Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]
Virtuaalipippelis kasvaa kaikkien silmissä tämän viestin jälkeen ainakin neljä metriä. "Sähän olit kasa paskaa koko pelin ajan".. Mitäpä tuohon enää lisäämään. Voitto oli kuitenkin tuotava foorumilla esille? Ja eihän nyt jumalauta yhden quittaamisen takia osteta uutta peliä. Pää kesti kyllä, into vain lopahti.
Toi sun touhu on pelkkää huomiohuorausta, älä nyt äijä viiti.
Täysin samaa mieltä.
Miten voikaan yks videopeliquittaus vituttaa ihmistä noin paljon.. Ei tule helppo elämä sinullekkaan!
Menetit jumalauta puolikkaan erän minua vastaan. Herää..
Sähän olit kasa paskaa koko pelin ajan. Jos ei pää kestä pelata loppuun asti, ni pyydä isääsi vaikka ostamaan joku toinen peli jatkoa ajatellen.
Niin ja ei tässä mitään huomiohuoraamista ollu, harmittaa vaan, kun pelit lopetetaan kesken.
Jaja.. isäkortti oli aika väsyny argumentti
Virtuaalipippelis kasvaa kaikkien silmissä tämän viestin jälkeen ainakin neljä metriä. "Sähän olit kasa paskaa koko pelin ajan".. Mitäpä tuohon enää lisäämään. Voitto oli kuitenkin tuotava foorumilla esille? Ja eihän nyt jumalauta yhden quittaamisen takia osteta uutta peliä. Pää kesti kyllä, into vain lopahti.
Toi sun touhu on pelkkää huomiohuorausta, älä nyt äijä viiti.
Vaikkei juttu pahemmin mulle kuulukkaan niin jos ei tuo sinun toimintasi ole huomiohuoraamista niin mikä sitten on? Tuletko tänne kertomaan jokaisen vastustajan joka quittaa sinua vastaan, et. Sitten kun huomaat että pelaat foorumilaista vastaan ja satut voittamaan hänet niin johan sitä tullaan oikein tänne haukkumaan vastustajaa paskaksi ja ylistämään sitä miten hyvä pelaaja itse on. Ja itseäni ärsyttää kaikkein eniten pelaajat jotka eivät keksi voitetun matsin jälkeen mitään muuta sanottavaa kuin "sä olit vaan niin paska". Quittaaminen ei ole tässä pelissä niin iso asia että siitä täytyy erikseen tulla nettiin avautumaan, paitsi jos haluaa hakea huomiota itselleen..
Täysin samaa mieltä.
Jokaisella on omat mielipiteensä. Ei oo tarkotus nostaa itseäni millåän tavalla jalustalle. Ärsyttää vaan, jos kesken peliä lähdeyään pois . Jos ei kasetti kestä pelata loppuun asti, niin sit voi vaikka pelata offlinepelejä mun puolesta. Ihan sama vaikka vastassa olis ollujassolaamanen sijalta 13245 rankingissa. Vituttaa vaan pqljon toi quittaus.
Miten voikaan yks videopeliquittaus vituttaa ihmistä noin paljon.. Ei tule helppo elämä sinullekkaan!
Menetit jumalauta puolikkaan erän minua vastaan. Herää..