Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tosin kyllä tähänkin toivois, että mokea vois vaihtaa kesken pelin mutta ei.. ei onnistu.

Tähän sama, ja olis myös mukavaa, jos ketjuja voisi kesken pelin muokata :)

Se on aina yhtä kiva yllätys kun esim. Bergeron loukkaantuu niin EA loogisesti nostaa 4.ketjun laidalta Chimeran kaapimaan yv- ja av- alotuksia.. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jaa, että kotietu? En kyllä komppaa tätä(kään). Pelaan n. 95% ellei enemmänkin matseista kotona, todella harvoin nakkaa vieraisiin. Netillä lienee vaikutusta tähän? 100mb valokuitu tulee seinään, joten pingit aika pienet ainakin.

Pääsääntöisesti siis kotona pelaan lähes poikkeuksetta ja tuota vaihtelua maalivahtipelin onnistumisessa on kyllä paljon, riippumatta siis siitä onko kotietua vai ei.

Ja itse siis pitänyt nyt molempia pelaavia veskareita kokoonpanossa, vaikkakaan en usko tasoituksiin tai tähtimäärän vaikutukseen. Mutta kuintekin tuntui, että huonommin meni kun se DEL -veskari oli luukkua avaamassa joten miksipä ei jatkaisi sitten voittavalla orkesterilla - oli vaikututsta tai ei.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tähän sama, ja olis myös mukavaa, jos ketjuja voisi kesken pelin muokata :)

Se on aina yhtä kiva yllätys kun esim. Bergeron loukkaantuu niin EA loogisesti nostaa 4.ketjun laidalta Chimeran kaapimaan yv- ja av- alotuksia.. :rolleyes:

Tähän muutosta, kerran pari jantteria loukkaantu ja EA laittaa Shawn Thorntonin ykkösen keskelle...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tähän sama, ja olis myös mukavaa, jos ketjuja voisi kesken pelin muokata :)

Se on aina yhtä kiva yllätys kun esim. Bergeron loukkaantuu niin EA loogisesti nostaa 4.ketjun laidalta Chimeran kaapimaan yv- ja av- alotuksia.. :rolleyes:

Varmaan kyllä toi mv homma johtuu siitä, että hävinnyt mv:hän saa väsymyksen ja jos siellä kikkailis kaks
mokea samassa pelissä niin kuka väsyisi? Ja mulla oma suosikki HERTL joka on monesti päässy tärkeisiin
pakkoihin alottamaan, onhan sillä kuitenkin 60 alotukset.. jos sitäkään.

Ja mitä niihin tasotuksiin ja muihin tulee niin saahan sitä uskoa vaikka joulupukkiin, mulla oli viime änärissä about
5 miljoonan joukkue ja sillä oli sellaset tasotukset käytössä kun saatta kuka tahansa alotuspakan vastustajan
pelaaja täräyttää 99 ranteen puolessa sekunnissa Hasekin korvan takaa sisään omasta päästä. Pelattuja pelejä
sillä jengillä tais tulla n. 1100, tässä painoksessa HUT ehkä n. 120 peliä. Nyt ei mikään älytön jengi ja mukava
pelata, vastustajan Ovechkin ei osu edes maaliin kun mua vastaan tulee joten uskotaan taas mihin vaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tottakai voi uskoa mihin tykkää, en sitä kiellä. Täällä varmaan on tasoituksista ym. jauhettu jo iät ja ajat, mutta haluan oman kannan vielä tuoda esille;

Luulisin olevani jonkin verran keskivertoa parempi pelaaja (nyt 2. divarissa), ja joukkueeni on pienellä rahalla tehty käytännössä pakoista nousseista kavereista. Ykköskentässä on parhaat pelaajani, ja ykköskenttä näyttää tältä;

HL J.Van Riemsdyk - M.Koivu - D.Brown
F.Beauchemin - HL R.Ristolainen (boosted)

Loput pelaajat on Filppuloita, Vrbataa, Kunitzia ym. Pääsääntöisesti vastassa on aina kovempi joukkue täynnä superstaroja; Ovechkinia, Crosbyä, Sedinin veljeksiä ym. ym. En mielestäni tunne saavani mitään tasoitusta näitä vastaan ja kyllä ne tuntuu ihan yhtälailla osuvan minun maalitolppien väliin siinä missä huonommatkin joukkueet. Välillä menee kaikki omat vedot vastustajan maaliin ja välillä taas toisessa pelissä superstaroja vastaan vastustajan veskari koppaa kaikki yritykset, ne varmimmatkin.

Jokainen voi olla ja mielestäni saakin olla ihan mitä mieltä haluaa tasoitusten suhteen. Itse en niihin usko, koska en ole omasta mielestäni sellaista nähnyt.

Ainoastaan viime hetken maalit olen noteerannut ja niitä teen toisinaan itse ja taas välillä vastustaja. Viime minuutilla tosiaan tuntuu, että maalivahti päässä kuin päässä hörppää mitä eriskummallisimpia vetoja.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Millonkohan change teamien hinnat tasaantuu taas? 2500-3000 ei todellakaan ole taas asiallienen
hinta jostain ripulijengien change teameista vaan toi pitäis olla lähinnä korkein hinta vaikka Detroitille.
Carolinat siis kiinnostais.. 5kpl ja hintaa max 1600.
Vissiin taas toi 75k pakka teki kun siinä ei erityisemmin change teameja tippunut ja porukka sai uusia
hienoja pelaajia, jotka piti saada vaihdettua heti omaan porukkaan sopivaksi.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tasoituksista sen verran, että JOS on ollut kallis joukkue sen huomaa. Jos pelat 85ovr ulkoilla, voit sanoa ettei tunnu tasoituksia jne. Sanon vaan että kokeilkaapa kalliilla joukkueella, ei sitä älyä ellei sitä koe. En uskonu itekkää siihen ennen mutta kun sai viimein kunnon sikermän peli meni niin vituiksi.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tasoituksista sen verran, että JOS on ollut kallis joukkue sen huomaa. Jos pelat 85ovr ulkoilla, voit sanoa ettei tunnu tasoituksia jne. Sanon vaan että kokeilkaapa kalliilla joukkueella, ei sitä älyä ellei sitä koe. En uskonu itekkää siihen ennen mutta kun sai viimein kunnon sikermän peli meni niin vituiksi.


Joo kylhän se vaan niin on että ei noilla Koivu-Filppula jengeillä pääse haistelemaan tota karua tasotusta, mut siinä vaiheessa kun itellä on varaa heittää zetterberg-malkin-p.kane 4. Kenttään, niin vastustajan kaverit purjehtii Kopeckyilla ja kaikenmaailman Kimmo Timosilla koko pakan läpi ja heittää vielä siniviivalta rystyllä jäitä pitkin Pricen länkyröistä, niin sen voisin jo melkeen tasotuksen piikkiin laittaa. Välillä tuntuu että ea haluu antaa noita ilmasia voittoja noille huonommille porukoille, kun 98 joukkueen kemioilla tai millään luistelunopeuksillakaan ei oo mitään merkitystä kun Datsuyk, Stamkos, Ovechkin unohtaa miten luistella eikä osaa edes syöttää omille lapaan. Ja myös mukava kun Toews, HUTL Thornton ja kumppanit häviää lähes joka alotuksen Legwandeille ja Wilsoneille, vaikka muissa peleissä alotusprosentti itelle 65-70luokkaa.

Että kyllä niitä tasotuksia on, mutta harvat teistä on sitä kokenut ja näin ollen voi helposti vain sanoa että "oot vaan huono".. Kuitenkin oli noin 160-10 statsit vanhalla acolla, niin ei varmaan pelkkää tuuria voinut olla noin moni voitto?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Millonkohan change teamien hinnat tasaantuu taas? 2500-3000 ei todellakaan ole taas asiallienen
hinta jostain ripulijengien change teameista vaan toi pitäis olla lähinnä korkein hinta vaikka Detroitille.
Carolinat siis kiinnostais.. 5kpl ja hintaa max 1600.
Vissiin taas toi 75k pakka teki kun siinä ei erityisemmin change teameja tippunut ja porukka sai uusia
hienoja pelaajia, jotka piti saada vaihdettua heti omaan porukkaan sopivaksi.

Heti kun tulee semmoinen promo josta niitä tulee läjäpäin, taikka jos EA lisää jonkun spesiaali pelaajan (mm. Charan MP kortti voi tulla huomenna, ukko pelaa tänä yönä 1100 pelinsä), jolloin pakkoja aukee toisensa jälkeen.

Tasoituksista sen verran, että JOS on ollut kallis joukkue sen huomaa. Jos pelat 85ovr ulkoilla, voit sanoa ettei tunnu tasoituksia jne. Sanon vaan että kokeilkaapa kalliilla joukkueella, ei sitä älyä ellei sitä koe. En uskonu itekkää siihen ennen mutta kun sai viimein kunnon sikermän peli meni niin vituiksi.


Itse olen taas taipunut siihen välimaastoon, en ole kokenut tasotuksia pitkään aikaan ja alkaa enemmän mietittyttää, että ehkä se on enemmän päästä kiinni. Joskus kyllä tulee aivan käsittämättömiä pelejä, itsellä lähinnä nämä vain lvl 1:siä vastaan. Tässä viimiset 4 peliä, en ole päästänyt maalin maalia ja kaikki vastustajat ollu 10-45 lvl:in sisällä. Kun taas kun katsoo viikon takaisia pelejä jossa lvl 1:siä vastaan voitin juuri ja juuri maalin tai kahden turvin. Se pistää kyllä mietityttämään, enhän mä sitä levua ennen peliä huomaa, jotkut lvl 1:t ovat yllättävän hyviäkin, suurin osa kyllä aivan surkeita.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli noista leveleistä mieleen, on tullut 2 eri joukkuetta vastaan joilla oli levelin kohdalla viiva,onko nämä niitä uudella

nicillä aloittaneita ? molemmat meinaan pelasi NIIN hyvin että pelejä oli PALJON takana.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tosin kyllä tähänkin toivois, että mokea vois vaihtaa kesken pelin mutta ei.. ei onnistu.

