Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sähän olit kasa paskaa koko pelin ajan. Jos ei pää kestä pelata loppuun asti, ni pyydä isääsi vaikka ostamaan joku toinen peli jatkoa ajatellen.

Niin ja ei tässä mitään huomiohuoraamista ollu, harmittaa vaan, kun pelit lopetetaan kesken.

Jaja.. isäkortti oli aika väsyny argumentti :)

Virtuaalipippelis kasvaa kaikkien silmissä tämän viestin jälkeen ainakin neljä metriä. "Sähän olit kasa paskaa koko pelin ajan".. Mitäpä tuohon enää lisäämään. Voitto oli kuitenkin tuotava foorumilla esille? Ja eihän nyt jumalauta yhden quittaamisen takia osteta uutta peliä. Pää kesti kyllä, into vain lopahti.

Toi sun touhu on pelkkää huomiohuorausta, älä nyt äijä viiti.

Vaikkei juttu pahemmin mulle kuulukkaan niin jos ei tuo sinun toimintasi ole huomiohuoraamista niin mikä sitten on? Tuletko tänne kertomaan jokaisen vastustajan joka quittaa sinua vastaan, et. Sitten kun huomaat että pelaat foorumilaista vastaan ja satut voittamaan hänet niin johan sitä tullaan oikein tänne haukkumaan vastustajaa paskaksi ja ylistämään sitä miten hyvä pelaaja itse on. Ja itseäni ärsyttää kaikkein eniten pelaajat jotka eivät keksi voitetun matsin jälkeen mitään muuta sanottavaa kuin "sä olit vaan niin paska". Quittaaminen ei ole tässä pelissä niin iso asia että siitä täytyy erikseen tulla nettiin avautumaan, paitsi jos haluaa hakea huomiota itselleen..

Täysin samaa mieltä.

Jokaisella on omat mielipiteensä. Ei oo tarkotus nostaa itseäni millåän tavalla jalustalle. Ärsyttää vaan, jos kesken peliä lähdeyään pois . Jos ei kasetti kestä pelata loppuun asti, niin sit voi vaikka pelata offlinepelejä mun puolesta. Ihan sama vaikka vastassa olis ollujassolaamanen sijalta 13245 rankingissa. Vituttaa vaan pqljon toi quittaus.

Miten voikaan yks videopeliquittaus vituttaa ihmistä noin paljon.. Ei tule helppo elämä sinullekkaan!

Menetit jumalauta puolikkaan erän minua vastaan. Herää..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitäpä nuita pelejä loppuun pelaamaan jos häviöllä, "into vaan lopahtaa"..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Virtuaalipippelis kasvaa kaikkien silmissä tämän viestin jälkeen ainakin neljä metriä. "Sähän olit kasa paskaa koko pelin ajan".. Mitäpä tuohon enää lisäämään. Voitto oli kuitenkin tuotava foorumilla esille? Ja eihän nyt jumalauta yhden quittaamisen takia osteta uutta peliä. Pää kesti kyllä, into vain lopahti.

Toi sun touhu on pelkkää huomiohuorausta, älä nyt äijä viiti.



Täysin samaa mieltä.



Miten voikaan yks videopeliquittaus vituttaa ihmistä noin paljon.. Ei tule helppo elämä sinullekkaan!

Menetit jumalauta puolikkaan erän minua vastaan. Herää..
Kyse nyt on siitä, et pelit pelataan loppuun asti. Miks rupesit edes pelaamaan, jos isin murkinat oli kesken pelin valmistumassa ja tiesit, että hän pyytää sinua siirtymään ruokapöydän antimiin? Toiset pelaa pelit loppuun, sä nåhtävästi et.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyse nyt on siitä, et pelit pelataan loppuun asti. Miks rupesit edes pelaamaan, jos isin murkinat oli kesken pelin valmistumassa ja tiesit, että hän pyytää sinua siirtymään ruokapöydän antimiin? Toiset pelaa pelit loppuun, sä nåhtävästi et.

No huhhuh, että on jollekin hirveetä jos joku quittaa. Kannattaako koko peliä pelata jos noin hirveästi harmittaa? Itseä ainakin helpottaa kun pääsee seuraavaan peliin nopeasti, eikä tarvitse hakkaa sitä peliä loppuun kun vastustajaakaan ei kiinnosta pelata..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No huhhuh, että on jollekin hirveetä jos joku quittaa. Kannattaako koko peliä pelata jos noin hirveästi harmittaa? Itseä ainakin helpottaa kun pääsee seuraavaan peliin nopeasti, eikä tarvitse hakkaa sitä peliä loppuun kun vastustajaakaan ei kiinnosta pelata..

Tämä. Quittaajat on ihan ok mun mielestä. Vittuako sitä pelaamaan jos into mennyt ja peli 5-0. Oon itekki quitannu eikä hävetä yhtään myöntää sitä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En myöskään ymmärrä mikä siinä quittailussa on niin ärsyttävää? Vastustaja saa helpon ja nopean voiton sekä pucksit himaan. Itseäni ei ainakaan kiinnosta jossain 5-0 tilanteessa enää pelata pätkääkään. Tämä quittaus on mielestäni vastustajalle parempi vaihtoehto kuin se, että jätän ohjaimen pöydälle ja lähden tekemään muita asioita.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyse nyt on siitä, et pelit pelataan loppuun asti. Miks rupesit edes pelaamaan, jos isin murkinat oli kesken pelin valmistumassa ja tiesit, että hän pyytää sinua siirtymään ruokapöydän antimiin? Toiset pelaa pelit loppuun, sä nåhtävästi et.

Mahtava yleistys käytöksestäni! Enhän minä ikinä pelaa pelejä loppuun.... Tälläkin foorumilla on paljon pelaajia, jotka ovat minut voittaneet enkä minä ole poistunut peleistä.

Jos sun näkökulma on noin suppea niin olkoon. En jaksa tästä samasta asiasta nyt vääntää enempää.

HUOMIO: Jos tulee leksa94 vastaan änärissä ja taotte taululle murskalukemat, minä saatan lähteä tai olla lähtemättä. Yleensä pelaan kyllä loppuun asti. Jos tämä tuotta tuskia, älkää edes aloittako pelaamaan kanssani.

Sama pätee minua vastaan, jos tekee mieli quitata niin siitä vaan. Ei hetkauta elämääni millään tavalla. Onhan tuo quittaus nyt paljon parempi vaihtoehto molemmille kuin synkronointivirhe, omat maalit, kiekko katsomoon taikka "idlaaminen". Monesti myös paljon mielekkäämpi kuin pelin loppuun pelaaminen.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä mä ainakin iloitsen jos joku lähtee mua vastaa pois, helpot kiekot ja pisteet.. Oon lähteny itekki peleistä ja nauran vaan ku tulee privaa " ***** nössö homo". Enköhän mä itse päätä ajastani, josse harmittaa älkää ITSE pelatko netissä. Te ette määrää saatana. Propsit leksalle!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo lopettakaa turha paskanjauhaminen. Se lähtee pelistä jota huvittaa ja se siinä ei mua ainakaan ärsyttäs jos vastustajat pois lähtis.
Mutta asiaan jota olin tulossa kertomaan/näyttämään ihan kohtuu halpa crosby ois mulle kelvannu...:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyse nyt on siitä, et pelit pelataan loppuun asti. Miks rupesit edes pelaamaan, jos isin murkinat oli kesken pelin valmistumassa ja tiesit, että hän pyytää sinua siirtymään ruokapöydän antimiin? Toiset pelaa pelit loppuun, sä nåhtävästi et.

Olisit tyytyväinen et jos pelaajat guittaa.. ! Siinä ei ole mitään pahaa, mutta se vituttaa jos joku jättää pelin pyörimää tai tekee synkronointivirhettä ja siitä voi mun mielestä tulla kertomaan foorumille, että muut tietätvät varoa kyseisiä kavereita..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo lopettakaa turha paskanjauhaminen. Se lähtee pelistä jota huvittaa ja se siinä ei mua ainakaan ärsyttäs jos vastustajat pois lähtis.
Mutta asiaan jota olin tulossa kertomaan/näyttämään ihan kohtuu halpa crosby ois mulle kelvannu...:rolleyes:
Eiköhän tuo oo vaihtotarjouksena mennyt, saanut sitten kiekkoja tuon verran siihen väliin ;)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo lopettakaa turha paskanjauhaminen. Se lähtee pelistä jota huvittaa ja se siinä ei mua ainakaan ärsyttäs jos vastustajat pois lähtis.
Mutta asiaan jota olin tulossa kertomaan/näyttämään ihan kohtuu halpa crosby ois mulle kelvannu...:rolleyes:

Voisiko olla, että saanut trade offerin, jonka hyväksynyt siinä välissä, kun paras tarjous on ollut tuo mitä kuvassa näkyy?

E: Taas näköaisti harha ja Crosby jo käsitelty.

Pakoista, joku kyseli, avasin tänään 2x 8750 pakkaa ja yhden 17500 pakan näin lyhyen perjantain kunniaksi. Noi pienemmän pakan raret olivat lähinnä sit logoa, paitaa ja harjoittelukortteja +9, pelaajien overallit pääosin alle 80. Isommasta pakasta tulikin sitten Subban, OL - VL, VP - OP ja kesto 15. Ota näistä sitten selvää.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eipä ollut gaborikilla ja kumppaneilla mitään virkaa tuomo ruutua ja muuta paskasakkia vastaan v!tun ea tasotukset . Täs alkaa miettiin että miksi edes pelaan tätä pelii ku kerta on unelma joukkue mutta kun pelaan netissä niin ea paskoo unelma joukkueeni maan rakoon. En tajua tätä ideaa että jos on hyvä joukkue ittellä niin miksi vastustajaa pitää ruveta auttamaan , eihän tässä pelissä ole mitään järkeä pelata hyvällä joukkueella . Taas kerran voi todeta eipä oo fifassa tämmööstä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olis kyllä hieno pelimuoto ilman täysin överiksi vedettyjä apuja.
Huomaa ainakin 1 divarissa miten pikkuhiljaa jengit supistuu ja huononee. Helevetti jos ei filppula ole ykköskentässä vastustajalla , niin on kumma.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moni tässä on tuonutkin esille tuota tasoitushommaa ja mm. sen ansiosta heilahdin 1-divarin keskikastista kolmoseen että soi. Käytännössä jokainen peli oli aivan hirveää, itsellä 99 boostattu (Hui, onko se laitonta) Seth Jones vain katselee kun vierestä painaa ties kuka ohi niin että katsellaan vain perävaloja tai korkeintaan ehditään ottaa kampitusjäähy jos ei botti ole jo ehtinyt. Vastustajilla oli näitä herroja Filppula, Lecavalier, Havlat, Grabner nyt muistaakseni. Oma Havlat lähti markettiin kuin purkka tukasta kun meni hermot. Ja maalilla oli vissiin 3 tai 4 kertaa vastustajalla eräs Dubnyk, joka otti lähes järjestään kaiken ja kaiken huippuna ainakin 2 kertaa oma Tyler Myers keräili kamojaan niinkin raamikkaiden kavereiden kuin Jeff Skinner ja ja Carl Hagelin painavista taklauksista. Ei morjens.

No mutta jotain hyvääkin: 8.75k pakka antoi Tavaresin joka meni 120k about kun halusin eroon. Nyt ajattelin hankkia n. 2 kpl jotain 30k jannuja mahdollisesti hyökkäykseen, any ideas?

