Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä mä tiedän, että kaikille veskoille menee ranteet yms. ihan samallalailla suurimaksi osaksi :) Lähinnä mietin millä tyylillä Scrievens pelaa, koska omaan makuuni esim. Lehtonen ja Smith ovat helvetisti liian aggressiivisia veskareita :D Ja perimmäinen syy on se, että halusin vaan jonkun noiden Bishopin ja Dubnykin tilalle, vaikka koppasivatkin pääsääntöisesti ihan hyvin.

Osta HUTL harding 84 versio ! Se on ollu itellä jo pidemmän aikaa 1-veskana ! Oon itekki sitä mieltä että turha ostella mitää kauhean kalliita maalivahteja, itellä ollu esim nämä kassarit: Price, Rinne, Rask, HUTL Smith,Lehtonen,Hiller, Miller, HFC Howard.. Ja kun vertaa noiden huippuveskojen statseja semmoseen 80-85 ovr hutl korttii ni ne on melkee samat.. :) Esim HUTL Hardingilla on 88 kor, 88 mat, 87 nop, 87 sij ja 88 reb.. Ja noi statsit on paremmat ku yhdelläkää 86-87 ovr maalivahilla.. :)

Oma maalivahti kolmikko HUTL Harding, Boostatut Bishop ja Missiaen.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kukaha olis hyvä Duchenen ja Seminin kanssa samaan kenttääm? Joku VL ja hintaa max 40k
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos lähet tavoittelemaan Datsyukkia, Crosbya tai Ovechkinia niin ei pahemmin rehdisti niitä voi ansaita kun hinnat pyörii jo 2millin luokassa. Miksi? Kiittäkää näitä kaikenlaisia farmaajia, itsekin oli pakko ryhtyä maanviljelemään kun hinnat vaan nousee ja nousee noilla ukoilla. Joka viikko on about 200k hinnassa lisää kun niitä koittaa metsästää. Mitä tää normi Ovechkin meni about 2,4mil hinnalla viime yönnä, Crosbylla 2mil viim.myynnissä, Datsyukilla samaa luokkaa.

Ja eikä tähän rikkinäiseen pelimuotoon ainakaan rahaa kannata sijoittaa, mieluummin viljelee vähäsen ja ostaa niillä pakkauksensa.

Itse olen siis maanviljelyä vastaan, mutta sitä on pakko tehdä jos haluat kilpailla näiden 10mil omaisuuden omaavia henkilöitä vastaan (jotka ite varmaan farmasivat tiensä sinne) näistä isoista ukoista.

Eli saamme kiittää myös sinua. Farmaaja, hyi.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kukaha olis hyvä Duchenen ja Seminin kanssa samaan kenttääm? Joku VL ja hintaa max 40k

Pamjon mahdollisuuksia tarjolla. Jos esim. pienen miehen haluat niin st.louis vois olla ihan jees. Jos haluat rightin kätisen ja isomman miehen niin spezza. Jos taas leftin kookkaan miehen niin E.Staal. Myös Pominville hyvä vaihtoehto, varsinkin HUTLversio
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nousin 2 divariin niin 3 peliä ja 3 quittia 4-0 tilanteessa. Kaikissa joukkueissa datsyuk, ovi, crosby, gretzky, chara, toews yms... huoh.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Videossa näkyy sun molempien joukkoeiden nimet, ei vaikea jäljittää. Siitä vaan lukemaan EA:n ja Sonyn käyttöehtoja, eiköhän siellä ole riittävästi kiemuroita aiheuttamaan vahinkoa käyttäjille tällaisesta toiminnasta, jossa kiertämällä kerätään kiekkoja (vaihdannanväline verrattavissa pelin sisällä rahaan) ja jää pakat rahoilla ostamatta. Kukin omilla arvoillaan, itsellä ei mitään oikeutta tuomita ketään :)

Muuten tuo 10 000 hinnan asettaminen on ihan turhaa, kyllä ne kortit pienemmälläkin hinnalla löytyy.


Onhan noita pahempiaki "ea puck hackseja" mut itse en pidä tätä hacksina ja pistän aina ton 10 000 koska löydän aina helpommin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos lähet tavoittelemaan Datsyukkia, Crosbya tai Ovechkinia niin ei pahemmin rehdisti niitä voi ansaita kun hinnat pyörii jo 2millin luokassa. Miksi? Kiittäkää näitä kaikenlaisia farmaajia, itsekin oli pakko ryhtyä maanviljelemään kun hinnat vaan nousee ja nousee noilla ukoilla. Joka viikko on about 200k hinnassa lisää kun niitä koittaa metsästää. Mitä tää normi Ovechkin meni about 2,4mil hinnalla viime yönnä, Crosbylla 2mil viim.myynnissä, Datsyukilla samaa luokkaa.

Ja eikä tähän rikkinäiseen pelimuotoon ainakaan rahaa kannata sijoittaa, mieluummin viljelee vähäsen ja ostaa niillä pakkauksensa.

