuin ostamalla kaksi 8,75k pakkaa... Neuvokaas ny vähän.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ovatko nuo 8750 pakat nyt niitä parasta vastinetta rahalle? Ei kannata ostaa 17 500 pakkaa tai odottaa erikoispakkoja? parikymppiä aattelin laittaa haisemaan niin ois hyvä tietää mitä pakkoja kannattaa ostella... Mielestäni porukka saanut täällä arvokkaimpia korttejaan 8750 pakoista? 17 500 pakkoja ainakin tietojen mukaan kannattaisi ostaa kun tuotekuvauksen mukaan tulee 1 harvinainen kortti enemmän kuin ostamalla kaksi 8,75k pakkaa... Neuvokaas ny vähän.

Kaikilla on varmaan tähän oma mielipide ja itsekin saanut parhaat kortit noista 8750 pakoista, MUTTA en lähtisi silti luottamaan että näillä "muutaman" pakan kokemuksella voisi kyseenalaistaa sen mitä EA on paketteihin kirjoittanut.
Munkki voi käydä mistä tahansa pakasta, tai sitten ei. Itse ostaisin varmaan noita 17500 pakkoja, tai sitten ihan huvin vuoksi vähän molempia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom