Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ymmärsinkö nyt oikein? Eli jos mulla on Filppula ykköskentässä ja Bishop maalissa niin se on jotenki huono juttu tai jotai. Kaikilla ei oo rahaa ku roskaa ostaa noita pakkoja
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Perus.. Itelle sattuu noita pelejä aina kun vastustajalta löytyy Bishop maalin suulta tai Filppulat ja kumppanit kokoonpanosta.

En tiedä mutta tuntuu että mitä paskempi veska sitä vaikeempi saada maalia. Ite joutunu pitää nyt tokarskia maalissa kun vokoun nukkumassa, niin oon voittanu 3 pelii putkee silleen että tokarski ottanu nollat jokaisesta, vituttaa kyllä muiden puolesta kun ite teen maaleja lehtoselle yms yms koville veskoille ja kukaan ei saa ton tokarskin ohi lätttyy :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ymmärsinkö nyt oikein? Eli jos mulla on Filppula ykköskentässä ja Bishop maalissa niin se on jotenki huono juttu tai jotai. Kaikilla ei oo rahaa ku roskaa ostaa noita pakkoja

Ei.. ei se sulle oo huono juttu, sulle vaan hyvä juttu kun saat tehtyä lähes ilmasia maaleja:) Ja ei se kovin paljoa vaadi kerätä hiukan parempaa joukkuetta, mutta ihmiset ei vissiin vaan osaa..:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oikeestaa ite ku pelaan parempia jengejä vastaan nii laukaustilastot ja hyökkäysajat menee mulle. Että ite en koe voittavani tasotuste ansiosta
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oikeestaa ite ku pelaan parempia jengejä vastaan nii laukaustilastot ja hyökkäysajat menee mulle. Että ite en koe voittavani tasotuste ansiosta

tasoitus myös voi tarkottaa sitä että kun +90 tason luistelijat ovat yhtäkkiä hitaampia kun sun Filppulat sun muut, ja sittenku yli puolet syötöistä napsuu vastustajan lapaan + joka pokecheckki osuu vastustajalla, kun taas ite joutuu vaan istunnolle kun saa noita kampitus jäähyjä sekä kermana kakun päälle noi bottien ottamat jäähyt ,niin ei ihme ettei enää pääsekkän niin paljon maalipaikoille eikä laukauksiakaan tuu..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oikeestaa ite ku pelaan parempia jengejä vastaan nii laukaustilastot ja hyökkäysajat menee mulle. Että ite en koe voittavani tasotuste ansiosta

Yhdyn tähän!!! Suurimmaks osaksi kenellä on sellanen dreamteam tyylinen jengi niin niiden peli älykkyys vastaa koomapotilasta :P
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja vielä lisättäköön, että musta tuntuu jos teillä keillä on noi filppulan tasoset jätkät joukkue täynnä, niin jos pelaisitte muutaman pelin Ovechkeneilla ja Datsuykeilla niin teiän käsitys saattais muuttua huomattavasti koko tasotuksesta.. Oma peli saattaa ehkä välillä just olla tollasta edellämainitun "koomapotilaan" mukaista, mutta se ei johdu siitä että oisin huono. Tai voihan se johtuakin, mutta jos taas normi Online-versus otteluissa teen Hertlin tasosilla (kok 77) jätkillä lähes mitä vain tahdon, ja sitten hutissa en saa mitään Yli 90kok kaverilla aikaan, niin missäköhän vika?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Yhdyn tähän!!! Suurimmaks osaksi kenellä on sellanen dreamteam tyylinen jengi niin niiden peli älykkyys vastaa koomapotilasta :P

Nii ja muutenki pitää olla aivan saatanan idiootti jos pelaa HUTtia jos ei kestä hävitä huonommalle joukkueelle mutta paremmalle pelaajalle. Nii ja sit vielä te joilla on ovechkin-crosby-datsuyk ykköskenttä nii kaverit pääsee ampuu tyhjää maalii nii vetää ohi tai tolppaa. Siinä ohjaimessa on se ***** tatti jolla ohjataa se veto!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja vielä lisättäköön, että musta tuntuu jos teillä keillä on noi filppulan tasoset jätkät joukkue täynnä, niin jos pelaisitte muutaman pelin Ovechkeneilla ja Datsuykeilla niin teiän käsitys saattais muuttua huomattavasti koko tasotuksesta.. Oma peli saattaa ehkä välillä just olla tollasta edellämainitun "koomapotilaan" mukaista, mutta se ei johdu siitä että oisin huono. Tai voihan se johtuakin, mutta jos taas normi Online-versus otteluissa teen Hertlin tasosilla (kok 77) jätkillä lähes mitä vain tahdon, ja sitten hutissa en saa mitään Yli 90kok kaverilla aikaan, niin missäköhän vika?

