Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hyvää joulua tasapuolisesti kaikille! Nyt kun loma alkoi niin nousin sen kunniaks ykkösdivarreen..
Eka peli patflexii vastaa ja siinä sitä vastaa tein synkkaerrorin, johan rupes inboxi laulamaan ;D! Itse en siis käytä tätä paskaa hommaa vain jos on synkkareita vastassa! Ois vaan unelma päästä häviämään tälle stamkalle ja elmeril pdle :D! Halluisko joku tänään lendailla tiimejä? Tarviisin hieman parempia pelaajia..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moi Super-OsGU. Veikkaisin, että sua on vaikea voittaa, sillä oot niin saatanan hyvä :p Kyllä silti tähän ihmeeseen on tämänkin kuukauden aikana pystytty 47 kertaa :eek:

Hyvää joulua!
Väität siis että olen itse super-osgu ? miks kysyisin jotain tollasta? :0
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

HL Garrison on hyvä ! Yks pelin parhaista laukauksista ja taklaaminen ja puolustusominaisuudet on myös hyvät ! Ainoo miinuspuoli on että ei ole luistimilla kaikista nopein kaveri.. Mutta suosittelen ostamaan :) Siihen vaikka vierelle joku nopee kiekollinen pakki ( esim Bouwmeester ) ni tasapainottaa hyvin sitä paria.. :)

Lähinnä tuota mietin Phaneufin vierelle, kun semmoinen pyörii tuossa kokoonpanossa myös.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Uuden asetus-sarjan jälkeen loukkaantuu tyypit enemmä? Ainaki tunnustaa siltä ja kuntoutuskortit noussu hintaa
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Apua! Nyt on käynyt melko ikävästi :D 5v pikkuveli poistanu hut jengin ja tarvis alkukassaa+ pelaajia joilla pääsis alkuun. Ottakaa täälä yhteyttä tai psn Gretski999 :)

Joo, ei ole huijaus.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Apuja tännekki, 4v koira oli poistanu koko joukkueen, eli siis tarvisin jotain 5milj. Pucksia ja HL Ovin ja MS Datsyukin että pääsen alkuun.

Ja tarina on muuten sitte TOSI. Ei kusetus...

Ota YV:llä yhteyttä paljonko haluat lahjoittaa ;)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Apua! Nyt on käynyt melko ikävästi :D 5v pikkuveli poistanu hut jengin ja tarvis alkukassaa+ pelaajia joilla pääsis alkuun. Ottakaa täälä yhteyttä tai psn Gretski999 :)

Joo, ei ole huijaus.

Taas sama tarina, muistelin että näin tapahtui myös '13:ssakin eikö vain? Lopeta toi ainainen ruinaaminen ja ala itse tekemään jotain pucksien/joukkueen eteen. Tässä pelissä on liian helppo tehdä puckseja, nyt on käynnissä 2x pucksit peleistä niin 10k saa nopeasti ja helposti pelaamalla.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Apua! Nyt on käynyt melko ikävästi :D 5v pikkuveli poistanu hut jengin ja tarvis alkukassaa+ pelaajia joilla pääsis alkuun. Ottakaa täälä yhteyttä tai psn Gretski999 :)

Joo, ei ole huijaus.

Mee nyt saatana pois? Muut näkee vaivaa kun tekee joukkueitaan ja sä koitat vas pummia puckseja..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli tossa voitettua toi Winter Classic -cup, vaikkei ainuttakaan WC-korttia ollu kentällä.. :rolleyes: Vilttiketjussa oli WC-Johansson, ilmeisesti riitti että pysty osallistumaan. :eek: Bugi vai ominaisuus? :D

Ekassa pelissä vastaan suomalainen kaveri, Turpe_, rupes sitten vikassa erässä tota synkrobugia hakemaan, mut menin omaan päätyyn kuluttaa aikaa niin kaveri laitto viestin et "pelatkaa te ea:n kans mä meen kaupas käymää" ja loppu peli meniki sit seisoskellessa.. :D Kannattaako tätä peliä pelata jos se tappion nieleminen on noin pirun vaikeaa..? ;)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Apua! Nyt on käynyt melko ikävästi :D 5v pikkuveli poistanu hut jengin ja tarvis alkukassaa+ pelaajia joilla pääsis alkuun. Ottakaa täälä yhteyttä tai psn Gretski999 :)

Joo, ei ole huijaus.

Sama kaveri joka ruinas viikko sitten että sais puckseja Gretskyyn.. Ja ainiin tämä kaveri on muuten sit semmonen ajanpelaaja ja jos häviää ni alkaa viestiä tulemaan... Joten älkää antako sille mitää :) Huijausta koko homma.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Apua! Nyt on käynyt melko ikävästi :D 5v pikkuveli poistanu hut jengin ja tarvis alkukassaa+ pelaajia joilla pääsis alkuun. Ottakaa täälä yhteyttä tai psn Gretski999 :)

Joo, ei ole huijaus.

Kaikennäköstä porukkaa täälläkin näköjään pyörii. Miltäs kuulostais että tekisit itse jotain joukkueen eteen etkä ruinaisi muilta rahaa milloin Gretzkyyn ja milloin koko joukkueeseen? Pummit kuuluu kadulle tyhjä kahvikuppi kädessä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko teillä kellään kokemuksia tos top 15 hujakoilla pyörivästä super-osgusta, en ymmärrä miks en voita sitä mikä avuksi?

Tuli vastaan tossa eilen vai toissapäivänä. Hyvin jannu pelaa mut ei vissiin EA ollu oikein hänen puolella mua vastaan ku voitin. Mut olipa hyvät pelit menossa joka tapauksessa. Ei ainakaan mulle näyttäny mitään huonon häviäjän merkkejä tai muutakaan, hienosti pelas mut oma veska otti vaan koppeja . :)

Ps. Näky kaverista et osaa laukoo maalejakin monesta paikkaa, et kauheeta vetojen blokkausta ja taklaamista vaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt tarttisi vähän neuvoja/kommentteja että miten rakentaa joukkuetta tästä eteenpäin. Puckseja on taskussa noin 150k + myyntiin voisi pistää vielä H.Sedinin

Eli rosteri on seuraava:

Voracek - Spezza - Duchene
Nash - Krejci - Hossa (Nicklas Bäckström tuuraa kun Krejci on telakalla)
Marchand - M.Koivu - Selänne ( Selännettä en vaihda!)
Cammaleri - Statsny - Parenteau

McDonagh - Myers
Bouwmeester - Bogosian
Girardi - J.Johnson

Lehtonen/Niemi

Siinähän nuo. Periaatteessa alkanut olemaan aika kyllästynyt Voracekiin mutta boostattuna mies on aika eläin. Vähän on neuvoton olo että mitä ostaisi, ainakin HUTL Kesler on suositeltu kaveri mutta tiedä sitten. Myös Big Joe lienee kuumaa kamaa mutta toisaalta Kronwall puolustukseen olisi upgrade.

Sana on vapaa, olkaa hyvä arvon kollegat.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt tarttisi vähän neuvoja/kommentteja että miten rakentaa joukkuetta tästä eteenpäin. Puckseja on taskussa noin 150k + myyntiin voisi pistää vielä H.Sedinin

Eli rosteri on seuraava:

Voracek - Spezza - Duchene
Nash - Krejci - Hossa (Nicklas Bäckström tuuraa kun Krejci on telakalla)
Marchand - M.Koivu - Selänne ( Selännettä en vaihda!)
Cammaleri - Statsny - Parenteau

McDonagh - Myers
Bouwmeester - Bogosian
Girardi - J.Johnson

Lehtonen/Niemi

Sana on vapaa, olkaa hyvä arvon kollegat.

Itte vaihtasin nimenomaan ton krejcin pois ja ottasin HutL keslerin tilalle. Normi Keslerilläkin saa aloitukset niin olettaisin et Hutl Keslerin avulla vois vaikka maaleja paukuttaa paremmin. Kuitenkin oon huomannu että aloituksilla voittaa tässä pelissä aika paljon niin hankkisin P. Bergeronin ehkä mieluummin tohon.
Asiaa ehkä sekottaa jonkin verran keslerin ja bergeronin roolit joiden takia joutuu laittamaan muutakin kentällistä uusiks. (jotta saa kemiat täysille)

Ps. toisaalta enhän mä sua oo vissiin voittanu niin ei oo syytä huudella. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

'Joulu'myynnissä:

Couture
Parise
Hedman
Hutl Harding
Hutl Hertl
Marleau
Koivu (Mikko)
Byfuglien

Viestiä tulemaan jos kiinnostuit. Vaihtoja saa ehdottaa.
 
Ylös Bottom