Itse olen siis maanviljelyä vastaan, mutta sitä on pakko tehdä jos haluat kilpailla näiden 10mil omaisuuden omaavia henkilöitä vastaan (jotka ite varmaan farmasivat tiensä sinne) näistä isoista ukoista.


Kumpaa itse olet harrastanut?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ostetaan puckseja. Privalla yhteydenotot.

Tääkin mua ihmetyttää, että itketään kun farmaaminen on mahollista ja sitten te teette siitä vielä niille bisneksen. Nimenomaan ostamalla heiltä pucksit pois. Enkä nyt tarkoittanut tätä henk.koht sulle.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulle on ihan sama farmaako joku vai ei. Ja kyllä ostan puckseja vaikka farmarilta.. so?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kumpaa itse olet harrastanut?

Molempia, rahaa olen peliin tunkenut myös. Nyt ei enää vain kiinnosta sijoittaa pennin hyrrää kun peli itsessään on niin rikki, farmaamalla hommaan tästedes kaikki pucksini jotka pakkauksiin käytän, en menetä siten mitään muuta kuin aikaa.

Tääkin mua ihmetyttää, että itketään kun farmaaminen on mahollista ja sitten te teette siitä vielä niille bisneksen. Nimenomaan ostamalla heiltä pucksit pois. Enkä nyt tarkoittanut tätä henk.koht sulle.


Kaikilla ei ole aikaa ja kärsivällisyyttä istuskella päivät pitkät pelin ääressä (mm. farmaamassa tai ryöstöjä kyttäilessä). Pucksien ostossa ei ole mitään vikaa, itse ostaisin niitä mieluummin kuin näitä pakkauksia. Tää peli on nyt mennyt siihen että joko sä pystyt farmaamaan tai et, jos et niin rahaa tai pakkaonnea pitää olla (tai paljon aikaa) jos tahtoo näitä tähtiä havitella.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Farmaamisesta tuli mieleen, jos joku tunnistaa joukkuenimekseen "nishtit" niin lähetit mun 10k osta heti hintaseen pronssisoppariin eilen Talbotin, Lecavalierin, Coburnin ja Adam Hallin. Oisin voinut tuosta helpot pari/kolme kiloa rikastua mutta herrasmiehenä hylkäsin tarjouksen.

Tarkkana siellä, jos oisit Giroux'n lähettänyt niin olisin miettinyt vähän pitempään hylkäänkö.

Nyt oli itsestäänselvyys, ite muutaman kerran lähettänyt väärään soppariin lendatessa mutta onneksi toisessa päässä oli myös asiallinen kaveri joka selvästi tiesi mistä kyse ja molemmilla kerroilla on tarjoukset hylätty. Asiallista.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pamjon mahdollisuuksia tarjolla. Jos esim. pienen miehen haluat niin st.louis vois olla ihan jees. Jos haluat rightin kätisen ja isomman miehen niin spezza. Jos taas leftin kookkaan miehen niin E.Staal. Myös Pominville hyvä vaihtoehto, varsinkin HUTLversio

HL Pominvillelle ääni myös täältä, ei vaan taida alta 60k lähteä tuo kortti.

P.Marleau?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Farmaamisesta tuli mieleen, jos joku tunnistaa joukkuenimekseen "nishtit" niin lähetit mun 10k osta heti hintaseen pronssisoppariin eilen Talbotin, Lecavalierin, Coburnin ja Adam Hallin. Oisin voinut tuosta helpot pari/kolme kiloa rikastua mutta herrasmiehenä hylkäsin tarjouksen.

Tarkkana siellä, jos oisit Giroux'n lähettänyt niin olisin miettinyt vähän pitempään hylkäänkö.

Nyt oli itsestäänselvyys, ite muutaman kerran lähettänyt väärään soppariin lendatessa mutta onneksi toisessa päässä oli myös asiallinen kaveri joka selvästi tiesi mistä kyse ja molemmilla kerroilla on tarjoukset hylätty. Asiallista.

Siksi kannattaa asettaa niille korteilla osta heti hinta. Virhe kun sattuu niin sen voi vain napata siitä osta heti hinnalla, aina kannattaa varmistella.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

1.1mil kiekkoja myytävänä, pankkina mieluiten op. sovitaan hintoja privalla mutta noin 110k/10e :)


Myydään myös pienimmissä erissä :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kuka jannu sopisi Getzlafin ja Perryn kaa samaan vitjaan? Nämä kaverit ku tuntuvat hiukan kankeilta niin joku nopea varmasti sopisi...max 80k
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kuka jannu sopisi Getzlafin ja Perryn kaa samaan vitjaan? Nämä kaverit ku tuntuvat hiukan kankeilta niin joku nopea varmasti sopisi...max 80k

Duchene ehdottomasti jos sulla ei vielä sitä oo ! Muita vaihtoehtoja esim Movember B.Burns ! Ois meikällä myynnissä 78 k ;) Nopeus on yli 90 :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voi ***** saa ittensä kipeeks maksaa että kokoelmasta löytyy mcgarttan *****
 
Ylös Bottom