Okei , no ensinnäkin mulla on kokemusta mikä se fiilis on ku kaveri heittää rystyvipin oman Lehtosen pujuista. Pelasin enne jengillä , jossa oli Vanek Kesler Voracek Kronwall ja muita yli 87 ovrl jätkiä. Aluks peli luisti ja niipoispäi mut sit iski ne tasotukset ja se oli perseestä. No myin pelaajat ja poistin joukkueen. Eli taidan aika ***** hyvin tietää mikä se tasotus on... mut aina jos häviää huonommalle jengille nii se ei oo välttämättä se tasotus
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Okei , no ensinnäkin mulla on kokemusta mikä se fiilis on ku kaveri heittää rystyvipin oman Lehtosen pujuista. Pelasin enne jengillä , jossa oli Vanek Kesler Voracek Kronwall ja muita yli 87 ovrl jätkiä. Aluks peli luisti ja niipoispäi mut sit iski ne tasotukset ja se oli perseestä. No myin pelaajat ja poistin joukkueen. Eli taidan aika ***** hyvin tietää mikä se tasotus on... mut aina jos häviää huonommalle jengille nii se ei oo välttämättä se tasotus

Hahha.. "yli 87 ovr jätkiä" ! Naurattaaa :D Itellä oli äsken vielä Pat kane Hyökkääjistä "huonoin" ja pakeissa Boychuk oli surkein koska en jaksanut/ehtinyt hommaamaan ketään siihen Charan pariksi.
Mut jos mulla on on jengissä 12 hyökkääjää 89-99 tasosia ja 5 pakkia 88-94 tasosia ja jos ton tasosilla jätkillä ei tee Dubnykille tai Bishopille kun 1 maalin peliin huippupaikoista huolimatta, niin ei vaan pysty käsittämään. Ja jos oon tehny noin 5,5maalia per peli niin älä pliis sano etten osaa :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Lopettakaa toi EA PELIN kokonaisuuksien yytsiminen, ne on täyttä kuraa. Tuo Filppulan nimi kun tuntuu olevan jokaisen kommentissa niin hänestä voisin sanoa sen verran että yksi maailman parhaista kahdensuunnan hyökkääjistä. Mutta kaveri on heti paskavertailuissa mukana jos kokonaisuus pelissä on +80 eikä +90 :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja huttiin palkkakatto!!!!!! niin rupee toi valitus loppumaan kun pitäisi jonku palkan sisään rakentaa joukkue. Ite en edes haali noita kaneja, crosbyja, taikureita, zetoja, perryjä joukkueeseen kun teen kaksi hyökkäävää ketjua ja kaksi täysin puolustukseen / kulmavääntöihin soveltuvaan. Harmi että joutuu tollasel jengi viemään noita DREAMTEAMEJA!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oon ite Hutin kokonaistilastoissa top 10, tilastot 180 - 5 - 0
Keskimäärin per peli:
Hyökkäysalueaika + 10 min
Laukaukset + 20
Maalit 5.5
Päästetyt maalit 1.5

Mut kyl se on vaa totta että noita huono tasosia joukkueita ( filppula, helm, grabner lecavalier jne ) vastaan joutuu luomaan 2 x enemmän maalipaikkoja mitä sitte jos vaikka pelais samantasosta joukkuetta vastaan.. Se on totta et aika moni yber tiimillä pelaava pelaaja ei oo kovin hyvä edes oikeesti pelaamaan, mutta ei se tee teistä paskoilla joukkueilla pelaavistakaan hyviä jos voitatte pelin sillee et teil on 8 laukausta 2 min hyökkäysalueaikaa ja vastustajalla samat tilastot mut kaikkee 3 x enemmän.. ja voitatte pelin 5-4.

Suurin osa huonoilla joukkueilla pelaavista on umpisurkeita pelaaman mutta niillekki pystyy häviämään tai ainakin ottelu menee jännäks koska EA tasotukset astuu voimaan, vastustajan botit pokettaa, nostaa mailaa ajaa omat isot pelaajat iha pystyy jne, sit omat poket mailannostot taklaukset ni aina oon aina jäähyllä..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oon ite Hutin kokonaistilastoissa top 10, tilastot 180 - 5 - 0
Keskimäärin per peli:
Hyökkäysalueaika + 10 min
Laukaukset + 20
Maalit 5.5
Päästetyt maalit 1.5

Mut kyl se on vaa totta että noita huono tasosia joukkueita ( filppula, helm, grabner lecavalier jne ) vastaan joutuu luomaan 2 x enemmän maalipaikkoja mitä sitte jos vaikka pelais samantasosta joukkuetta vastaan.. Se on totta et aika moni yber tiimillä pelaava pelaaja ei oo kovin hyvä edes oikeesti pelaamaan, mutta ei se tee teistä paskoilla joukkueilla pelaavistakaan hyviä jos voitatte pelin sillee et teil on 8 laukausta 2 min hyökkäysalueaikaa ja vastustajalla samat tilastot mut kaikkee 3 x enemmän.. ja voitatte pelin 5-4.

Suurin osa huonoilla joukkueilla pelaavista on umpisurkeita pelaaman mutta niillekki pystyy häviämään tai ainakin ottelu menee jännäks koska EA tasotukset astuu voimaan, vastustajan botit pokettaa, nostaa mailaa ajaa omat isot pelaajat iha pystyy jne, sit omat poket mailannostot taklaukset ni aina oon aina jäähyllä..

Jengin nimi oli?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kylläpä lykästi :) Jo toistamiseen S.Stamkos ovr 92 viikon sisällä :)) siellä myynnissä jos tarvetta jollekkin. ;)

joku halus vaihtaa HUTlive stamkosiin käy! :Dhah. normi 850k hutlive 999k last sold 1,2milj hyvä vaihto oli mun kannalta :)

Ylläpito on tainnut tänää jakaa varotuksia ankaralla kädellä :) ehehhe
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom