Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt on sitten aikalailla tuo hutin paras pelaaja eli milestone ovechkin kaupan.
sinne vaan tekemään tarjouksia, stamkos/malkin/datsyuk ovat kovaa valuuttaa!

Myyjänä dynano minsk
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli tässä mieleen kun olympialaiset lähestyy, että liekkö ea iskee jonku olympiapakan myyntiin? Tosin omalla tuurilla sieltä tulee vaan jotain 80ovr ukkoja ketä ei ole edes rosreteissa mukana :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Haussa olisi:

Kärpät: Huml
Tappara: Barkov, Kankaanperä


YV tai PSN Vallu12
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voi jeesus taas.... Laitoin Sowt Ovechkiniin joka oli 2d 10h paikkeilla vaihtotarjouksen kun nimimerkki oli sama ku tiimi. No laitoin viestiä jätkälle,että hyväksyykö mun tarjouksen heti(vastas myöntyvästi). Tarjoukseen kuulu: sowt weber, sowt thorthon , sowt tavares ja 200k kiekkoja. No nyt kaveri sanooki että odottaa seuraavat 2 ja puol päivää :D:D ei helkutti noita amerikkalaisia..... :mad::mad:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Täytyy myöntää etten tässä versiossa P.K:lla oo pahemmin pelannu, mutta vaikea uskoa, että pystyy samanlaiseen fyysiseen peliin kuin Chara tai Buff. Onko tosiaan näin? :) Nopeehan se on ja hyvät statsit fysiikan puolesta, mutta kokoa ei hirveesti ole. Buffin myötä tuli vaan sellanen ahaa -elämys, kun porukkaa lentelee seinille jo hipasustakin..

Heip.

Joo kyllähän tässä nyt tarvii sen verran sanoja takasin vetää että ei tietenkään ole täysin sama asia verrata Charaa ja Subbania. Mut tosiaan tuolla Subbanilla saa tosi nopeasti vauhdin alle niin sillä lähtee ukkoa tosi nätisti seinälle. Ainakin itellä.

Mut nyt tosiaan muutama peli enemmän takana Charan kanssa niin se ei juuri sitä vauhtia tarvitse kun "penkistä nosto" otteella lähtee ukkoa seinälle. :)

Mut edelleen sitä mieltä että en kyllä 800k sijoittaisi jos ei muuta käyttöä ole kuin kokoonpanossa. Itse tuon hommasin ihan Bostonin kierrätyksen takia mutta jos en sitä tekisi niin muutkin pakit ajaisi suurinpiirtein saman asian. Ei silti, onhan sillä kiva ajella jengiä pystyyn! :cool:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli tässä mieleen kun olympialaiset lähestyy, että liekkö ea iskee jonku olympiapakan myyntiin? Tosin omalla tuurilla sieltä tulee vaan jotain 80ovr ukkoja ketä ei ole edes rosreteissa mukana :D

En tiedä tästä, mut toivottavasti U20 pelaajia on tulevassa TOTW joukkueessa!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja eikun uutta nimeä synkronointimulqvisti listalle : nakkenakuttaja28

Saakeli mitä touhua! johdan 2-0 ekan erän jälkeen ja tolla 2vetoo ja mulla yheksän ja juuh,vaikka kuinka koitin limppua itelläni pitää kun näin kun se sitä ekan kerrran yritti,niin en siinä onnistunut kun lopulta se sen taas sai ja molari ja kiekko lähtee hevonkuusee ja ei muutaku inboxi laulamaan halleluujaa sinnepäin!:mad::mad:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En tiedä onko jo listalla mutta NaniJanin sinne voi lisätä.Armoten pentu,synkronointia kun ei kaverilla hermo riitä pelissä.3-0 tilanteessa mv pois/takas.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En tiedä onko jo listalla mutta NaniJanin sinne voi lisätä.Armoten pentu,synkronointia kun ei kaverilla hermo riitä pelissä.3-0 tilanteessa mv pois/takas.


juuh sen se mullekki teki... mielestäni toi kaveri aika klassikko jo tän synkkavirheen saralla :DD
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä sitä osaa olla ihminen tyhmä.. Mietin että tuttu nimi, 2-0 johtoon 8min aikana ja sen jälkeen luistelinkin kaveria karkuun.. 22min ehdin luistelee ennen kun onnistui tekee synkron..

Saakeli unohtu toi nimi kokonaan ja täälä on mulla taas ekan erän jälkee 2-0 johto ja armotonta synkkavirheen hakua tolta ihmeen mw tyypiltä,koitan pötkii karkuun mut tuskin onnistun...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Toiselta foorumilta bongattu. Ei tapahtunut siis mulle mut jollekkin toiselle käyttäjälle:

"Don't ever play "Konookkeli". Used the synchronization glitch when I was ahead and 5 on 3."

Tää kundi mun mielestä kirjoittelee täälläkin...
:(

Hävettää suomalaisten puolesta. Kasvattakaa nyytit... :mad:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tota nii se mw tyyppihä teki sen synkronointi virheen sit tokassa erässä eli ei auttanu karkuunpötkiminen,ja sit yhtäkkiä sen pelaaja oli tällee keskellä kenttää et en sit tiä mikä helkkarin virhe tääkin on...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Toiselta foorumilta bongattu. Ei tapahtunut siis mulle mut jollekkin toiselle käyttäjälle:

"Don't ever play "Konookkeli". Used the synchronization glitch when I was ahead and 5 on 3."

Tää kundi mun mielestä kirjoittelee täälläkin...
:(

Hävettää suomalaisten puolesta. Kasvattakaa nyytit... :mad:

Sehän oli täällä aikasemmin hirveetä taistelua levittelemässä (varotuksia jaeltiin oikein urakalla :D), kehuskeli oikean kuinka hyvät statsit on. Säälittävää touhua, ja vielä säälittävämpää EA:lta kun ei osaa korjaa tätä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitäs mieltä olette minun ruotsi joukkueesta

movember zetteri (C) h sedin (A) d sedin (A)

l eriksson mp alfredsson j franzen

hutl g landeskog n backstrom hutl a steen (87 ove)

wc c hagelin wc m johansson p horqvist

a edler n kronwall

wc j ericsson t enstrom

v hedman motm p hersley

v fast

E karlssonin viä hommaan ku saan myytyy vähä pelaajii.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Marketin halvin shea weber nopein nappaa 387k ;) vaihtotarjouksia tulemaan

1h myynnissä sekä vaihdettu phöönixin paitaan ja VP että voi vetää suoraa syötöstä!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Toiselta foorumilta bongattu. Ei tapahtunut siis mulle mut jollekkin toiselle käyttäjälle:

"Don't ever play "Konookkeli". Used the synchronization glitch when I was ahead and 5 on 3."

Tää kundi mun mielestä kirjoittelee täälläkin...
:(

Hävettää suomalaisten puolesta. Kasvattakaa nyytit... :mad:
Kyseinen herra löytyy boxin puolelta. Synkaus virhe tyyppejä ei onneksi boxin puolelta tähän mennessä ton lisäksi oo muita tullu vastaan. Eli ei oo vielä ainakaan toi syöpä boxin puolelle levinny.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Morjes!

Mulla on tuo milestone ovechkin myynnissä ja sain äsken tälläisen vaihtotarjouksen: milestone crosby, hutlive nash ja 250k kiekkoja. Mitä mieltä jengi on onko tämä hyvä tarjous, mielestäni on aika kohtuullisen hyvä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mites, luuletteko et olis uudenvuoden kunniaks tulossa jotai uutta tarjouspakkaa? Entä Hapy Hour?
 
Ylös Bottom