Mutta huvittavaa kun jotain offline turnausta pelasin niin kone kyllä pystyy mokkea vaihtamaan kun lukemat menee rumiksi:D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla jo pitkään ollu Byfuglien-Phaneuf ykkösparissa (viikonloppuna hankin normi-Byffun tilalle HUT Liven ja Phaneufin tilalle WC-version) ja Byfuglien on kyllä ollut paras pakki mun joukkueessa. Taklaukset on kultaa ja lämäri myös. Phaneufin taklaus vähän ihmetyttää, kun välillä ei tunnu saavan ketään maahan, ja ite lentelee senkin edestä. Mutta osaa ainakin maaleja tehdä, kun sille päälle sattuu. Eli kannattaa ehdottomasti hankkia kyseinen pari joukkueeseen.

Itse sanoisin että keräät hieman puckseja ja ostat saman parin mikä minulla on kakkosparina eli weber-hutlive keith. Yhdellä sanalla kuvattuna tuo pari = taivaallinen!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse olen taas taipunut siihen välimaastoon, en ole kokenut tasotuksia pitkään aikaan ja alkaa enemmän mietittyttää, että ehkä se on enemmän päästä kiinni. Joskus kyllä tulee aivan käsittämättömiä pelejä, itsellä lähinnä nämä vain lvl 1:siä vastaan. Tässä viimiset 4 peliä, en ole päästänyt maalin maalia ja kaikki vastustajat ollu 10-45 lvl:in sisällä. Kun taas kun katsoo viikon takaisia pelejä jossa lvl 1:siä vastaan voitin juuri ja juuri maalin tai kahden turvin. Se pistää kyllä mietityttämään, enhän mä sitä levua ennen peliä huomaa, jotkut lvl 1:t ovat yllättävän hyviäkin, suurin osa kyllä aivan surkeita.

Kyllähän sen aika nopeasti huomaa osaako se kaveri siellä toisessa päässä pelata vai ei ja jollei ei, niin itelle käy aika usein niin että rupee hakeen sitä maailman hienointa maalia ja muutama ylin nappi aukee siitä kuuluisasta takista niin huhheijaa se viiminen erä on täyttä tuskaa kun peli on tasan ja mistään ei tunnukkaan menevän. :) :D Kait ne aika monesti on vaan pääkopasta kiinni. Tai sitten ei.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eikös toi taso tule pelkästään vaan noista normi nettipeleistä? Eli sillä ei oo mitään tekemistä hutin kanssa, itselläkin taso2 tällä nykyisellä käyttäjällä ja voitin eilen illalla jonkun 62 tason äijän, ja silti oli täys susi koko äijä, hyökätä se ei osannut vaan parkkeeras bussin oman maalin eteen. Mutta niin eli vaikka tulee noita 1levelisiä vastaan niin ei taida mitään merkitä koska ei näytä sitä hutin tasoa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eikös toi taso tule pelkästään vaan noista normi nettipeleistä? Eli sillä ei oo mitään tekemistä hutin kanssa, itselläkin taso2 tällä nykyisellä käyttäjällä ja voitin eilen illalla jonkun 62 tason äijän, ja silti oli täys susi koko äijä, hyökätä se ei osannut vaan parkkeeras bussin oman maalin eteen. Mutta niin eli vaikka tulee noita 1levelisiä vastaan niin ei taida mitään merkitä koska ei näytä sitä hutin tasoa.

On erikseen Versus lvl ja HUT lvl :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jaa mistäs mahtaa löytyä hut lvl? Meen sinne hut tilastoihin ja siinä ylhäällä näkyy se sama taso kun normissa?

Sieltä R1 kautta viimeset pelit ja siitä listasta meet oikeelle niin näkyy viimesien pelejen oma ja vastustajan lvl.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sieltä R1 kautta viimeset pelit ja siitä listasta meet oikeelle niin näkyy viimesien pelejen oma ja vastustajan lvl.

Jep juurikin näin itse olen vastustajien lvl:n / statsit katsonut. Omaan player HUBiin, R1 Recent games ja R2 HUT stats. Tai jotain ton suuntasta :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moroo!!! Huomen on 1.5milj pucksii myynnissä ku saan noist mun pelaajista noi pucksit mistä on huudettu. Laittakaa varauksia huomiselle jos kiinnostaa. Pankkina toimii nordea ja danske bank. T. ISO SUOMIJELLONA...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kenelläkään kiinnostusta ostaa detroitin Jimmy Howardia winter classic korttia Kokonaisuus 92. Pelaajalle laitettu +5 kaikki ja +15 kesto.

Selleri69
 
Ylös Bottom