Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sama juttu oli itellä jonki aikaa sitte. Kysäsin sitten että vetikö tunteisiin ja toivotin hyvät joulut.

Olen itsekkin pelannut kyseistä tyyppiä vastaan ja oli samanlaista kuin teilkin! :D:D
Ps. Voisi marketin hinnat nousta normaalilleen!!! Eikös perron ollut joskus +100k ja ms cullen +50?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä sillä miehen saa nurin kuhan vaan on tarpeeks vauhtia ;)

Kronwallin tapauksessa vastustajan tulee tullu StLouisin tyylisellä ukolla vastaan. :D

Harmi sinänsä, yksi NHLn kovimmista taklaajista ja tässä ei saa ketään kumoon. Kun taas joku Campbell tms jyrää mennen tullen. Kait tuo on vauhista kiinni ja koosta, Kronwall on liian pieni taklaamaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mielipiteitä POTG Bäckströmistä? Ajattelin miehen ostaa, jos oikein tiedän hinnan pitäisi pyöriskellä 300k tienoilla.

Itelläni tuo 90kok versiona, kyllähän tuo joka pennin arvonen oli (125k). Kohtuu hyvä alottaja, nopea, kädet löytyy ja maaginen rannari, vaikkei ookkaa ihan Gaborikin luokkaa. Mut itse en yli 150k maksaisi enempää tuosta 91 versiosta verrattuna 90kok, kyllä tällä "huonommallakin" pärjää =)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itelläni tuo 90kok versiona, kyllähän tuo joka pennin arvonen oli (125k). Kohtuu hyvä alottaja, nopea, kädet löytyy ja maaginen rannari, vaikkei ookkaa ihan Gaborikin luokkaa. Mut itse en yli 150k maksaisi enempää tuosta 91 versiosta verrattuna 90kok, kyllä tällä "huonommallakin" pärjää =)

Hyvä juttu. Pitää varmaan sitten yrittää napata tuo HUTL -versio, ellei nyt ihan halvalla tuota POTG -versiota löydy. :)

E: Ja tosiaan, onko kenelläkään tietoa paljolla POTG Bäckströmin voisi halvimmillaan saada?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hyvä juttu. Pitää varmaan sitten yrittää napata tuo HUTL -versio, ellei nyt ihan halvalla tuota POTG -versiota löydy. :)

E: Ja tosiaan, onko kenelläkään tietoa paljolla POTG Bäckströmin voisi halvimmillaan saada?

mulla on myynnis hutl backströmi 90ovr 125k lähtö ja 140k osta heti käy ostamas tai laittamas vaihtoja ;)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huhhuh millä hinnoilla noita huippupelaajia menee taas.. Crosbystakin taas melkein 1,9miljoonaa ku huvikseni seurailin tota tarjouskilpaa. Harmittaa hiukan kun menin jo luopumaan aikoja sitten noista mun starboista. Sillon aikoinaan ostin Ovien 1mil, Datsuykin reilu 1,2mil, Charakin lähti 650k ym. Hyvällä voitolla sain noi kuitenkin myytyä, mut nyt kun ois herrat vielä jälellä niin saattais vielä paremmat massit saaha.:D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voisko joku kertoo mikä olisi datsyukista sellainen normaali hinta? Saattaa olla kyseinen kaveri kiikarissa:D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Täältä se löytyy ja olen siitä edelleenkin valmis luopumaan ! Ja kai se päälle Milli kolmesataa menee ainakin :)

Itseltä kans löytyy ja oon koittanu sitä myydä mut eilen ku möin ni ei hinta noussu ku vähän yli millin ni vedin pois ja sit katoin ni viimeks myyty hinta oli 1,1m mut sit 3h mun kortin jälkee oli yks myynissä ja se oli menny 1,7m et pientä vaihteluu :s
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Löytyiskö joltaki stamkosia hetkellisesti lainaksi niin saisin Tampan täyteen. Voin antaa jotain pelaajia pantiksi kortista :)

YV saa varmaan parhaiten kiinni.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itseltä kans löytyy ja oon koittanu sitä myydä mut eilen ku möin ni ei hinta noussu ku vähän yli millin ni vedin pois ja sit katoin ni viimeks myyty hinta oli 1,1m mut sit 3h mun kortin jälkee oli yks myynissä ja se oli menny 1,7m et pientä vaihteluu :s

Jep, hinnat hyppii siinä 1,3-1,8mil välissä tällä hetkellä. Ihan ajotuksesta kiinni että paljolla menee, 1,4mil olisi kohtuu summa mielestäni. MP Datsyukin viimeinen myynti on 1,7mil, joku sai näköjään kelpo diilin itselleen. MP Zetterbergit hupenee myynnistä, perhana saa nähdä saako tuollaista enää edes 800k:lla, nyt kun juuri ois niitä puckseja laittaa niin ei tietenkään ole mitään kohtuu hintaista myynnissä. Pitää varmaan tyytyä normiversioon ja ostaa TOTW Torttoni kakkosketjuun vähän tasoittamaan ketjuja.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä suurin syy siihen voittaako vai ei löytyy nimenomaan ohjaimen takaa. Johan sen sanoo järkikin. Varmasti tasotuksilla on jotain vaikutusta, mutta ei nyt niin paljoo mitä jengi täällä hokee.

Jos parantamalla joukkueen kemiaa tekemättä mitään muuta on pelannu nyt 5 todella huonoa peliä jota ennen 40 hyvää peliä,
niin etkai sä voi tosissaan väittää että syy ei ole siinä. Joutu itekki miettimään, että mitä mä oikein säädin kun rupes kaikki tuntumaan
todella vaivaloiselta verrattuna aikasempaan. Noh ainakin pelit tasottu 10-0 lukemista muutaman maalin voittoihin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Stamkosia kaivattais täälläkin lainaks.Jotain saattais pantiks löytyä jos ei luottoa ole.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mites noitte movemberien hintojen kanssa kun ostin eile parisen 120k ja giroux 200k. Kiinnostaa et onko ne arvoltaa just tollee alempia kun normi kortit vai saaks niistä enemmän kun myy kun statsit muistaakseen iha samat.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos parantamalla joukkueen kemiaa tekemättä mitään muuta on pelannu nyt 5 todella huonoa peliä jota ennen 40 hyvää peliä,
niin etkai sä voi tosissaan väittää että syy ei ole siinä. Joutu itekki miettimään, että mitä mä oikein säädin kun rupes kaikki tuntumaan
todella vaivaloiselta verrattuna aikasempaan. Noh ainakin pelit tasottu 10-0 lukemista muutaman maalin voittoihin.

Ootko miettiny semmosta vaihtoehtoa, että olis vain ollut parempia pelaan kuin sinä? Kuten sanoin, jotain merkitystä tasotuksillakin on.

-edit

Ainakin itsellä välillä tuntuu "tasotukselta" kun kaveri vetelee 5/5 ranteita siniseltä, mutta sekin on vain puolustus kysymys.. Joskus sitä vain pelaa paskasti. Varsinkin päivän parit ekat pelit on roskaa ja sitten jos pelaa liikaa, sama homma.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos joltakin vielä puuttuu tuo suosittu Lausannen joukkue Sveitsin liigasta niin mulla olisi nyt toi jengi kerättynä nii voisin vaihtaa sen johonkin toiseen joukkueeseen.. eli jos joku haluaa nopeasti ja helposti napata 21k tililleen niin saa laittaa viestiä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ootko miettiny semmosta vaihtoehtoa, että olis vain ollut parempia pelaan kuin sinä? Kuten sanoin, jotain merkitystä tasotuksillakin on.

-edit

Ainakin itsellä välillä tuntuu "tasotukselta" kun kaveri vetelee 5/5 ranteita siniseltä, mutta sekin on vain puolustus kysymys.. Joskus sitä vain pelaa paskasti. Varsinkin päivän parit ekat pelit on roskaa ja sitten jos pelaa liikaa, sama homma.

Jos hyökajat on joka pelissä 10-12min vs 1-3min niin empä usko.. Maalitkin on ranteita siniviivalta 95 boostatun WC Howardin längeistä.
 
Ylös Bottom