Oma kokoonpano on ulkomuistista about näin.

Marchand - Duchene (ilmaispakasta) - J.Williams (A)
Landeskog - Stastny - Parenteau
Cammalleri (A) - Koivu - Wheeler
Kreider - Brassard - Asham

McDonagh - Girardi
Alzner (C) - Myers
Garrison - Bouwmeester

Lehtonen / Niemi

Siinähän nuo. Kemia huitelee tuolla 85n nurkilla mutta jotain päivitystä tuohon pitäisi ehkä keksiä. Jos ykkösen vääntäisi kenties muotoon Voracek - Duchene - Spezza esimerkiksi tai jotain?

Statsit on aikalailla 50/50 voittojen ja tasapelien/tappioiden suhteen, mutta ei se mitään. Toisinaan on hauskaa ja toisinaan ei.

Ainakin itsellä tämän paikan "tunnettuja" ja vähemmän tunnettuja kollegoita vastaan kun on pelannut niin en kertaakaan muista mitään ragequitteja vaan aina on ollut asialliset väännöt. Itse olen monesti ainakin edellisissä versiossa ottanut kuokkaan kuin tukka lähtee mutta kuten sanottua, jos quittaa niin sitten quittaa. It happens.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moni tässä on tuonutkin esille tuota tasoitushommaa ja mm. sen ansiosta heilahdin 1-divarin keskikastista kolmoseen että soi. Käytännössä jokainen peli oli aivan hirveää, itsellä 99 boostattu (Hui, onko se laitonta) Seth Jones vain katselee kun vierestä painaa ties kuka ohi niin että katsellaan vain perävaloja tai korkeintaan ehditään ottaa kampitusjäähy jos ei botti ole jo ehtinyt. Vastustajilla oli näitä herroja Filppula, Lecavalier, Havlat, Grabner nyt muistaakseni. Oma Havlat lähti markettiin kuin purkka tukasta kun meni hermot. Ja maalilla oli vissiin 3 tai 4 kertaa vastustajalla eräs Dubnyk, joka otti lähes järjestään kaiken ja kaiken huippuna ainakin 2 kertaa oma Tyler Myers keräili kamojaan niinkin raamikkaiden kavereiden kuin Jeff Skinner ja ja Carl Hagelin painavista taklauksista. Ei morjens.

No mutta jotain hyvääkin: 8.75k pakka antoi Tavaresin joka meni 120k about kun halusin eroon. Nyt ajattelin hankkia n. 2 kpl jotain 30k jannuja mahdollisesti hyökkäykseen, any ideas?

Oma kokoonpano on ulkomuistista about näin.

Marchand - Duchene (ilmaispakasta) - J.Williams (A)
Landeskog - Stastny - Parenteau
Cammalleri (A) - Koivu - Wheeler
Kreider - Brassard - Asham

McDonagh - Girardi
Alzner (C) - Myers
Garrison - Bouwmeester

Lehtonen / Niemi

Siinähän nuo. Kemia huitelee tuolla 85n nurkilla mutta jotain päivitystä tuohon pitäisi ehkä keksiä. Jos ykkösen vääntäisi kenties muotoon Voracek - Duchene - Spezza esimerkiksi tai jotain?

Statsit on aikalailla 50/50 voittojen ja tasapelien/tappioiden suhteen, mutta ei se mitään. Toisinaan on hauskaa ja toisinaan ei.

Ainakin itsellä tämän paikan "tunnettuja" ja vähemmän tunnettuja kollegoita vastaan kun on pelannut niin en kertaakaan muista mitään ragequitteja vaan aina on ollut asialliset väännöt. Itse olen monesti ainakin edellisissä versiossa ottanut kuokkaan kuin tukka lähtee mutta kuten sanottua, jos quittaa niin sitten quittaa. It happens.

Voracek ainaski kannattaa hankkia! Semin on myös hyvä vaihtoehto.
 
Ylös Bottom